Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
PHuBi kigurult a garázsból, a többi cucc pedig kipakolás áldozata lett.
A betonaljazatot 2x átkentük betonfestékkel, hogy ne porozzon.
Jól néz ki, de még maradt festék. Holnap kap még egy réteget.
2017.10.20. update
Felkerült a harmadik réteg, vége a betonpornak a garázsban :-)
Megtaláltam a választ az olajmizériára:
"Nem járok Veyronnal, de nem is szeretnék :)
Nekünk olajbuziknak (remélem nem vagyok egyedül), azon túl hogy jó olajjal akarjuk kényeztetni autónkat, élvezetet jelent válogatni az olajok között, adatlapokat tanulmányozni, teszteket nézni, összehasonlítani, úgy általában belemélyedni a témába.
Itt már rég nem arról van szó, hogy X,Y autónak mennyivel hosszabb lesz az élettartama egy 60%-os PAO olajjal, mint egy 20%-ossal, ez annyi más körülménytől függ, hogy valószínűleg nem is mérhető a különbség.
Ez egyeseknek egy hobbi.
És hol élhetnénk máshol ki ilyen jellegű fétisünket, mint egy motorolaj fórumon?
Más a borokat szereti hosszasan szagolgatni,elemezgetni, míg a többség legurítja a torkán és kész."
Már értem az itteni olajos topikosokat is :-)
A próba után ma rendesen beraktam. tettem biztosítékot a tápba (20A), forrasztottam egy RCA vezetéket a mini ISO végére és már szól is.
Nem is rossz.
Még a vezetékeket kell elrejteni és a gyári mélyet visszatenni, de majd télen...
Még valamikor két hete rendeltem, ma megjött.
ebay-ről van, nem egy komoly cucc, de tetszik...
Raveland Flatsub FS-8
Már régóta (értsd vagy 5 éve) szemezek vele, enyhén szólva erős kételyeim voltak/vannak vele.
PHuBi-t viszont nem akartam szétbarkácsolni ezért nem maradt más választás vettem egyet.
A kérdőjeleim a vétel után is maradtak, de most már mindegy. A specifikáció alapján 200W RMS teljesítményt tud. Erősen megkérdőjelezi ezt a 15A-os biztosíték, de a kegyelemdöfés a végfok panelon lévő 2x42W felirat.
Ma ideiglenesen beapplikáltam és hátradőltem. Pont erre van szükség. A két első hangszórót nagyon jól kiegészíti egy kis méllyel. Nem lesz disco az autóból, de nagyságrendnyi a javulás. A Pók is kb ennyit "tudott".
Akkor ideje megvenni a végleges beépítéshez a vezetékeket és a biztosítékot.
Valószínűleg a sofőrülés mögé lesz felrakva a falra.
Zimmermann tárcsa + Brembo betét
91.340 km
Anno 2014-ben rendeltem két pár projektort. Az egyik pár be is került a Pókba.
A másik pár itt árválkodott a polcon. Tegnap úgy döntöttem, hogy eljött az idő.
A szokásos helyre fúrtam be. A csatlakozását másképp oldottam meg, mint anno. Volt itthon kettő LED-em, ami pont passzolt az izzó helyére. A projektor vezetékét a műanyag foglalatába rögzítettem, így egyenesen az izzó helyére lehetett bedugni.
Már csak a tolatóradart kell beszerelni.
Jött egy levél, mely szerint 2017.09.27-én
"az a személy, aki a NCZ300 rendszámú gépjárművet vezette a 2015/413/EU EU-irányvonal 2. cikkelye szerint a közlekedés biztonságát veszélyeztető közlekedési kihágást követett el."
Magyarul 70 helyett 93-al mértek be a térképen jelölt helyen.
Meg még azt is írták, hogy legyek szíves 60 Euróval növelni a Hypo-Bankban tárolt pénz mennyiségét.
Mivel arra volt dolgom utána néztem. Jogos, egy 70-es táblát benéztem a határ után.
Szóval már 60 Euróval több van ott...
Jó idő van, menni kéne.
Már régóta a listámon van Kreuzenstein vára, itt az alkalom.
Majd 400 km, nagyrészt pingpongasztal simaságú osztrák utakon. Csak a határig kell valahogy elvergődni.
Kifelé Pomogynál, vissza Sopronnál léptük át a határt.
Maga a vár hihetetlen. A tulajdonos ugyanis épületeket gyűjtött. Európa minden tájáról szerzett épület darabokat és azokat beépítették a várba.
Meg mindent is gyűjtött. Itt van pl. a legrégebbi oszták katapult is...
Több órát mentünk nyitott tetővel. Hazafelé átléptük az 58.000 km-t, a 2.500-dik közös km-t.
Elkészültek a lyukas csavarok:
- 1 a rádió tartónak - M12/40 egy M5-ös menettel a végében.
- 2 a szélfogó műanyag csavarjainak kiváltására - M12/35 8-as átmenő furattal
Mindegyik a helyére került.
Rádió és szélfogó projekt lezárva :-)