Blog >> gtv

Az idei első / esővízzel / mosás pipa. MOMO Evo Combat váltógomb is a helyén, süt a nap is:-)

 

Kész lett a festés / motortér, első lökös, bal ajtó, bal tükör, Zender szett / illetve a karbon pakk is / nem vtn, nem fólia / ezért visszaraktam a helyükre majd pöcc-röff és máris duruzsolt a kisvad.
Pár apróság még a helyére kerül majd.

 
>> SzervizSanyiJTD // Alfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2020-02-21

Az autót visszahelyeztem a forgalomba, és elvittem szervízre

Cserélve lett:

Olaj (Total racing 10w50)
Olajszűrő Filtron
Elötte motoröblítő
Karter csere, javítás, új csavar új tömítés (A régit rosszul hegesztették meg és folyatott)
Hajtókarcsapágyak (Glyco)
Szelepfedéltömítés (Elring)
Vezérműszíj szett vízpumpával (Gyári Original Ricambi)
Balansszíj, és annak a csapágya (dayco)
Kopogásérzékelő mivel törött volt, így cserélték (Bosch)
Kipuffogó Y tömítés
J.E. féltengely gumiharang
G12 fagyálló
Váltóolaj (Tutela ZC75) 2L
Vezérműtengely jeladó (attól függetlenül a hibakód továbbra is fentáll :( viszont az autón semmit nem kehet észre venni)
Ezzel kapcsolatban tippet elfogadok hátha találkozott ilyennel valaki...

+Munkadíj

KM állás 159.100

Kicseréltem gyári újra ,nem volt baja a réginek csak már matt volt és volt rajta egy 1 cm-es repedés a hajlatban.

 

Bekerültek ma a helyükre, ha már karácsony:-)

 

Az egyetlen kissé rozsdás hely az autón a hűtő alatti tartólemez volt, vettem 1 bontottat fémtisztítás után cinkspray majd fedőfesték.
Ma kicseréltem, csavarok grafit zsírozva.
Megjött a Wiechers toronymerevítő is megy majd a helyére.

 

Enyhe szivárgással jelezte a gyári alsó kuplung munkahenger, hogy elköszönne a további használattól, elege lett.
Ma kicseréltem, por szárazság a munkaterületen:-)

 

Megkezdődött....
Motorfedél, első lökös, bal ajtó, Zender kit fényezés alatt, előbbiek pár karc és apró kőfelverődés miatt.
Motortér takarítása, összes csavar cseréje sárga galvanizáltakra, ülések oldaltakarói, belső küszöbök, apróságok valódi karbonbevonattal ellátva, csomagtér teleszkópok / Magnetti Marelli / cseréje a Zender szárny végett.
MOMO belső csomag beépítése beltérbe, kézifék markolat, pedálok, váltógomb, szőnyegek, Övpárnák.
Brembo nagyfék felkészítése a tavaszi cseréhez / takarítás, fényezés /, stb., elleszünk a télen:-)

 

Valami kezdődik.
Sikerült vennem egész jó áron egy bontószökevényt. A lényeg a 3.0 V6 24V Busso. Amint időm (pénz) engedi, elkezdődik a motor felújítása és egyszer majd bekerül a 2.0 helyére.
És nem utolsó sorban szükségem volt egy motorháztetőre, mert az enyémet sajnos javították régebben és itt-ott meg volt repedve rajta a gitt és nem akartam azt javítgatni.

Ugyaitt GTV alkatrészek eladók!!!! :-)

Műszakin szóltak, hogy a jobb oldali talpas cserés lesz. Vettem is egy lengőkart (TRW) és kicseréltük.
Már a kocsi megvétele után nem sokkal észrevettem, hogy a kuplungpedálnál lévő munkahenger tengelye olajos, de mivel volt rendesen kuplung és nem okozott problémát, nem foglalkoztam vele. De most ez is cserélve lett.
És ha már a dokibácsinál volt a kocsi a 8db gyertyát is kicserélte benne.

km állás: 108.884km