A korábban kalkulált két hétből négy lett. Vittorio millió olyan dologba ütközött, ami nehezítette munkáját. Viszont mára elkészült és azt hiszem elégedett lehetek.
Szóval ami változott:
- A Crosswagon lökhárító párosítva lett az eredetivel. A korábbi "hivatalos" információ szerint kompatibilis a CW lököse az SW-vel. Hát ez téves! Úgyhogy kettőből készült egy, ami még egy kicsit pluszba is módosítva lett. A tolatóradar is beszerelésre került, valamint a tolatókamera is beépült a lökhárítóba.
- Az első lökhárítóban a ködlámpák kiköltöztek a lökös szélére, amolyan "facelift GTA" stílusban, valamint a pajzs alatti rész össze lett kötve a lökös aljával. Be lett építve a menetfény is.
- A lökhárítókon kívül újra lett fényezve a két első sárvédő, a motorháztető, a tető, a tetőszárny és a tükrök. Aztán minden vissza lett csiszolva és fel lett polírozva. Úgy csillog, mint még soha!
- Kapott az autó egy teljes alvázvédelmet. Szerencsére rohadásnak nyoma sincs!
- A csomagtartó beázását valószínűleg egy félrecsúszott vízelvezető cső okozta, mely a vizet a tetőablaktól egy levegőztetőn keresztül bevezette az autóba.
GT-től rendeltem matricát. Küldött egy kis pluszt is. Amint visszatér az autó megszépülve, elfoglalják majd a méltó helyüket.
Ma elgurultam az autóval Vittorio műhelyébe. Itt néhány dolog módosulni fog az autón. A blogban is említett dolgok fel-, illetve beszerelésre fognak kerülni, lesz egy kis ráncfelvarrás, egy kis fényezés, meg egy kis állagmegőrzés. Folyt. köv. 2 hét múlva. Várom!
Néhány együtt töltött év után megválok a hátsó toldattól. Így ma leszedtem. A tartócsavarok kiszedése után viszont nem várt akadályba ütköztem. Ugyanis az egész toldat felfeküdt a kipufogó végekre. A kipufogó tartóbilincseit pedig sehogy sem tudtam meglazítani, a földön fekve ez nem ment. Egy közelben lévő kipufogó szerelőhöz elgurultam, ahol aknából könnyebben megoldották nekem ezt a dolgot. Elég volt a jobb oldalit meglazítani, utána már sikerült levenni a toldatot. Remélem, hogy az új tulaja is legalább annyit fog gyönyörködni benne, mint én tettem idáig! :-)
Fura, fémes hang kezdett hallatszani a motortérből. Elgurultam Zé.-hez, hogy kiderüljön a probléma okozója. Gyorsan meg is lett a hiba, két darab feszítő görgő lett cserélve. Valamint mivel tavaly elmaradt, kicseréltettem a pollenszűrőt is.
Hamarosan pár módosítás következik az autón, szépen lassan érkeznek ehhez a dolgok.
Nagyon szerettem a hátsó lökhárító toldatot, de döntöttem, változás lesz. Így hát beszereztem egy Crosswagon hátsó lököst. Természetesen azért nem teljesen széria állapotban fog felkerülni, lesz rajta változtatás, de ez a kiindulási alap. Folyt. köv...
Elértünk az utolsó állomáshoz is az új fejegységgel kapcsolatban. Ez a funkció már nagyon hiányzott. Megint a Grandvoice-hoz mentem, hogy befejeződjön a project.
A gyári kormányvezérlő az előző fejegységemmel sem akart egyből kommunikálni, egy adapterre volt szükség. Természetesen ez most sem volt másképp, de a már meglévő adapter lett picit átalakítva, így immár ismét tudom a fejegységet a kormányon lévő gombokkal vezérelni. Erről nincs kép, csak öröm, boldogság, stb... :-)
A beltér világítás sofita izzóit cseréltem LED égőkre. Ismét eBay-ről rendeltem. Elől 2, hátul 1, a csomagtartóban 1, valamint a csomagtartó ajtaján 1 lett cserélve.
A tavaly nyáron vásárolt, nagyon kedvező árú tetőcsomagtartó nagy hibája volt, hogy bántotta a szememet az egyik takaróelem hiánya. Egyszerűen annyira rikító volt a hiány, hogy mindig az vonzotta a szememet. Próbáltam pótolni, írtam a forgalmazónak, de azt a választ kaptam, hogy kizárólag egyben árulják a terméket, darabokat nem lehet tőlük vásárolni. Hirtelen felindulásomban meghírdettem az egészet (kétszer annyiért, mint amennyiért vettem), és 2 nap múlva még így hiányosan is elvitték.
Elkezdtem nézelődni a neten, de itthon nem találtam típusspecifikusat. Hihetetlen, de ismét segítségül hívtam az eBay-t és Angliában találtam is két eladó szettet. Az egyiket nagyon drágának találtam, de a másik eladónak írtam, és partner volt az üzletelésben, így elkezdtem alkudozni vele. Sikerült is lefaragni az árból, már csak a szállítási költség volt kérdéses. Amit javasolt, az nagyon drága lett volna (drágább, mint amennyibe maga a csomagtartó került), így abba értelemszerűen nem mentem bele, más megoldást kellett keresni. Segítségül hívtam kint élő cartársunkat, és bajzathg segített is. Javasolt egy csomagküldő szolgálatot, akik értelmes áron dolgoznak. Felhívtam őket, email-ben megerősítettem a szándékomat és ma meg is hozták a csomagot. Az eladott csomagtartó és a ma megérkezett csomag szállítási költséggel kiegszített ára között nem egészen 2000 Ft a különbség, így végülis ennyibe került nekem ez az egész akció. 1 hónapig tartott míg megkaptam, de összességében megérte. :-)
A csomagtartóról annyit, hogy szintén típusspecifikus, de modernebb, újabb verzió, mint ami korábban volt. Darabokra szétszedhető, áramvonalasabb, szebb, tökéletes állapotban, kulcsokkal. Kaptam hozzá sílécszállító kiegészítőt is. Ja, és nem utolsó sorban minden része megvan! :-)