Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-06-18 17:09:52 // 696
A jobb oldali motortartót kell kiszedni a szíj cseréhez, mert az a szíj belsejébe van belefűzve. Úgy tudod kivenni, hogy alábakolsz (pl. krokesszel) a motor alá.
droberto2012-06-15 08:12:23 // 695
Sajnos bonyolódik (nem jó irányba) fejegység beázásos kálváriám!
droberto2012-06-13 23:12:51 // 694
Megtaláltam a Parkolóradarom hibáját (21274. hsz.).
droberto2012-06-13 23:07:42 // 693
Nagyon köszönöm mindenkinek klímaügyben (21782. hsz.) a segítségét. Ránéztem FES-el a rendszernyomásra működés közben és minden rendben találtatott. 13-16 bar között mozgott a nyomás.
Úgyhogy nincsen semmi baj! :)
droberto2012-06-08 18:14:12 // 692
LO - ≤16°C
droberto2012-06-08 17:55:14 // 691
A mai nagy melegben majdhogynem alig győzte le a klíma - minimum beállításon - az utastér melegét. Konkrétan nem lehetett azt mondani, hogy fázom. Mondhatni, épp elviselhető volt a hőmérséklet.
Normális ez, vagy rá kellene nézessek a gázmennyiségre?
droberto2012-06-05 21:59:38 // 690
Mit vagy úgy meglepődve? Hisz ki volt írva, hogy: "Csak kőgazdagoknak, csórók ne zaklassanak!" :))) :))))
A 19"-os ti felni is újonnan 98k, ha teccik, küldd el a kért adatokat, azt próba cseresznye... Hátha...
Lehet jobban járnál ha, megvan a konkrét típus és tudod, hogy fel is megy, akkor magánimportban beszereznéd az USA-ból.
droberto2012-06-05 21:53:02 // 689
Nem olcsó, de abban biztos vagyok, hogy nem hullámvasút, mint a magyar kézművesipari kotladékok nagy része!
A Novitec prémium márka, prémium áron!
droberto2012-06-05 21:50:09 // 688
Tetesd vissza a gyári progit. Ha úgy nem csúszik, akkor a megnövekedett nyomatékot nem bírja.
Egyébként nekem is csúszik a box óta. Ha kiveszem jó (nem csúszik).
Ettől félek én is, hogy beraknám 100-120k ért a legjobb minőségű (Sachs-Valeo) kuplungot, aztán ugyanúgy csúszna egy idő után. Az ideg megenne.
Azon agyalok, hogy jó lenne, egy megbízható cég, aki tudna egy erősített és jobb tapadás együtthatújú ferodolos kuplungot gyártani...
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire fogsz jutni a problémáddal! Kérlek majd publikáld!
droberto2012-06-05 07:54:47 // 687
Ezek közül egyik sem 17"-es!
Az első a turbina felni, ami 18"-os, a második ti felni, ami 19"-os!

Itt vannak az FL utáni 59 kerekek:
droberto2012-06-05 07:50:05 // 686
Zsolt155-öt kérdezd! Szépen lefújták neki a 155-ösét! AC-n még díjat is nyert vele!
XX. kerület
droberto2012-06-04 19:42:37 // 685
Beszarás:

:)))
droberto2012-06-04 19:40:26 // 684
Ha megnyertem volna az AC tombolán a Michelin gumis ajánlatát akkor kértem volna a ti felnimre 4 db Pilot Supersport köpenyt 344k Ft-os áron. Lehet lefagyott volna arcukról a mosoly... :)))
droberto2012-06-04 19:35:13 // 683
Itt a magyar importőr!
droberto2012-06-04 19:33:10 // 682
Egyébként SZVSZ ez inkább amcsi terepjárókra valósi!
Tudod mit?
