Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Tegnap megjöttek a Zimmermann betétek, ma bekerültek.
Sokkal bizalom gerjesztőbben a benne lévő Textaroknál.
A próbaútra az időjárás nem adott engedélyt :-(
A mai kör során koptattam be az új fékeket. Egyre jobb lett a fékhatás, 50 km után már felgyűrtük az aszfaltot. Valahogy mégsem az igazi, nem tetszett.
Hazaérve érdekes dolgot vettem észre.
Az első tárcsák közepén egy más kopottságú, színű csík fut. Olyan mintha itt mindig hozzáérne a betét tárcsához. A tárcsa meleg is volt rendesen és a fék is.
A német által berakott gyakorlatilag új Textar betéteket megtartottam, a tárcsa új.
Úgy néz ki, hogy hiba volt. Minden esetre kicserélem a betétet, aztán meglátjuk.
update 2018.03.13.
Kiszedtem a betéteket a bal oldalon. Mindkettő "púpos".
Rendeltem Zimmermann-t, holnap itt lesz :-)
Jó az idő, ideje ébresztőt fújni.
Akksi beköt, borítást visszarak. Pöcc-röf :-)
Gyors mosás az udvaron, hogy megszabaduljunk a tél porától, majd keréknyomás állítás.
58.316 km
Irány a Balaton!
Badacsonyban kis kirándulás a mólón. Idáig nagyrészt nyitott tetővel jöttünk.
A Balcsi még részben befagyva.
Aztán mászkálás az északi parton Keszthelyig. Végül haza.
Hazafelé átléptük a háromezredik közös km-t (58.500).
Hazafelé észrevettem, hogy a jobb tompított nem világít. Megálltam megcserélni az izzókat, de nem volt rá szükség. A csatlakozó nem volt rádugva. Valószínűleg a kürt beszerelése után nem került vissza.
213 km után hazaértünk
Most már tudom, hogy mi hiányzott egész télen.
Eladta a Pókot, aki tőlem megvette. Kb két hete megkeresett az új tulaj.
Mától a Pók története Fornitore cartárs oldalán folytatódik...
2018.02.10-én utána néztem a dolognak és nem tetszett amit láttam
2018.02.12-én rendeltem
2018.02.19-én meg is jött.
Ma eljött az ideje a cserének.
A szétszedés és összerakás már gyorsan ment. A visszarakás előtt a motort megjárattam egyet a kerti traktor akkujáról. Szépen fut.
A régi, még használható fogaskereket lezsírozva bezacskóztam és beraktam a motor mögé. Ha kell kéznél van és gyorsan cserélhető.
FONTOS! Kímélési lehetőségre találtam. Ha az ember a bovdeneket leköti, akkor az egész benyomható és egy osztásnyit fordítható. Pont annyit, amennyit jár. Nem is kell szétszedni hozzá.
Nem ugyan ott terhelődik a fogaskerék esetleg tovább használható.
- tankolások száma: 136
- km óra állás: 110.419 km
- össz. menetidő: 1.501,83 óra (62,58 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 6.588,68 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,58 Ft/km
- életkor: 827 nap
- átlagos napi futás: 133,52 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,57 %
Megjött a távirányító.
Jobb, mint gondoltam, még az ablakot és a csomagtérzárat is tudja irányítani.
Már csak ki kell bogozni, hogy hová lehetne bekötni.
Aztán lehet, hogy nem lesz belőle semmi. Minden esetre a lehetőség adott.
Ma meghozta a postás a rendelt műanyag fogaskereket.
Az első kép az eredeti, szerintem ez pont olyan. 66 mm az átmérője és ahogy számolom a fogszám is stimmel.
PHuBi 2017
PHuBi 2018 - Műszaki dolgok
PHuBi 2019 - Műszaki dolgok
PHuBi 2018 - Kirándulások
PHuBi 2019 - Kirándulások
A kabriós életről:
Gondolatok a kabriózásról - Part 1: Úgy általában
Gondolatok a kabriózásról - Part 2: Időjárás
Gondolatok a kabriózásról - Part 3: A kabrió ápolása
Gondolatok a kabriózásról - Part 4: Kabriós kellékek
Gondolatok a kabriózásról - Part 5: Kabriós utak
Gondolatok a kabriózásról - Part 6: Az autó (GTV Spider 2.0TS)
Gondolatok a kabriózásról - Part 7: Teendők a téli leálláshoz
2018.01.04. Hazárd megye lordjai - II.
2018.01.04. Pollenszűrő
2018.01.05. Pollenvédelem aktiválva
2018.01.09. Fluxuskondenzátor :-)
2018.01.10. Teszt
2018.01.16. Kitámasztók
2018.01.16. Twin Spark 2002
2018.01.19. Belső világítás és ami mögötte van
2018.01.21. Pár apróság
2018.01.26. Kulcs
2018.02.10. Tetőnyitó motor
2018.02.11. Talpra PHuBi !!
2018.02.12. Alakul a tempomat
2019.02.19. Megjött a fogaskerék
2018.02.20. Megint hozott valamit a postás - távirányító
2018.03.04. Fogaskerék kérdés lezárva
2018.03.11. Valami nem kerek...
2018.03.15. Fékbetét csere
2018.03.15. Váltószoknya
2018.03.18. Kézifék szoknya
2018.03.31. Tempomat projekt 0.rész
2018.03.31. Alvázvédő
2018.04.03. Főfékhenger
2018.04.05. Mese a német precizitásról
2018.04.05. Amit a télen nem tudtam megcsinálni
2018.04.11. Új kulcs
2018.04.14. Limited edition
2018.04.14. Távirányító
2018.04.15. Tetőkaland és pár apróság....
2018.04.16. Valami nem kerek...
2018.04.18. Szülinap tetőolvasással
2018.04.21.Tetőhiba megoldva
2018.04.22. Defektjavító
2018.04.22. Megint vettem valami feleslegeset
2018.04.24. Váltógomb I.
2018.04.30. Távirányító II.
2018.05.01. Távirányító III.
2018.05.05. Suvickolás
2018.05.06. High End rádió :-)
2018.05.08. Váltógomb II.
2018.05.22. GPS Hon Kong-ból
2018.05.23. Távirányító - 2. kör
2018.05.24. Rádió
2018.05.25. Rádió - egyenlőre ennyi
2018.05.31. Futómű
2018.06.07. Biztos ami biztos
2018.06.07.Még egy új kulcs
2018.06.13. Tempomat - Part I.
2018.06.13. Tempomat - Part II.
2018.06.14. Tempomat - KÉSZ
2018.06.15. Hmmmm....
2018.06.18. Futómű
2018.06.20. Utolsó teendők
2018.07.27. Bal tükör
2018.07.30. HB3 kaland
2018.08.05. Gáz van...
2018.08.07. Belső világítás - LED
2018.08.09. Próbálkozás az olajfogyaszás csökkentésére
2018.08.12. Ablaktörlő motor
2018.08.16. Övpárna
2018.08.16. Belső tükör
2018.08.16. Zárpecek
2018.08.29. Egy érdekes probléma
2018.09.01. Garázs
2018.09.10. Azt hiszem megvan a téli projekt...
2018.10.07. Viaszolás
2018.10.07. Olajfolyások
2018.10.09. Olajfolyás - szelepfedél
2018.10.10. Szelepfedél vissza
2018.10.10. Endoszkóp
2018.11.02. Alfás tali ajándékkal
2018.11.21. Vezérlés rögzítő
2018.11.22. Szezonzárás
2018.11.29. Ablakmosó tartály ürítés
2018.12.19. Szaporodnak a projektek
2018.12.25. JVC rádió