Ha már kaptam egy jobb fejegységet akkor vettem egy jobb komponens szettet is hozzá. Használtan találtam egy Hertz k170-est. Fórumok szerint belépő szinten, főleg fejegységről hajtva ez az ajánlott kategóriába tartozik.
Sajnos az egyik magassugárzóról kb tőből levágták a kábelt a kondival együtt.
Ha már a garázsban voltam és mindkét kerék le volt véve gondoltam összehasonlítom a súlyokat.
TSW Imola 8x17 Fulda 235/40 R17 (ezek lesznek a pályázós felnik, a gumi kuka) 20kg
Gyári Alfa felni 7x17 Hankook 215/45 R17 (ezek lesznek az utcai felnik) kb 17,8kg
A pályanapos Michelin Pilot Sport Cup2 215/45 R17 gumi 8kg
Egyik kedves barátom adott nekem egy jó ideje nem használt pioneer deh-p6700mp rádiót. Ebben az a különleges hogy 10 színben állítható a kijelző és a gombsor is külön-külön. Ráadásul van rajta ip-bus csatlakozó, ami aux-al összeköthető. De ha aux-ot tud, akkor lehet rendelni hozzá bluetooth adaptert is.
Nem utolsó sorban a hangminősége ég és föld a gyári blaupunkthoz képest.
A korábban már megvett TRW axiális csuklót és gömbfejet az skf gumiharang kíséretében a jobb oldalon beépítettem. TRW volt benne, szerintem még a gyári. Az axiális csukló nem volt kikopva, maradhatott volna. De annyira rozsdás volt... A gömbfej nagyon laza volt, a gumiharang pedig több helyen lyukas. Ráfért a csere.
Sikerült eltörnöm a szélvédőmosó egyik tartóját. Egyik kedves kollégám nyomtatott nekem 4dbot, egy másik pedig lealapozta, lefényezte és lakkozta.
Az előző műszakin alig felelt meg a kézifék, ezért rendeltem 2 bovdent és egy szett fékbetétet a hátsó fékhez. Pucolás, zsírzás után remélem most nem lesz vele gond.
A számlán 156-os alkatrészek is vannak.
A honosításon/műszakin valószinüleg nem örülnének az adapterrel felrakott 166-ról származó nagy Brembonak, ezért megrendeltem a gyári nyereghez való tárcsát is. Fékbetétem már van korábbról. Kíváncsi vagyok a Ridex-ek mit tudnak, mert relatív olcsó és sokan veszik.
A számlán Spiderhez rendelt alkatrészek is vannak.
Ma bekötöttem a rádiót. A gyújtás vezeték nem azon a helyen volt ahol a rádió várta ezért azt átkötöttem. Az aux bemenetet elfelejtettem de ezt majd pótolom.
Az első ajtóban van 1-1 magassugárzó és a mélyközép helyén egy blaupunkt 2x2 ohmos mélysugárzó 4 ohmra kötve. Hát nem szól jól, mert középhangok nem nagyon vannak. Majd keresek valami normális mélyközepet a helyére. A hifi ebben az autóban nem fontos, csak minimálisan szóljon valami.
Alul és felül is megfürdött a motortér. Egy flakon Brigeciol bánta.
Elkezdtem szétszedni a 3,0 V6-ot. A sok állás miatti koszt leszámítva meglepően jó állapotunak tűnik eddig.