Fórum >> Típusok >> 159

'''''2013-07-30 10:10:26 // 38890
Nekem csak most váltott 90.000Km-re a 2006-os vas! :-)
GTPeti2013-07-30 10:07:53 // 38889
Hmm... nekem Nightbreak-erek vannak bent a GTV-ben és ég és föld a simához képest. A SS félúton van a xenonhatású és a nagy fényerejű között. A Cool Blue és tsai igazán elsősorban "dizájnorientált" embereknek valók. Bár a neten található képek alapján tényleg fehéresebb és erősebb a fénye. (Asszem már írtam... hamisítják. Régen én is belefutottam egy pár hasonló izzóba - eBay-ről - amiknél semmi különbséget nem tapasztaltam.)
droberto2013-07-30 10:05:31 // 38888
Nem a fényerőség több 60%-al egy adott pontban, hanem a fénysűrűség az egész autó előtti területen.
A TC tesztelte is őket.
A CarTársak tapasztalai szerint ami jó, az az OSRAM Nightbraker Plus. A nagyobb fénysűrűségér ára a rövidebb üzemidő.
David | Centocinquantanove2013-07-30 10:00:31 // 38887
Bocsi, nem helyzetjelző, hanem tompított fényszóró izzókat, és bocsi a nagy képért!
David | Centocinquantanove2013-07-30 09:47:00 // 38886
Hát srácok, a minap kicseréltem a helyzetjelző izzókat, mert az egyik kiégett egy ilyen OSRAM Silverstar 2.0 állítólag fehér fényű high performance izzókra...



Eredmény: totális csalódás... Az eredeti izzó ami benne volt egy teljesen standard H7 izzó volt, sárgás fényhőmérséklettel, és reméltem, hogy most a pénzemért (4600 HUF/2db) egy jóval modernebb megjelenésű, hidegebb fényhőmérsékletű, nagyobb fényerejű valamit kapok, de nem. Pedig a csomagoláson +60% +20m meg ilyenek voltak... Egy nagy frászkarikát!

Kicseréltem először csak az egyik oldalt, és csalódva tapasztaltam, hogy teljesen ugyanazt mutatja a régi és az új izzó! Volt még Xenon look, azaz xenon hatású, kimondottan kékes fényű izzó szintén OSRAM, de annak a csomagolásán bevallottan az szerepelt, hogy fényerőben simán a standard alatt van, viszont dizájn téren meg sokkal jobb.


Én meg úgy voltam vele, hogy nekem fontosabb, hogy jól lássak, ezért a hájpolt Silverstar 2.0-t választottam... Nem volt jó döntés... jobbra számítottam!
Crea2013-07-30 09:21:49 // 38885
Köszi az infokat az országokkal kapcsolatban :) Akkor óvatosan fogok közlekedni, pedig már úgy megszoktam a 105km/h és 145km/h tempomatos sebességeket... :D
Szabolcs 1592013-07-30 09:02:29 // 38884
párba érdemes cserélni vagy elég aszt amelyik rosz
Szabolcs 1592013-07-30 09:01:40 // 38883
itt a foto rola ja meg aszt irják hogy most akcios
Szabolcs 1592013-07-30 09:00:46 // 38882
ime
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-30 08:56:30 // 38881
az teljesen jó ár meg a trw is jó
Szabolcs 1592013-07-30 08:52:58 // 38880
csak trw lengökar van náluk lempdörfer nincs
Szabolcs 1592013-07-30 08:51:58 // 38879
vagy lehet venni annál olcsobban itt a trw lengökar 67 euro
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-30 08:47:54 // 38878
az nem drága bár gondolom valami Aftermarket
Szabolcs 1592013-07-30 08:39:47 // 38877
az szép stabilizátort rendeltem bele , de a lengökar egy kicsit húzos lesz ,itt németbe 60 euro a komplett
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-30 08:32:24 // 38876
vagy ez vagy az de inkább a felső lengőkar gömbfeje megy tönkre
Szabolcs 1592013-07-30 08:28:38 // 38875
sziasztok pár napja kezdte el bal oldalrol kopogo hang jön rossz uton haladva vajon mi adta meg magát kutyacsont vagy lengökar csak rosz uton haldva hallom a kopogást üdv
droberto2013-07-30 00:01:40 // 38874
Grat, akkor legalább még 2-3x ennyi boldog 159-es km-t! :)
droberto2013-07-30 00:00:49 // 38873
Esetek túlnyomó részében nem a DPF-el van a gond.
Roll19832013-07-29 23:57:15 // 38872
Köszi, azért kérdeztem, mert egyre erősebb ingert érzek egy 159 birtoklása iránt. De szeretnék egy legalább olyan problémamentes példányt, mint a mostani 156-osom. Sose hagyott az út szélén, persze dpf-et még hírből sem ismeri. :)
Corn2013-07-29 23:26:00 // 38871

