droberto2015-04-19 19:37:30 // 4495
Az 5. ajtóra felszerelhetők nem ajánlatosak. A hátsó ajtót nem ekkora terhelésre tervezték. Sérülhet a fényezés is, a rátámaszkodásnál pedig behorpadhat a lemez.
Ezen kívül a gagyiknál elszakdhat a heveder.
Ami pedig a legjobb, hogy a rendőr is megbüntet, mert eltakarja a bringa a rendszámot és a lámpákat.
Vegyél vonóhorogra szerelhetőt. Az jó és biztonságos.
Én ilyet szeretnék egy 4. bringaszállítós adapterrel.
Ezen kívül a gagyiknál elszakdhat a heveder.
Ami pedig a legjobb, hogy a rendőr is megbüntet, mert eltakarja a bringa a rendszámot és a lámpákat.
Vegyél vonóhorogra szerelhetőt. Az jó és biztonságos.
Én ilyet szeretnék egy 4. bringaszállítós adapterrel.
droberto2015-04-19 19:24:55 // 4494
Leitattatok, lefogtatok, felerőszakoltátok rám, majd jól lefényképeztetek.
Egyébként meg nem is láccik'! :)))
Egyébként meg nem is láccik'! :)))
droberto2015-04-18 16:47:48 // 4493
Nagyon nagy erővel kell feltépni! Nyugi, 70%-hogy eltörnek a bolhák. :)
Sajnos ez ilyen. :(
Próbáld úgy hogy kint állsz vele egy fél napot a tűző kánukulában.
Sajnos ez ilyen. :(
Próbáld úgy hogy kint állsz vele egy fél napot a tűző kánukulában.
droberto2015-04-16 19:59:05 // 4492
Azért hogy asziggyék 200 Le+! 😃
droberto2015-04-16 19:57:02 // 4491
Én kaptam Phontól és a Trencsiknél is lett volna.
droberto2015-04-06 23:26:13 // 4490
És most nézem; még albínó is. :)
droberto2015-04-06 23:24:36 // 4489
droberto2015-04-06 23:13:14 // 4488
Bármelyik járási hivatalban lehet kérni a cserét.
12.300,- az ár.
12.300,- az ár.
droberto2015-04-06 23:13:09 // 4487
Próbáld meg hőlégfúvóval. Lehet szerencséd lesz. Arra vigyázz, hogy ne nyúljon meg.
Próba cseresznye. :)
Próba cseresznye. :)
droberto2015-04-05 11:02:10 // 4486
Anno a Norbi írta, hogy a szénkefe csere oldotta meg a "félmelegen nehezen indulás" problémáját. (Ez a probléma jó néhányunkat sújt.)
Bár nem vagyok villanyos szaki, de műszaki szemmel nézve ezt hitetlenkedve fogadtam.
Bár gondoltam egy próbát megérhet.
Egyébként a levétel-visszarakás nagy szívás volt?
Bár nem vagyok villanyos szaki, de műszaki szemmel nézve ezt hitetlenkedve fogadtam.
Bár gondoltam egy próbát megérhet.
Egyébként a levétel-visszarakás nagy szívás volt?
droberto2015-04-04 19:39:40 // 4484
Miből gondolod, hogy a szívósor a gond?
A Zoli elég jól elmerült ebben a témában (is), szerintem ő el fogja mondani a szívósorokról a véleményét. :)
Szerintem ettől a szerelőtől hozd el a motyót.
A Zoli elég jól elmerült ebben a témában (is), szerintem ő el fogja mondani a szívósorokról a véleményét. :)
Szerintem ettől a szerelőtől hozd el a motyót.
droberto2015-04-04 19:32:30 // 4483
Itt vagyunk Szászváron, és nem sokkal ez előtt ment el rolee46 CarTárs a 156-osával.
Csereberéltünk egy-egy körre és hasítottunk a Mecsek útjain. :)
Ami feltűnt, hogy sokkal jobb az ötvenhat a támlájának oldaltartása. A combtámasz viszont rövidebb. A motor karaktere hasonló, orgánuma viszont mélyebb. Alacsony tempóról jobban megindul. Hiába több száz kilót nem lehet, csak úgy letagadni. Kormányzása - néhányotok véleményével szemben - szerintem hasonló (bár kicsit keményebb a szervó). Kanyarban jobban ficánkol a bódé és jobban is dől. Féke harapósabb, bár sport tárcsák vannak rajta.
