Blog >> giulietta
A Jézuska (Kedvesem személyében) egy pár "lóherével" ajándékozott meg melyek tegnap egy alapos mosás után fel is kerültek a helyükre így már a nyári gurulókkal teljes a QV feeling. Már csak egy "kis" ültetés hiányzik úgy érzem a tavasszal belevágok egy komplett állítható futóműszettbe! Első körben erre akadtam de hála a CSS tuningnak már más alternatívákat is vadászik nekem Máté!
Két nap után, elkészült a mű! Volt olyan kép, amit másfél óráig renderelt a PC-m! Most sem tökéletes, de mivel nem tudom, hogy mikor tudnám végleg befejezni, inkább megmutatom. S közben ezzel kívánok minden Alfás és nem Alfás ismerősömnek egy boldogabb új esztendőt! :)
További képekhez klikk ide
A fortuna kegyes volt hozzánk a Selénia Rally-n ezzel a különdíjjal az időjárás viszont ellenünk dolgozott pedig amikor leegyeztettem az időpontot még úgy tűnt igazi strandidő vár ránk....hát sajna tévedtünk! A nyár leghidegebb hétvégéjét sikerült kifognunk de azért a Balaton látványa és a tihanyi látnivalók kárpótoltak valamelyest! Itt is szeretném megköszönni a nyeremény hétvége felajánlójának Juhász Gábornak a vendéglátást és azt, hogy Alfások lévén VIP vendégként kezeltek minket így fantasztikus 3 napot töltöttünk el a Panoráma Hotelben.
Mivel Gábor épp Alfa vásárlás előtt áll így elég sokat beszélgettünk a Giu-ról volt "tesztvezetés" is szerintem hamarosan új Giulietta tulajt üdvözölhetünk személyében!
A hotelt ajánlom figyelmébe mindenkinek ráadásként Alfával érkező vendégeknek 10% extra kedvezmény jár így aki ide tervezi a nyaralást érdemes megfontolni eme lehetőséget!
Nos a mai napon visszavittem Budaörsre a Giut. Fájó szívvel adtam vissza a kulcsot és a forgalmit Juhász Viktóriának akitől még pénteken meg kaptam.
Történt hogy AlfyCity-t elmosta az eső, talán ez volt a szerencsém. Így nem ott sorsolták ki a Giulietta teszthétvégét, hanem itt az Amorén és Erhard az én számomat írta be, amiért itt is nagy köszönet még egyeszer!
Halesszal felvettem gyorsan kapcsolatot hogy mi is ez, hogy is van ez. Nagy vonalakban elmondta mi, hogyan fog történni és hogy milyen Giu-t kapok. De ember tervez, isten végez :)
Eredetileg a 170 lovas dízelre számítottam, de végül a Wolf Kati által fél évig használt 1.4 Tb 120 lovas verziót kaptam. Kihajtva a telepről még azon gondolkodtam, hogy, na ezt jól megszívtam 120 ló elég harmatos lesz. Ám amikor Andy felvezetésével Csepelre tartva a Szabadkikötőn kicsit lemaradva ÖNAGYSÁRGA mögött elengedtem a 120 lovat, igencsak mosolyra állt a szám. Ez megy!
Beérve Csepelre már elég meleg volt a motor, hogy először megtapasztaljam mi is az a Start&stop rendszer. Meg is ijedtem, hogy mi van, megállt, majd rutinból, készülve a zöldre ráléptem a kuplungra, és a motor életre kelt. Megnyugodtam, hogy nincs baj.
Andyékhez érve elkezdtük vizslatni a kicsikocsit, és arra a végkövetkeztetésre jutottunk, hogy nagyon jól néz ki! Andy és White Lady is kipróbálta és mindketten elismerően szóltak róla.
Ez után Pátyra vettem az irányt, ott volt egy kis munkám, Itt kezdtem felfedezni igazán az autót, és a DNA kapcsoló jótékony hatásait, a "D" állás a kedvenc :) Innen Fehérvárra vettem az irányt Csákvár fele beiktatva egy kis kanyarvadászatot. Még ezen a napon vettem rá pályamatricát és vissza is mentünk este Andyékhez vacsizni. Odafelé csak nyugodtan, majd hazafelé kíváncsi voltam rá, hogy a Giu elől is úgy spriccelnek-e kifele a külső sávba a népek, mint a 166 elől, és kicsit meglepődve tapasztaltam hogy ő sem vall szégyent ebben. Majd lementünk Mórra megmutatni anyósnak, neki is tetszett. Pozitiv élmény volt, hogy, bár nem xenon a fényszóró de hihetetlen jól világit a lámpa. Nagyon nagy plusz pont!
Szombaton ismét Pátyra vitt az utam, itt már csak "D"-ben használtam, hihetetlen közvetlen a kormányzás, a gázreakció, a fékek bár nem Brembók, de nagyon jól fognak! Dolgom végeztével visszamentem Fehérvárra, széles nagy vigyorral az arcomon.
