Megadta magát az önindító, ezért kapott egy teljesen felújítottat. A csere Gerissimo-ék műhelyében történt, köszönet érte.
Áruló lettem! De van rá megfelelő magyarázatom. :)
Kicsit kitolódott az olajcserém, de a 20ezerbe így is simán belefértem. Nem lett úgyse gyilkolva az autó. 
És most jön az árulás: Mivel kicsit csipegeti a gép az olajat (valahol folyik+szelepszár-szimering) ezért nem Seléniát kapott hanem arany Liqui-Moly 10W40-et. Állítólag ez is nagyon jó minőségű olaj, csak ezért mertem beleönteni. 
Az olajon kívül természetesen az olajszűrő/légszűrő/pollenszűrő is cserélve lett.
Km: 199100
Sikeres műszaki vizsga és zöldkártya. :)
2 illetve 1 évig nyugi van.
Az Alfa Romeo Club Magyarország szervezésében gyorsulási verseny volt a Kalocsai reptéren. Természetesen nem hagyhattam ki. 
Mivel ez volt az első igazi gyorsulási verseny amin részt vettem, kiváncsi voltam a saját illetve az autó tudására. Mentem jó pár futamot, szerintem első nekifutásra jó volt. A reakcióidőkön még kicsit lehetne javítani. :)
Időeredményeim:
 Nettó idő                 Reakcióidő              Cél sebesség
10.426308	            00.723786	             104,28
10.598646	            00.770878	               99,39
10.653476	            00.884636	            101,99
10.311816	        00.671546	        105,99
10.454518	            00.651064	            104,47
10.893482	            00.701074	             96,48   - 3 személlyel
10.761330	            00.657950	          100,51 - 3 személlyel
10.838376	            00.745940	          100,70 - 3 személlyel
10.399796	            00.649610	          104,07
10.609272	            00.686000	          103,05
10.547496	            00.651934	          103,98
10.442320	            00.733774	          104,45
10.496442	            00.763154	          103,17

Az autót már vásárláskor rossz kuplunggal vettem, de gondoltam csak akkor cserélem ha már megadja magát. Természetesen eljött ez a pillanat is.  A pedál benyomásakor rázott a kuplung és hülye hangokat is adott ki. Természetesen gyári Valeo készlet (szerkezet-tárcsa-kinyomócsapágy) lett belerakva.
Ezen kívül folydogált a kormányszervó olajam is, mint kiderült a tartályon volt egy aprócska luk. Ez is ki lett cserélve. 
A katalizátor és az első kipufogódob is nagyon rossz állapotban volt, ezért ezek kikerültek az autóból és egy cső lett helyette beépítve. :)
Km. óra állás: 192250
Köszönet Gerissimoéknak a szerelésért!
Haroval Alfáztunk egyet és csináltunk téli képeket. Jártunk Zsámbékon és az Üvegtigrisnél is.




Xenooooon (6000K)! :)))
Már régi álmom volt, most végre benne van a vasban és vakíthatom én is az ajudisokat. :))

Vettem egy univerzális könyöklőt a corában mer olcsó volt. Ráadásul annyira nem is mutat rosszul a vasban. Szerintem. :) Tündérszép. :)))

Kinyírta az autó a 2 hónapos akksimat, ezért némi ráfizetéssel új akksi került bele. Varta 55 Ah jobb pozitívos. Hibaforrás keresése folyamatban...
1
377
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