A Walter de Silva / Giugiaro kombo feketében lehengerlő! :)
Más: 10°C-ban a téli cipő már igen kenődik és tisztán érezhetőek az autó határai, szemben a 19-es kerékkel...
Csereberéltünk egy-egy körre és hasítottunk a Mecsek útjain. :)
Ami feltűnt, hogy sokkal jobb az ötvenhat a támlájának oldaltartása. A combtámasz viszont rövidebb. A motor karaktere hasonló, orgánuma viszont mélyebb. Alacsony tempóról jobban megindul. Hiába több száz kilót nem lehet, csak úgy letagadni. Kormányzása - néhányotok véleményével szemben - szerintem hasonló (bár kicsit keményebb a szervó). Kanyarban jobban ficánkol a bódé és jobban is dől. Féke harapósabb, bár sport tárcsák vannak rajta.
A Walter de Silva / Giugiaro kombo feketében lehengerlő! :)
Más: 10°C-ban a téli cipő már igen kenődik és tisztán érezhetőek az autó határai, szemben a 19-es kerékkel...
droberto2015-04-04 13:25:22 // 4482
droberto2015-04-04 10:30:12 // 4481
droberto2015-04-04 10:01:26 // 4480
droberto2015-04-04 09:57:50 // 4479
Nyári cipő puccer: (sajnos fél év csúszásban vagyok)







Felverte a rozsda a csavar furatokat:


Az ok, ismét a tréhül bevonatolt kötőelem. Ezt ugye már orvosoltam a horganyzással.
Nem volt egyszerű kíméletesen leszedni a lehelletvékony festékköddel borított aluöntvényről.
A gumikopásról is hamarosan írok...







Felverte a rozsda a csavar furatokat:


Az ok, ismét a tréhül bevonatolt kötőelem. Ezt ugye már orvosoltam a horganyzással.
Nem volt egyszerű kíméletesen leszedni a lehelletvékony festékköddel borított aluöntvényről.
A gumikopásról is hamarosan írok...
droberto2015-04-02 21:17:46 // 4478
Tudom, hogy nem ez a topicja, de valahogy mégsem áll kézre a kijelölt Balesetek topic, szóval:
Tomi autójának átadása a Duna TV Családbarát magazin műsorában.
:)
Tomi autójának átadása a Duna TV Családbarát magazin műsorában.
:)
droberto2015-03-30 21:26:01 // 4477
Én se ittam még kökénypálinkát. :)
droberto2015-03-30 21:21:30 // 4476
max 4-5 hét...
De no para! Lesz. :)
De no para! Lesz. :)
droberto2015-03-30 20:59:05 // 4475
Nekem is fura hangokat adott vasárnap. Bár én a befújóventi motorra tippeltem.
droberto2015-03-30 19:58:51 // 4474
Jah... meneteltünk egy kicsit, csak már csúszkáltak kis téli cipellős lábacskái. :)
droberto2015-03-29 20:35:17 // 4473
droberto2015-03-22 22:17:48 // 4472
Nem meséltem, de most kicsit tanácstalan vagyok ezért véleményetekre lennék kíváncsi.
Történt ugyanis, február utolsó szombatján elkezdtük szétszórni a meghívókat. Pécsre mentünk és odafele a Mecseken átkelve feltűnt, hogy 5 percenként jött szembe egy-egy zsír új, tök egyforma Volvó nyerges dömper. Hazafele 3 órával később a Zobákpusztai elkerülőn még javában jöttek mentek a kamionok. Közvetlen egy ilyen gép után haladtam, amikor egy nagy bukkanóról lefele jövet szemből is jött egy ilyen. Ekkor bazi nagy robajt hallottunk. Félreálltam és láttam, hogy durván megszórta a kammer kővel a vas elejét.
Behorpadt a motoháztető, megsérült a lökös műanyaga, több helyen berepedt a szélvédő valamint egy csomó helyen lepattant a festék.
