droberto2012-05-22 17:10:07 // 646
Csontig rágott téma, de a növelt fényerejű H7-es izzók közül kinek melyik vált be legjobban? Ebben az esetben az ár nem döntési tényező. A tartósság annál inkább...
droberto2012-05-21 15:56:22 // 645
Az, hogy francia alapból nem vet rá jó fényt és igazából nincs olyan termékük, ami kiemelkedő lenne.
droberto2012-05-21 15:42:25 // 644
A problémától eltekintve, nekem is dögledezik a lassan négy éves gyári Exide-om! Ezt a telet még kihúzta a CTEK-el, de sok már nincs benne. Múltkor egy 2 órás ECU túrkálást követő másnapra nem volt hajlandó indulni...
droberto2012-05-21 07:14:57 // 643
Hmmm...
droberto2012-05-21 06:54:20 // 642
Nincs ellene kifogásom! :)
droberto2012-05-21 06:48:14 // 641
Na ez az a dolog aminek utána szeretnék járni... Én is Sachs párti vagyok a Valeotól pedig viszolygok. Azonban az biztos, hogy ha ha vesz is valamit a Sachs a Valeotól, van olyan alkatrész a kuplungban, ami Sachs illetőségű. Pl. lehet, hogy a fémváz Valeo, a ferodol pedig saját...
droberto2012-05-19 22:24:28 // 640
Jó éjt!
droberto2012-05-19 22:22:59 // 639
Ez így igaz! De szerintem ezzel kapcsolatban, úgy fogok eljárni, hogy begyűjtök minden infót a kettőstömegűről, és mire odaérek, hogy kuplungot cserélek a Novitec kedvéért :), majd ránézek, és ha "látom rajta", hogy életciklusából már csak kevés van vissza, akkor berendelek még egy olyat is aztán csere.
droberto2012-05-19 22:13:20 // 638
Csak ne 100K lenne!
droberto2012-05-19 21:55:32 // 637
Igazából egyenlőre nem járok sokat vele!
droberto2012-05-19 21:51:02 // 636
Remélem én is, hogy maradhatna, de én ilyen helyzetben (ha már úgy is jól szét van szedve) csere párti vagyok!
droberto2012-05-19 21:42:03 // 635
Ez már csak ilyen! :)
droberto2012-05-19 21:22:05 // 634
+ a kinyomócsapágy!
És akkor a kettőstömegűről nem is beszélek! 200 k km környékén kuplunggal azért azt is illene cserélni. Vagy? Igazából problémáját nem tapasztalok! Tulajdonképpen a kuplung is jó csak a Novitec-el nem fűztek szorosabb barátságot! :)
És akkor a kettőstömegűről nem is beszélek! 200 k km környékén kuplunggal azért azt is illene cserélni. Vagy? Igazából problémáját nem tapasztalok! Tulajdonképpen a kuplung is jó csak a Novitec-el nem fűztek szorosabb barátságot! :)
droberto2012-05-19 21:16:00 // 633
Ha jó az neki, akkor legyen tőle boldog! Mi meg akkor inkább szívesebben maradunk őrültek! Nemde? :)))
droberto2012-05-19 21:13:43 // 632
Így van! Én is inkább a bontott fel hajlanék. Ez csak egy egyedi eset, ilyenről a JTD-nél nem nagyon hallani. Továbbá a bontottra a garanciakérdés is megoldottabb. Ha meg a javítás nem sikerülne, akkor meg menne az ujjal mutogatás...
droberto2012-05-19 21:06:34 // 631
Vannak azért problémáim nekem is! Pl. egy új kuplung szett jól jönne, csak nincs rá 100 ezrem!
Ez meg tudod pici pénz, és apránként is haladok előre..
