A későbbi autóhifi építéshez megjöttek az akkumulátor saruk.
A kalaptartóban levő hangszórók nem működtek. Vagyis a bal oldalon a magassugárzó ment, de a többi nem. Rendeltem amazonról postával együtt 50 EUR-ért egy alap Pioneer szettet. A cél annyi hogy ha már van működjön. Normál esetben úgyis le lesz kapcsolva, mert az alap autohifi felállás egy első komponens szett és egy mélyláda, de ha valaki ül hátul és igényli akkor be tudom majd kapcsolni.
Ekkora hangszórót ilyen kicsi mágnessel még nem láttam. A kiépített MNC gyártmányú oválok kb dupla akkor mágnessel rendelkeznek. Kár hogy nem tudtam összehasonlítani. Egyébként a Pioneer nem szól rosszul, némi mély is akad, egy alap gyári rendszer feljavítására elég is lehetne.
A 2 hangszóró 8 csavarja 4 különbözőből volt "összeválogatva". Az előző tulaj(ok) nem sokat adtak a részletekre. Most kapott 8db egyforma csavart.
Rendeltem amazonról egy szélvédőre, cockpitra, szellőzőre is szerelhető tartót. Mágneses, tökéletesen tartja az iphone-t és még tölti is közben. Bár kínai de a relatív jó minőségűek közül való. 34 EUR plusz szállításba került.
Az olajhűtő hatékonyságának javítására rendeltem egy légterelőt hozzá. Mivel a jobb oldali kerékjárat előtt lesz (ahol a GTA-n), ezért szükséges a levegő odajuttatása és megfelelő sebességre lassítása.
Vettem egy Hifonics ZXI1501 monoblockot, ami majd a mélynyomót fogja hajtani. Ez egy régebbi darab, de működik. Valamikor a múltban már belenyúltak, de nem találtam benne kontár munkára utaló nyomot. Elképzelhető hogy csak újra lett pasztázva az IGBT-k hőátadó felülete. Ez egyébként tudomásom szerint elég ritka megoldás az autós erősítőkben.
Sikerült megjavítani az olajnyomásmérőt is. A váltó tetején találtam még egy kábelt, ami kimérve a motortér köteg körcsatlakozójának 15-ös lábához már "sípol" , és miután rácsatlakoztattam a nyomásmérőre az óra mutatja az olajnyomást. Azt nem tudom megmondani mennyire valós hideg állapotban az 5 bar érték és azt sem tudom milyen olaj van benne, de már látom hogy működik az olajpumpa.
Az LCD a valóságban mutatja a km állást, csak itt rásüt a nap és nem látszik. Sikerült minden problémát kijavítani a műszeregységen és elkezdhetem összerakni.
Rendeltem egy Alfás 3 az 1-ben elsősegélycsomagot. Benne van az eü felszerelés, az elakadásjelző háromszög és a láthatósági mellény. 20 EUR-ba került.
Az ablakemelő kapcsoló kerete törött volt és a kapcsoló is csak be volt ragasztva. A tűkörállítás kapcsolófedele hiányzott. Sajnos csak ezeket a hiányzó részeket nem adja el senki, csak kompletten az alkatrészeket.
A belső térben a bal oldali légbeömlő egyik vízszintes eleme az én autómban törött. Ehelyett vettem egy olyat amiben ez hibátlan. Sajnos a rögzítése már törött volt és szállítás közben még egy kis darab letört. Ezt megpróbálom visszaragasztani vagy a kettőből csinálni egy jót.
A műszeregység alatti elemből nekem csak a bal oldali feliratos takaró és ennek a jobb oldali párja kellett volna, de csak egyben tudtam venni. Lesz egy tartalék belőle.
Az autót egy másik Alfáról származó 16-os felnivel vettem. Sajnos a jobb hátsó kerék már akkor defektes volt és kb 2 hét alatt teljesen lapos lett. Eddig ezt mindig felfújattam, de mivel már kész a felújított gyári felniszett az új gumikkal, ezért most lecseréltem. Véleményem szerint bár a gyári felni egy collal kisebb, mégis jobban áll az autónak. Szerintem sokkal jobban illik a dizájnhoz.