Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
2009.08.10. Pápa minitali
2009.08.02. Semmering Ausztria
2009.07.25-26.: Első nagy túra: Szeged
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.11. Megjöttünk
2009.12.31. Mára is jutott egy kis rozsda
2009.12.30. Gólyalábak és alvázkeret
2009.12.28. Bontódik az eleje
2009.12.28. Kevés a lyuk :-(
2009.12.26. Kezdődik, kezdődik, kezdődik!!!!
2009.12.25. Aprólékok festése
2009.12.22. Megjött az ablak
2009.12.21. Ide segítség kell
2009.12.20. Kipufogó még egy darabig jó lesz
2009.12.14. Sikerült rugóbakot szereznem!
2009.12.13. Rozsda és festék
2009.12.11. További lépések
2009.12.09. Első festések
2009.12.08. Hátulja lebontva
2009.12.05. Bal hátulja
2009.12.02. Jobb hátsó futómű
2009.11.29. Jobb hátsó kerék, és ami mögötte van
2009.11.29. Kezdődik!
2009.11.27. Üres akksi
2009.11.22. Felkészülés
2009.11.01. A hátsó ablaknak annyi...
2009.09.14. Utána járunk a számláknak
2009.09.12. Korábbi javítások összegzése
2009.09.01. Tuning
2009.08.14. Csöpög a váltó
2009.08.08. Mi is a rendszámom?
2009.07.24. Motorvédőt a kocsi alá!
2009.07.23. Zöld kártya
2009.07.22. MAGYAR rendszám - nem kevés pénzért
2009.07.21. Regisztrációs díj
2009.07.19. Kígyósodunk
2009.07.14. Friss vért a Pókba!
2009.07.14. Legalizálás folytatódik
2009.07.13. Legalizálás indul
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.11. Topikbejegyzés (905. hsz.)
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.08. A DÖNTÉS !
2009.07.06-08. Vadászat II.
2009.07.01. Vadászat I.
2009.06.28. Találkozás egy Spiderrel
2009.06.22. "Nem gondoltam, hogy komolyan mondtad..."
2009.06.10. Friss levegő vóna jó...
Kerékagyak, féktakaró lemezek és féktartó konzol - ez volt a mai menü. Két óra drótkorongozás már a rozsdaoldó dolgozik, a többit jövőre. :-)
Az új gólyalábakat lepucolgattam, mivel nincs semmi baja úgy döntöttem nem lesz lefestve, megy be a helyére, de csak jövőre.
A 2009-es évre a Spider-projektet ezennel lezártam :-))






Ma némi kocsikázás után sikerült Phon Cartárstól mindazt beszereznem, amivel a Pókot gyorsan talpra lehet állítani.
Igazából az első alvázkeretért mentem, de a nagy turkálásban szemet vetettem két komplett "gólyaláb"-ra is. Kicsit jobb állapotban van mint az enyémek, egy festés és mehet a helyére. Nem kell szétszerelnem a sajátomat, illetve nem sürgős.
A keret sokkal jobb állapotban van, mint az enyém, szinte rozsdamentes. A második/harmadik képen látható ugyan az a részlet. A negyedik-ötödik képen a régi és az új gólyaláb…





Nekiálltam az elejének is. A telóvédő gumi kukás, már van helyette, csak cserélni kell. Fékbetét és tárcsa szintén kukás, az is van.
Némi rozsdátlanítás, festés és minden megy vissza a helyére.
A segédalvázzal nem fogok kínlódni, veszek egy bontottat, amit helyre hozok festésileg és komplett csere lesz, ami most van benne megmarad tartaléknak. Stabrúddal együtt kellene szerezni egyet...
Kicsit bután néz ki most a Vas, nincs ki - illetve - nincs fenn mind a négy kereke :-))








Szegény embert az alkatrész utánpótlás is húzza...
A jobb hátulját majdnem sikerült összeraknom, csak mint kiderült az újonnan beszerzett kerékcsapágyon kevés a lyuk. Négy kerékcsavarnak van csak hely, míg a tárcsán és a felnin 5 van.
A bal hátulját majdnem sikerült összerakni, csak fékbetét nem passzolt a helyére, mert mint kiderült ebben már az újabb fék van.
Alkatrészbeszerzés indul...
Rugó egyenlőre nincs benne sehol, ahhoz meg a bele való kúp hiányzik :-((








Nagy nap a mai. Reggel úgy ébredtem, hogy a mai nap éppen jó, hogy elkezdjem összerakni a Vasat. Ennek szellemében reggel felkerült a helyére a stabilizátor, majd a délelőtt folyamán a az újjá varázsolt hátsó kipufogó is.
Mindkét oldalon felkerült a felső lengőkar, segítségükkel a stabrudat sikerült beállítanom középre, majd az alsó lengőkarok és a teleszkópok is a helyükre kerültek.
A csavarokkal kicsit gond volt, mert azt tudtam, hogy melyik oldalra valók, de a hosszuk nem stimmeltek. Hála a korábbi fényképeknek mindennek meglett a helye :-)
Sajnos a rugóba való bakom még nincs...








Még mindig találtam kisebb dolgokat, ami még nem volt lefestve. Lefestettem még a kocsin maradt lengőkarokat is (nem jön ki a csavar) és féktartó kengyelt.
Újabb kísérletet tettem, hogy megmentsem a rugóba való kúpot, de a drótkorong átért a vason.




Ma hála KGBMAN Cartársnak - külön köszönet érte - imárom gyógyultan hazaérkezett a hátsó ablak. Kicsit bonyolult volt a hazaút (három emberen keresztül ért haza), de nem volt sürgős. Már csak vissza kellene rakni, de tekintettel arra, hogy nincs hátsó futómű a kocsi alatt ez se sürgős.

Az első ránézésre apró hibának tűnő feladat kicsit nagyobb, mint képzeltem. Rendesen fel kell emelni a kocsit, hogy aláférjen az ember majd a másik dobot is le kell szedni, csak akkor lehet mindenhol hozzáférni. Erre sajnos nem vagyok felkészülve. Fel kell vennem a kapcsolatot a helyi szakival. Legalább a sárvédő feletti festésproblémát is meg tudom oldatni.
Elkészült a rugók és néhány apróság festése is. A kipufogó is király lett :-)