Ez meg tudod pici pénz, és apránként is haladok előre..
droberto2012-05-19 21:03:33 // 630
Úgy nem volt szép! Most szép! Ennyi! Nincs ebben semmi őrültség... :)
droberto2012-05-19 20:11:09 // 629
Elkövettem ma egy kis szépítő beavatkozást: JTDm felirat m betűjének újra pirosítása
droberto2012-05-19 20:08:36 // 628
Olvastam, részvét és mielőbbi felgyógyulást! :)
droberto2012-05-19 12:15:35 // 627
Nem kis rekesz egy kisautóban...
droberto2012-05-18 15:44:21 // 626
Az ajtózseb jóformán csak dísz. A bal oldaliban Nokia töltőt, és a lánynak egy zsiráfos :) övpárnát cipelek, a jobb oldaliban meg 12 v-os elosztót tartok. A könyöklőbe nem fér be, mert nem lehetne lecsukni tőle, meg ott lent a pénztárcám és a jogsim-, fent pedig az aprótartó, a kulcs és egy rágó lapul. A pohártartóban és a hamutartóban a telefonjaim dekkolnak, míg a kesztyűtartóban egy kézfertőtlenítő, gyári doksi, toll, öngyújtó és papírzsebkendő pihen. A jobb egy mögött a támlában van az A4-es magyar használati. Iratokat az ülés és a box között hordok. Van még a szemüvegtartó, de az inkább csak jelképes. Ja, és a bal térd előtti zugban egy bicska van.
Szóval ezzel azt hiszem, ki is merítettem az összes utastérben található rakodóhelyet...:(
A középkonzol kiadott volna néhány rakodó nyílást. Pl. a váltó előtt, mint az 56-ban.
A Design oltárán elherdálták a helyet. De nem panaszkodom, mert ezzel tisztában voltam mikor választottam. Különben meg egy Zafirával járnék... :)))
Szóval ezzel azt hiszem, ki is merítettem az összes utastérben található rakodóhelyet...:(
A középkonzol kiadott volna néhány rakodó nyílást. Pl. a váltó előtt, mint az 56-ban.
A Design oltárán elherdálták a helyet. De nem panaszkodom, mert ezzel tisztában voltam mikor választottam. Különben meg egy Zafirával járnék... :)))
droberto2012-05-18 11:11:22 // 625
De oda max. egy hagyományos szemüveg fér el. Ezt a helyet múltkor az illatosító tárolására használtam.
Az enyém nem kicsi (főkép) és igazából tokostól tárolom. Annyi elég ehhez, hogy megfelelően nagy és merev tokot is nehezen találtam.
Bosszantó, hogy vagy az ülésen, vagy az ülés alatt kell tárolnom!
Az enyém nem kicsi (főkép) és igazából tokostól tárolom. Annyi elég ehhez, hogy megfelelően nagy és merev tokot is nehezen találtam.
Bosszantó, hogy vagy az ülésen, vagy az ülés alatt kell tárolnom!
droberto2012-05-17 22:20:20 // 624
Köszi! Én is most olvastam a tiedet. Érdekes és elgondolkodtató poszt...
6000-et megér egy kis nyugalom! :)
6000-et megér egy kis nyugalom! :)
droberto2012-05-17 22:16:32 // 623
Miért jó az neked? Ami nekem oda kéne:
- Egy kb. 3x akkora hely mint a mostani, és szerintem így sem vagyok nagyravágyó.
Egyszerűen lövésem sincs, hogy hova tegyem pl. a szemüvegem, vagy a PND-t ha nem használom.
- Továbbá egy kis záracska, amivel az esetleges amatőr tolvajok dolgát nehezíthetném.
- Egy kb. 3x akkora hely mint a mostani, és szerintem így sem vagyok nagyravágyó.
Egyszerűen lövésem sincs, hogy hova tegyem pl. a szemüvegem, vagy a PND-t ha nem használom.
- Továbbá egy kis záracska, amivel az esetleges amatőr tolvajok dolgát nehezíthetném.
droberto2012-05-17 22:10:20 // 622
Karaj lett a tied is! :) Én még látod mindig nem cseréltem ki...
droberto2012-05-17 13:00:27 // 621
Nekem volt ugyan ilyenem, de eladtam. Mást akarok!
