Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A lényeg, hogy az aktív sub hátulja és a tartó lemez közt kb. 1 cm van, ahol tud szellőzni. Három 6-os csavar fogja a kasznihoz. Kettő felül, ami a kárpit patent lyukban van. Egy pedig alul az eredeti hátlap rögzítő menetben.
Próba holnap.
Tegnap vettem kábelt és biztosítékot a sub-hoz. Elsőre nem lett jó a saru forrasztása, mert a tartó csipesz nyomott hagyott a szigetelésen. Szerencsére volt még kettő itthon.
Ma délelőtt sikerült találnom kábelátvezető gumidugót, így egy 22-es furatot fúrtam és az átvezetés meg lett oldva. A test a két lemez közti résen jött át, nincs veszély ha netán sérül a szigetelése.
A kábelek közt turkálva több helyen is betekertem őket bandázsszalaggal. Biztos, ami biztos.(pl. 5-ös kép, nyíl melletti poros vezetékek)
A hangerő szabályozónak a műszerfal alatt találtam helyet. A küszöb alatt elfért a vezetése.
A jelkábelt már korábban befűztem.
Már csak a távtartó lemezt kell megvárni és mehet a helyére.
35 nap után újra kerekeire állt PHuBi.
A "Hátsó rész" projekt ezzel lezárult.
A következő projekt az elektronika lesz:
- tolatóradar felélesztése,
- a zene (sub) véglegesítése,
- antenna kapcsoló beépítése (Pókban is volt),
- dallamkürt (Hazárd megye lordjai?),
Ma tehát szétszedtem a középkonzolt.
Újra megtaláltam a telefon koaxát. Felfedeztem továbbá, hogy a rádió kapcsolt 12 Voltját a szivargyújtóról "vették". Nem túl szép megoldás, némi szépészeti beavatkozás kell majd neki.
Továbbra is kérdéses, hogy a plusz kapcsolókat hová teszem:
- antenna kikapcsoló
- légkürt aktiváló
- dallamváltó
- ??
Még szeptemberben vettem, ma bekerült.
Kipróbálni még nem tudtam, mert nincs benne akku, ezért még nem raktam össze a csomagtartót.
A csomagtartó kárpit kiszerelése után ért pár meglepetés:
1. Hiányzik egy nagy doboz. Az első képen a Pók, ott bal oldalon volt. Itt (2. kép) nincs ilyen. Valószínűleg a levegőztetőt a faceliftnél másképp oldják meg. A túlfolyó tartály itt is megvan. A kék cső ami a Póknál a dobozon ment keresztül PHuBiban közvetlenül csatlakozik a meglévő doboz tetejére.
2. Átkerült a relé csoport, de ez logikus.
3. Van egy csomó csatlakozó. Gondosan le vannak szigetelve, úgyhogy gyárinak vélem. Tetőmozgatóra tippelnék, mert annak a hidraulikánál külön kábelkötege van.
Már a rádió beszerelésekor is találtam elől egy antenna kábelt. Az első képen a rádióantenna csatlakozó mögött látszik is, a feliratos kábel.
Gondoltam, jó helyen van. Nem is foglalkoztam vele.
Ma a tolató radar beszerelésekor viszont találtam a motoros antenna mellett egy Hirschman modult. Innen indul a két koax előre. Szóval van benne telefon előkészítés. Vagy valami telefonos rádió volt benne és ahhoz szerelték be.
Tegnap rendeltem Topiéknál két kézifék bowdent. Délutánra megjött két teljesen különböző bowden, természetesen azonos cikkszámmal. Ráadásul egyik se olyan, mint ami benne van PHuBi-ban. Holnapra kértünk még kettőt. Kíváncsi leszek mi jön.
Reggel nekiálltam.
Első a kényelem, így a kocsi alá került a szőnyeg. Maga a kiszerelés egyszerű. A kipufogó dob feletti hőterelő van egy kicsit útban. Takarja a 4. képen lévő rögzítést. A tartó csavart kiszedve enged annyit, hogy fölé lehet nyúlni és ki lehet pattintani a bowdent. A végéhez simán hozzáférni.
Szóval vittem magammal az egyiket. Ahogy ígérték megjött a második szállítmány (szintén UNIX-tól). Valami csoda folytán most jó jött.
Már csak vissza kellett tenni. A féknyergekbe való beakasztáshoz teljesen ki kellett tekerni a kézifék kar alatti állító csavart. Aztán már csak némi birkózás és minden a helyére került.
A kézifék működik. Kiengedve forgatható a tárcsa, behúzva nem.
Utolsó lépésként csavarrögzítővel rögzítettem a fékeket tartó csavarokat.
Kész...
Már csak légteleníteni kell...
update 2017.12.13.
Megjött a segítség, légtelenítettem. Mindössze annyi baj történt, hogy rácsuktam a motorház tetőt a fékolaj tartály tetejére. Az úszó szára kicsit elgörbült és kitört.
Kell egy új...
- készre szereltem a fékeket,
- felraktam a fékvédő lemezeket,
- felszereltem a tárcsákat,
- helyükre kerültek a féknyergek, betétek,
- felkerültek az új fékcsövek,
- visszakerült a súly.
Kézifékbowden viszont kell, azt nem raktam vissza.
Továbbra is meglepődöm, hogy mennyire rozsdamentes :-)
Összeraktam a bal hátulját is, majd lefestettem mindkét oldalon a kerékagyat és a fékvédő lemezeket.
Kicseréltem az első tömítést a fékekben. A dugattyú csavarásához előkerestem a már jól bevált laposfogómat. Most is működött.
Végezetül lefestettem a fékeket pirosra. A szárításhoz újra beizzítottam a szárítót :-)
Közben megpróbáltam a CTEK töltőt, nem akarom már visszatenni az akut, de kipróbálom.
Befejeztem a jobb hátulját. Volt némi fejtörés, de a képek és a manual segített.
Végül felemeltem a tengelyt az üzemi magasságba (74 mm) és nyomatékra húztam a csavarokat.
Már csak le kell festeni a kerékagyat és azokat a helyeket, ahol levertem a festést, de ezt majd a másik felével együtt.