Mutasd

>> Szerviz2019-12-01

Zsíroldóval lepucoltam a csuklókat és nekiálltam az összerakásnak. Az egyik hibátlan, csak a zsír kellett bele.(1-5 kép)
A másik ellenben elég durva berágódás nyomokat rejt. Ment a "kiszedett alkatrész" raktárba. (6-9 kép - telóval nem az igazi közelre fényképezni) Helyette a múltkor vásárolt csukló fog majd beköltözni.
Még egy gumiharangot kell venni.

 
>> Szerviz2019-11-30

Nekiálltam kipucolni a külső csuklókat.
Benzinben kimostam, majd WD40-el lefújtam hogy ne rozsdásodjon amíg belekerül a zsír.

 
>> Szerviz2019-11-24

Összeraktam a két belső csuklót.
Minden klappolt, csak a csuklóhoz kapott csavarok rövidek. (6. kép: a zacskóban a kapott, mellette az eredeti csavar) Egyenlőre a két fél összecsavarozásához használtam fel őket.
A tubusból csak úgy tudtam kiszedni maradéktalanul a zsírt hogy levágtam a végét. (5. kép)
Molly továbbra is érdeklődik a munkálatok iránt.

 
>> Szerviz2019-11-23

Tegnap Erhardnál beszereztem a szükséges zsírokat a csuklókhoz.
A héten valamikor megjöttek az önzáró anyák is az összeszereléshez.
Ma kiszedtem és szétszedtem a bal féltengelyt.

Érdekes hogy a belső csukló ezen az oldalon is akad. A külső nem.
Valószínűleg a külsők mennek vissza, míg a belsők cserések lesznek.
A csuklókban lévő zsír állaga itt is nagyon híg. A külső meg helyenként mintha ki lenne kristályosodva. Szóval lejárt az idejük.

A látható rész itt is kapott egy kék festést.

Molly-t egyre jobban érdekli az autószerelés :-)

 
>> Szerviz2019-11-17

Kiszedtem és szétszedtem a jobb féltengelyt.
A belső csukló elég akadozva működött, valószínűleg ez adta a hangot. is.
A csuklókban lévő zsír állaga elég érdekes. Nagyon híg.
A zsír alatt rozsdás volt a féltengely vége...
A látható rész kapott egy kék festést, mert ez volt itthon.

Nekiálltam a bal kiszerelésének is, de kezdődött az F1 a tévében.

 
>> Egyéb2019-11-16

Újra összesítettem a táblázatomat, az eredmény:

Összes magassági pont: 734 db
Földúton elérhető, ezért "nem számít" kategória: 21 db
Reálisan figyelembe vehető: 713 db

Autóval elérhető magassági pont: 656 db
Autóval elérhető magassági pont, megvolt: 178 db
Autóval elérhető hágó: 578 db
Autóval elérhető hágó, megvolt: 133 db
Autóval magassági pont: 78 db
Autóval magassági pont megvolt: 45 db

Gyalogosan (felvonóval) elérhető magassági pont: 60 db
Csak gyalog járható hágó: 6 db
Végpont: 54 db
Végpont megvolt: 43 db összesen: 101.558m

A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):

Spider "Pók": 62 db legmagasabb: 2.829m - összesen: 113.099m
Spider PHuBi: 60 db legmagasabb: 2.802m - összesen: 93.001m
Giulietta: 52 db legmagasabb: 2.652m - összesen: 71.429m
Giulia 2.0: 7 db legmagasabb: 2.571m - összesen: 15.786m
159: 11 db legmagasabb: 1.793m - összesen: 14.783m
156: 5 db legmagasabb: 1.121m - összesen: 4.652m
OFF autó: 6 db legmagasabb: 1.209m - összesen: 4.631m

Az adatok átkerültek a szokásos KML formátumba, hogy a googe earth és az iGO is kezelni tudja. Lehet tervezni a 2020-as évet...

 
>> Szerviz2019-11-14

Nekiálltam hogy a jobb elejéből kiszedjem a féltengelyt, ennek volt hangja. A probléma akkor kezdődött amikor a tengelyanyát akartam letekerni. Nem volt elég hosszú hajtókarom a 36-os dugókulcshoz.
A bográcsvasat használtam ellentartásnak, sikerült is elgörbítenem.
Segítséget hívtam.
Amíg megjött kitekertem a belső oldal csavarjait. Jól látni rajtuk hogy kifolyt már a zsír.
Megjött Sanya és hozott magával 1"-os készletet. Annak meg a feje nem fért be az agyba...
Aztán egy méteres zártszelvénnyel megtoldottuk az én kulcsom szárát és engedett az anya. Kitekertük a bal oldalon is.
A sikerre sört bontottunk és ezzel vége is lett a komoly munkának :-)

Más:
A gumis leszedte a felniről a gumit, a felnik a Giuliában várják hogy holnap elvigyem őket festeni.

 
>> Esemény2019-11-03

Lekerültek a kerekek, hogy bármikor el tudjam vinni a gumishoz ha ráér.
Az udvar új lakója komoly érdeklődést mutatott :-)

 
>> Esemény2019-11-02

Ma megkezdtük a téli álmot: 78.164 km
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami így 8.515 km-es volt.
Kiemelkedő eseményei voltak az idei szezonnak hogy sikerült felújítani a motort és újra eljutottunk a Mont Blanc-ra :-)

Szóval akku kiugrott, C-TEK rákapcsolva, kondícionálás indul.
A kocsit felbakoltam hogy a kerekeket le tudjam venni.

 
>> Egyéb2019-10-23

A leállás utáni feladatok:
- féltengelycsuklók cseréje (3 csukló megvan)
- olajcsere a tetőnyitó hidraulikában (olaj megvan - Tutela GI/R))
- felnik festése (Alutigris 2007 Kft. - Veszprém, Hold u. 12)
- tempomat kapcsolók fejlesztése (kapcsolók vannak)
- töltéshez gyors csatlakozó beszerelés (C-TEK ellendarab kell)
- jobbos biztonsági öv patent cseréje (patent ebay-en megrendelve)
- belső világítás nem működik (LED van benne, kiégett?)
- ablalkosó cső cseréje a lapátokon (thx HaNGya)

A nappali menetfény beszereléséről még nem tettem le, csak még nem találtam megfelelőt.