droberto2012-07-13 16:45:52 // 746
"100.000 kilinként, vagy 5 év a vezérlés csere!!!! Nem pedig 60.000 kili!!!" - Erről kérdezd meg DrB véleményét - vízpumpa vonatkozásban.
droberto2012-07-13 16:41:48 // 745
Nekem bőrös, de szerintem amiket csak írsz városi legendák!
droberto2012-07-13 16:39:33 // 744
"Gond nincs, de 64 ezernél volt szíj csere (vízpumpa nem) - mindezt az előző magyar tulaj állítja - és most van benne 125 e km körül" - A fentiek és a számtalan 60-80k km közti vízpumpabeállások tükrében, szerintem ne sokat teketóriázzál!
Kérdéseddel kapcsolatban, pedig véleményem szerint az összes feszítő és vezető görgőt cseréld a vezérlés és hosszbordás körén, + ellenőrizzétek le a generátor és klímakompresszort is!
Ezek cseréjével, nagy eséllyel elmúlik az egyenetlenség...
Kérdéseddel kapcsolatban, pedig véleményem szerint az összes feszítő és vezető görgőt cseréld a vezérlés és hosszbordás körén, + ellenőrizzétek le a generátor és klímakompresszort is!
Ezek cseréjével, nagy eséllyel elmúlik az egyenetlenség...
droberto2012-07-13 16:24:39 // 743
Akkor, ahogy GTPeti is mondja vsz. belpiacos!
Itáliában pedig bármi megtörténhet! Az Olasz, nem afféle rendkövető népség! :)
Itáliában pedig bármi megtörténhet! Az Olasz, nem afféle rendkövető népség! :)
droberto2012-07-12 11:53:10 // 742
Hmm.. Ez érdekes! Szerintem ez utólagos átalakítás lehet.
Az, hogy ez tuningnak számít, nem tudom... Minimálisan kisebb a kipufogási ellenállás, de ez inkább csak optika! Gyárilag szerintem az övé is 150 LE-ős. Én nem tudok olyanról, hogy létezne ilyen Sport Edition...
Az, hogy ez tuningnak számít, nem tudom... Minimálisan kisebb a kipufogási ellenállás, de ez inkább csak optika! Gyárilag szerintem az övé is 150 LE-ős. Én nem tudok olyanról, hogy létezne ilyen Sport Edition...
droberto2012-07-11 23:34:47 // 741
A 18"-os kerék, a tetősín kérhető extra. Véget utólag lehet gyári kiegészítőként kérni. A katalógus meg így írja:
A dupla kipufogón, mindig saválló vég van. Az viszont kétlem, hogy dupla véggel kérhető az 1.9 (bár én is lehet utólag átalakítom). A gyár filózófiája szerint 200 Le felett alap a dupla vég.
1.9-ből a 16V-s a legerősebb 150 LE-vel; legjobb tudomásom szerint...

A dupla kipufogón, mindig saválló vég van. Az viszont kétlem, hogy dupla véggel kérhető az 1.9 (bár én is lehet utólag átalakítom). A gyár filózófiája szerint 200 Le felett alap a dupla vég.
1.9-ből a 16V-s a legerősebb 150 LE-vel; legjobb tudomásom szerint...
droberto2012-07-09 23:32:30 // 740
Ha én centír után megjelennék egy futóművesnél, hogy ráz a vas és nem bírná megcsinálni, akkor én tuti, hogy nem fizetnék!
Rázógépre felrakták?
Rázógépre felrakták?
droberto2012-07-09 23:19:10 // 739
Ezt úgy is lehetne mondani, hogy észbontó!!!
Vidd el a vasad egy normális! szerlőhöz, aki megfelelő diagnosztikát végez és csináltasd meg vele! Ennek így tényleg nincs értelme!
Csörit sokan favorizálják...
Olvastam a blogodat de ez egy vicc! A szerelőid egyszerűen Kóklerek!
Vidd el a vasad egy normális! szerlőhöz, aki megfelelő diagnosztikát végez és csináltasd meg vele! Ennek így tényleg nincs értelme!
Csörit sokan favorizálják...
