Piritu - 1.000.000 - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2017-11-21

16 napja áll PHuBi a garázsban.
Ma megjöttek a fékcsövek. Mindkettő problémás volt.
Az elsőből először két különböző jött, amiből csak az egyik volt jó. Tegnap megjött a másik is.
A hátsó fékcső nem egyszerű történet, 4 különböző hosszt dobnak ki a netes alkatrészáruházak. Nem volt más bemásztam alá és megmértem. 30 cm volt csavartól csavarig. Innen már csak a 31-33 centi körüli hossz jöhetett szóba. Persze abból se jó jött elsőre. Kicsit fura volt a vége (1. kép). Ma megjöttek a jók is.

Sikerült összerakni az első futóműveket, már csak a fék hiányzik

Újra beizzítottam a "festőkabin"-t és lefestettem a fékhűtő lemezeket.
Festés közben eszembe jutott, amikor 2012.07.14. este a nagy hágóvadászat előtt okozott ez a lemezke fejtörést. A szállásra felvivő szerpentinen néha nagyon hangos súrlódó hangot halottam az első futóműből. Már mindenre gondolta, aztán csak ezek a lemezek görbültek meg és értek hozzá a tárcsához :-)
A szerelés helyszíne az utolsó képen...

PHuBi szervizelése/extrái eddig: 318.231 Ft
Fényképek a bütykölésekről: 929 db

 

- tankolások száma: 120
- km óra állás: 98.167 km
- össz. menetidő: 1.330,52 óra (55,44 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.847,50 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,25 Ft/km
- életkor: 720 nap
- átlagos napi futás: 136,34 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,70 %

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2017-11-19

Maszkolás, drótkefe, drótkorong, festék - a délelőtti program az első fékeknek.
A hidegre való tekintettel összeállítottam egy fűtött fújó - szárító kamrát is.
Amíg száradt összeraktam a bal elejét.

Már csak el kell menni a fékcsövekért és lehet összerakni :-)

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2017-11-18

A mai menü:
- kerékagy festés feketére

 
>> SzervizAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2017-11-17

Gyakorlatilag lejárt a garancia, mert elérem a 100.000 km-t.
Innentől - mint minden más vassal - Várpalotára járunk a Csöri művekbe.
A százezres szervizelés során a már megszokott gyors és szakszerű munkát kaptuk. Kaptunk egy új bilincset is a lecsúszó turbócsőre.
A márkaszervizben tapasztalt idegbajos viselkedésnek nyoma sincs. Béke és nyugalom honol.
Ráadásul a végén a számla is látványosan alacsonyabb. :-)

 

2017.10.31-én jártunk Riegleréknél, hogy diagnosztizálják a kormányváltó hibát.
Mint a mai kiolvasás mutatja, a nagy elemzés közben nullázták a szerviz számlálót:

READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 98284,0 km
Utolsó szerviz km-állása: 94158 km
Utolsó szerviz dátuma: 10/31/2017
Szerviz: 5
Szerviz intervallum olvasása: 20000 km
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 15874 km

Szóval ezért nem kiabált, hogy még ennyi meg ennyi km van a következő szervizig !
Nullázás után:

READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 98284,0 km
Utolsó szerviz km-állása: 98284 km
Utolsó szerviz dátuma: 11/17/2017
Szerviz: 3
Szerviz intervallum olvasása: 20000 km
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 20000 km

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2017-11-17

2 első féktárcsa (TRW - feketére festett)
2 első kutyacsont
1 liter fékolaj
1 flakon piros féknyeregfesték

Fékcső nem lett, mert 3 féle létezik.
Itthon megmértem, 300 mm + a csavaros vég. Kb 320 mm-es lesz, ami kell.

u.i.
Hogy rúgja meg a paci, a több ezer Pók-szereléses kép között egy sincs a hátsó fékcsőről. Cseréltem, a zacskójának képe segített volna.

 
>> AutóápolásAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2017-11-16

Eldőlt.
Fekete lesz...
...lett :-)

Holnap meglesznek az alkatrészek, a hétvégén akár talpra is állhat PHuBi.
Bár még utána kellene járni az olajfolyásoknak is.