A tapasztalataimat a blogomban leírtam.
A használatiban le van írva, hogy a mappáknak milyen nevet kell adni, hogy lejátssza. Emlékeim szerint CD01, CD02...stb.
Próbáld úgy, hogy FAT-ba vagy FAT32-be rakod a pendrive fájrendszerét. Ja és az USB 4 GB-nál ne legyen nagyobb. Próbálj meg USB 2.0-ás és USB 1-es penyót is!
Kíváncsi lennék, hogy a más márkájú emulátor is ilyen gyengén produkál? Pl.: Loudlink.
A tapasztalataimat a blogomban leírtam.
A használatiban le van írva, hogy a mappáknak milyen nevet kell adni, hogy lejátssza. Emlékeim szerint CD01, CD02...stb.
Próbáld úgy, hogy FAT-ba vagy FAT32-be rakod a pendrive fájrendszerét. Ja és az USB 4 GB-nál ne legyen nagyobb. Próbálj meg USB 2.0-ás és USB 1-es penyót is!
Kíváncsi lennék, hogy a más márkájú emulátor is ilyen gyengén produkál? Pl.: Loudlink.
droberto2012-05-15 20:40:01 // 619
Én a helyedben a következőket tenném:
Az egyszerűbb: Bemennék egy helyi autósboltba és vennék 159-hez kerékcsavart.
Vagy felhívnám pl. az Automaxot és megkérdezném, hogy mit jelentenek a betű és számkódok (amiről egyébként nekem sincs fogalmam).
A fejnél a 17 és a 19, a laptávot jelenti, ergo ilyen kulcs kell hozzá.
Az egyszerűbb: Bemennék egy helyi autósboltba és vennék 159-hez kerékcsavart.
Vagy felhívnám pl. az Automaxot és megkérdezném, hogy mit jelentenek a betű és számkódok (amiről egyébként nekem sincs fogalmam).
A fejnél a 17 és a 19, a laptávot jelenti, ergo ilyen kulcs kell hozzá.
droberto2012-05-15 12:19:41 // 618
M14 x 1,5 - 25 mm, 60°-os kúpszög
Egy infó: A gyári nekem rozsdásodik, vagy nem galvanizálták, vagy már elhagyta magáról a bevonatot.
Ha veszel, erre figyelj!
Egy infó: A gyári nekem rozsdásodik, vagy nem galvanizálták, vagy már elhagyta magáról a bevonatot.
Ha veszel, erre figyelj!
droberto2012-05-13 23:11:11 // 617
Jó éjt!
droberto2012-05-13 23:00:40 // 616
Nem rád értettem és én is örülök neki, hogy bevált. Sőt én is kipróbálnám szívesen! :)
Szeretem az ipari dolgokat!
Szeretem az ipari dolgokat!
droberto2012-05-13 22:50:45 // 615
15,4-es T61-et keresek hibátlant olcsón.
Nem tudom, most melyik legyen inteles vagy nVidiás videókaris!
Az nVidiás erősebb talán, de megbízhatósági gondokat hallottam róla...
Nem tudom, most melyik legyen inteles vagy nVidiás videókaris!
Az nVidiás erősebb talán, de megbízhatósági gondokat hallottam róla...
droberto2012-05-13 22:45:59 // 614
Én is ezt szeretem! Mondhatni 2 éve csak ilyet veszek! :)
droberto2012-05-13 22:40:25 // 613
Naa! A pálinkát csak ne bántsad! :)
droberto2012-05-13 22:38:43 // 612
Én majd egy strapabíró Core2Duos IBM ThinkPad-ot szeretnék a garázsba Diagra + játszósnak.
Igazi munkagépek ezek. Bár már ezt is megvették a Kínaikak.
Az előítéleteimet akkor tudtam félretenni, mikor láttam, hogy az F1-be több csapat is ilyet használ (pl. Williams). Ja, és a Zengőék is ilyet koptatnak a WTCC-ben. :)
Igazi munkagépek ezek. Bár már ezt is megvették a Kínaikak.
