Fórum >> Típusok >> 159

droberto2015-05-04 07:22:51 // 4496
Köszi még 1x! :)
droberto2015-04-19 19:37:30 // 4495
Az 5. ajtóra felszerelhetők nem ajánlatosak. A hátsó ajtót nem ekkora terhelésre tervezték. Sérülhet a fényezés is, a rátámaszkodásnál pedig behorpadhat a lemez.
Ezen kívül a gagyiknál elszakdhat a heveder.
Ami pedig a legjobb, hogy a rendőr is megbüntet, mert eltakarja a bringa a rendszámot és a lámpákat.
Vegyél vonóhorogra szerelhetőt. Az jó és biztonságos.
Én ilyet szeretnék egy 4. bringaszállítós adapterrel.
droberto2015-04-19 19:24:55 // 4494
Leitattatok, lefogtatok, felerőszakoltátok rám, majd jól lefényképeztetek.
Egyébként meg nem is láccik'! :)))
droberto2015-04-18 16:47:48 // 4493
Nagyon nagy erővel kell feltépni! Nyugi, 70%-hogy eltörnek a bolhák. :)
Sajnos ez ilyen. :(
Próbáld úgy hogy kint állsz vele egy fél napot a tűző kánukulában.
droberto2015-04-16 19:59:05 // 4492
Azért hogy asziggyék 200 Le+! 😃
droberto2015-04-16 19:57:02 // 4491
Én kaptam Phontól és a Trencsiknél is lett volna.
droberto2015-04-06 23:26:13 // 4490
És most nézem; még albínó is. :)
droberto2015-04-06 23:24:36 // 4489
Cipőcsere pipa:
Első láb:

Féllábú:

Hátsó láb:


Szupermosi:

Már csak a profilmélység mérés, a gumiápolás és a waxolás van vissza. :)
Emelő bak pótlás:
droberto2015-04-06 23:13:14 // 4488
Bármelyik járási hivatalban lehet kérni a cserét.
12.300,- az ár.
droberto2015-04-06 23:13:09 // 4487
Próbáld meg hőlégfúvóval. Lehet szerencséd lesz. Arra vigyázz, hogy ne nyúljon meg.
Próba cseresznye. :)
droberto2015-04-05 11:02:10 // 4486
Anno a Norbi írta, hogy a szénkefe csere oldotta meg a "félmelegen nehezen indulás" problémáját. (Ez a probléma jó néhányunkat sújt.)
Bár nem vagyok villanyos szaki, de műszaki szemmel nézve ezt hitetlenkedve fogadtam.
Bár gondoltam egy próbát megérhet.
Egyébként a levétel-visszarakás nagy szívás volt?
droberto2015-04-04 22:27:22 // 4485
Gratulation! :)
droberto2015-04-04 19:39:40 // 4484
Miből gondolod, hogy a szívósor a gond?
A Zoli elég jól elmerült ebben a témában (is), szerintem ő el fogja mondani a szívósorokról a véleményét. :)
Szerintem ettől a szerelőtől hozd el a motyót.
droberto2015-04-04 19:32:30 // 4483
Itt vagyunk Szászváron, és nem sokkal ez előtt ment el rolee46 CarTárs a 156-osával.
Csereberéltünk egy-egy körre és hasítottunk a Mecsek útjain. :)
Ami feltűnt, hogy sokkal jobb az ötvenhat a támlájának oldaltartása. A combtámasz viszont rövidebb. A motor karaktere hasonló, orgánuma viszont mélyebb. Alacsony tempóról jobban megindul. Hiába több száz kilót nem lehet, csak úgy letagadni. Kormányzása - néhányotok véleményével szemben - szerintem hasonló (bár kicsit keményebb a szervó). Kanyarban jobban ficánkol a bódé és jobban is dől. Féke harapósabb, bár sport tárcsák vannak rajta.
A Walter de Silva / Giugiaro kombo feketében lehengerlő! :)
Más: 10°C-ban a téli cipő már igen kenődik és tisztán érezhetőek az autó határai, szemben a 19-es kerékkel...
droberto2015-04-04 13:25:22 // 4482
Eladósorba került a "nagyfék" szettem, meg néhány más apróság. Infó az oldalamon. :)
droberto2015-04-04 10:30:12 // 4481
Dehogyis! Az hibátlan:



December közepétől van fent. 2x látott latyakot, kb 5x esőt sózott úton. Ja, és 6 órán belül mindig lemostam a vasat. :)
droberto2015-04-04 10:01:26 // 4480
És hogyha műkszik már a képfeltöltés (ráadásul jó gyors most a szerver), akkor ismét:
droberto2015-04-04 09:57:50 // 4479
Nyári cipő puccer: (sajnos fél év csúszásban vagyok)



Felverte a rozsda a csavar furatokat:

Az ok, ismét a tréhül bevonatolt kötőelem. Ezt ugye már orvosoltam a horganyzással.
Nem volt egyszerű kíméletesen leszedni a lehelletvékony festékköddel borított aluöntvényről.

A gumikopásról is hamarosan írok...
droberto2015-04-02 21:17:46 // 4478
Tudom, hogy nem ez a topicja, de valahogy mégsem áll kézre a kijelölt Balesetek topic, szóval:
Tomi autójának átadása a Duna TV Családbarát magazin műsorában.
:)
droberto2015-03-30 21:26:01 // 4477
Én se ittam még kökénypálinkát. :)
droberto2015-03-30 21:21:30 // 4476
max 4-5 hét...
De no para! Lesz. :)
droberto2015-03-30 20:59:05 // 4475
Nekem is fura hangokat adott vasárnap. Bár én a befújóventi motorra tippeltem.
droberto2015-03-30 19:58:51 // 4474
Jah... meneteltünk egy kicsit, csak már csúszkáltak kis téli cipellős lábacskái. :)
droberto2015-03-29 20:35:17 // 4473
Jó kis nap volt a mai!

1. Nyert a Ferrari! :)

2. Átadtuk Tominak az új 156-osát. Több, mint 50 autóval érkeztünk, ami jól mutatja közösségünk összetartó erejét.

3. Ildikó, Ákos, Pityukoma cartársakkal sütiztünk egy jót.

Még néhány kép:
droberto2015-03-22 22:17:48 // 4472
Nem meséltem, de most kicsit tanácstalan vagyok ezért véleményetekre lennék kíváncsi.

Történt ugyanis, február utolsó szombatján elkezdtük szétszórni a meghívókat. Pécsre mentünk és odafele a Mecseken átkelve feltűnt, hogy 5 percenként jött szembe egy-egy zsír új, tök egyforma Volvó nyerges dömper. Hazafele 3 órával később a Zobákpusztai elkerülőn még javában jöttek mentek a kamionok. Közvetlen egy ilyen gép után haladtam, amikor egy nagy bukkanóról lefele jövet szemből is jött egy ilyen. Ekkor bazi nagy robajt hallottunk. Félreálltam és láttam, hogy durván megszórta a kammer kővel a vas elejét.
Behorpadt a motoháztető, megsérült a lökös műanyaga, több helyen berepedt a szélvédő valamint egy csomó helyen lepattant a festék.
Visszamentem az ominózus dombra és láttam, hogy az úttest tele van 3-5 cm-es kövekkel. Gyorsan léptem is innen, mert életveszélyes volt a hely. Hívtam a rendőröket, hogy rögzítsék az eseményt, és intézzék a takarítást. Gondoltam, kapok majd egy jegyzőkönyvet, amivel elindulhatok a kártérítés reményében.
Azért nem mentem a kammer után, mert inkább lefotóztam-videóztam a társait, hogy jönnek-mennek és nem használják a ponyva takarást, illetve mire felocsúdtam, a szembe jövő már messze járt.
Mikor kiért a szerv, rögzítette a tényeket és vagy 4 fószert le is kapcsolt. Kiderült, hogy a közeli kőbányából visznek nagy köveket a Dunához. Érdekes módon, a ponyvatakarás az utánuk érkezőkön már fent volt.
A rendőr elment a bányához, de az elmondások és a szállítólevelek alapján kis köveket nem vitt senki. Ellenben meg van annak az autónak a rendszáma, ami velem szembe jött a kérdéses időben.
A rendőr felhívta a cég vezetőjét, de ő elzárkózott mindennemű kártérítéstől.
Héten hívtak, hogy most ismeretlen elkövető ellen indítottak nyomozást.

Nem vagyok biztos benne, hogy a bukkanónál konkrétan a szembe jövő autóról esett le a kő, de abban igen, hogy ezek hordák oda.

Azon vagyok most, hogy felhívjam az embert, és valahogy egyezségre jussak vele.

Szerintetek?
Ti mit tennétek?
droberto2015-03-22 21:34:54 // 4471
Ja tényleg, ők kiszedik a centír miatt.
Én utálom kiszedni, félek, hogy eltörik...
droberto2015-03-22 21:32:16 // 4470
Jut eszembe. Múlt hét szombaton elmentünk Szegedre barátom E39-esére kerékért. Hát halljátok a nagyautóba nem fért be kettőnél több kerék. Azért ez vicces volt. Még jó, hogy jött velünk egy másik barátom a TT-jével. :)
droberto2015-03-22 21:28:24 // 4469
No ez durva.
A felniközepeket miért szeded ki?
droberto2015-03-22 21:25:55 // 4468
Vagy tedd fel egy másik szerverre, vagy írd le. :)
droberto2015-03-22 21:20:28 // 4467
Vááááá, nincsenek képek...
GRRR...
droberto2015-03-22 21:19:02 // 4466
Délután reszeltem az öntő kokillákat. :)
droberto2015-03-22 21:00:50 // 4465
Ti felni alapanyag: GAlSi7Mg
droberto2015-03-22 20:54:44 // 4464
Nem megy a képfeltöltés...
Vagy ti látjátok?
Tennék fel néhány dolgot.
droberto2015-03-22 20:37:30 // 4463
A Yatour egy nagy kalap szamóca. Van róla blogom is.
droberto2015-03-22 20:35:50 // 4462
Majd azért a huszonsokkilós nagykerék kihozza a bajt ám. :)
Nekem eddig csak a hátsó Lemförder stab pálcák bánták.

Ma elpucceroltam őket, kiszedtem a furatokból a rozsdát, lemértem a kopást és elkezdtem waxolni őket. El lehet pepecselni az időt....
droberto2015-03-21 20:21:35 // 4461
Most már csak a képfeltöltésnek kéne működnie. :)
droberto2015-03-21 20:10:05 // 4460
És végre mükszik a hátsó PDC leválasztás. 😅
droberto2015-03-21 13:33:04 // 4459
És végre műkszik a PDC leválasztás. 😅
droberto2015-03-21 13:29:58 // 4458
A TS830 8,5 mm profilmélységű.
Itt valami nem kerek. Nekem még mindig több mint 6, pedig én reszelem őket...
Most fogom frissen mérni.
droberto2015-03-19 22:16:39 // 4457
Nagyon szívesen mennék, de családi összeröffenés lesz. Kicsi az esély, de ha lehet megoldom, hogy ott legyek.
droberto2015-03-19 13:15:06 // 4456
Nekem az alábbi elképzelésem van az átlag futásteljesítménnyel egy prémium dízel GT illetően:

Az első 3 évében: 30-60k km. (Általában ilyenkor eladják.)
A második 3 évében ez a szám feleződik: 15-30k km.
6 év után pedig jellemzően keveset mennek, évi: 8-20k km-t.

A társaságunk autóparkjára is kb. ez a futás lehet a jellemző...

A két véglet tehát:

1., Magas futásteljesítmény: 3 évesen 180k, 6 évesen 270K, 9 évesen 330k km futás.
2., Alacsony futásteljesítmény: 3 évesen 90k, 6 évesen 135k, 9 évesen 159k km futás.

Szerintem ez a számítás az európai 159-es flotta 90%-át lefedi. A maradék tíz pedig a kivétel. Pl.: Piritu és Alfa159. Ők erősítik a szabályt. :)

Nektek mi a véleményetek?
droberto2015-03-19 13:10:13 // 4455
Nem értelek...
Már hogy a viharba ne számítana hány éves.
A kulcsszó az átlagfutás. A Taxi pedig nem átlag, főleg nem Alfában. Ott nyílván az üzemóra jobban előtérbe kerül. Úgy mint a rendőrautóknál is.
droberto2015-03-19 12:16:45 // 4454
Ezek jók, bár az Edge-ből van többféle.
Én inkább maradnék a Selénia WR PE-nél.
Az adalékolást, bocsánat revitalizálást, pedig lent kifejtettem.
droberto2015-03-19 10:25:06 // 4453
Jav.: A legöregebb JTD, max 17-18 éves lehet.
droberto2015-03-19 10:21:45 // 4452
Én is belekarcoltam a 190-be. Szar látni, de hidd el, ez ennek még gyerekkor.
Csak a félreszocializált szemünknek furcsa. :)
Nézd csak meg a régebbi 147, 166, 156, 146/145 JTD-ket. Még azok is vígan szaladnak, pedig nem egy közülük már 15-20 év feletti!

Ha neked az jobb lesz, VTT-n majd visszarakom 144-re. :)))
droberto2015-03-19 10:11:20 // 4451
Nem szeretnék beleugatni, és ez most nem is csak neked szól.
Mint minden olaj-kenőanyag, a fék, kormánymű hidraulika folyadéka is degenerálódik. Műszaki szemmel nézve igencsak ajánlatos a cseréje, már csak azért is mert egy bagatell összeg és az időráfordítás is csekély.
Arról nem is beszélve, hogy keverésnél a két folyadék tribológiai paraméterei kontrollálatlanul keverednek, ismeretlen tulajdonságú keveréket létrehozva.
SZVSZ a legtöbb amit tehetünk, hogy nem vegyészkedünk. :)
droberto2015-03-18 15:01:57 // 4450
Vedd el az övet, azt vágd jól hátra. 😊 Nekem is így tünik el a piros. Valószínű, hogy be kell csak állítani.
droberto2015-03-17 20:31:25 // 4449
"Azért emlékszem mikor még az autó megvétele előtt nézegettem a kereskedésben a gépet, hasra voltam esve, hogy hú mekkora féknyereg, meg tárcsa, de sajnos semmi extra." - 17 mázsa, az 17 mázsa. :(
droberto2015-03-17 19:19:19 // 4448
Ja... és 23 centivel rövidebb. (Mivel Golf alsóközepes PQ35-ös plattformján van)
droberto2015-03-17 19:17:50 // 4447
2.0 Tfsi. Nem kívánom, de jó érzés volt újra egy benzinest pörgetni. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.