Olvastam a blogodat de ez egy vicc! A szerelőid egyszerűen Kóklerek!
droberto2012-07-09 22:16:01 // 738
Hát akkor üdv itt!
Sok szép 59-es km-t! :)
Sok szép 59-es km-t! :)
droberto2012-07-09 16:24:07 // 737
Nekem gázadáskor és elvételkor klattyan finoman! Én féltengelyre, vagy motortartó bakra gyanakszom! Jó, hogy írod; egyre jobban idegesít... :)
droberto2012-07-08 16:03:31 // 736
Ennyi! Nem volt eléggé körültekintő vásárláskor! Vsz. nem informálta le az importőrrel!
+ Nem számolta bele költségvetésébe, egy élete javát lefutott autójánál az esetleges kopó alkatrészek és nagyszervíz költségvonzatát. Ha nekem most elszállna a lendkerekem vagy a kuplungom, nem kezdenék itt "szarolaszozni"! Bár egy picit puffognék az biztos!
+ Nem számolta bele költségvetésébe, egy élete javát lefutott autójánál az esetleges kopó alkatrészek és nagyszervíz költségvonzatát. Ha nekem most elszállna a lendkerekem vagy a kuplungom, nem kezdenék itt "szarolaszozni"! Bár egy picit puffognék az biztos!
droberto2012-07-08 15:27:24 // 735
Ha lenne egy statisztika, hogy melyik topicban mit linkeltek legtöbben, akkor a második, általad is linkelt videó, toronymagasan győzne az 59 topicban! :)))
droberto2012-07-08 15:24:45 // 734
Nagyjából, már kijavítottak, de nem értem, honnan szedsz ennyi sületlenséget?!?
Még ilyet?!? Még, hogy azért jobb az 59 futóműve mint a FIAT-oké, mert az Opel fejlesztette! Komolyan! Hallod!?!
Szerintem holnap menj el dokihoz... :)))
Még ilyet?!? Még, hogy azért jobb az 59 futóműve mint a FIAT-oké, mert az Opel fejlesztette! Komolyan! Hallod!?!
Szerintem holnap menj el dokihoz... :)))
droberto2012-07-07 21:05:58 // 733
"Azt is gondolom, hogy a jövőbeni esetleges 159 tulajok számára világossá kell tenni, hogy mik a típushibák, mire mennyit kell költeni. Ez ugyanis egyáltalán nem általános tudás, nem mindenki nyálazza végig a fórumokat, mielőtt autót venne."
Pont ezért vannak a blogok!
"Az viszont igaz, hogy elégedetlen 159 tulaj voltam. Ennek pedig csak részben volt oka az a pénz, amit nekem, és mindenkinek rá kellett locsolni erre az autóra. A többi ok lényegében a menetteljesítmények, a vezetési élmény hiánya volt. Én a 156-omat sokkal-sokkal jobban kedveltem."
Vezetési élmény hiánya? Hmmm... Arra gondolsz, nem csörög, zizeg, nyöszög és nyikorog a kanyarban és az úthibákon. Lehet, hogy nehéz az 59 és többet forog a kormánya végállástól végállásig, de így is az élvezetesen vezethető típusok közé tartozik. Futóműve kategóriaelső! Karosszériája torziós merevsége egyedül álló, az NCAP 5 csillagról ne is beszéljünk. Ide sorolhatnám még a karosszéria korrózióvédelmét és a csomagtér méretét. Azért valljuk be, ez 8 fejlesztési év Aresé-ben sem telt el nyomtalanul és eredménytelenül!
Lehet fikázni a környezetvédelmet is, de egyszer nehogy kitiltsák az E4 alatti DPF nélküli vasakat nagyvárosok belvárosaiból...
Neked milyen 159-ed volt? Anno is kérdezték itt, hogy miért nincsen ott a profilodban...
Pont ezért vannak a blogok!
"Az viszont igaz, hogy elégedetlen 159 tulaj voltam. Ennek pedig csak részben volt oka az a pénz, amit nekem, és mindenkinek rá kellett locsolni erre az autóra. A többi ok lényegében a menetteljesítmények, a vezetési élmény hiánya volt. Én a 156-omat sokkal-sokkal jobban kedveltem."
Vezetési élmény hiánya? Hmmm... Arra gondolsz, nem csörög, zizeg, nyöszög és nyikorog a kanyarban és az úthibákon. Lehet, hogy nehéz az 59 és többet forog a kormánya végállástól végállásig, de így is az élvezetesen vezethető típusok közé tartozik. Futóműve kategóriaelső! Karosszériája torziós merevsége egyedül álló, az NCAP 5 csillagról ne is beszéljünk. Ide sorolhatnám még a karosszéria korrózióvédelmét és a csomagtér méretét. Azért valljuk be, ez 8 fejlesztési év Aresé-ben sem telt el nyomtalanul és eredménytelenül!
Lehet fikázni a környezetvédelmet is, de egyszer nehogy kitiltsák az E4 alatti DPF nélküli vasakat nagyvárosok belvárosaiból...
Neked milyen 159-ed volt? Anno is kérdezték itt, hogy miért nincsen ott a profilodban...
droberto2012-07-05 12:07:18 // 732
Őszinte részvétem Cartárs! A biztosítóval kemény csatád lesz, az biztos! A legnagyobb fegyverük az avultatás...
droberto2012-07-04 07:23:18 // 731
Blogjaidat elolvasva nagyon sajnállak és őszinte részvétem nyilvánítom!
Lehet kéne keresned egy hozzáértő szerelőt, aki megfelelő típusismerettel rendelkezik vagy alapos és becsületes. Sógor, koma, jóbarát nem biztos, hogy célravezető!
A karbantartások elmulasztásából eredő problémák sohasem az autó hibái. (Ez minden márkára igaz)
Pl.:
- váltóolaj rátöltés, csere helyett???
- feszítő és vezető görgők cseréjének elmulasztása???
- ...stb
A másik dolog, meg hogy kopó alkatrészeket (kuplung, lendkerék) nem illik bontottat venni.
Milyen klímás az olyan, aki a gáz mellé nem tesz szivárgás ellenőrző festéket?
A leírtak tükrében SZVSZ vasadban nem 100K környéki futásteljesítmény, hanem ennek a duplája lehetett mikor megvetted.
Ezek a problémák e-körül jelentkeznek!
Egyébként honnan származik? Szervizkönyv? Leinformáltad az importőrnél?
Remélem problémáid mielőbb megoldódnak és sok gondtalan KM-t tesztek még meg autóddal...
Lehet kéne keresned egy hozzáértő szerelőt, aki megfelelő típusismerettel rendelkezik vagy alapos és becsületes. Sógor, koma, jóbarát nem biztos, hogy célravezető!
A karbantartások elmulasztásából eredő problémák sohasem az autó hibái. (Ez minden márkára igaz)
Pl.:
- váltóolaj rátöltés, csere helyett???
- feszítő és vezető görgők cseréjének elmulasztása???
- ...stb
A másik dolog, meg hogy kopó alkatrészeket (kuplung, lendkerék) nem illik bontottat venni.
Milyen klímás az olyan, aki a gáz mellé nem tesz szivárgás ellenőrző festéket?
A leírtak tükrében SZVSZ vasadban nem 100K környéki futásteljesítmény, hanem ennek a duplája lehetett mikor megvetted.
Ezek a problémák e-körül jelentkeznek!
Egyébként honnan származik? Szervizkönyv? Leinformáltad az importőrnél?
Remélem problémáid mielőbb megoldódnak és sok gondtalan KM-t tesztek még meg autóddal...
droberto2012-07-01 21:43:15 // 730
Ez a hülye rendszámtábla, bezavarja a parkolóradart... A melegben vetemedik. (2 mm-en múlik) Szerintem leveszem a rendszámtáblatartót és bevetem a jó öreg kétoldalút...
droberto2012-06-29 14:35:40 // 728
Wayteq?
droberto2012-06-29 14:35:10 // 727
SZVSZ a netbookok egy technológia zsákutca. Ezek kiváltására tökéletesen jók a táblagépek!
droberto2012-06-29 14:32:11 // 726
A PC-ben egyet értek veled, de a FES-el azért vitatkoznék! Ettől sokkal jobb diag progik vannak, csak azok sajnos nem jók az itáliai vasakra. :(
droberto2012-06-29 14:29:26 // 724
Nekem ha összejön az SGS, akkor biztos megy majd az androidos ELM-es telefondiagnosztika. :) Csak a BT-s ELM lenne rövidebb, hogy a fedelet vissza lehetne csukni... :(
droberto2012-06-29 14:23:08 // 723
Megértelek, ha nekem ilyenem lenne én is próbálnám a legtöbbet kihozni belőle. Nagyon jól mutat a készülék a középkonzolon.
Nekem viszont nincs más lehetőségem, csak egy aftertermarketes fej. Nem lesz olyan szép mint a gyári, de szolgáltatásban ott lesz. A kormányvezérléshez meg csak! (25K Ft) egy kormányvezérlő interfész kell. A kijelző villogást meg valami szoftver heckel biztosan meg lehet oldani. Ennek még utána kell járnom...
Ha jól értem van erősítőd? Honnan szeded a jelet?
Nekem viszont nincs más lehetőségem, csak egy aftertermarketes fej. Nem lesz olyan szép mint a gyári, de szolgáltatásban ott lesz. A kormányvezérléshez meg csak! (25K Ft) egy kormányvezérlő interfész kell. A kijelző villogást meg valami szoftver heckel biztosan meg lehet oldani. Ennek még utána kell járnom...
Ha jól értem van erősítőd? Honnan szeded a jelet?
droberto2012-06-29 14:11:03 // 722
Így van! Egy jó Parrot Bluetooth-os készülék kérdése csak...
droberto2012-06-29 14:08:02 // 721
Az Apple termékekkel mindig is voltak, és lesznek is kompatibilitási problémák. Főleg nekünk európai usereknek...
droberto2012-06-29 14:05:16 // 720
Nekem nincs, akartam venni utólag de én is sok rosszat halottam róla!
droberto2012-06-29 14:02:55 // 719
Itt van a kompatibilitási lista, hogy melyik teló mire képes a B&M-vel.
droberto2012-06-27 11:35:26 // 718
Szerintem mezei kárpittisztítóval, de ne sok vízzel! Az előző kocsimban foltos lett, mert eláztattam! :(
droberto2012-06-27 07:43:46 // 717
Még igen, nem foglalkoztam az autóval!
droberto2012-06-27 07:43:12 // 716
Akkor az nem gyerekvédelem lesz...
droberto2012-06-26 13:19:34 // 715
És ilyenkor amikor befenyítenek, gondolom ígérsz fűt-fát! :))
droberto2012-06-26 09:56:37 // 714
Kutakodtam a témában és rábukkantam a saját hsz-emre (19930). :)
A használati könyvéből idéztem:
"Egyes változatoknál
és piacokon az utas oldali elülső,
és a hátsó ablaküvegek olyan, az
ablakszigetelő gumitömítésbe épített
becsípődésgátló biztonsági rendszerrel
vannak felszerelve, amely érzékeli, ha
a záródás során valamilyen akadály kerül
az üveg útjába, és ilyen esetben az
érzékelő azonnal megállítja a mozgást,
és visszafelé mozgatja az üveget.
Ez a rendszer különösen hasznos, amikor
pl. gyermekek véletlenül működtetik
az ablakmozgatást, ezen kívül (egyes
változatoknál/piacokon) lehetővé teszi
az ablakok nyitását/zárását a távirányítóval,
a gépkocsi elhagyásakor."
Pont veled beszélgettem erről. Ezek szerint mégsem trehányság, hanem tudatos módon nem került a bal egy-be becsípődésgátló?
A használati könyvéből idéztem:
"Egyes változatoknál
és piacokon az utas oldali elülső,
és a hátsó ablaküvegek olyan, az
ablakszigetelő gumitömítésbe épített
becsípődésgátló biztonsági rendszerrel
vannak felszerelve, amely érzékeli, ha
a záródás során valamilyen akadály kerül
az üveg útjába, és ilyen esetben az
érzékelő azonnal megállítja a mozgást,
és visszafelé mozgatja az üveget.
Ez a rendszer különösen hasznos, amikor
pl. gyermekek véletlenül működtetik
az ablakmozgatást, ezen kívül (egyes
változatoknál/piacokon) lehetővé teszi
az ablakok nyitását/zárását a távirányítóval,
a gépkocsi elhagyásakor."
Pont veled beszélgettem erről. Ezek szerint mégsem trehányság, hanem tudatos módon nem került a bal egy-be becsípődésgátló?
droberto2012-06-26 09:48:23 // 713
Elolvastam a 147-es topic általad említett Németh Laci-s becsípődésgátlós hack-jét...
Biztosan emlékszel, néhány hónapja téma volt, hogy vsz. egy EU-s előírás miatt nem tudom a 2007. novemberében felprogramozott autómon az elektronikus kulcsal felhúzni az ablakokat. Ezek szerint lehet, hogy a bal egyben hiányzó becsípődésgátlós gumikéder miatt nem?!? Majd ránézek FES-el is azért!
Meg még rá kéne jönnöm, hogy a becsípősésgátló hogy működik. Pontosabban fogalmazva, mi köze van, egy a felső gumikéderben végig futó vezetékhez...
Biztosan emlékszel, néhány hónapja téma volt, hogy vsz. egy EU-s előírás miatt nem tudom a 2007. novemberében felprogramozott autómon az elektronikus kulcsal felhúzni az ablakokat. Ezek szerint lehet, hogy a bal egyben hiányzó becsípődésgátlós gumikéder miatt nem?!? Majd ránézek FES-el is azért!
Meg még rá kéne jönnöm, hogy a becsípősésgátló hogy működik. Pontosabban fogalmazva, mi köze van, egy a felső gumikéderben végig futó vezetékhez...
droberto2012-06-26 09:07:52 // 711
"..helyes, örülök ,hogy előre is tetettél," Remélem a rendőrök is így gondolják, :))) és sikerül hosszú távon "így maradnia". Arra ugye mégsem hivatkozhatok, hogy az összes helyi rendőrnek is van fólia az első oldalablakon.
Azt, hogy műszakin mi lesz még a jövő zenéje... (Lehet veszek 2 bontott oldalablakot)
Örülök, hogy teccik'! :) Jelenlegi helyzetem alapján, nem mostanában fogom cserélni (sajnos). Illetve ez jó is, mert egyenlőre nagyon kiszolgálja az igényeimet...
Azt, hogy műszakin mi lesz még a jövő zenéje... (Lehet veszek 2 bontott oldalablakot)
Örülök, hogy teccik'! :) Jelenlegi helyzetem alapján, nem mostanában fogom cserélni (sajnos). Illetve ez jó is, mert egyenlőre nagyon kiszolgálja az igényeimet...
droberto2012-06-26 08:01:28 // 710
Becsípődésgátló? Hmmm! Igazatok lehet. Anno sokat játszottam vele, de nem sikerült előcsalogatnom! Most majd akkor átülök máshová. :)
Hibát nem jelez, sem a központi kijelző, sem a FES. (fejcsóválás)
Hibát nem jelez, sem a központi kijelző, sem a FES. (fejcsóválás)
droberto2012-06-26 07:56:29 // 709
Szia!
Azért ne éljünk álomvilágban! :) Sajnos!
Mást nem játszik le, csak amiket leírtál:

Pedig ennyi pénzért elvárható lenne. Én is szerettem volna utólag ilyet, de lemondtam róla.
Innen le tudod tölteni a NAV-os fej kezelésijét!
Én ilyet szeretnék: JVC KW-AV70BT
Azért ne éljünk álomvilágban! :) Sajnos!
Mást nem játszik le, csak amiket leírtál:

Pedig ennyi pénzért elvárható lenne. Én is szerettem volna utólag ilyet, de lemondtam róla.
Innen le tudod tölteni a NAV-os fej kezelésijét!
Én ilyet szeretnék: JVC KW-AV70BT
droberto2012-06-26 00:15:36 // 708
Már a bal első ajtókárpit levételekor feltűnt egy stekker, amibe nem volt semmi beledugva. Akkor azt gondoltam, hogy a motorosan behajló tükör stekkerébe botlottam.
Hát tévedtem, nem kis meglepődésemre az üvegek fóliázásakor.
Ebbe a stekker minden ajtónál (kivéve a bal egy) be van dugva egy az üveg fogadó kéderéből kijövő kábel. A vas törve nem volt, úgyhogy ez csak ilyen gyári figyelmetlenség lehet!
Feltételezéseim szerint ezek sima fűtőszálak, az oldalablak befagyásának elkerülése érdekében.




Viszont erről még sehol nem olvastam!
Lehet, hogy tévedek?!
Hát tévedtem, nem kis meglepődésemre az üvegek fóliázásakor.
Ebbe a stekker minden ajtónál (kivéve a bal egy) be van dugva egy az üveg fogadó kéderéből kijövő kábel. A vas törve nem volt, úgyhogy ez csak ilyen gyári figyelmetlenség lehet!
Feltételezéseim szerint ezek sima fűtőszálak, az oldalablak befagyásának elkerülése érdekében.




Viszont erről még sehol nem olvastam!
Lehet, hogy tévedek?!
droberto2012-06-25 22:47:37 // 706
Én az első konstrukciót választottam! :) Nem kísérleteznék a helyedben! (szerintem a nálad is Dayco van) Van valami bajod vele esetleg?
droberto2012-06-25 22:36:45 // 705
Egyrészt a gumi kirepedezése miatt, másrészt, mert fura hangot adott ki... Hál istennek a csere után eltűnt a hang... :)
Harmadrészt meg más típusoknál pl. Ford 50k-ként cseréltetik.
Harmadrészt meg más típusoknál pl. Ford 50k-ként cseréltetik.
droberto2012-06-25 22:32:26 // 704
Milyen füstről beszélsz? Nem láttam olyat! 200-nál már az is lemarad nemde? :)
Különben meg egy 1.9 Novitec-et nem lehet csak úgy utolérni.... még Nitro-val sem! :)))
Különben meg egy 1.9 Novitec-et nem lehet csak úgy utolérni.... még Nitro-val sem! :)))
droberto2012-06-25 22:24:56 // 703
170k, az óra szerint...
droberto2012-06-25 22:23:00 // 702
Lehet egy picit feljebb tolni a zár beakadóját, de akkor az ajtón levő hátsó lámpa felső síkja feljebb lesz, mint a sárvédőben levő lámpáé! :)
Én egyébként lejjebb toltam - az esztétikum kedvéért - de lehet hogy visszább állítom, mert előtte szinte saját tömegétől csukódott az ajtó. Egyébként láttam olyan 2006-os 59-et, aminek ütközőgombái állíthatóak.
Én egyébként lejjebb toltam - az esztétikum kedvéért - de lehet hogy visszább állítom, mert előtte szinte saját tömegétől csukódott az ajtó. Egyébként láttam olyan 2006-os 59-et, aminek ütközőgombái állíthatóak.
droberto2012-06-25 22:14:32 // 701
Nos, kedves Cartárs!
Hozzászólásod elég különös hangnemet ütött meg, legfőképpen annak tükrében, hogy nem is olyan régen, még tanácsot és segítséget adtam neked problémáid megoldása érekében!
Levelem nem kioktatásnak szántam, csak 21902. hsz.-edben írtál néhány érdekes és valótlan dolog! A szegecseket illetően tévedtem. Igen, rosszul emlékeztem, de:
- A gyári tárcsa (OEM Nr.: 55196974) az Dayco, mint ahogy a vezérlés több más eleme is. Nézd csak meg alaposabban!
- A gyári tárcsában nincsenek reteszek:




Továbbá kiváltképpen örülök, hogy elvágtam a tárcsát, mert vágás után a földre térdelve megtaláltam az aknába hullva a kulcstartómról csütörtökön elhagyott olasz trikolort. ;)))
Üdv:
droberto
Hozzászólásod elég különös hangnemet ütött meg, legfőképpen annak tükrében, hogy nem is olyan régen, még tanácsot és segítséget adtam neked problémáid megoldása érekében!
Levelem nem kioktatásnak szántam, csak 21902. hsz.-edben írtál néhány érdekes és valótlan dolog! A szegecseket illetően tévedtem. Igen, rosszul emlékeztem, de:
- A gyári tárcsa (OEM Nr.: 55196974) az Dayco, mint ahogy a vezérlés több más eleme is. Nézd csak meg alaposabban!

- A gyári tárcsában nincsenek reteszek:





Továbbá kiváltképpen örülök, hogy elvágtam a tárcsát, mert vágás után a földre térdelve megtaláltam az aknába hullva a kulcstartómról csütörtökön elhagyott olasz trikolort. ;)))

Üdv:
droberto
droberto2012-06-21 21:33:50 // 700
Ezt nem tudtam!
Ha Stoll-tól veszel akkor mindegyik az! Most ebben utazik.
Én is néztem nála egyet, ami felvágott volt... Azt aszitte', hogy egy újabb palimadár vagyok, pedig én csak néhány dologra voltam kíváncsi...
Dízel egyébként.
Ha Stoll-tól veszel akkor mindegyik az! Most ebben utazik.
Én is néztem nála egyet, ami felvágott volt... Azt aszitte', hogy egy újabb palimadár vagyok, pedig én csak néhány dologra voltam kíváncsi...
Dízel egyébként.
droberto2012-06-21 19:50:03 // 699
Nálunk van egy, nem Amorés, viszont olimpiai bajnok! :) Mérget nem veszek rá, de azt hiszem 2.4 Q4 van ráírva!
droberto2012-06-21 19:09:10 // 698
Én ezért vettem gyárit, Dayco-t! :)
Egyébként nem retesz van benne hanem 2 db Ø 4 mm-es alumínium szegecs, ami átadja a nyomatékot a hosszbordásnak. Cserkor átforgattál minden görgőt, kompresszort, szivattyút...stb? Már csak azért, mert ezek a szegecsek úgy vannak kitalálva, hogyha valamelyik segédberedezés megadja magát, akkor ezek elnyíródva megvédik a vezérlést!
Egyébként nem retesz van benne hanem 2 db Ø 4 mm-es alumínium szegecs, ami átadja a nyomatékot a hosszbordásnak. Cserkor átforgattál minden görgőt, kompresszort, szivattyút...stb? Már csak azért, mert ezek a szegecsek úgy vannak kitalálva, hogyha valamelyik segédberedezés megadja magát, akkor ezek elnyíródva megvédik a vezérlést!
droberto2012-06-19 07:43:34 // 697
Nekem aki csinálta a vezérlés cserét sem szerelt még JTD blokkot. Félt is tőle mint a tűztől, de az eLearn-ben utánanézve, és itt a hsz-eket olvasva megnyugtattam, hogy ez az egyszerűbb és jól szerelhető típusok közé tartozik.
Azt azért tudni kell, hogy az emberem meglehetősen alapos és precíz, és nem áll bele olyanba amiben nem 100% biztos.
A vezérléscsere, aki ért hozzá nem nagy kunszt, de ezt lassan, óvatosan és mindent átgondolva, összejelölve kell csinálni, főleg célszerszámok nélkül.
Nálam a nagyszervízből szíjak-, görgők cseréjére fordított idő ~3 óra lehetett. (Sokat kérdeztem :) ) Mondjuk én cseréltem mindent, az összes feszítő és vezető görgőt.
Szívás nálam a csavarrögzítő miatt hajtatós csavarok miatt volt. Nem túl kényelmes - már az 1.9-nél sem - ilyen kis helyen csavarokat tekergetni, sem alulról, sem felülről.
Azt azért tudni kell, hogy az emberem meglehetősen alapos és precíz, és nem áll bele olyanba amiben nem 100% biztos.
A vezérléscsere, aki ért hozzá nem nagy kunszt, de ezt lassan, óvatosan és mindent átgondolva, összejelölve kell csinálni, főleg célszerszámok nélkül.
Nálam a nagyszervízből szíjak-, görgők cseréjére fordított idő ~3 óra lehetett. (Sokat kérdeztem :) ) Mondjuk én cseréltem mindent, az összes feszítő és vezető görgőt.
Szívás nálam a csavarrögzítő miatt hajtatós csavarok miatt volt. Nem túl kényelmes - már az 1.9-nél sem - ilyen kis helyen csavarokat tekergetni, sem alulról, sem felülről.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.