A motorról leszedett szívócsöveket elküldtem újra krómozásra. 3-4 hét és szebbek lesznek mint újkorukban :) Sajnos a sima tisztítás és polírozás nem volt elég mert a króm rétegből hiányoznak darabok.
A korábban vett szett eladó lesz, mert így már számomra felesleges...
Elkezdtem Brigéciollal letisztítani a motort. Rozsda nincs, csak a szelepfedéltől lefolyt olaj.
Megérkezett a rögzítő készlet. Elvileg a 2,5 és a 3,0 motorokhoz megfelelő.
Ma hívott a fényező hogy elkészült a mű. Ajtókról, motorháztetőről még nem küldött fotót, de ebből is látszik hogy szép lesz. :) Jégkáros volt a tető és a bal oldal egy része, ez teljesen el lett tüntetve.
Sikerült vennem egy 3,0 V6 motort jó áron. Felújítás után bekerül majd az autóba.
A motorral együtt kaptam rengeteg cuccot is, amiből nekem nem mindenre lesz szükségem. Ahogy a képen is látható rajta van az összes segédberendezés. Megkaptam még a hozzá tartozó kipufogó egy részét lambda szondával, egy ABS aggregátot fékrásegítővel, motortér kábelköteget, motorvezérlőt kulcsokkal, km órával, hűtőt ventilátorral, plusz olajhűtőt,motortartó bakot, féltengelynek azt a részét ami a váltótól a motor mögött van, még egy hátsó lámpát is. Mivel az egész cucc egy 166-osból származik,ezért én sajnos sok hasznát nem veszem.
Motor: 50.000 HUF
Szállítás: 10.000 HUF (eladó elhozta nekem)
Rendeltem Németországból az Alfistitől állítókulcsot a Bilstein B14-hez. Elsőre csak a kicsi jött meg, de aztán pótolták a hiányosságot.
10 EUR + 15 EUR postaköltség = 9125 HUF
A fórumok alapján a PFC fékbetét elég jó választásnak tűnik. Mivel ezt kb csak Angliából lehet rendelni értelmes áron, ezért még a Brexit hatásai előtt gyorsan megrendeltem az Autolussotól.
99 Font a betét és 36 a szállítás. KB 54.000 HUF
A szüleim ismerik a tervemet, ezért karácsonyra megleptek egy homológ sofőrkesztyűvel.
Szintén a külföldi fórumok szerint ez a futómű az egyik legjobb kompromisszum ésszerű kereteken belül a 156 alá.Csak az autó magassága állítható, az összenyomás és elengedés sebessége nem, de több tulaj véleménye szerint ez optimálisan van hangolva. Majd meglátjuk. :) Pályanap előtt beszerelem. Csak azt nem tudom honnan szerzek mérleget a magasságok beállításához.
500 EUR = 182.000 HUF
Ezzel el is érkezünk a mai naphoz. (2020.12.25) Az autó november eleje óta a festőnél van, sajnos ki kell várni a sorát, de remélem az eredmény kárpótol. Mivel az autó jégvert volt, ezért van mit javítgatni neki.
A két lökhárítón és a csomagtérajtón kívül mindent fest.