Rendeltem aliexpressről egy tpms szenzort. Spanyolországból jött 7 napos szállítással.
A jobb oldalról közepes úthibáknál kopogó hang hallatszott. Oka a toronyszilent volt. A közepe teljesen ki volt szakadva, ahogy a képen látszik az egyik oldala is teljesen elkopott.
Sajnos a felső lengőkart csak roncsolással lehetett kiszedni. Nem volt hibátlan de csereérett sem, de így egy TRW lengőkar ment a kukába. A korábban megvett komplett szettből kap egy újat.
Az új toronyszilentet kaptam az autóval még mikor megvettem.
Visszakaptam a szívócsöveket a cromkontakt-tól. Nem lettek hibátlanok, de nagyon szépek.
Az olajwebshopból rendeltem a szűrőt és a szélvédőmosó koncentrátumot.
Az olajwebshopból megrendeltem a szervízhez tartozó dolgokat. Vettem egy liqui moly engine flush motoröblítőt is. Eddig is használtam ilyet minden olajcserénél csak más márkából.
255 ezer kmnél tart a számláló.
A kipufogó a katalizátor utáni csatlakozásnál kicsit kifújt. Szétszedtem, megpucoltam, kapott egy kis pasztát is és most tömített.
A kuplung munkahengerről le volt szakadva a porvédő és a kupplung pedál sem jött vissza teljesen. Gondoltam kicserélem a munkahengert. Aztán rájöttem hogy elég ha a szétszakadt porvédőt pótolom és a folyadékot cserélem. Fekete színe volt, talán sohasem cserélték.
Az autó bal oldalán a kábelek piros, sárga, kék és zöld szigetelőszalaggal voltak betekerve. Nem volt alattuk forrasztás vagy szakadás, az előző tulaj szimplán csak a darabokra szakadó bandázsszalagot pótolta, de nem nézett ki túl esztétikusan. Kicsit javítva a kinézeten ezt a részt ide való fekete bandázsszalaggal betekertem.
Haladok az autó hátsó felével is. Korábban már mindent megvettem, most végre beépítésre került. Vagy én vagyok amatőr vagy kicsit trükkös a hátsó féktárcsa csere mert nekem a futóművet is meg kellett bontani hogy hozzáférjek a csavarokhoz. Végül mindent nyomatékra visszahúztam.
Az első féknyergek, csonkállványok és kőfelverődés gátlók nagyon rozsdásak voltak ezért fúróba fogható drótkoronggal, Dremelel köszörűvel és drótkefével leszedtem a rozsdát, RO55 rozsdaátalakítóval lekentem, majd Hammerite fekete kalapácslakkal lefestettem. Elvileg festhető rozsdás felületre de törekedtem a minél jobb előkészítésre. A leírás szerint 8 évig védi a fémet.
Kicseréltem a tárcsát és a betétet is a korábban megvettekre.
Rendeltem a Szakál metálban egy garnitúrát ebből mert a gyáriak teljesen el vannak deformálódva. Nem tudom pontosan mi a neve. Fék tartozék kategóriában találtam meg.