Tegyél fel az Alfádra az 24"-ost, avval megnéznélek! :)))
droberto2012-06-04 19:31:13 // 681
Asanti AF134
Itt vannak árak pl.
droberto2012-06-04 19:26:47 // 680
Itt találsz durvább Brock-okat is!
droberto2012-06-04 19:15:23 // 679
Itt meg találsz rá árakat:

Kint voltak Cityn is!
droberto2012-06-03 23:33:42 // 678
A Cartárshoz hasonlóan kérném az FTP-re nagyfelbontásban! :)))
Köszi!
droberto2012-06-01 23:01:52 // 677
Várom mint kisgyerek a majálist! :)
droberto2012-06-01 22:28:22 // 676
Lerágott csont! :))
droberto2012-06-01 22:26:32 // 675
Jó lett az install, jó ötlet a helyzetjelző...
Reméljük, hogy a hatékonyságával nem lesz gondod! :)
droberto2012-05-31 23:31:45 // 674
Azt megnézném, hogy az ember, hogy tud bemenni a hatósági-, és az okmányirodai árak alá!?!
Túl van misztifikálva az egész!
Be kell fáradni egy okmányirodába, és ott mindent elmondanak!
droberto2012-05-30 08:32:53 // 673
A ti kerekek a fogyasztást, a korábban mért és sejtettől eltérően, jóval kisebb mértékben emelték, átlagban 2-3 dl-el. A drasztikus fogyasztás növekedés (6-8 dl) leginkább városban figyelhető meg! Városon kívül konstans normál tempónál a sebesség korlátokat betartva 1-2 dl a növekmény!
Továbbá a computer által írt fogyasztási adatok a valóságban 1,5-2 dl-el alacsonyabbak, a kerekek átmérőkülönbségéből adódóan!
Pontosabb értékekhez további mérések szükségesek...
droberto2012-05-30 08:10:51 // 672
Tegnap tankolás után visszatettem a boxot. Lett neki "végleges" helye! :)
droberto2012-05-30 07:28:41 // 671
Novitec dealer Magyarországon!
Hirdetnek az Amorén.
159 árak
Hmmm...
droberto2012-05-29 22:18:04 // 670
Matricában csak normál méret (520 x 110 - D típusú) van már csak, kicsit nem adnak. A kiadottakat pedig egyenlőre nem piszkálják. Ami van lehetőség, az a motorrendszám. Én is ilyet szeretnék. Ezt B típusnak (motoros) mondják, és két soros.
Rendszám csere (teljesen új rendszám igénylése esetén):
A => B típus kis méret (két soros motorkerékpárra: 240 mm * 130 mm)

Menete:
- Lökhárító lyuk(ak) eltűntetése, fényezése
- ... Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelete
o Kérvény A=>B tip. frsz
o Műszaki vizsga
o Műszaki adatlap 15? napig érvényes
- Okmányiroda:
Költségek:
o Műszaki vizsga: 16.290,-Ft
o Környezetvédelmi címke ???,-Ft
o Forgalmi engedély: 6.000,-Ft
o Rendszám gyártás: 8.500,-Ft
o A-B átminősítés: 12.300,-Ft
o Műszaki címke: 585,-Ft
Összesen: 43.675,-

Az eljárás saját esetemre érvényes, mely vonóhorog felszerelést is tartalmaz.
A fentiek miatt egyes lépések és költségek nem biztos, hogy szükségesek...
droberto2012-05-28 13:40:33 // 669
Két szupermodel csókja!
5*
:)
droberto2012-05-28 12:54:37 // 668
Meglepő módon, én is csak 2 hete egyszer próbáltam (dízelt ugye felesleges eddig hajszolni). Nekem is 5k körül állt meg. Pontosan nem emlékszem, nem volt egy nagy élmény. Az viszont furcsa volt, hogy a leszabályzás nem a megszokott, el-el vesszük az üzemanyagot állapot volt.
droberto2012-05-25 21:48:01 // 667
A műszerrel csak ellenőrzöl, nem állítasz.
Nem értem mire célzol?
