Piritu - 1.000.000 - főkép
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-09-20

Poló blogjában megadott két linket a fotósokhoz.
Rákerestem és megtaláltam PHuBi-t is :-)
Megy a dilemma hogy melyiket kéne kirakni poszternek...

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-09-07

Reggel hétre elgurultunk Topiékhoz, ahol sikeres vizsgát tettünk.
Két évre újra kiengedtek az utakra...
90.155 km

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-09-05

Ma délután elértük a 90.000 km-es állást.
2017.08.11-óta 34.500 km-t tettünk meg...

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-09-05

Újragondultuk a szokásos Balaton körüli utat.
Két változás:
- nem a szokásos irányba, hanem az óramutatóval elentétesen jártuk körbe a tavat.
- megpihentünk Siófokon, így két napossá vált a program.

Keszthelyen kezdtük a kastéllyal, ahol sétáltunk egyet a parkban. A modellvasút kiállítás volt a cél, de inkább a sétálóutcát néztük meg, mert épp a nemzetközi verkli fesztivált tartották.
Az ebédet a kastélyt megkerülő út mellett lévő Kanyar Bárkonyha étteremben ettük meg. Régen ettem ilyen finom "rántotthús"-t krumplisalátával.
Innen irány Siófok. Valahol a déli partom ettünk egy fagyit.
Vasárnap kilenckor indultunk tovább.
Az északi csücsköt megkerülve elmentünk Veszprémbe kicsit boltot járni.
Utána vissza Balatonfüredre a Halászkertbe, ahol megebédeltünk.
Innentől már csak haza kellett gurulni.
Bő 350 km, nagyrészt nyitott tetővel, jó hétvége volt.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-08-24

A gyűjtemény tartalma:

Magassági pont 1080db - 1.479.219m
Hágó 836 db - 1.010.376m
Végpont 222 db - 411.484m
Vízválasztó 34 db - 34.006m
Érvénytelen (nem járható) 24 db - 56.978m
Földút miatt nem járható 21 db - 47.856m
Egyéb akadály 22 db - 52.202m
Gyalog elérhető 94 db - 218.870m
Autóval elérhető 944 db - 1.155.993m

Teljesítve:
Mennyiség % Magasság %
Megvolt 309 db - 616.845 m - 28,61% - 41,70%

Gyalog 75 db - 179.335 m - 6,94% - 12,12%

1 PHB-574 Spider 124db - 205.049 m - 11,48% - 13,86%
2 LHU-600 Spider 62 db - 113.086 m - 5,74% - 7,65%
3 NCZ-300 Giulietta 52 db - 71.431 m - 4,81% - 4,83%
4 LUX-640 Alfa 159 11 db - 13.557 m - 1,02% - 0,92%
5 RSB-559 Giulia 12 db - 25.103 m - 1,11% - 1,70%
6 Egyéb autó 6 db - 4.631 m - 0,56% - 0,31%
7 KMW-012 Alfa 156 SW 5 db - 4.652 m - 0,46% - 0,31%

 
>> EgyébAlfa Giulia 2.0 Super // 2021-08-13

Ma két éve 2019.08.13-án került hozzám, azóta rójuk az utakat. Sajnos a Covid miatt nem sok helyen jártunk...
Az elmúlt két év mérlege:

- tankolások száma: 123 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 69.703 km
- életkor: 731 nap
- össz. menetidő: 1.016,49 óra (42,35 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.234,47 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,07 Ft/km
- átlagos napi futás: 95,35 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,79 %

 
>> EgyébAlfa Giulia 2.0 Super // 2021-08-08

Csak úgy...

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-08-08

Alfa Romeo Club Mo. találkozó a Balatonszemes - Rádpusztai Élmény és Gasztro birtok

Bő 250 km kabriózás, jó társaság, ismerősök, alfás esernyő...
Jó nap volt :-)

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-07-25

Jó idő van, menni kell.
Sőt, ki kell próbálni hogy az ablak beállítása hogy sikerült.
Valamikor volt egy nem túl jó emlékű dal április 4-ről.
A dalhoz köthető egy emlékmű Nemesnedvesen amit már régóta terveztem megnézni. Ma beillesztettük a kirándulásba a rönöki templommal együtt.
Végül vásároltunk Oberwartban és haza. Az osztrák határon és az étteremben - szokás szerint - kérték az oltási papírokat. A magyar határon visszafelé nem volt senki.
Bő 300 km nagyrészt nyitott tetővel, csak délben kellett zárni a meleg miatt.

Két másik "T" már korábban megvolt, ehhez jött a harmadikként a mai.
- Pákozd 2011.05.28
- Komárom 2015.05.16

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2021-07-25

Tegnap vettem észre hogy valahogy sikerült eltörnöm a hamutartó szélét (1. kép).
A facén már régóta hirdettek egyet, még megvolt. Ma Bp-ről hazafelé arrafelé jöttem és sikerült lecsapnom rá.
Mint később kiderült nem ez volt az utolsó, van még.