Piritu - 1.000.000 - főkép
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-04-25

Ma sikerült beszereznem Phon Cartárstól egy fontos tartozékot, egy gyári emelőt. Ezentúl nem csak dísznek lesz a csomagtartóban a pótkerék, ha szükség adódik fel is tudom majd rakni. Remélem, sose kerül rá sor...

Másnapi történet:
Szóval, izé, Giovanni megint kavarja. Nem fér bele az emelő a pótkerékbe :-(

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-04-17

Ma nekiálltam és ledrótkorongoztam a Phon Cartásrtól még decemberben vásárolt első segédkeretet. A belső részeket kifújtam alvázvédővel a külsejét egyenlőre alapozóval.
Jutott a drótkorongból a kerethez tartozó stabilizátornak is, majd a hagyományokhoz híven sárga hemerájtot kapott.
Másnap a segédkeret fekete lett.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-04-16

Most hogy talpon van a Pók elkezdtem gondolkodni a további feladatokon. Van még pár:
- klímakompresszor betegecske, mert az előző tulaj 3 évig be se kapcsolta és minden tömítés kiszáradt, fel kell újítani és feltölteni a rendszert
- kormányt kellene bőröztetni
- két első lengőkar + segédalváz cseréje is esedékes lenne, mert ami benne van erősen korrodált. Keretem van, lengőkar kellene + a csere után egy futómű állítás
- kéne egy emelő is a kocsihoz,mert azt nem kaptam az autóval
- bal hátsó sárvédőt kellene lefesteni, mert lejött a festék
- a kipuff feletti részt kellene rozsda mentesíteni és alvázvédőzni

Ez utóbbi kettő be volt tervezve a jövő hétre, de két hetet csúszik a fényező vállalási ideje, úgyhogy más lép előre a sorban.

Még futom a köröket hogy melyik legyen, de biztos, ami biztos ma lepucoltam a segédalvázat, holnap drótkorong kerül sorra, majd a festés. Csak el kéne dönteni, hogy milyen színű legyen....

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-04-12

Elkészült a klíma. A kompresszor összes tömítését és a tömszelencéjét (második kép) is ki kellett cserélni. A belseje jó állapotban van, látszik, hogy nem használták sokáig (ezért is száradt ki a tömítés és ment el a gáz).

Rendszer nem ereszt és hűvöset fúj :-))

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-04-10

Mint sokan mások ma mi is Esztergomba mentünk.
A mai nap néhány állomása képekben: 1. Pápa indulás 2. Győr gyülekező 3. Pihenő és zászlókitűzés valahol útközben 4. Sorompónál áll a konvoj 5. Alfa Maci is jól érzi magát 6. A Bazilika lépcsőinél 7. Az olasz tesztlappal holtversenyben elsők lettünk, a díj 8. A Duna túlsó oldala
373 km gondtalan kocsikázás a téli nagy bütykölés után, megérte :-))
Mivel az időjárás felelősök ma is jól végezték a munkájukat mióta megvan továbbra sem mentünk még esőben a Pókkal :-))

>> EseményAlfa 156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE // 2010-03-26

Elérkezett az idő hogy a típusszámot írja ki a km számláló, ráadásul duplán.

 
>> EseményAlfa 156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE // 2010-03-26

Mivel amúgy is arrafelé volt dolgom megálltunk egy kis pihenőre egy sokak által ismert helyen. Jó volt felidézni a film jeleneteit :-))

 
>> SzervizAlfa 156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE // 2010-03-24

Ma felkerültek a nyári kerekek, mivel tavaly őszre elkoptak a gumik ezért új Nokian V 205/55x16 94V-k kerültek fel, természetesen Alfás szelepsapikkal :-)
Az örömbe némi üröm is vegyült, mert a gumisnál elszakadt a kézifékkötél, szerencsére közel volt a segítség, megrendeltük, pénteken csere.
km óra állás: 155.560

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-03-20

Már az első utakon kiderült, hogy hátulról elég komoly huzat érkezik. Valami védelem kell. Nem hiába gyártják a szálfogó hálókat. Anno gyors megoldásként egy Alfás törölközőt terítettem az ülések hátára. Nem volt kérdés, hogy háló kell, de az árát egy kicsit sokallottam. A többiek hálóit tanulmányozva egyszerűnek tűnt a dolog. Egy csőkeret, amire szúnyogháló van kifeszítve.
Két buktató van:
- Hogyan rögzítem a tartó keretet oldalt és hátul a kocsihoz: Megoldás két spéci T-alakú vas tartó a két oldalra. Hátul L-alakú a hátfalra csavarozva.
- Hogyan tüntetem el a csővázra erősített háló varrását: Itt a megoldás a bevonás bőrrel.
Érdekes dolog derült ki miután a kartonból kivágott szabásminta alapján elkészült a csőből hajlított váz. Nem fért el a becsukott tető alatt. A szabásminta készítésekor elfelejtetem a tetőt…
Nos, kivágtunk egy darabot a csővázból, most már befér a zárt tető alá és a két oldalt felnyíló műanyag fedelet se éri el. Jöhet a tavasz :-))

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-03-20

Hozzájutottam egy 20-as mélynyomót tartalmazó komplett ládához, amiből kiugrott a hangszóró és beköltözött a gyári helyére egy Magnat kerettel és ráccsal. Így nem kellett fúrni.

Nem rossz, de HiFi versenyre nem fogok vele menni :-)

A HiFi projektet ezennel lezárom..