Blog >> jts

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-09-08

A hardware nem sokat változott, csak minden más. :)

Elugrottam a kipufogóshoz időpontért, javíthatatlan optimistaként az új dobokkal a hátsóülésen. Alig 10 percet kellett várnom, mert éppen egy Alfa volt az emelőn. Régi-új Amore tag 33-asa, ha minden igaz, épp most regisztrál újra.

Maga a szerviz nem tartott tovább, mint a vigyorgásom a hörgő boxertől. Amikor beültem, és végre elfordítottam a kulcsot, hirtelen nem tudtam mire vélni a történéseket. Az első gondolatom az volt, hogy milyen szép hangú autó indult be a szomszéd utcában. :) Amilyen hangosak voltak a régi dobok, annyira civilizáltak az újak. Több motorhang van, mint kipufogó, selymes, mesés, isteni... imádom. Hazafelé épp útbaesett a déli elkerülő. 20 kilométernyi kerülő igazán belefér egy másfél kilométeres úton... Mit mondjak, fordulaton így is istenien szól, ráadásul érzésre sokkal felszabadultabban pörög fel. Mégis utazóautó ez, csak annyi kellett hozzá, hogy ne legyek hallássérült 90-nél. :)

Napi horrornak feltolok két képet a régi hátsódobról. Szigorúan 18+.

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-09-08

Két Walker dobot hozott a futár, egy hátsót és egy középsőt, meg egy pár Bosch AeroTwint. Már csak egy kis idő kéne, hogy fel is tudjam tetetni a dobokat.

Az ablaktörlőket felraktam, még eső is esik a tiszteletére. Furcsa dolog, hogy törlés után jobban kilátok, mint előtte. Szokatlan, de egyáltalán nem rossz. :)

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-08-19

Amióta megvan az Autó, hiányzott az egyik teleszkóp a csomagtérajtóról. Ma jött meg a pótlás, be is pattintottam a helyére (kb. szó szerint). Működik, mint az álom.

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-07-25

Délelőtt megérkezett a szerviz szett az Elaforgtól. Belapátoltam mindent a csomagtartóba, aztán végre kialudtam magam.

Délután aztán bemutattam a mestert és az autót egymásnak. Utóbbi kapott finom friss olajat meg szűrőket, és még egy csomagtérajtó bugfix is belefért.

>> EgyébAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-07-21

Ma megérkezett a négy Sportrac 3, és egy jó órával később már azokon gurult az autó. Végülis még csak július vége van. :)

A szervizben viszon kiderült, hogy időszerű lenne kicserélni a felső lengőkarokat és az első lengéscsillapítókat. Újabb két tétel a "minél előbb elintézni" listán.

>> AutóápolásAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-07-19

Csak WD40-et meg ablakmosó löttyöt vettem. A WD40 ugyebár elég a létező összes szerelési művelet feléhez. A többihez a duct tape kellene. :)

A napokban átesik még a jószág egy olajcserén. Meg keríteni kéne rá valami halkabb hátsó dobot is. Jó dolog a racsingos hang, amíg nem teker bele az ember párszáz kilométert nem annyira lassan. Inkább valami szolid, gyári hangot kéne csiholni belőle.

>> SzervizGabCsi // Alfa 156 2.0 JTS // 2010-04-18

12 ezer km volt az utolsó olajcsere óta. Akkor még 10-60 ment bele, merthogy ha már az a gyári, akkor legyen benne az. De nem nagyin szerette, mert zabálta, mindegy is.
Most sima 20k-t kapott, hátha ez jobb lesz neki, vagy nem, ez van.
A pollenszűrő is csereérett lett, az is egy éves, a légszűrővel egyetemben.
Azt ennyi.

>> SzervizGabCsi // Alfa 156 2.0 JTS // 2010-01-29

Hurrá, hurrá. Utazás előtt vettem észre hogy nincs. 4 napig mozdulni sem mertem, nehogy elvegyék a forgalmit.
De már nincs gond. Sikeresen levizsgázott.

>> EgyébGabCsi // Alfa 156 2.0 JTS // 2010-01-25

Nézem reggel a forgalmit, merő véletlenségből.
2010.01.17. Hát ez elmúlt. Pénteken meg indulás van Franciába...

>> SzervizGabCsi // Alfa 156 2.0 JTS // 2010-01-21

Kopogás, nyiszogás, anyázás...
Cserélés, megköszönés.
Szegényedés, ismét anyázás.