Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Ma ledrótkorongoztam, és lefújtam hőálló ezüsttel a kipuff középső részét, a két dobot és a katalizátort. Elvileg 700 fokig hőálló a festék, talán kibírja majd a katalizátoron is.
Mióta nálam van a Pók először mentünk esőtől nedves úton. Éjjel esett és reggel mennünk kellett a festőhöz. Mivel már nem esett természetesen nyitott tetővel. :-)
Ma elvittem a Pók-ot a helyi karosszériáshoz, hogy a bal hátsó sárvédő festését igazítsa ki - ez komplett festést jelent.
A télen észrevettem, hogy a kipuff felett részen helyenként gázos az alvázvédő azt is kijavíttatom.
Délután beugrottam és az alja más kész is, egyszerűen feljött a festék nem is volt alatta említésre érdemes rozsda. Ha már fel volt emelve lefújták a küszöböket is.
A sárvédő lecsiszolva, lealapozva és szórógittezve. Valahogy megsérült a gyári festés alatt a cinkréteg és ezért hólyagosodott fel.
Holnap csiszolás, szombaton festés.
Hazahoztam a kipufogó középső részét, azt itthon festem le.
Pár napja a METRO-ban járva megakadt a szemem egy szemtelenül olcsó tolatóradaron. Megvettem, mert hártafelé elég nehéz a kilátás.
Mivel nem akartam szanaszét fúrkálni a hátsó lököst, ezért hosszas töprengés után az érzékelőket a rendszám mellé fúrtam be. Nem feltűnő, nincs hamis riasztás a földről és a lökösről. Az egyik Alfissimo-ban láttam egy piros Novitec biturbó GTV-n ezt a megoldást, bár ott a piros kocsin bután nézett ki a fekete érzékelő.
Az elektronika az antenna alatt kapott helyet, a kijelző meg a kalaptartón hogy a sípolását jól halljam.
Ma sikerült beszereznem Phon Cartárstól egy fontos tartozékot, egy gyári emelőt. Ezentúl nem csak dísznek lesz a csomagtartóban a pótkerék, ha szükség adódik fel is tudom majd rakni. Remélem, sose kerül rá sor...
Másnapi történet:
Szóval, izé, Giovanni megint kavarja. Nem fér bele az emelő a pótkerékbe :-(
Ma nekiálltam és ledrótkorongoztam a Phon Cartásrtól még decemberben vásárolt első segédkeretet. A belső részeket kifújtam alvázvédővel a külsejét egyenlőre alapozóval.
Jutott a drótkorongból a kerethez tartozó stabilizátornak is, majd a hagyományokhoz híven sárga hemerájtot kapott.
Másnap a segédkeret fekete lett.
Most hogy talpon van a Pók elkezdtem gondolkodni a további feladatokon. Van még pár:
- klímakompresszor betegecske, mert az előző tulaj 3 évig be se kapcsolta és minden tömítés kiszáradt, fel kell újítani és feltölteni a rendszert
- kormányt kellene bőröztetni
- két első lengőkar + segédalváz cseréje is esedékes lenne, mert ami benne van erősen korrodált. Keretem van, lengőkar kellene + a csere után egy futómű állítás
- kéne egy emelő is a kocsihoz,mert azt nem kaptam az autóval
- bal hátsó sárvédőt kellene lefesteni, mert lejött a festék
- a kipuff feletti részt kellene rozsda mentesíteni és alvázvédőzni
Ez utóbbi kettő be volt tervezve a jövő hétre, de két hetet csúszik a fényező vállalási ideje, úgyhogy más lép előre a sorban.
Még futom a köröket hogy melyik legyen, de biztos, ami biztos ma lepucoltam a segédalvázat, holnap drótkorong kerül sorra, majd a festés. Csak el kéne dönteni, hogy milyen színű legyen....
Elkészült a klíma. A kompresszor összes tömítését és a tömszelencéjét (második kép) is ki kellett cserélni. A belseje jó állapotban van, látszik, hogy nem használták sokáig (ezért is száradt ki a tömítés és ment el a gáz).
Rendszer nem ereszt és hűvöset fúj :-))
Mint sokan mások ma mi is Esztergomba mentünk.
A mai nap néhány állomása képekben: 1. Pápa indulás 2. Győr gyülekező 3. Pihenő és zászlókitűzés valahol útközben 4. Sorompónál áll a konvoj 5. Alfa Maci is jól érzi magát 6. A Bazilika lépcsőinél 7. Az olasz tesztlappal holtversenyben elsők lettünk, a díj 8. A Duna túlsó oldala
373 km gondtalan kocsikázás a téli nagy bütykölés után, megérte :-))
Mivel az időjárás felelősök ma is jól végezték a munkájukat mióta megvan továbbra sem mentünk még esőben a Pókkal :-))
Elérkezett az idő hogy a típusszámot írja ki a km számláló, ráadásul duplán.