Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A bontott fékeket lehomokoltuk és hőálló ezüsttel lefestettem. Szép lett. Nagy dilemma volt hogy hogyan lehetne a a dugattyú kivétele után a helyét megvédeni a homoktól, de egy huszárvágással készült bele egy műanyag dugó (3. kép)
Holnap megjön a tömítéskészlet és mehet vissza a munkahenger.
A tömítéskészlet rendelésekor szert tettem 4 Alfa matricára, még nem tudom hová kerülnek, de jó ha van itthon.
Találtam áramtalanító kapcsolót is, ráadásul "kulcsos" verzió. Király lesz. Még egy távtartót kell esztergáltatni hozzá, hogy ne álljon ki annyira.
Ma felkerültek a rozsdátlanított és lefestett bontott féktartó konzolok, mert nagyságrendileg jobb állapotban voltak az enyémeknél.
Sikerült visszacserélni a fékbetéteket, így már semmi sem állt annak az útjában, hogy felugorjanak az első kerekek. Talán látható némi különbség a képen a régi és az új betét között :-)
Közben a kerekek is hazajöttem a gumistól, aki egy alapos takarítás után újra kiegyensúlyozta őket. Ráadásul rejtett súlyokkal, tehát eltűnt a felni elejéről az ólom :-)
Mivel a 4 lyukú hátsó kerék csapágyat is sikerült 5 lyukasítani, az is felugrott a helyére.
No, ma is érdemes volt felkelnem :-)))
Ma sikerült összeraknom a kocsi elejét, már csak a kerekek kellenek, de azok a gumisnál vannak kiegyensúlyozásra. Majd holnap :-)
A képek alapján kiderült hogy ezek a fékbetétek sem jók, mert kicsit keskeny. Mondjuk szerelés közben is feltűnt, de Csöri Cartárs megerősített, hogy a másik kell bele.
Szóval még sincs kész :-((
Féknyergek rozsdamentesítése és rozsdaoldózása után minden tegnapi dolgot újra festettem.
Tekintettel a garázsban uralkodó meteorológiai viszonyokra a száradást és a rozsdamaró hatását fokozandó meleg levegőt fújattam felváltva a két oldalra.
Amíg száradt a festék beszereltem a frissen szerzett gólyalábakat a régiek helyett. Sikerült némi plusz munkát szereznem, mert elsőre a balost szereltem be jobbra, úgyhogy ki kellett szednem és a megfelelőt beapplikálni. A balos már simán ment.
Majd végezetül lefestettem a fékeket is :-)
Az idén még nem csináltam semmit, úgyhogy nekiálltam festeni: kerékagyak, fékvédő lemezek, ill. féktartó volt a soron.
2009.08.10. Pápa minitali
2009.08.02. Semmering Ausztria
2009.07.25-26.: Első nagy túra: Szeged
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.11. Megjöttünk
2009.12.31. Mára is jutott egy kis rozsda
2009.12.30. Gólyalábak és alvázkeret
2009.12.28. Bontódik az eleje
2009.12.28. Kevés a lyuk :-(
2009.12.26. Kezdődik, kezdődik, kezdődik!!!!
2009.12.25. Aprólékok festése
2009.12.22. Megjött az ablak
2009.12.21. Ide segítség kell
2009.12.20. Kipufogó még egy darabig jó lesz
2009.12.14. Sikerült rugóbakot szereznem!
2009.12.13. Rozsda és festék
2009.12.11. További lépések
2009.12.09. Első festések
2009.12.08. Hátulja lebontva
2009.12.05. Bal hátulja
2009.12.02. Jobb hátsó futómű
2009.11.29. Jobb hátsó kerék, és ami mögötte van
2009.11.29. Kezdődik!
2009.11.27. Üres akksi
2009.11.22. Felkészülés
2009.11.01. A hátsó ablaknak annyi...
2009.09.14. Utána járunk a számláknak
2009.09.12. Korábbi javítások összegzése
2009.09.01. Tuning
2009.08.14. Csöpög a váltó
2009.08.08. Mi is a rendszámom?
2009.07.24. Motorvédőt a kocsi alá!
2009.07.23. Zöld kártya
2009.07.22. MAGYAR rendszám - nem kevés pénzért
2009.07.21. Regisztrációs díj
2009.07.19. Kígyósodunk
2009.07.14. Friss vért a Pókba!
2009.07.14. Legalizálás folytatódik
2009.07.13. Legalizálás indul
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.11. Topikbejegyzés (905. hsz.)
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.08. A DÖNTÉS !
2009.07.06-08. Vadászat II.
2009.07.01. Vadászat I.
2009.06.28. Találkozás egy Spiderrel
2009.06.22. "Nem gondoltam, hogy komolyan mondtad..."
2009.06.10. Friss levegő vóna jó...
Kerékagyak, féktakaró lemezek és féktartó konzol - ez volt a mai menü. Két óra drótkorongozás már a rozsdaoldó dolgozik, a többit jövőre. :-)
Az új gólyalábakat lepucolgattam, mivel nincs semmi baja úgy döntöttem nem lesz lefestve, megy be a helyére, de csak jövőre.
A 2009-es évre a Spider-projektet ezennel lezártam :-))
Ma némi kocsikázás után sikerült Phon Cartárstól mindazt beszereznem, amivel a Pókot gyorsan talpra lehet állítani.
Igazából az első alvázkeretért mentem, de a nagy turkálásban szemet vetettem két komplett "gólyaláb"-ra is. Kicsit jobb állapotban van mint az enyémek, egy festés és mehet a helyére. Nem kell szétszerelnem a sajátomat, illetve nem sürgős.
A keret sokkal jobb állapotban van, mint az enyém, szinte rozsdamentes. A második/harmadik képen látható ugyan az a részlet. A negyedik-ötödik képen a régi és az új gólyaláb…