Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Jó az idő, menni kell. Bárhová...
Elsőre Pápát és Veszprémet céloztuk meg. Speakon aljazatot és dugót vettem.
Ebédelni az Alba Plázába mentünk, itt örökített meg minket Erhard242 Cartárs.
Némi boltnézegetés után vissza Veszprémbe, ahol a Balaton Plázában fagyiztunk egyet.
Ezek után bementünk Herendre a múzeumba és a bemutató részre. Láthattuk a régi porcelánokat és azt is, hogy hogyan készülnek. Nagyon tetszett.
Két érdekes óra állást is sikerült rögzíteni: 177.771 km - 177.777 km







Elgurultunk Csörihez a szokásos olajcsere&átnézés combóra.
Menü:
- szűrők (gázolaj, pollen, olaj, lég),
- olajcsere,
- a turbó mellett menő vezetékek szigetelésének pótlása ( a melegtől kikeményedett és lepotyogott),
- megelőzősként a főtengely ékszíjtárcsa cseréje (nem látni rajta semmit, de a csere óta sokkal nyugodtabban alszom).
Még megoldandó feladatok:
- új rádióantenna (megint megette a szomszéd macskája),
- hátsó kipufogó dob,
- defektjavító folyadék cseréje,
- egr hűtő műanyag fedelének cseréje.
Ez utóbbiakra várhatóan augusztus végén kerül sor.
Az alvázkeret jól láthatóan felületi korrózióval terhelt...












Elmentünk St. Georgenbe egyet. Odafelé útba ejtettük a stuttgarti TV tornyot. Sajnos nem volt nyitva és nem lehetett felmenni. Hazafelé Thomannéknál jártunk (thomann.de).
Hazafelé elértük a 177.777 km-t, ami egyben azt is jelzi, hogy lehagytuk a Spidert a maga 177.623 km-ével. A fiatal lehagyta az időset...





Már előre eldöntöttük, hogy egyik konvojhoz se csatlakozunk, így 8-kor elindultunk egy kellemes kabriózásra. Azaz csak indultunk volna, mert a tegnapi kocsimosás után úgy nézett ki az autó, mint egy vaddisznó.
Szóval tankolás, kocsimosás után indultunk útnak. A 71-esen két cartárssal verődtünk össze, így mégis konvoj lett belőle.
Sikerült jó helyet találni a fedett részen. (A füves részt továbbra is Alfához méltatlannak tartom.)
Sikerült kipróbálnom a részeg szemüveget. Jó buli .
Sikerült lefényképeznem egy jobb kormányos Spider belsejét, vele együtt egy gyári rádiót. Ilyet kell szereznem. (HA van valakinek, akkor keressen meg.)
Sikerült vennem bőr- és kabriótető ápoló szettet.
Sikerült fagyit venni a City területén. (Nagyon fincsi volt a szotyolás.)
Sikerült sok ismerőssel beszélgetni.
Viszont nem sikerült "hagyományos", galléros Alfás pólót venni.
Továbbá nem sikerült igazán jól érezni magam. A City már nem az, amit eddig nekem jelentett. Valami elveszett, valami ami nehezen megfogalmazható. Már nem annyira az Alfáról szól az egész...
Hazafelé jót kocsikáztunk egy kis megállóval Badacsonyban.





Nagyon meleget mondtak mára, ami nyitott tetővel már-már elviselhetetlen. Adja magát, hogy "felfelé" kellene menni, ahol jobb idő van.
Semmering! Már voltunk ott kétszer is, csak anno nem kerestük a hágót. (2009.08.02. és 2013.06.09.) Pedig pont ott van, ahol parkolni szoktunk. A második képen az oszlopnál van a hágó (tábla nem jelzi, csak a térkép a falon), a körforgalom mögött meg a parkoló.
Ha már ott vagyunk körül kellene nézni hágó ügyben is, mert régóta nem gyarapodott a megmászott hágók listája.
- Pfeffensattel - 1.368 m (Ma kétszer is megmásztuk, egyszer oda-, egyszer visszafelé.)
- Feistritzsattel - 1.286 m
A listám 412 helyet tartalmaz, ebből már 47 "megvolt" :-))




2015.04.11-12. Tour de Balaton light extra
2015.05.16. Selenia Rally
2015.06.27. Siófok
2015.07.05. Hágóvadászat
2015.07.11. AlfaCity15
2015.08.01. Porcelán túra (Herend)
2015.08.15. Mediterrán Party
2015.10.04. Kirándulás
2015.10.12. Téli álom
Ma elértük a 175.000 km-t. (Már csak 2.000 km és utolérjük a Pókot.)
Megünnepelendő kaptam egy hibaüzenetet, hogy nézzem meg a jobb első helyzetjelzőt.
Rutinnak tűnt, de nem az lett.
A kis fülecske egyszerűen letört az izzóról. Innentől Giovanni rokonsága erős emlegetés alatt állt. Szóba került a komplett lámpa kiszerelése is, mert a letört rész beleesett a lámpatestbe. Később erről lemondtam, mert az egész lökköst le kell szedni hozzá.
Aztán a rokonság emlegetése mégis hatott, mert némi kínlódás után kijött a foglalat és be tudtam tenni az új izzót. A fül meg marad a lámpában...


Tegnap este bemutatták a tv-ben a siófoki óriáskereket. Tehát elmentünk megnézni.
Tényleg csak megnézni, mert NEM üzemelt. Sehol senki. Akkor meg minek reklámozzák és mutatják be a híradóban?
Sebaj, egy jót kocsikáztunk.




Csont nélkül.
Költség:
- 12.34 Ft vizsgadíj
- 9.550 Ft NKH
Pár adat a vizsgalapról:
- Környezetvédelmi besorolás: 04 - Euro II
- 855 1/min - CO 0,01% (max 0,5%) - CH 29,0 ppm (max. - ) - lambda 1,002
- 2644 1/min - CO 0,05% (max. 0,3%) - CH 52,0 ppm (max. - ) - lambda 1,012 (max. 1,03)
- Jármű minősítése: megfelelt
- Gyártási év: 1998 (az ePER szerint: 1997.december)
- Plakett színe: kék
- km óra állás: 176.403 km (2015.06.19. 10:06) - most eltalálták, a múltkor vagy 6 ezerrel elírták
Két évig érvényesek vagyunk :-))
Ma nekiálltam, hogy szétkapjam a Pók eredeti váltóját. A cél, hogy letömítve vissza lehessen tenni.
Sajna elakadtam, mert nem jön szét a kuplung oldalon. Kell egy 30-as krova, hogy a fogaskereket le tudjam venni.
folyt. köv.