Az előítéleteimet akkor tudtam félretenni, mikor láttam, hogy az F1-be több csapat is ilyet használ (pl. Williams). Ja, és a Zengőék is ilyet koptatnak a WTCC-ben. :)
droberto2012-05-13 22:29:10 // 611
Ez nem kimondott zsalu hang! Ez egy egyenletes berregő hang. Ha beszállsz egyből indul és az utastér világítás lekapcsolódása után 5-10 s-el marad abba. Az viszont tény, hogy onnan jön a hang!
Pillanószelep motor? Hmmm... Nálam ez egy folyamatos ~8kHz körüli sípolás. Ha felnyitom a motorháztetőt akkor meglehetősen hangos!
Pillanószelep motor? Hmmm... Nálam ez egy folyamatos ~8kHz körüli sípolás. Ha felnyitom a motorháztetőt akkor meglehetősen hangos!
droberto2012-05-13 22:18:43 // 609
droberto2012-05-13 21:58:40 // 608
Pontosabban: van olyan mint a többi gyári rendszeré!
droberto2012-05-13 21:57:54 // 607
Belenyúltam a dárázsfészekbe?!? :)))
Tökéletesen egyetértek veled!
De átlagigényeknek SZVSZ megfelel.
Amiben viszont eltér a véleményem a tiedétől, hogy gyáriak közül nem olyan rossz a hangja.
Tökéletesen egyetértek veled!
De átlagigényeknek SZVSZ megfelel.
Amiben viszont eltér a véleményem a tiedétől, hogy gyáriak közül nem olyan rossz a hangja.
droberto2012-05-13 21:45:15 // 606
Paráim?!? Végül is lehet így is mondani... :)))) Csak szeretem tudni, hogy mi miért történik?
Látod, pontosan erről a hangról (is) beszélek: a szellőző rendszer felől hallható.
Egy másik ilyen az pl. az elektronikus kormányzár hangja, meg még tényleg van egy pár... :)
De ezek hamar elcsendesednek.
Ez a kettő viszont elég "hosszútávú"!
Látod, pontosan erről a hangról (is) beszélek: a szellőző rendszer felől hallható.
Egy másik ilyen az pl. az elektronikus kormányzár hangja, meg még tényleg van egy pár... :)
De ezek hamar elcsendesednek.
Ez a kettő viszont elég "hosszútávú"!
droberto2012-05-13 21:28:10 // 605
Mindenképpen az, bár ez teljesen igényfüggő! :)
droberto2012-05-13 21:26:36 // 604
Cartársak!
Kettő hangnak nem ismerem a pontos eredetét, melyek piszkálják nagyon a fantáziám. Tudja valaki mik ezek, és miért hallhatóak?
1. hang: Az utastérben hallható, akkor, ha világít az utastérvilágítás, vagy gyujtáson van a gép. Ha lekapcsolom 10 s-ra rá a hang is abbamarad. A hang elöl középről a szellőzőrendszer felöl hallható. Hangja búgó egy kis 12 V-os villanymotoréra hasonlít.
2. hang: A motortérben hallható a gyújtás ráadásától ~10 percig. A hang a motor mögül a tűzfal környékéről hallható. Hangja magas, sípoló.
Kettő hangnak nem ismerem a pontos eredetét, melyek piszkálják nagyon a fantáziám. Tudja valaki mik ezek, és miért hallhatóak?
1. hang: Az utastérben hallható, akkor, ha világít az utastérvilágítás, vagy gyujtáson van a gép. Ha lekapcsolom 10 s-ra rá a hang is abbamarad. A hang elöl középről a szellőzőrendszer felöl hallható. Hangja búgó egy kis 12 V-os villanymotoréra hasonlít.
