gyml - főkép
>> EseményAlfa Spider 2.0TS // 2010-10-26

A hétvégén átcseréltem a kerekeket a téli szettre. Persze ez sem ment zökkenőmentesen. A gumis "felütős" sülyokkal centírozta ki. Pár kanyar után kiderült, hogy gyorsabb tempónál eléri a súly a lengőkart. Újra ki kellett centíroztatni és ragasztott sülyokkal már minden tökéletes.

 
>> SzervizAlfa Spider 2.0TS // 2010-10-16

Kicsit elmaradtam a bloggal, de azért így utólag felírom, hogy kb 2 hete vettem egy liter Tutela GI/A olajat a szervóba. Kisebb tételben nem lehetett venni, pedig kb 2 dl is elég lett volna. Na mindegy, ha esetleg fogyna még belőle, akkor legalább utána tudok önteni. De azóta nem fogyott belőle.

 
>> EseményAlfa Spider 2.0TS // 2010-10-10

Ma sikerült megvenni az ELM327-es diagnosztikai eszközt. És egyben Pápán találkoztam Pirituval is. Újabb Nyugat-dunántúli Spider találkozó.:)

 
>> SzervizAlfa Spider 2.0TS // 2010-10-04

A termosztátom a nyár közepe óta rossz volt. A meleg időben nem zavart, de mivel már egyre hidegebb van, ezért aktuális lett a csere. Sikerült bontóból vennem egy elég jól kinéző darabot. A furcsa csupán annyi,hogy a benne levő hőszenzor csatlakozója 3 lábú volt, míg az enyémben levő 4 lábú. Szerencsére simán át tudtam tenni a sajátom. Persze kíváncsi lennék azért, hogy mi a 4 láb, ami az "új"-ban nem volt.
Most viszonylag hamar felmegy a hűtővíz hőmérséklete kb 70-80 fokra és ott is marad.(kb a képen látható szint fölé) Városban, dugóban megy csak fel 90 fokig. Remélem ez így normális.
A vízcsöveket figyelve érezhető, hogy az indítás után zárva van a termosztát és csak ha a motor meleg, akkor nyit ki.

 
>> Tuning és extraAlfa Spider 2.0TS // 2010-08-28

KGBMAN és Piritu mélynyomóbeépítése biztos a legoptimálisabb, de mivel kaptam egy sal ládát és van egy pioneer gm-x922 erősítőm otthon, így először kipróbálom ezt a verziót. A láda pontosan befér az ülések mögötti rekeszbe. Az erősítőnek is próbálok itt helyet találni,mert gyakran hagyom ott nyitottan az autót.

 
>> EseményAlfa Spider 2.0TS // 2010-08-28

Reggel ezt találtam a csomagtérfedélen,ami a képen látható. Én ezt elismerésnek veszem!:)

 
>> SzervizAlfa Spider 2.0TS // 2010-08-28

A hűtő folyása elállt!:)A szint ugyanott áll,ahol a tömítőfolyadék beöntésekor. A motorolaj szintje beállt a max-hoz. A szerelő a cserekor picit többet töltött bele,de most a tökéletes.Viszont a szervó olaja a nívópálca aljáig ér. a héten pótolni kell a hiányzó mennyiséget.

 
>> SzervizAlfa Spider 2.0TS // 2010-08-19

Sikerült a tetőt nyitását rendbehozni. Ma tökéletesen működött minden. És ma Tibi megragasztotta újra a hátsó szélvédőt is. Szépen lassan kipipálok minden hibát a képzeletbeli listán.:)
A hűtö folyása is talán elállt,miután beleöntöttem egy tömítö adalékot.

 
>> SzervizAlfa Spider 2.0TS // 2010-08-17

Romeo rakoncátlankodni kezdett. Nem akarta kinyitni a tetejét. Sikerült megállapítani, hogy a tető takarójának rögzítésére szolgáló motor nem akarja a bovdeneket elengedni. A motort kipucoltam és szerencsére a fogaskerék is ép volt benne. Most teljesen hibátlanul működik. Azért érdekes kopásokat fedeztem fel benne.

Persze másnap megint néha nyitotta, néha nem. Darabokra szedtem és felfedeztem, hogy az egyik szénkefe kábele el van szakadva és néha érintkezik csak. Emellett az egésznek a lelke, a műanyag fogaskerék egyik oldalon be volt repedve. Miután ezeket rendberaktam, megforrasztottam, már minden működik. Remélem sokáig!:)

 
>> SzervizAlfa Spider 2.0TS // 2010-08-12

Tegnap és ma sikerült kicserélni a lengőkar végén levő golyós-csap gumi tömítését. Persze nem lett 100%-os, mert ilyet nem lehet külön kapni. Viszont azt a tippet kaptam, hogy a Wartburgé néhány Fiaton bevált. Kipróbáltam és nem egyezik teljesen,de azért biztosan jobb,mint az eredeti szakadt.