Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Maszkolás, drótkefe, drótkorong, festék - a délelőtti program az első fékeknek.
A hidegre való tekintettel összeállítottam egy fűtött fújó - szárító kamrát is.
Amíg száradt összeraktam a bal elejét.
Már csak el kell menni a fékcsövekért és lehet összerakni :-)
Gyakorlatilag lejárt a garancia, mert elérem a 100.000 km-t.
Innentől - mint minden más vassal - Várpalotára járunk a Csöri művekbe.
A százezres szervizelés során a már megszokott gyors és szakszerű munkát kaptuk. Kaptunk egy új bilincset is a lecsúszó turbócsőre.
A márkaszervizben tapasztalt idegbajos viselkedésnek nyoma sincs. Béke és nyugalom honol.
Ráadásul a végén a számla is látványosan alacsonyabb. :-)
2017.10.31-én jártunk Riegleréknél, hogy diagnosztizálják a kormányváltó hibát.
Mint a mai kiolvasás mutatja, a nagy elemzés közben nullázták a szerviz számlálót:
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 98284,0 km
Utolsó szerviz km-állása: 94158 km
Utolsó szerviz dátuma: 10/31/2017
Szerviz: 5
Szerviz intervallum olvasása: 20000 km
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 15874 km
Szóval ezért nem kiabált, hogy még ennyi meg ennyi km van a következő szervizig !
Nullázás után:
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 98284,0 km
Utolsó szerviz km-állása: 98284 km
Utolsó szerviz dátuma: 11/17/2017
Szerviz: 3
Szerviz intervallum olvasása: 20000 km
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 20000 km
2 első féktárcsa (TRW - feketére festett)
2 első kutyacsont
1 liter fékolaj
1 flakon piros féknyeregfesték
Fékcső nem lett, mert 3 féle létezik.
Itthon megmértem, 300 mm + a csavaros vég. Kb 320 mm-es lesz, ami kell.
u.i.
Hogy rúgja meg a paci, a több ezer Pók-szereléses kép között egy sincs a hátsó fékcsőről. Cseréltem, a zacskójának képe segített volna.
2017.02.20. Készülés a nyárra
2017.03.04. Tour de Balaton
2017.03.17.Kirándulás Várpalotára
2017.03.28. A Balatonra mentünk...
2017.04.01. Apátság túra
2017.04.10. Balaton light
2017.05.13. Selenia Rally
2017.05.20. Tour de Balaton II.
2017.06.01. A fene érti ezt...
2017.06.09. Nem is tudom mit kellene ide írni :-(
2017.06.11. Tour de Balaton light
2017.07.05. Elment... :-(
2017.03.03. Ébresztő!
2017.03.04. Helyzetjelentés
2017.03.17. Várpalota
2017.03.26. Megint...
2017.04.13. Szőnyeg
2017.04.15. Bekerült a szőnyeg
2017.04.29. Pár cucc
2017.05.07. Úgy döntöttem, hogy itt a tavasz...
2017.05.09. Még pár új cucc...
2017.06.01. Klímakérdés megoldása
2017.06.09. Nem is tudom mit kellene ide írni :-(
2017.06.13. Műszaki vizsga
2017.06.18. Bőrápolás
2017.06.24. Helyzetjelentés
2017.06.30. Nyomozás
2017.07.02. Kijött!
2017.07.04. Hmmmm....
2017.07.05. Megjött a gyertyakábel
2017.07.05. Elment... :-(
2017.07.06. Okmányiroda
2017.07.07. Biztosító
2017.07.09. Számvetés
2017.08.14. Hamar megunták
Eldőlt.
Fekete lesz...
...lett :-)
Holnap meglesznek az alkatrészek, a hétvégén akár talpra is állhat PHuBi.
Bár még utána kellene járni az olajfolyásoknak is.
Kiszedtem a gólyalábakat és az első lengőkarokat.
Nagyon jó állapotban vannak.
Holnap letisztítom őket a kerékagyakkal együtt és jöhet a festés.
Kutyacsontokból viszont új kell.
Az ezüst Hammerite kiesett, mert 09.07.07 dátum van rajta.Akárhogy is olvasom, már régen lejárt a szavatossága.
Még nem döntöttem el, hogy milyen színt vegyek.
Lekaptam a fékeket. Jobb a helyzet, mint gondoltam.
Betétek gyakorlatilag újak.A tárcsákat lehetne még szabályozni (20,9 mm vastagok), de a rozsdára való tekintettel lesznek újak, ahogy a fékcsövek is újak lesznek. A féknyergek szinte újnak tűnnek, nem lesz velük gond. Két kutyacsont kell még, mert azok oda vannak. A kerékcsapágyak és a teleszkópok is rendben vannak.
Amúgy csak tisztogatás és festés.
Egyszer már bevált a Póknál, itt is Hammerite lesz. Találtam itthon ezüst színűt.
Elgondolkodtam, érdekes lenne ezüst futóművel...