2. hang: A motortérben hallható a gyújtás ráadásától ~10 percig. A hang a motor mögül a tűzfal környékéről hallható. Hangja magas, sípoló.
droberto2012-05-13 21:20:02 // 603
A parkolóradarom is elment vadászni... :)
A FES 3.5 szerint az első belső nem ad életjelet magáról!
Milyen érdekes; a lökhárító rekonstrukció is pont e-szenzorral volt kapcsolatos.
Talán a javításkor a csatlakozóját kimozgattam?!?
Egyébként mezei kontakthibára gyanakszom, mert egyszer elment, majd visszajött, most meg két napja megint nem jó...
A FES 3.5 szerint az első belső nem ad életjelet magáról!
Milyen érdekes; a lökhárító rekonstrukció is pont e-szenzorral volt kapcsolatos.
Talán a javításkor a csatlakozóját kimozgattam?!?
Egyébként mezei kontakthibára gyanakszom, mert egyszer elment, majd visszajött, most meg két napja megint nem jó...
droberto2012-05-13 21:11:44 // 602
Vedd vissza kissé a mikrofon érzékenységét, vagy telózáskor halkítsd le a hangszóróidat!
droberto2012-05-13 21:09:06 // 601
Egy ilyen CD tár emulátor erősen kompromisszumos megoldás!
Nekem volt ilyen, igaz Yatour, de hál isten eladtam!
Nekem volt ilyen, igaz Yatour, de hál isten eladtam!
droberto2012-05-13 21:05:40 // 600
Ez a higítás eléggé fillérb.szásnak tűnik. Gondolom nem az Ikarusz 280 padlójára kenik. :)))
droberto2012-05-13 21:02:10 // 599
Anno töltöttem le én is, és épp a minap merült fel baráti körömben felhasználhatóságának lehetőségei.
Elméletileg ez egy (minden márkát érintő) autós adatbázis (műszaki paraméterekkel), de SZVSZ nincs benne olyan infó ami nem állna rendelkezésedre(ünkre) (User Manual, ePer, eLarn).
Ha felrakod esetleg, akkor cáfolj-, vagy erősíts meg.
Elméletileg ez egy (minden márkát érintő) autós adatbázis (műszaki paraméterekkel), de SZVSZ nincs benne olyan infó ami nem állna rendelkezésedre(ünkre) (User Manual, ePer, eLarn).
Ha felrakod esetleg, akkor cáfolj-, vagy erősíts meg.
droberto2012-05-13 20:56:34 // 598
Anno körüljártam a témát és a B&M beépítéséhez minimum 3 dolog szükséges.
1. B&M dobozka a fej alá.
2. USB stekker a kesztyűtartóba.
3 a. Kábelek (Fej és a B&M közt; kormány és a B&M közt; USB foglalat és a B&M közt)
Illetőleg szükséges lehet még a vezérlő elektronika átírására...
Személy szerint azért mondtam le róla, mert utólagos beépítése viszonylagosan drága (bontóból: min.: 30-40K), illetve nem túl jók az üzemelési tapasztalatai a cartársaknak (aftermarketes rendszerekhez képest), továbbá az nem állnak birtokomban beépítési tapasztalatok. MO-n senki nem tudott ebben biztosat mondani.
A téma egyébként még nálam is képlékeny, főleg annak tükrében, hogy "a gyári fejem elment vadászni".
1. B&M dobozka a fej alá.
2. USB stekker a kesztyűtartóba.
3 a. Kábelek (Fej és a B&M közt; kormány és a B&M közt; USB foglalat és a B&M közt)
Illetőleg szükséges lehet még a vezérlő elektronika átírására...
Személy szerint azért mondtam le róla, mert utólagos beépítése viszonylagosan drága (bontóból: min.: 30-40K), illetve nem túl jók az üzemelési tapasztalatai a cartársaknak (aftermarketes rendszerekhez képest), továbbá az nem állnak birtokomban beépítési tapasztalatok. MO-n senki nem tudott ebben biztosat mondani.
A téma egyébként még nálam is képlékeny, főleg annak tükrében, hogy "a gyári fejem elment vadászni".
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.