100k -1 :)
Mindezt több mint 6 év alatt... vagyis 2.4 dízellel is lehet keveset menni évente.
Liquid2013-07-29 23:05:28 // 38870
jó is, a 156-ban is bevált a 159-ben sincs gondom vele
Piritu - 1.000.0002013-07-29 22:47:08 // 38869
Ja, és összesen kettőnknek van itt az Amorén, sok tapasztalat nincs.
Piritu - 1.000.0002013-07-29 22:46:02 // 38868
Máshol van, közelebb tették (a leömlőbe) a motorhoz. Elvileg jobb megoldás. Eddig 103ezret tekertem bele gond nélkül. Ja, és az EGR is más megoldású.
Roll19832013-07-29 22:43:44 // 38867
Srácok a dpf probléma mennyire jellemző a 2.0 jtd-nél? Javítottak valamit rajta?
DrPulzis2013-07-29 22:11:39 // 38866
Ez a szám minden bizonnyal a vezérlőkészüléken elvégzett szoftverfrissítésre utal. Mivel a Chip-tuning során a szoftver kalibrációját változtatják meg, így ez a szám nagy valószínűséggel a a tuning miatti szftverfrissítés jele.
A megtett kilómétereket általában a motorvezéslő vagy az ABS/ESP tárolja egy elektromosan írható tárolóban.

Amúgy melyik vezérlőkészüléknél jelezte a programozások számát, motor esetleg ABS/ESP?

Az elektromosan írható tároló írási ciklusa 114e km-re ennél több nagyságrenddel nagyobb kell, hogy legyen.
Dömpi (il dottore)2013-07-29 21:59:57 // 38865
olaszban a "carabinieri"-vel vigyázni kell, ja és a szlovénok sem pöcsölnek! SZVSZ, csak óvatosan!
Dömpi (il dottore)2013-07-29 21:55:10 // 38864
Ha gyári a programozás, akkor a "Number of programmings" 0, nem pedig 1.
Ez most vagy a chip-tuningra utal, vagy arra, hogy visszatekerték.

Minden esetre ez 114 675,7 km-nél történt.

Amúgy én napi 35 km-et megyek többnyire 120-130-al négysávos úton és nekem is 350-400-km regenek közötti távolság.
Piritu - 1.000.0002013-07-29 20:48:04 // 38863
Simán lehet.
Asszony OFF -jában most tölti be a 7-et az akku. Napi használatban. Már lassan 3 éve ki akartam dobni, mert már nyáron is nehezen indított. Aztán megvettem a Petitől a régi töltőjét. Azóta vígan teszi a dolgát. Mint ahogy a kerti traktorom akkuja.
Csabi2013-07-29 20:25:01 // 38862
Gondolom a 8-10 évet azért nem napi használatban érted el.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 20:16:49 // 38861
na az amit soha nem fogok venni nekem kettő is meghalt 3 évesen szarabb mint a legolcsóbb akármi...
GTPeti2013-07-29 20:03:51 // 38860
Eddig rosszat nem hallottam róla. Az Amorén asszem a legtöbb embernek ilyen, Silver-je van. Majd kiderül, hogy meddig bírja. (Bár egy jó töltővel én egy noname akksit is 8-10 évig használhattam.)
Csabi2013-07-29 19:59:35 // 38859
A 80Ah-át céloztam meg Exide-ban....csak éppen az akkumax kifogyott belőle, ezért felajánlották a Varta-át, de az Exide árában...azaz 10e forinttal olcsóbban...gondoltam ezen nem veszünk össze, jöhet. :)
droberto2013-07-29 19:53:31 // 38858
Exide?