A szóban forgó eszköz nagyban segíti a megfelelő beálllítást. Műszer nélkül is be lehet precízen állítani egy megfelelő fal elé pontosan beállva, méreteket felmérve, figyelembe véve a lámpatest hány %-os.
droberto2012-05-23 23:42:10 // 666
Jó éjt!
droberto2012-05-23 23:41:50 // 665
Ne húzd fel magad! Szóra sem érdemes! Hazafele csak egy Off-oss nem vette a le a reflektort.
Egyébként vizsgáztatnak is igen!
A guminyomás meg sem fordult a fejükben. :))) Ami egyébként hibátlan. Rosszul, oda se mentem volna... :)
droberto2012-05-23 23:26:44 // 664
Ami még egy picit elbaltázott dolog, hogy a szélvédő alsó része széltől nem védett, s így a keletkező légáramlatok a szélvégőmosót és az esőt is, visszanyomják a szélvédőre törlés után.
Kellet volna egy törés a motorház fedél végére... A Clió is ugyan ilyen ebben a tekintetben!
droberto2012-05-23 23:22:51 // 663
Nektek is nyöszög a középkonzol, ha a jobb lábszáratokat neki rakjátok? Ez engem nagyon zavar! Arra gondoltam, hogy valamit be kéne szorítani/tömni a konzol függőleges lapja és a konzol szélső éle közé...
Más ötlet?
droberto2012-05-23 22:51:04 // 662
Ma óriási élményben volt részünk: Liftes parkolóházban parkoltunk! :)))
Ilyet eddig még csak képeken láttam!

Igaz 2.000,-Ft-om bánta (4 óra)! :(
Egyébkét bassza meg az V. kerületi önkormányzat a faszfej parkolócégeit! GRRR!!!
A rakparton nem tudtam ráfordulni a parkolóra a dupla záróvonal és a felettébb sok rendőr miatt. A hotelek parkolójában a 850,-Ft/órás parkolódíjból, és a 2 m széles parkolóiból köszönöm nem kértem. A közterületen levő automaták csak aprót fogodnak el, papírpénzt nem. Váltani persze senki nem tudott két háztömbnyi körzetben. A paraszt surmó porkoló őr, meg már írta volna fel a rendszámomat a gépébe. Még jó, hogy nem egyedül voltam. Nagy nehezen összekuncsorogtam a pénzt, erre meg kiderült, hogy max 3 órát lehet parkolni egyhuzamban. (16-20h-ig volt programom) Hurrá! Lehet gratulálni Rogán Úrnak!!!
Ja, és kb. egy órát bolyongtam a dugóban, mint gólyafos a levegőben!
droberto2012-05-23 22:35:21 // 661
Szóval ez:
droberto2012-05-23 22:34:42 // 660
Egy Renault kamionos márkaszervíz.
Ez volt a sarokba állítva! :)
droberto2012-05-23 22:31:22 // 659
Elméletileg át lehet állítani egy kar segítségével bal oldalas közlekedésre!
droberto2012-05-23 08:35:39 // 658
Ha meg hátraülnek vagy csomagot viszek, akkor meg meg is lincselnek!
És viszem tovább szeretett márkánk jó hírét!
Mert hisz tudjátok: A FIAT-ok fényszóróját nem lehet jól beállítani!
Még ilyet...
droberto2012-05-23 08:33:48 // 657
Így legalább már nem csak az Alfások fognak villogni! :)
droberto2012-05-23 08:27:46 // 656
Jó reggelt!
Most jöttem fényszóróállításról.
Ugye az volt a bajom, hogy nem látok este jól mert túl lefele világít a tompított.
Erről most nem fogok blogot írni... Finoman szólva sem vagyok elégedett!
Főnökkel lebeszélem minden OK, tompított-reflektor és a ködlámpa is megy műszerrel.
Erre beállok jó közel a falhoz, a főnök eltűnik és egy fiatal (max. 20 éves) srác odaáll, hogy ő csinálja, gondoltam ő ennek a felelőse...
