Blog >> gtv
Sajnos a gyári központi zár vezérlője valami miatt nem működik. Mint azt a korábbi tulajtól megtudtam próbálták megjavítani, de jobbnak és könnyebbnek látták egy utángyártott darabbal helyettesíteni.
3 dolog miatt nem tetszett:
- 1db távirányító van a kocsihoz
- az a távirányító is elég csúnya
- a 156-nál hozzászoktam hogy kulcsról nyílik a csomagtartó (ennél pedig nem)
Nem volt más teendő, keresni egy olyan vezérlőt aminek van egy plusz kimenete és szép a távirányítója.
Találtam egyet aminek a gombsora kicsit hasonlít az ALFA scudetto-ra. Megtetszett, megrendeltem és ma meg is érkezett. Nem volt nehéz kicserélni a kocsiban lévővel, plusz rákötöttem a kimenetét a csomagtér nyitógombjára. Rendeltem még nyomógomb nélküli nyerskulcsot is, mivel a nyomógombos úgysem üzemel. Ezért ha lemásoltattam nyugdíjazom is :-) Jó lesz tartalékkulcsnak.
Ma megejtettem az eredetvizsgát. Illetve Cs.Roberto cartárstól beszereztem egy szebb váltógombot.
Majd otthon volt egy kis időm így kiüregvédőztem az összes ajtót. Az anyós oldaliba meglepetést is találtam 2db autómosó szivacs személyében. Szerintem nem gyári tartozék :-) Még jó hogy nem cigit csempésztek benne.
Kevés fejtér, nincs csomagtér, kemény futómű, a hátsó ülésről ne is beszéljünk... IMÁDOM!!!!
Viccet félretéve. Lesz vele munka míg olyan állapotba hozom, amilyen nekem megfelel.
- Sofőr ajtóba valami zörög ✓
(update 2016.07.26: Megszüntettem a zörgést. Az ablakemelő motor rugója zörgött ahogy hozzáért az ajtó lemezéhez. Rosszul volt visszatéve. Az előző tulaj mondta, hogy nemrég cserélték a motort, mert a régi tönkrement. Ha már leszedtem az ajtókárpitot kifújtam üregvédővel az ajtó alját.)
- Hamust nem lehet normálisan bezárni ✓
(Ezt már orvosoltam, arrébb tettem néhány foggal a tető fogaskerekét)
- a váltógomb és a kézifékkar még a búcsúba se állá meg a helyét. Mindenképp cserélni kell!! ✓
(update:2016.07.29: Váltógomb cserélve
2017.03.07: Kézifékkar cserélve gyárira)
- Anyós oldali ajtó kédergumija eléggé fáradt. Nagy tempónál befúj a menetszél az ablak és a gumi közt.✓
(update:2016.08.18: javítva)
- A csomagtartó kédergumija sok helyen el van szakadva.✓
(update:2016.08.08: Cserélve jó állapotú bontottra)
- Egy teljes polír mindenképp szükséges
- a gyári központi zár vezérlő nem működik, előző tulajok valamelyike rakatott bele utángyártott vezérlőt. Majd ennek utána kell járni, hogy a kulcsról lehessen nyitni - zárni✓
(update:2016.08.22:Klikk...)
- az antenna motorja nem működik ✓
(update: Persze hogy nem működik, mert nem motoros antenna van benne :-)
(update 2016.12.12: Cserélve elektromosra)
- a hátsó kipufogódob elég csálén áll alatta. ✓
(update 2016.08.02: megigazítva)
Az üléseket elkezdtem kipucolni, mert szinte szürkék voltak a sok retektől. ✓
14 éves voltam mikor először láttam GTV-t testközelből. Akkor még elérhetetlen álomnak tűnt számomra. Eddig kellett várni, hogy elmenjen az eszem. Nézegettem 3.0 V6-ot 2.0 V6 turbót, de elég gyenge a hazai felhozatal a használt autó piacon ezekből a modellekből. Aztán megláttam Őt. Fényképeken tetszett, igaz hogy nem V6, de adtam neki egy esélyt, győzött a józanabbik ész. Elmentünk megnézni. Mikor megpillantottam már tudtam hogy GTV tulaj vagyok. Körbejártuk, alánéztünk, kipróbáltuk, megalkudtunk és kezdődhet a hátralévő közös életünk. Ennek a kis autónak 14 évet kellet várni, hogy rám találjon. Gyerekkori álmom vált valóra.
km állás: 102.059km
Egy régebbi tulaj.
Sziasztok!
9 ev kihagyas utan ujra jelentkezem! Gyorsan repul az ido. Par ev kulfold, hazakoltozes, hazasodas, csaladalapitas utan nekilltam ujra a GTV-mnek. Sajnos az eredeti tervek szerint nem en lakatoltam es fenyeztem, de legalabb mar ezeken tul vagyunk... Ugy dontottem, szetszedem teljesen es kilakatoltatom, es lefenyeztetem. Ez lett a vege. Holnap erkezik haza a fenyezotol. A tervek szerint utana alvazvedelem, es az osszerakas...
A projekt bebukott.
2015.02.07.-én,Rómeó napján elment az autó.
Reményeim szerint az új gazdánál feltámad, és egyszer ismét önerőből szelheti az utakat...
Fűtéscsap cseréje (Impergom 90402)
113100 km
Cybox angol, méretpontos kipufogó rendszer (katalizátortól hátra).
Négy kisebb helyett két nagyobb dobból áll, illetve rozsdamentes acélból készült. GTV TS-ekhez lett kifejlesztve (létezik V6-hoz is).
112200 km
Kuplung főhenger (Samko 702004) és munkahenger (TRW PJL159) cseréje.
112000 km
KEETEC CSH1 utólagos ülésfűtés beépítése az első ülésekbe.
111500 km