Neked ez kicsi lett volna gondolom.
droberto2013-07-29 19:49:44 // 38857
A ZAP-nak tényleg jók a paramétereik...
Csabi2013-07-29 19:48:06 // 38856
Érdekes, h AGM-ben csak Varta-át lehet kapni hazánkban(a kettő márka közül)...egyenlőre. Bosch S6-ot ami már AGM,nem nagyon lehet találni, vagyis nekem nem sikerült.
Störtebeker2013-07-29 19:43:12 // 38855
Én csak Exide-ot vennék,nekem az maximálisan bevált:)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:40:42 // 38854
szinte az összes ugyan olyan ezzel nem mondtál újat :D
GTPeti2013-07-29 19:39:56 // 38853
A Bosch akksiknak tudtommal az a lényege, hogy a Bosch szervízek (amik nyugaton szép számmal vannak), saját akksit árulhassanak. Amúgy tényleg ugyanazok, mint a Varták.

Én továbbra is - az Erhard által korábban ajánlott - ZAP Silver-t vennék.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:39:55 // 38852
az egyiket kis hazánkban gyártják...
droberto2013-07-29 19:20:51 // 38850
+ méretben, kapacitásban is technológiában is egyformák.
droberto2013-07-29 19:19:44 // 38849
Mindkettő gyártója a Johnson Controls. :)
GTPeti2013-07-29 19:11:40 // 38848
(Szerintem ha lemeríted és emiatt szulfátosodnak a lemezek, az valóban erősen megnöveli a belső ellenállást, viszont nem egyenlő az öregedés következtében leváló darabokkal, amik cellazárlatot okoznak.)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:05:29 // 38847
majdnem de a Varta nem ott készül ahol a Bosch :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:04:48 // 38846
sosem volt még Varta garink pedig sokan viszik pl sok autóba spec akku kell kicsi Ah nagy A ...kevés cég gyárt ilyet a Varta igen ...az a baj egyszer valaki lemeríti az akkut onnantól kezdve 90% hogy kukás lesz persze ezzel senki sem dicsekszik csak hogy szar az akku aztán gariba lead, szétvágják ha cella zárlatos a lemez átlyukad, ha lemerítették akkor szulfátosodik és ezért lesz zárlatos, persze akkor is kötik az ebet a karóhoz, ők ott sem voltak :)
mizooo2013-07-29 18:54:13 // 38845
60 AH nem kevés? Én itt 80-85 AH ról szoktam olvasni.
Piritu - 1.000.0002013-07-29 18:52:30 // 38844
Lehet, hogy nyitni kellene egy akus topikot? :-DD
ALFI1562013-07-29 18:40:10 // 38843
Szerintem nekem is aksit kell vennem mert a multkor az összes létező hibát felvillantotta.Én meg ezt néztem.
droberto2013-07-29 18:31:45 // 38842
Varta Bosh egy kutya!
Full ugyanúgy néz ki és ugyanott készül.
Láttam rajtuk a címkét az Akkumaxnál.
Piritu - 1.000.0002013-07-29 18:13:45 // 38841
Olaszban már láttam, hogy miután fizetett a kapunál gépfegyveresek vették ki előlem az ürgét a sorból. Gyanúm, hogy túl hamar ért oda :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak