Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Nekiálltam az elejének is. A telóvédő gumi kukás, már van helyette, csak cserélni kell. Fékbetét és tárcsa szintén kukás, az is van.
Némi rozsdátlanítás, festés és minden megy vissza a helyére.
A segédalvázzal nem fogok kínlódni, veszek egy bontottat, amit helyre hozok festésileg és komplett csere lesz, ami most van benne megmarad tartaléknak. Stabrúddal együtt kellene szerezni egyet...
Kicsit bután néz ki most a Vas, nincs ki - illetve - nincs fenn mind a négy kereke :-))








Szegény embert az alkatrész utánpótlás is húzza...
A jobb hátulját majdnem sikerült összeraknom, csak mint kiderült az újonnan beszerzett kerékcsapágyon kevés a lyuk. Négy kerékcsavarnak van csak hely, míg a tárcsán és a felnin 5 van.
A bal hátulját majdnem sikerült összerakni, csak fékbetét nem passzolt a helyére, mert mint kiderült ebben már az újabb fék van.
Alkatrészbeszerzés indul...
Rugó egyenlőre nincs benne sehol, ahhoz meg a bele való kúp hiányzik :-((








Nagy nap a mai. Reggel úgy ébredtem, hogy a mai nap éppen jó, hogy elkezdjem összerakni a Vasat. Ennek szellemében reggel felkerült a helyére a stabilizátor, majd a délelőtt folyamán a az újjá varázsolt hátsó kipufogó is.
Mindkét oldalon felkerült a felső lengőkar, segítségükkel a stabrudat sikerült beállítanom középre, majd az alsó lengőkarok és a teleszkópok is a helyükre kerültek.
A csavarokkal kicsit gond volt, mert azt tudtam, hogy melyik oldalra valók, de a hosszuk nem stimmeltek. Hála a korábbi fényképeknek mindennek meglett a helye :-)
Sajnos a rugóba való bakom még nincs...








Még mindig találtam kisebb dolgokat, ami még nem volt lefestve. Lefestettem még a kocsin maradt lengőkarokat is (nem jön ki a csavar) és féktartó kengyelt.
Újabb kísérletet tettem, hogy megmentsem a rugóba való kúpot, de a drótkorong átért a vason.