Visszamentem az ominózus dombra és láttam, hogy az úttest tele van 3-5 cm-es kövekkel. Gyorsan léptem is innen, mert életveszélyes volt a hely. Hívtam a rendőröket, hogy rögzítsék az eseményt, és intézzék a takarítást. Gondoltam, kapok majd egy jegyzőkönyvet, amivel elindulhatok a kártérítés reményében.
Azért nem mentem a kammer után, mert inkább lefotóztam-videóztam a társait, hogy jönnek-mennek és nem használják a ponyva takarást, illetve mire felocsúdtam, a szembe jövő már messze járt.
Mikor kiért a szerv, rögzítette a tényeket és vagy 4 fószert le is kapcsolt. Kiderült, hogy a közeli kőbányából visznek nagy köveket a Dunához. Érdekes módon, a ponyvatakarás az utánuk érkezőkön már fent volt.
A rendőr elment a bányához, de az elmondások és a szállítólevelek alapján kis köveket nem vitt senki. Ellenben meg van annak az autónak a rendszáma, ami velem szembe jött a kérdéses időben.
A rendőr felhívta a cég vezetőjét, de ő elzárkózott mindennemű kártérítéstől.
Héten hívtak, hogy most ismeretlen elkövető ellen indítottak nyomozást.
Nem vagyok biztos benne, hogy a bukkanónál konkrétan a szembe jövő autóról esett le a kő, de abban igen, hogy ezek hordák oda.
Azon vagyok most, hogy felhívjam az embert, és valahogy egyezségre jussak vele.
Szerintetek?
Ti mit tennétek?
Történt ugyanis, február utolsó szombatján elkezdtük szétszórni a meghívókat. Pécsre mentünk és odafele a Mecseken átkelve feltűnt, hogy 5 percenként jött szembe egy-egy zsír új, tök egyforma Volvó nyerges dömper. Hazafele 3 órával később a Zobákpusztai elkerülőn még javában jöttek mentek a kamionok. Közvetlen egy ilyen gép után haladtam, amikor egy nagy bukkanóról lefele jövet szemből is jött egy ilyen. Ekkor bazi nagy robajt hallottunk. Félreálltam és láttam, hogy durván megszórta a kammer kővel a vas elejét.
Behorpadt a motoháztető, megsérült a lökös műanyaga, több helyen berepedt a szélvédő valamint egy csomó helyen lepattant a festék.
Visszamentem az ominózus dombra és láttam, hogy az úttest tele van 3-5 cm-es kövekkel. Gyorsan léptem is innen, mert életveszélyes volt a hely. Hívtam a rendőröket, hogy rögzítsék az eseményt, és intézzék a takarítást. Gondoltam, kapok majd egy jegyzőkönyvet, amivel elindulhatok a kártérítés reményében.
Azért nem mentem a kammer után, mert inkább lefotóztam-videóztam a társait, hogy jönnek-mennek és nem használják a ponyva takarást, illetve mire felocsúdtam, a szembe jövő már messze járt.
Mikor kiért a szerv, rögzítette a tényeket és vagy 4 fószert le is kapcsolt. Kiderült, hogy a közeli kőbányából visznek nagy köveket a Dunához. Érdekes módon, a ponyvatakarás az utánuk érkezőkön már fent volt.
A rendőr elment a bányához, de az elmondások és a szállítólevelek alapján kis köveket nem vitt senki. Ellenben meg van annak az autónak a rendszáma, ami velem szembe jött a kérdéses időben.
A rendőr felhívta a cég vezetőjét, de ő elzárkózott mindennemű kártérítéstől.
Héten hívtak, hogy most ismeretlen elkövető ellen indítottak nyomozást.
Nem vagyok biztos benne, hogy a bukkanónál konkrétan a szembe jövő autóról esett le a kő, de abban igen, hogy ezek hordák oda.
Azon vagyok most, hogy felhívjam az embert, és valahogy egyezségre jussak vele.
Szerintetek?
Ti mit tennétek?
droberto2015-03-22 21:34:54 // 4471
Ja tényleg, ők kiszedik a centír miatt.
Én utálom kiszedni, félek, hogy eltörik...
