Piritu - 1.000.000 - főkép
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-01-19

A múltkor vettem két "sofita" LED-et. Az egyik már a csomagtartóban várja a km-eket, a másik pedig mától a belső világosságot szolgálja.
A lámpa könnyen kipattintható, az izzócsere nem egy ördöglakat.
Ha már kiszedtem, akkor megnéztem a mögötte lévő kulcs vevőegységet is.
Olyan, mint a youtube videókban is látható, tehát egy új kulcs programozásához kellene a 4 jegyű PID kód.
Egyszerűbb lesz megjavítani a kulcsot, mint feltörésre eljuttatni Új-Zélandra...

Alfa Romeo GTV Spider key fob wont work? Programming and Solution
Alfa 916 Remote Receiver - Unlocking For Programming
Alfa 916 Remote Receiver - Entering 4-Digit Codes
Solutions For Unlocking Issue When No Alarm Unit Connected
Alfa 916 Remote Receiver - Simplified Programming

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2018-01-19

Kikerült a garázs falára a Pók által megmászott hágók listája.
58 magassági pontot "gyűjtöttünk" be.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2018-01-18

197 nappal az eladás után, ma felhívott az új tulaj egy kérdés erejéig.
Hol van az akku a kocsiban?
Elárultam, megköszönte.

Nem sokkal később azért hívott, hogy hogyan nyílik a csomagtartó rekesz fedele, mert a kulcsot hiába fordítja el benne, az nem nyílik fel. Nagy nehezen elmagyaráztam, hogy az az izé egy kilincs amit fel kell emelni.
Sikerült.

Mellesleg megnéztem, még mindig hirdeti.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-01-16

Az egyik fórumban a múltkor téma volt a TS kábelezése. Ma utána néztem, hogy PHuBi-nál mi a helyzet.
Nos, már a gyertyánkénti bekötés van itt is.
1. kép: Pók alufedeles motorja. A gyertyák a másik hengerről kapják a gyújtást.
2. kép: PHuBi motorja: Egy henger - egy trafó megoldás.

Kicsit keresgéltem az ePER-ben:
Az újabb kábelezésűek a CF3-as, vagyis Euro3-as motorok, meg az AR 32103 és AR 32104.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-01-16

PHuBi kapott ma két új kitámasztó teleszkópot a motorház fedélhez.
Alig lehet lecsukni, már nagyon aktuális volt.

 

- tankolások száma: 128
- km óra állás: 104.527 km
- össz. menetidő: 1421,97 óra (59,25 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 6.219,46 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,31 Ft/km
- életkor: 779 nap
- átlagos napi futás: 136,34 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,61 %

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-01-10

A csomagtartó lámpába beraktam a LED-es izzót.
Akku bekerült. Indításpróba.
66 napja nem járt a motor.
Pöcc-pöcc-röff.
Klímát járattam egyet, hogy a gáz körbejárjon és ne száradjanak ki a tömítések.
Rádió királyság, kürt működik, kapcsolók teszik a dolgukat. Hűtőventilátor indul. Csomagtartó lámpa világít.
A féket viszont még egyszer légteleníteni kell.
Az eső miatt nem hagytuk el a garázst.
Negatív saru le, alszunk tovább...

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-01-09

Elgurultunk Erhardhoz, aki adott egy új energiatároló egységet PHuBi-nak.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-01-05

A sokféle pollenszűrőből véletlen szerűen választottam egyet. Olasz gyártmány lett.
Bekerült a helyére.
Aztán a lámpa is visszakerült, majd a burkolat is.
Motorház összerakva, már csak az utasteret kell.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-01-04

A kábel bevezetéshez le kellett vennem az ablak előtti műanyag fedelet.
A látható csavarokon kívül még három műanyag patent is tartja. A csavarokat kihajtva az elejét fel lehet annyira emelni, hogy belásson alá az ember. Kárpitleszedővel ki lehet pattintani az ajtó felőli kettőt. A középsőről le kell húzni az egészet az ajtó felé.

Egy biztos, nem sokszor lett az elmúlt 15 évben cserélve. A fedél alatt az őskosz volt.
Holnap kap egy újat.