Blog >> munkahenger
Kicseréltem végre a kuplung munkahengert, picit szalonképesebbé tettem a környékét, és a bal oldali nyúlvány belső falát.
Kicseréltem a motorhőfok jeladót (BO 028 0130 026) reményeim szerint ez megszünteti a torpanást hideg motornál.
Kipróbálni nem tudtam mert az 1.-es injektor O gyűrűje megadta magát és az így keletkező tömítetlenség miatt folyt a benzin.
A munkahenger cseréhez kellett 1L fékfolyadék.
Megvettem az autóhoz az üzemanyagszűrőt és a kuplung munkahengert, az előbbit egyúttal be is építettem.
Tehát 1,5 - mivel a munkahenger csak később építem be - dolog teljesült a listámból.
Már egy ideje rosszalkodik a kuplung hidraulika. Ma a probléma el lett hárítva. Munkahenger csere.
Kupléung munkahenger felújító készlet beszerlése, ha megint erszt majd, sajnos cserélni kell a házát..
Folyt a fékolajam, a végén már teljesen felpuhult a pedál. Vettem egy kuplung munkahenger felújító készletet, ezzel a gond megoldva.
Na hát a rekordnak idén löttek:(((((
Maradtam 16-os időnél erre az évre. A legutobbi blogbejegyzés óta voltam 2x gyorsulni de sem az időjárás sem a fejlesztések nem hozták meg az eredményt.
Kb 5fok és 60-70km/h -ás oldal-ellen szél volt mindkét alkalommal. Jellemző volt hogy az egyik gyorsuló hayabusa kb 60fokos szögben dölt ellen a szélnek a futamon.
Felvetödött a lehetösége annak is hogy a slick gumik egyel nagyobb mérete se elöny. A K&N légszürő nem hozott érzésre semmi extrát. A két gyorsulás között kicseréltem a katalizátor utáni középdobot egy saválló csőre. Ez legalább hanghatást javított:)))) De érzésre is jobb kicsit.
Ma is voltam szerelgetni kicsit mert a kuplung munkahengerem szép lassan engedte a fékolajat és sikerült beszereznem egy felújítottat az ebay-röl potom pénzért.
A csere nem volt egyszerü de sikerült:)) A légtelenitést kicsit érdekesen végeztem elsőre a rutin hiánya miatt, de miután minden szép fékolajos lett a motortérben sikerült megoldani.
Ze kicserelte a kuplung munkahengeremet. Az eredeti figyelt benne. 216e km-t elt...szar olasz:)))
A baloldali ablakemelomet is meggyogyitotta. Maradt a futoradiator csere es a korrodacio javitasa.
Mind a két kuplungmunkahenger ki lett cserélve!ez is surci jóvoltából:)!
Szerencsére nagyon sok bajom nem volt az autóval. A tuning kimerült annyiban, hogy a kipufogó ki lett cserélve DCS műhelyben, valamint sport légszűrőbetétet kapott az autó. Szervizelni a jobb hátsó kerékagy csapágyat kellett, az önindító rosszalkodott egyszer, valamint a kuplung munkahenger is megadta magát