Nagy nehezen rá tudtam, venni, hogy letolhassam a hátulját egy ~15 mm vastag kazánlemezről! Kezdtem csóválni a fejem.
Nagyban magyarázom, hogy hol, és mivel tudja állítani a ködlámpát erre egy idősebb szaki megszólal, hogy ennek az autónak magasabban van a hátulja... Ekkor már arcom kezdett eltorzulni.
A gyerek a faltól ~2m-re álló autómon - a műszert és mindennemű mérést nélkülözve - elkezdte tekergetni az állító csavarokat. A fény nyaláb magasságát ~10 cm-rel felállította az eredetihez képest. Közben az idősebb szaki csak azt hajtogatta, hogy sok lesz az, sok lesz az. A válasz erre az volt, hogy majd az állítóval leállítom akkor. Ekkor már kissé lila volt a fejem!
Nagy nehezen rávettem, hogy toljuk azért elé a műszert is. Kissé hadakozott, hogy az csal, továbbá ez ilyen FIAT betegség, hogy nem lehet vele beállítani.
Mondani se kell, hogy jócskán a vonal felé vitt!
Ekkorra már láttam szemeim előtt, hogy majd keresek én egy korrekt (korszerű, projektoros) beállítást és otthon majd magam megcsinálom.
Azért még a ködlámpával is bepróbálkoztam, hogy hátha...
Nem csalódtam! A gyerek elé állt, megcsóválta a fejét és közölte, hogy ez hibátlan!
Fizetnem nem kellet, tehát megköszöntem szépen, és eljöttem!
Legalább megtudtam, hogy a műszer, hogyan működik!
NO COMMENT!
droberto2012-05-22 21:44:20 // 655
Nem voltál felületes! :) Nincs rajta semmi! Úgyhogy ezt a legkönnyebb áthidalni! :))
droberto2012-05-22 21:42:55 // 654
Én is találtam egy jónak tűnő cikket!
droberto2012-05-22 18:07:57 // 652
Igen ezzel akkor is meghökkentettál, hisz én 156-ot akartam venni és részben ez miatt sem azt vettem. Nem akartam mondjuk 2015-re kirekedni a belvárosokból... :)
Legjobb tudomásom szerint az 156-ba még nem tettek DPF-et, csak EGR-t. Így max. csak a mérgező gázok szintjét tudta "csökkenteni" a szállóporét (korom) nem!
Bár tulajdonképpen 2005.01.-tól, újként csak Euro 4-et lehetett eladni...
Európai kibocsátási normák (Wiki)
droberto2012-05-22 18:00:17 // 651
A gyári xenonnak más foncsora => nem jó a fénynyaláb formája => a yard megállít, kérdi, hogy hol van a fényszórómosó berendezés és, miért van a térded előtt magasságállító potméter = Sakk, matt :(
droberto2012-05-22 17:56:57 // 650
Hmmm... :(
Azért az én futásteljesítményem mellet, vállalható az élettartam csökkenés!
droberto2012-05-22 17:53:37 // 649
1.9-ből létezett Euro 5? Legjobb tudomásom szerint a pont az Euro 5 miatt, cserélték a motor palettán 2.0-re az 1.9-et, továbbá vették le a 2.4-et.
droberto2012-05-22 17:46:05 // 648
A xenon utólagos beépítésnek elég sok akadálya van! Ezért én maradok a "hagyományos" izzóknál. Legalábbis egyenlőre biztosan...
Holnap tervezem vinni a vasat műszeres lámpa/ködlámpa beállításra. A tompítottam marhára lefele világít (pedig legfelülre van állítva)!
droberto2012-05-22 17:41:35 // 647
Így van, a szűkítés az áramlást gyorsítja, csökkentve ezzel a koromlerakódás veszélyét. Tudomásom szerint erre a gyár is rájött és 2007-től gyárilag bent volt a szűkítő...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.