Délután átcseréltem a téli kerekeket no meg alaposan lepucoltam a nyárikat, hogy így tisztán leápolva vészeljék át a telet. A takarítást W5 felnitisztító (Lidl-ben kapható nekem ez vált be)szerrel kezdtem egy ecset jó szolgálatot tett minden apró zugba bejutott a szer.
Ezután autósamponos meleg vízzel lemostam végül alaposan leöblítettem. Száradás után kapott egy gumiápolós kezelést a végén még kipiszkáltam a futófelületből a kavicsokat és felraktam a tavaly beszerzett (ez is a Lidl-ből való) felnitároló-állványra.
A felniket bontóból szereztem a gumik újak: Goodyear Ultragrip 7+ 205/60 R15 méretben. A gumiszerelést egyik haverom csinálta spec terheléses centírozást is kapott szépen fut nem ráz!
Ma kicseréltem a balos axiálcsuklót + megtörtént a futómű-beállítás. Km óra állás: 109500.
Hupikék cartársal közösen szervezett első találkozónk sikerrel lezajlott! Köszi mindenkinek aki eljött és eltöltött velünk egy csodás hétvégét a Körösök Völgyében!
Ma kicseréltem a váltóolajat Tutela Car ZC 75 Synt ment bele a feltöltés nem egyszerű de egy tölcsér + 1 méter benzincső segítségével sikerült a 2 litert 10 perc alatt betölteni! Érezhetően javult a kapcsolás minden fokozatban, vajpuhán dolgozik a szerkezet! A kocsi alatt bóklászva lettem figyelmes arra, hogy a kipufogó csövem a leömlő után körben el van törve a heggesztés megvolt hamar hála a kollegáknak! Km óra állás:108000.
Készülünk a télre! Sikerült eladnom az acélfelniket (20 ezerért a 4db-ot) Atish cartársnak és ugyanennyiért "kukáztam" a helyi bontós srácnál 4 gyári 15-ös alufelnit!!! Autófényező haverom csinálja baráti alapon így a csiszolás rám maradt most azon agyalok, hogy kétszínű legyen a tojástartók feketék a többi gyári ezüst!
Elszállt egy résolajcső a bilincs alatt, ideiglenes megoldásként levágtam a végéből amíg megjön az új! Még szerencse, hogy itthon történt és nem Sopron környékén ahol nyaralni voltunk!!
2008.08.06. Megjött az új cső gyári, megint szivárgásmentes a CR sziv. környéke!
Ma végre megérkeztek az új oldalindexek 4 hét várakozás után egyenesen Hollandiából, sokat dob a megjelenésen de a krómhatású izzóval lesz teljes a kép!
Az előző 156-om mintájára megcsináltam a hátsó lámpák "sötétítését" de mivel a mostani lámpafestékek hajlamosak a mattulásra ezért úgy döntöttem belülről esek neki. A munka legnehezebb része a lámpák szétfűrészelése 3(!) óráig tartott fűrészlap, tapétavágó segítségével utána következett a festés végül spec ragasztó+tömítőmasszával a búrák visszaragasztása.
CR szivattyú teljes tömítés csere plusz porlasztók bevizsgálása (hála istennek tökéletesen működnek.) Km óra állás: 106000.
Felkerültek végre a 17" kerekek + stabipálca csere jobb elöl!