Én utálom kiszedni, félek, hogy eltörik...
droberto2015-03-22 21:32:16 // 4470
Jut eszembe. Múlt hét szombaton elmentünk Szegedre barátom E39-esére kerékért. Hát halljátok a nagyautóba nem fért be kettőnél több kerék. Azért ez vicces volt. Még jó, hogy jött velünk egy másik barátom a TT-jével. :)
droberto2015-03-22 21:28:24 // 4469
No ez durva.
A felniközepeket miért szeded ki?
A felniközepeket miért szeded ki?
droberto2015-03-22 21:25:55 // 4468
Vagy tedd fel egy másik szerverre, vagy írd le. :)
droberto2015-03-22 21:20:28 // 4467
Vááááá, nincsenek képek...
GRRR...
GRRR...
droberto2015-03-22 21:19:02 // 4466
Délután reszeltem az öntő kokillákat. :)
droberto2015-03-22 20:54:44 // 4464
Nem megy a képfeltöltés...
Vagy ti látjátok?
Tennék fel néhány dolgot.
Vagy ti látjátok?
Tennék fel néhány dolgot.
droberto2015-03-22 20:37:30 // 4463
A Yatour egy nagy kalap szamóca. Van róla blogom is.
droberto2015-03-22 20:35:50 // 4462
Majd azért a huszonsokkilós nagykerék kihozza a bajt ám. :)
Nekem eddig csak a hátsó Lemförder stab pálcák bánták.
Ma elpucceroltam őket, kiszedtem a furatokból a rozsdát, lemértem a kopást és elkezdtem waxolni őket. El lehet pepecselni az időt....
Nekem eddig csak a hátsó Lemförder stab pálcák bánták.
Ma elpucceroltam őket, kiszedtem a furatokból a rozsdát, lemértem a kopást és elkezdtem waxolni őket. El lehet pepecselni az időt....
droberto2015-03-21 20:21:35 // 4461
Most már csak a képfeltöltésnek kéne működnie. :)
droberto2015-03-21 20:10:05 // 4460
droberto2015-03-21 13:33:04 // 4459
droberto2015-03-21 13:29:58 // 4458
A TS830 8,5 mm profilmélységű.
Itt valami nem kerek. Nekem még mindig több mint 6, pedig én reszelem őket...
Most fogom frissen mérni.
Itt valami nem kerek. Nekem még mindig több mint 6, pedig én reszelem őket...
Most fogom frissen mérni.
droberto2015-03-19 22:16:39 // 4457
Nagyon szívesen mennék, de családi összeröffenés lesz. Kicsi az esély, de ha lehet megoldom, hogy ott legyek.
droberto2015-03-19 13:15:06 // 4456
Nekem az alábbi elképzelésem van az átlag futásteljesítménnyel egy prémium dízel GT illetően:
Az első 3 évében: 30-60k km. (Általában ilyenkor eladják.)
A második 3 évében ez a szám feleződik: 15-30k km.
6 év után pedig jellemzően keveset mennek, évi: 8-20k km-t.
A társaságunk autóparkjára is kb. ez a futás lehet a jellemző...
A két véglet tehát:
1., Magas futásteljesítmény: 3 évesen 180k, 6 évesen 270K, 9 évesen 330k km futás.
2., Alacsony futásteljesítmény: 3 évesen 90k, 6 évesen 135k, 9 évesen 159k km futás.
Szerintem ez a számítás az európai 159-es flotta 90%-át lefedi. A maradék tíz pedig a kivétel. Pl.: Piritu és Alfa159. Ők erősítik a szabályt. :)
Nektek mi a véleményetek?
Az első 3 évében: 30-60k km. (Általában ilyenkor eladják.)
A második 3 évében ez a szám feleződik: 15-30k km.
6 év után pedig jellemzően keveset mennek, évi: 8-20k km-t.
A társaságunk autóparkjára is kb. ez a futás lehet a jellemző...
A két véglet tehát:
1., Magas futásteljesítmény: 3 évesen 180k, 6 évesen 270K, 9 évesen 330k km futás.
2., Alacsony futásteljesítmény: 3 évesen 90k, 6 évesen 135k, 9 évesen 159k km futás.
