Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Kézenfekvőnek tűnt, hogy a padlószint alá rejtsem el a HiFi-t. A padlószint megemelésével (rétegelt lemez):
- a pótkerék mélyedésében elfért a mélynyomó,
- a két ventilátor közt a végfok,
- a bal oldalon egy nyitható fedél alatt minden apróság.
Nem rossz, de a gyakorlatban nagyon nem jó. A csomagtér gyakorlatilag pakolhatatlan. Se a ventilátorokra, se a mélynyomóra sem szabad pakolni.
A sok-sok Alfa fanatikussal egyetemben mi is elgurultunk Esztergomba.
Hazafelé átléptük a 60.000 km-t.
Pár napja Bécsben járva a SCS egyik boltjában egy utolsó darab Hifonics TXi 6400 végfokot pillantottam meg. Mivel már régóta fenem a fogam valami komolyabb darabra (4x175W RMS) lecsaptam rá. Ma bekerült a régi helyére.
Megdöbbentő a különbség. Főleg a mélyeken. Már értem, hogy mi is az a csillapítási tényező...
Összefutottunk Győrben a Vassal, jól néz ki, de a betekert vonószem árulkodó.
A gazdájának a rokona hozta tankolni, úgyhogy infót a kocsiról nem tudott adni :-(
Ma a gyárba menet tiszteletünket tettük a 955-ös csata színhelyén Augsburg mellett. Nem kis nyomozásomba került a neten, mire megtaláltam a színhelyet.
Sikerült szert tennem egy pár Ground Zero hangszóróra, így ma bekerültek a Magnatok helyére. A kisebb mágnes miatt nem kellett a keret.
Sikerült kedvezményesen a németeknél szert tennem életem első kondenzátorára. Nem is akármilyenre, kiírja az akku feszültséget is. Ma egy egyszerű alu lemez segítségével beapplikáltam.
Vas bejáratva, sebességkorlátozás nélküli német autópálya.
Nyomunk egy parkettást, lássuk mit tud....
Rövid pihenő útközben egy Landshut nevű városban. Itt található a világ legmagasabb hagyományos téglából épült temploma, 130,6 méter magas. Az építők nem voltak bolondok, a főtér másik végében először építettek egy másikat, ami egy számmal kisebb. Miután az nem dőlt össze megépítették a nagyot is. -:)))
Hazafelé rövid pihenő a komáromi erődnél, majd a szomszéd országon át haza. (A Komárom-Győr távot odaát tettem meg.)