A hátsó futóműhöz is megvettem a komplett készletet. Szintén nem TRW, mert ha kimennek a szilentek kap Powerflexet vagy Strongflexet.
A hátsó hosszlengőkar annyira el volt rohadva, hogy már nem kellett volna sok a töréshez.
Sikerült az én rozsdás segédkeretem helyett venni egy felújítottat, ami szinte újnak tűnik.
A Brembo nyergek felfogatása más mint a gyári úszónyergeseké, ezért ehhez kellett adaptert vennem. Ráadásul a 166-os féktárcsája 28mm-es és 310 mm átmérőjű, míg a 156 GTA-é 32mm-es és 330mm átmérőjű, ezért a nyergeket meg kell szélesíteni is. Ha ez megvan akkor a nyeregfeleket összefogó csavart is ennyivel hoszabbra kell cserélni.
A kép nem teljes, a kisebb darabokból 4 van és hiányzik róla 4 db távtartó ami a csonkállvány és a tartó közé megy.
Az angol fórumok szerint a pályanap legfontosabb kelléke a fék. Utcára elég a 2,5 V6 gyári úszónyerges megoldása is de komolyabb igénybevételhez mindenképp a nagyobb tárcsát és a 4 dugattyús nyerget ajánlják.
Szerencsére találtam egyet jó áron. Igazából nagyon minimális festékhibák vannak csak rajta, a gumi alkatrészek is hibátlanok. Csupán nagyon mocskos volt.
Németországban csak 6 EUR volt a posta. Egyik kolléga elhozta nekem mikor jött Győrbe.
125+6 EUR. = kb 43000 HUF
Kaptam egy tábla Milkáért cserébe egy rádiót. Befóliáztam, nem is néz ki rosszul, de sajnos lemerítette az akksit. Gyanítom hogy a rádió CAN-es, mert egy fl 156ból való, az enyém meg még nem CAN-es. Ennek majd utána kell még nézni, de ebben az autóban a hifi másodlagos. Csak szóljon majd benne valami....
Lumeneten is volt némi akció, ezért az izzókat is beszereztem. Ha úgyis ki lesznek szedve a lámpák akkor cserélem az összes izzót hogy később ne kelljen egyesével.
Elkezdtem összeszedni a szükséges alkatrészeket. Mivel Autodocon akciósabb volt az első lengőkar szett mint valaha láttam, ezért megrendeltem. Tudom, nem TRW, de úgyis az a terv hogy ha kimennek a szilentek akkor Powerflex vagy Strongflex lesz bele.
Mivel semmi extra motortuningot nem tervezek, mert pályanapon a fék és a futómű sokkal fontosabb, ezért csak a sok helyen emlegetett nagyobb méretű króm szívócsöveket szereztem be az átvezető talpakkal és a csatlakozó gumikkal. Az újrakrómozás még várat magára.
A frontend felőli hengersor burkolata nem volt meg, ezért azt is vettem.
Az angoloknál elég nagy hagyománya van a pályanapozásnak és ahogy látom szeretik az Alfákat is,ezért a forumokat olvasgatva azt találtam hogy érdemes a stabilizátort vastagabbra cserélni. A következő lépcső a GTA-é Strongflex szilentekkel. Sikerült angliából rendelnem egy használt szettet (első+hátsó+szilentek).
115+16 Font = kb 50.000 HUF lehetett
Mivel ekkor már tudtam hogy az autó egy ideig állni fog, ezért csak egy olcsó alapszervízt kapott.
Egy olcsó Eneos 10W40 olajat öntöttem bele a már 2 éves és kb 25 ezret futott helyett és jó adag kínlódás után kicseréltem az olajszűrőt is. Ezek csak arra az időtartamra kellenek bele ameddig a felújítása elkészül.
Olaj: 11700 HUF
Olajszűrő: 1037 HUF
Néhány egyéb apróság: 1800 HUF