A szombati napra ezzel ki is merült a Giuzás, mert következett a legénybúcsúm :) Jól sikerült...
Vasárnap regenerálódás, majd öten fiúk behuppantunk, és Mór felé vettük az irányt meglepni a csajokat. 120 ló ide, 120 ló oda, 5 személlyel sem vallott szégyent! Délután visszamentünk Ticával Csókakőre egy-két fotót csinálni piroskával, a régi kőbánya és a vár szép háttér volt a pózoláshoz. Itt fedeztem fel a visszagurulás gátlót, nagyon tetszik jó dolog! Vasárnap este már kicsit szomorúan tértem nyugovóra, mert tudtam, hogy másnap vissza kell vinnem.
És a mai napon dél körül elindultam vele az utolsó utamra. Velence felé vettem az irányt Sukorón át a SZ.V.A.T intézése miatt. Majd fel a pályára, és irány Budaörs, röpke fél óra alatt fent is voltam, megtankoltam és vissza gurultam vele a szalonhoz. Holmimat kivettem és átraktam barátom Őnagy sárgájába, és elindultam befelé a kulccsal, a forgalmival és odaadtam Viktóriának. Közben Rohodi Misi is arra jött, és egy rögtönzött élménybeszámolót tartva elcseverésztünk amíg lecsekkolták a piroskát, hogy minden rendben van-e vele :)
És egy kis száraz technikai adat:
Megtett km: 700
Átlagsebesség: 69
Átlagfogyasztás: 7.5
Élményfaktor: hatalmas!
Ui: Összegezve a három és fél napot azt kell mondjam, hogy kell egy ilyen autó a családba!
Egyik kedves munkatársam és felesége Olaszban voltak nyaralni az elmúlt 1,5 hétben. Tegnap érkeztek haza, ma pedig megleptek egy kis ajándékkal. :) :)
Végre!!!!! 3 hónap lázas keresés, tengernyi ígéret után sikerült egy garnitúrát "becserkészni" köszönet érte admirális cartársnak így ma felkerültek azok a bizonyos grafit QV felnik:-)))))))))))) 225/40 R18 Pirelli PZero Rossok feszülnek rajtuk rejtett szelepekkel ezért meg a szerelésért külön köszönet Attilának és a helyi "Mihók" gumiszerviz lelkes csapatának a gyors és precíz munkáért! A téli kerekek is kaptak egy fém szelep garnitúrát meg egy centírt + lecsutakolva gumiápolóban "úszva" várják a következő szezont!
Nagyon zavart már, hogy koszos a drága ezért dacolva a mínuszokkal elmentem lemosni a verdát hát mit mondjak nem kellett sorban állni viszont az öblítővíz azonnal rá is fagyott még az a szerencse, hogy be tudtam állni 2 órára egy jó meleg műhelybe.....nem sokáig volt tiszta mivel indulnom kellett Pestre sebaj legalább a sómaradványokat eltüntettem.....utálom a telet ilyen szempontból:-(
Ez egy teljesen más érzés új autóban ülni beletekerni az első kilométereket csodás....Az első utunk a nagynevű Pajzs védelem műhelyébe vezetett, sajnos elég silányra sikerült a beszerelés de erről majd később...
Az első pár száz km alatt sikerült belekóstolnom a Giulietta-feelingbe semmilyen más eddig vezetett autóhoz sem hasonlítható, feszes, masszív mint egy "tank" a Dna-kapcsoló 3 állása 3 különböző "személyiséget" ad az autónak!
Pár dolog viszont bosszant amit remélem az első szervíznél orvosolni fognak nevezetesen nagyobb sebességnél húz balra ill. fekvőrendőrön áthajtáskor a bal eleje nyikorog mint anno a 156.....kísért a múlt?
Folyt. köv......
Reggel korán keltem....még 3 óra és 170 km választ el "Tőle" kicsit ideges és boldog is voltam egyben....vajon olyan lesz mint egy valóra vált álom?
Korábban érkeztem Bogi még sehol....Zoli (Az Értékesítő) stílusosan piros Alfa-dzsekiben fogad már csak egy kicsit kell várni nyugtat nem mintha ideges lennék....most már nem....itt vagyok "Nélküle" nem megyek sehová innen majd Ő visz....mindenhová!
Gyors papírozás....befut Bogi :-) kezembe nyom valamit egy antenna az "ennyi maradt belőle" viccel....
Átsétálunk az "átadó" csarnokba....egy vörösbe "öltözött" autó vár.....hiába fehérben az igazi így gyorsan "levetkőztetjük" egész más így.....látszik rajta falni akarja a kilométereket.....elfordítom a kulcsot egy Giulietta sziluett köszönt a műszerfalon....INDULHATUNK:-)