Blog >> fényezés
Volt egy kis fényezni való.
Lassan egy éve, hogy nem volt fűtés az autóban. Még tavaly a legnagyobb havazásban vettem észre, hogy felém csak hideget képes fújni, míg az anyósülést fűtötte ezerrel. Sajnos se pénzem, se időm nem volt megcsináltatni, de most végre rászántam magam, igaz volt más fontos javítandó is. Nevezetesen a szélvédő környéke, ami eleinte azt hittem csak felül rozsdás (hólyagosodott a fényezés), de mikor Zé.-ék kivették a régi szélvédőt meglepődtek, hogy nem is volt nehéz, ugyanis szépen jóllakott addigra arrafelé a rozsda. Egy éve a motorra, most a szélvédőre írhatom, hogy épp időben... De most nem csak a szélvédő új, és karcmentes. :) Emellett egy klíma panel és olajcsere szinte semmi. :) Ha már ennyi minden történt gondoltam jöjjön egy kis tuning is, fekete tetővel és GTA szárnnyal. (Utóbbit még tavaly tavasszal rendeltem Knoxx segítségével Olaszországból, azóta pihent a szekrényben...)
Km óra állás: 189.550. (Ami azóta egy hazaút miatt már a 190.000-ediken is túl van, brutális leírni ekkora számokat, de az autón semmit nem érezni ebből, igaz ez a blog a tanúja miért...:)
Vásárláskori kisebb fényezési hibák kijavítva, plusz egy full polír.
www.karfelvetel.com csinálta Kistarcsán. Szerintem jó munkát végeztek.
Sokat túrtam a netet,hogy végülis milyen téli szett kerüljön a kocsi alá.
Ami biztos ,hogy 16" nál lejjebb nem adom. A gyári sportcsomagos felnit akartam ,de persze nem volt normális árban eladó!
Mikor megvettem a mostanit egyből lett jó áron. Így szokott lenni ugye...
Végülis 17" mellett döntöttem, egész pontosan DBV Arizona 7.5x17 ET30, 225/45R17-es Semperit Speed Grip gumikat kapott.
Ahogy megjöttek a felnik kezelésbe vettem őket, újra lett fényezve mind a négy.
Grafit metál szín, majd 3 réteg lila gyöngyház réteg(!) után meglett lakkozva, másnap gumizva.
Ezek 5x100-asok, mozgókúpos csavarral mentek fel (előző felniből maradt)
A környék legprofibb gumis műhelyében voltam, de amikor azt mondták a végén,hogy 9.150ft ,akkor az infarktus kerülgetett...
Hát végülis ilyen lett...
Télre több,mint luxus szerintem.
Ma csörgött a telefonom, hívott a kárpitos, készen vannak a cuccaid.
Át is mentem érte, nagyon szépek lettek. Fekete matt bőr, piros cérnával.
Közben a váltógombot is felújítottam, mert nem szerették volna bőrözni ,azt mondta az ember,nem lenne túl szép. Amoréra is adtam fel hirdetést,de csak nagyon kopott darabja volt mindenkinek :(
Így hát lefestettem, gyöngyházfekete színt kapott.
Először 120al megcsiszoltam a váltógombot, szintbe húztam a felpattogzott,és a rajta levő lakkot. Majd 240el lefinomítottam, aztán 400, 600 majd lefestettem.
/Nem sikerült, tele volt pöttyökkel/
Nemmmáá' nem akarom szórózni...
De muszály volt. 240el átcsiszolni megint, majd jöhet a szórógitt.
A szórót 600-al vízben visszacsiszoltam.
Zsírtalanítás,és jöhet a bázis felvitele. El sem hiszitek,de kb 6réteg bázis kellett rá,hogy szépen eltakarjon minden kis egyenetlenséget.
Ezután kapott 2 elég vastag lakkréteget.
Ez a kis sz@r 1napott vett igénybe. Ennyi idő alatt egy géptetőt simán megfújok :D
Lényeg,hogy kész, szerintem jól néz ki. És végre nincs több fa az autóban!!
Miért nem tudom feltöltés után rendezni a képeket? Kell egy olyan gomb.
Kezdem látni a fényt az alagút végén. :-) Kurvajólesz! Tetszik nagyon!
Egy kis lökös egy kis tető!
Pár órán keresztül nézegettem, hogy mi lapul a zsák alatt. De jól tippeltem...
Loptam pár képet Vittorio-tól a kocsimról. :-) Azért nem bántam meg, nah. De aludni nehezen tudtam. :-D
Kösz előre is! :-D
Fasza, hogy kattintottál képeket. :-) Tetszik.
Dizájn csík volt baloldalon meg ajtó alja is meg volt húzva.
C oszlopon hámlott a lakk. :-)
Jobb oldalt nyomódások voltak. Ja meg az ajtó rohadt felül.
Micsoda emlékek? :-D
Nagyon jó kedvem lett.
Casco papírokat a szélvédőhöz el ne felejtsem.