Sikerült a tetőt nyitását rendbehozni. Ma tökéletesen működött minden. És ma Tibi megragasztotta újra a hátsó szélvédőt is. Szépen lassan kipipálok minden hibát a képzeletbeli listán.:)
A hűtö folyása is talán elállt,miután beleöntöttem egy tömítö adalékot.
Romeo rakoncátlankodni kezdett. Nem akarta kinyitni a tetejét. Sikerült megállapítani, hogy a tető takarójának rögzítésére szolgáló motor nem akarja a bovdeneket elengedni. A motort kipucoltam és szerencsére a fogaskerék is ép volt benne. Most teljesen hibátlanul működik. Azért érdekes kopásokat fedeztem fel benne.
Persze másnap megint néha nyitotta, néha nem. Darabokra szedtem és felfedeztem, hogy az egyik szénkefe kábele el van szakadva és néha érintkezik csak. Emellett az egésznek a lelke, a műanyag fogaskerék egyik oldalon be volt repedve. Miután ezeket rendberaktam, megforrasztottam, már minden működik. Remélem sokáig!:)
Tegnap és ma sikerült kicserélni a lengőkar végén levő golyós-csap gumi tömítését. Persze nem lett 100%-os, mert ilyet nem lehet külön kapni. Viszont azt a tippet kaptam, hogy a Wartburgé néhány Fiaton bevált. Kipróbáltam és nem egyezik teljesen,de azért biztosan jobb,mint az eredeti szakadt.
Ma megtörtént az első olajcserém is 123631km-nél. Már múlt héten egy Alfás cartars hozott nekem Selenia 20K-t 2000HUF/l -ért és tegnap megvettem az olajszűrőt is (Mann Filter 3300HUF).Korábban Meguin 5W40 volt benne a papírok alapján és 108000-nél volt cserélve. A mostani cserét 3000HUF-ért vállalta egy közeli garázs-műhely. Kicsit soknak tartom,de megcsinálta a srác rendesen és még egy-két dolgot megnézett mellette. Viszont itt jön a rossz hír. Már egy ideje szivárog a hűtővíz. Nem nagy mennyiségben, csak mégis zavart. Ezt is megnézettem és úgy néz ki, hogy a hűtő lyukas.:( Megvan a következő projekt.
Múlt héten felszemű lett a Pók! Több mint egy hétig így járkáltam,de aztán ma végre lett időm izzót venni és kicserélni.
Mint már sokan másoknak,nekem is cserés lett a hátsó ablak. Szerencsére KGBMAN ajánlott egy korrekt embert, akkor némi pénzért kicserélte. Persze ez sem volt egyszerü, mert miután kivettük az ablakot, elkezdett nemsokára esni.:) Szerencsére be tudtam rakni az autót egy parkolóházba,amíg elállt.:) Szóval sikerült. Képeket később teszek fel róla.
Ma voltam újra tankolni. Nem tudom kinek hogy alakul az átlaga,de nekem az első tankolás után 9,2 l/100km volt,ma pedig a második után 8,75 l/100km. Ebben kb 400km volt városon kívül közepes tempóval.
Kicseréltem a gyári mélysugárzót egy BOSE mélyre. Erősítőt egyelőre nem terveztem hozzá. Kíváncsi vagyok, hogy mit lehetne elérni a Pioneer DEH-4000UB fejegység segítségével. Aztán a többit meg majd meglátjuk.:)
Tegnap sikerült beszereznem egy téligumi garnitúrát felnikkel együtt. Képet még nem csináltam róla,de majd csinálok. A gumik elöl szinte új Fulda 205/50R16, hátul szintén ebben a méretben kb 70%-os Toyo gumik vannak. Remélem nem lesz velük semmi gond. Érdekes, hogy Ausztriából hozta egy gumis és egy fekete AR Spideren volt.:) Lehet hogy csak ezen érzi jól magát.:)
Újabb apró javításokkal próbálkozom. Az első képen látható (pirossal megjelölt) csövet szeretném kicserélni, mert el van repedve. Még nem találtam meg a cseredarabot.
A második képen látható nyílásból hiányzik egy műanyag elem. A másik oldali megvan.Szóval ezt is be kell szereznem.