Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Reggel gondoltam egyet és rádugtam a Párducra a MES-t. Meglepődtem:
READING ERROR CODES:
1: P2299 - Accelerator/brake coherency
"The ECU has detected an inconsistency between the Brake switch and Accelerator pedal signals, or both pedals have been depressed simultaneously.
Check the Brake switch and the Accelerator pedal position sensor for correct function as well as the associated wiring for opens, shorts and weak connections.
Clear the code and re-test... "
December 30-án mosóban voltunk. Miután kijártam kicsit "megvasaltam" a féket. Észrevette, megjegyezte, nehezményezte...
Hisztis olasz :-DDD
4 éves lesz holnap, így szülinapi ajándékként ma próbára tettük a műszaki vizsga soron. Csont nélkül megkaptuk. Ennek örömére kapott egy teljes külső-belső takarítást. Csilli-villi, mint új korában.
Gyűjthetjük tovább a km-eket...
158.007 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064746t.jpg)
Kis csomagot találtunk a karácsonyfa alatt. Állítólag én kaptam, de a Póké.
Egyedi, Alfás és semmi értelme sincs, tehát királyság :-))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064762t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064763t.jpg)
Kis csomagot találtunk a karácsonyfa alatt. Állítólag én kaptam, de a Párducé.
Egyedi, Alfás és semmi értelme sincs, tehát királyság :-))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064760t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064761t.jpg)
- életkor: 1.446 nap
- km óra állás: 157.122 km
- össz. menetidő: 2.255,23 óra (93,97 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 10.540,38 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,67 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,44 Ft/km
- átlagos napi futás: 108,65 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,498 %
Reggel eléggé nehézkesen indult a Párduc, pedig garázsban éjszakázik. A jövő héten megyünk németbe, így nem kockáztattam tovább. Begurultam Topiékhoz a szervizbe, és végignéztem a polcokon. Volt pár ismeretlen márka, meg Varta, meg a polc alján egy Exide. Ahogy tanulmányoztam tudatta velem, hogy velem szeretne jönni.
Így is lett.
A Párduc pöccre indult, érzésre még vidámabban is kopácsoltak a harkályok a motorházban.
A régi akku 4 évet, és 155.384 km-t szolgált zokszó nélkül.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064462t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064463t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064464t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064465t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064466t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064467t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064468t.jpg)
Utoljára 2014.01.09-én kapott a Párduc új ablaktörlő lapátot. Azóta 40e km-t gurultunk velük, eddig tartottak. Ma felkerültek az újak.
Megnéztem a Pókot a téli szállásán.
Az akkut kiszedtem, feltettem a CTEK töltőre. Innentől felváltva lesznek rajta a fűnyíró akkujával.
Viszont egér pajtik is megérkeztek a téli szállásra. Nem jött be nekik, mert pont ott jöttek át a fal alatt, ahová a ragadós egérfogót tettem. Mind a négyen fennakadtak.
Ja, a héten megkötöttem a biztosítást is 2015-re.
Először is a biztosítóm emailben értesített, hogy 23 ezer felett lesz valamivel a jövő évi díj. Erre felmentem az oldalukra, felmondtam a biztosítást és újra kötöttem náluk. Így csak19.334 Ft lesz.
A fene érti ezt, azt jutalmazzák, ha nem vagyok hűséges ügyfél? :-OO
Pár kép emlék gyanánt a nyárról.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064236t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064237t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064238t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064239t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064240t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064241t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064242t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064243t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064244t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064245t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064246t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064247t.jpg)
Ma elvonult a Pók téli álmot aludni.
A lefekvés előtt még mentünk egy 40 km-es kört, hogy az emlék kitartson egész télen. Azt a hangot, amit a TS 4000 felett produkál egy kormos se fog kiadni magából. Ebben nem pótolható...
Km óra állás: 174.294 km
A 2014.03.02-óta az idei idényben 8.270 km-t gurultunk, ebből 2.770 km-t a "Nagy Túra 2014" alatt.
Beszéljenek a számok is:
Ø Vásárlás időpontja: 2009.07.08.
Ø Óra állás vásárláskor: 133.187 km
Ø Vételár + magyar rendszám költsége: 1.958.147 Ft
Ø A vásárlás óta eltelt idő: 1.943 nap
Ø Óra állás: 174.294 km
Ø Megtett út: 41.107 km
Ø Tankolt üzemanyag mennyisége: 3.389.2 liter + a vásárláskor teletank
Ø Teljes fogyasztás: 8,25 liter/100 km
Ø Tankolt üzemanyag ára: 1.316.145 Ft
Ø 1 liter üzemanyag átlagára: 388,84 Ft/liter
Ø 1 km-re vetített üzemanyagköltség: 32,03 Ft/km
Ø Felmerült költségek (alkatrész+szerszámok+extrák)*: 2.274.277 Ft
Ø Összes költség: 5.548.569 Ft
Ø 1 km-re jutó költség: 134,98 Ft/km
Ø 1 napra jutó költség: 2.855,67 Ft/nap
Ø A szervizelésről készített fényképek száma: 5.488 db
Ø A négy "Nagy Túrán" készített fényképek száma: 11.989 db
Ø Egyéb kirándulásokon készített fényképek száma: 8.443 db
Ø Összesen a Spiderrel összefüggésbe hozható fényképek száma: 25.920 db
Ø Összesen 13,34 fénykép/nap
Ø Blogbejegyzések száma: 460 db
* Ide minden, a Spider miatt felmerült költség értendő. pl. a garázskapu is...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064022t.jpg)
Hamarosan jön a hideg. Pontosabban a fene tudja, hogy milyen idő lesz, de még nincs forgalom a gumisnál.
Tehát visszakerültek a téli kerekek.
A levetett nyáriak 4-5 mm-re koptak kb 20.000 km alatt. Nem mondom, a tapadásnak ára van. Tavasszal még gurulunk vele egy kicsit, aztán cserélni kell őket.
A téliek simán kibírják a szezont.
Jöhet a tél.