Szerintem ez a számítás az európai 159-es flotta 90%-át lefedi. A maradék tíz pedig a kivétel. Pl.: Piritu és Alfa159. Ők erősítik a szabályt. :)
Nektek mi a véleményetek?
droberto2015-03-19 13:10:13 // 4455
Nem értelek...
Már hogy a viharba ne számítana hány éves.
A kulcsszó az átlagfutás. A Taxi pedig nem átlag, főleg nem Alfában. Ott nyílván az üzemóra jobban előtérbe kerül. Úgy mint a rendőrautóknál is.
Már hogy a viharba ne számítana hány éves.
A kulcsszó az átlagfutás. A Taxi pedig nem átlag, főleg nem Alfában. Ott nyílván az üzemóra jobban előtérbe kerül. Úgy mint a rendőrautóknál is.
droberto2015-03-19 12:16:45 // 4454
Ezek jók, bár az Edge-ből van többféle.
Én inkább maradnék a Selénia WR PE-nél.
Az adalékolást, bocsánat revitalizálást, pedig lent kifejtettem.
Én inkább maradnék a Selénia WR PE-nél.
Az adalékolást, bocsánat revitalizálást, pedig lent kifejtettem.
droberto2015-03-19 10:25:06 // 4453
Jav.: A legöregebb JTD, max 17-18 éves lehet.
droberto2015-03-19 10:21:45 // 4452
Én is belekarcoltam a 190-be. Szar látni, de hidd el, ez ennek még gyerekkor.
Csak a félreszocializált szemünknek furcsa. :)
Nézd csak meg a régebbi 147, 166, 156, 146/145 JTD-ket. Még azok is vígan szaladnak, pedig nem egy közülük már 15-20 év feletti!
Ha neked az jobb lesz, VTT-n majd visszarakom 144-re. :)))
Csak a félreszocializált szemünknek furcsa. :)
Nézd csak meg a régebbi 147, 166, 156, 146/145 JTD-ket. Még azok is vígan szaladnak, pedig nem egy közülük már 15-20 év feletti!
Ha neked az jobb lesz, VTT-n majd visszarakom 144-re. :)))
droberto2015-03-19 10:11:20 // 4451
Nem szeretnék beleugatni, és ez most nem is csak neked szól.
Mint minden olaj-kenőanyag, a fék, kormánymű hidraulika folyadéka is degenerálódik. Műszaki szemmel nézve igencsak ajánlatos a cseréje, már csak azért is mert egy bagatell összeg és az időráfordítás is csekély.
Arról nem is beszélve, hogy keverésnél a két folyadék tribológiai paraméterei kontrollálatlanul keverednek, ismeretlen tulajdonságú keveréket létrehozva.
SZVSZ a legtöbb amit tehetünk, hogy nem vegyészkedünk. :)
Mint minden olaj-kenőanyag, a fék, kormánymű hidraulika folyadéka is degenerálódik. Műszaki szemmel nézve igencsak ajánlatos a cseréje, már csak azért is mert egy bagatell összeg és az időráfordítás is csekély.
Arról nem is beszélve, hogy keverésnél a két folyadék tribológiai paraméterei kontrollálatlanul keverednek, ismeretlen tulajdonságú keveréket létrehozva.
SZVSZ a legtöbb amit tehetünk, hogy nem vegyészkedünk. :)
droberto2015-03-18 15:01:57 // 4450
Vedd el az övet, azt vágd jól hátra. 😊 Nekem is így tünik el a piros. Valószínű, hogy be kell csak állítani.
droberto2015-03-17 20:31:25 // 4449
"Azért emlékszem mikor még az autó megvétele előtt nézegettem a kereskedésben a gépet, hasra voltam esve, hogy hú mekkora féknyereg, meg tárcsa, de sajnos semmi extra." - 17 mázsa, az 17 mázsa. :(
droberto2015-03-17 19:19:19 // 4448
Ja... és 23 centivel rövidebb. (Mivel Golf alsóközepes PQ35-ös plattformján van)
droberto2015-03-17 19:17:50 // 4447
2.0 Tfsi. Nem kívánom, de jó érzés volt újra egy benzinest pörgetni. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
453
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV