Bemész az NKH közlekedési felügyeletére kérsz egy szemlét (1700,- pénz), mondod, hogy D-t szeretnél, mert bezavarja a radart (bár szerintem indokolnod se muszály), azt már kapod is a bejegyzést a forgalmiba, hogy lehet. :)
Típusbizonyítvány:



Ezzel bemész a Kormányablak okmányirodájába, és kéred előre a D tipusú rendszámot (12.300,- pénz). 1-2 hét alatt legyártják, bemész érte és leadod az A típust.
Jó neked, az enyém már annak is örülne, ha fél év után már végre össze lenne rakva teljesen.
Pénteken megjött a 3. Bosal elektronika:

Ez már 59 specifikus, úgyhogy ennek már hibátlannak kell lennie. :)
Grat még ecce. :)
Neked nem zavarja a PDC fejeket a rendszámtáblatartó?
Gratula, üdv újra az utakon. :)
Pityukoma neked meg minden Tisztelet, hogy bárhol, bármikor, idődet és energiádat nem kímélve segítesz a Cartársakon.
Így van. A rövid táv, a hőmérséklet és a megállások hossza számít. Nekem az Alfa Így 8-11 lityót eszik Pakson. Most szombaton Pesten meg beérte 8,5-el. Bár a forgalom sokat számít...
Ejjjjh... de szeretnék egy vízforralót. :)
Autóápolás -
1033 hsz, és
1114.
A tökéleteset még nem találtam meg...
Én is azt kerestem.
Ezek szerint a tulaja keveset használja. :)
Amorés keresés alapján továbbiak:
Szido
Kedves CarTársak!
Kérem, hogy szíveskedjetek visszaigazolni egy gördülő listában, hogy mennyien jönnétek feb. 7-én a Campona-ba, és kit érdekelne a Tropicarium, vagy a Csodák Palotája.
(néznék valami csoportos belépési lehetőségnek utánanézni), éppúgy intéznék helyet az étteremben, de ehhez tudnom kellene egy kb. létszámot.
Részletesebb infó a kapcsolódó HSZ-ben.
Indítom a listát
1. Dömpi + 3,5 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
2. droberto + 1 fő, Tropicarium+CsoPa+étterem
És csillapít rendesen, megfordítva?
Attól függ, hogy négy vagy többhengeres. :)
Mérd le az akksitálca hosszát. :)
Elment a feszültség, vagy nyomva tartottad a Trip gombot.
Sajnos nem lehet visszaállítani. :(
Persze mert hiába kicsi (egyébként szerintem cukorfalat), de pénzt keresel vele. :)
Egyébként meg vérszomjas fenevadak
ezek. :)))
Persze mert hiába kicsi (egyébként szerintem cukorfalat), de pénzt keresel vele. :)
Egyébként meg vérszomjas fenevadak
ezek. :)))
Érdekes videó, köszi. :)
Gondolom volt belőle felhördülés.
SZVSZ ez alapján választani nem megfelelő, mert ez csak egy képessége az olajnak a másik 8 mellett. Ezt kicsit amolyan hatásvadász, TeleShopos, olajadalékos videónak éreztem. A 400°C pedig nem életszerű. Legalábbis nem így.
Még egy érdekesség ezzel kapcsolatban: Egy barátom húga dolgozik a BP-nél és azt mondta, hogy van olyan olaj, aminél nincs különbség a BP és Castrol közt. Ua. az alapolaj ua-al. az adalékokkal. Egyedül az ár a különbség. A Castrolt drágábban adják. :)
Jó ötlet a megyematrica, főleg annak aki sokat jár de max csak 2 megyén keresztül (pl neked főként Pest megyében krúzolónak). Ha én megveszem Tolnát, Fejért, és Pestet az mondjuk az utazásom 80%-át lefedi, de ha el kell mennem Győrbe, Egerbe, Pécsre vagy külföldre úgyis vennem kell 10 naposat vagy havit. Na így már viszont sok (nekem).
Meg a saját sztorimhoz hozzá teszem, hogy az 1-es ott annyira nem ismerem és a Waze meg fel akart vinni az M1-esre. Hazafele pedig az Outletből, pedig az M0-át javasolta, de ahelyett, hogy a 7-esen levitt volna a 6-os fele, a fizetős M6 ki/beveztőre vitt rá. Itt viszont már nyűgös voltam és hallgattam rá. :) Az érdi tető előtt jöttem rá a 6-osra. Remélem nem volt/látott kamera. :)
Az egyik blogomban boncolgattam a témát. :)
Én ilyet még nem tapasztaltam, használatukkor. Bár hozzáteszem, hogy szerintem a forrás nagyon fontos. Én Mo legnépszerűbb torrent oldalát használom.
Nem vagyok rá büszke, de amíg a kereseti viszonyok olyanok amilyenek ez így fog maradni.
Az enyém is tiszta huppli.
Én próbáltam C3-as olajat, de miután jobban utánajártam visszatértem a C2-re. Korom, kén, és szulfáthamu tartalomban egyformák, viszont a dinamikai viszkozitása magasabb a C3-nak.
Táblázat.
Két különbség van. Nagyobb a melegoldali viszkozitása, és C2 helyett C3-as. (Vigyázat, a szám a "C-nél nem teljesítményszintet jelöl.)
Ez az online változat, ezzel nem sok mindenre jó.
A
kedvenceim közt megtalálod. Beregelsz az MHH-n, utána meg letöltöd a torrent fájlt. :)
Még a nyitást egy rugóval meg tudod oldani, de a lecsukást?
Ma voltam Pesten a verdával ami végre nagyon jól esett, de két dolog miatt idegbajt kaptam (leszámítva azt, hogy egész nap esett a hó és az eső a sózott utakra):
1. A Bosh Aerotwin ablaktörlő lapát - sajnos most már be kell látnom nekem is -, egy nagy kalap sz@r. A ~10°C alatti szélvődőn, kevés víz esetén, felfele mozgáskor pattog mint az állat, bazi nagy ricsajt keltve.
Megnyúznám a lapát tervezőjét és a tesztelőit is akik a legjobbnak titulálták. Bosh Aerotwin = Fosch
2. Kilőném a világűrbe a balf@sz kormányunkat is az útdíjukkal együtt. A 4 napos matrica eltörlés után csak sikerült kieszelkedniük, hogy a paraszt kénytelen legyen matricára minimum 10-15K Ft/év kiadni.
Nem fér a fejembe, hogy gyorsforgalmi-, és elkerülő utak használatáért minek kell fizetni. Pont a városban való haladást, kéne "büntetni" kedves pupákok! Miért jó, az, ha bevezetik a városokba a forgalmat?
Konkrétan: Az Erzsébet hídról egy katasztrófa Biatorbágyra kijutni. Főleg úgy, hogy még az online útvonaltervezők is folyamat fel akarnak vinni a pályára.
Illetve az meg milyen már, hogy az M0 valahol fizetős, valahol meg ingyenes? Imádom a magyar szabályok egyszerűségét és átláthatóságát. Idióták gyülekezete!
Egyébként én is gondolkodtam a csomiajtó teló cserén. Kicsit már lusta és lassú.
Felfele úgy kell már húzni, és lefele se sokat csillapít.
Én próbálok, majd olyat venni ha (ésszerűen) nem lehet gyárit (Stabilus Lift-o-Mat) venni, ami véghelyzetben csillapított.
Ha fordítva lenne írva a beszerelés, azt pedig a gyártótól kérdezném meg, hogy biztos jó úgy?
Én még sohasem jártam ezzel pórul. Ha a megnyitás után nem az történik aminek kell (pl gyanús nevű dolgokat elkezd telepíteni), simán be szoktam zárni.
Vannak rinyás szoftverek, amik már egy egyszerű exe-re is vírust mondanak (pl. Eset).
Otthon Kasperek futnak, de eddig kopp-kopp-kopp.
Az adalékanyag beleburogatás kimenetele sokesélyes (és SZVSZ teljesen felesleges). Nem javaslom.
Ha nagyon jót akarsz, cseréld gyakran a gyári olajat jó minőségű szűrővel.
BMV: Szerintem az E90 sehol nincs design-ba a 159-hez képest. Futóműben, és jónáhány dologban pedig előrébb van az ALFA.
Pezsó: Jó autó. Kisebb kormánykerék, felálló szőrcsomók és kemény mellbimbók... hát ez nagy kamu kérem! Amikor pl. ráteszed autópálya felhajtóra, nincs ilyen semleges sodródásos terhelésváltásos, belefékezős fenékdobatás. Itt kérem, eespés négykerékkel fékezés van, visszalussulva papi tempóra. Egy vicc.
A Magnatec-et nem tölteném bele, csak max egy régebbi autóba.
Jó olaj, csak eredeti legyen.
Hijjjjj..... :(
Mindenesetre autentikus dj pultod van. :)
Köszi a képet. :)
Próbáltam széttolni és is, de egyenlőre nem adta magát.
Én azért még midig bízom benne, hogy legalább egy fél nap erejéig tiszteleteket teszitek.
Javaslom, hogy zsírtalanítás után mielőbb ragaszd le szig-szalaggal a lyukat.
Dalma, Robi jelentkezik február 7-re. :)
Lassan átvehetik az új normákat (normáinkat) a szakszervizek. :)
Már ha fel akarnak zárkózni. :)
Gyakorolja mindenki, mert aki nem hozza a szintidőt az pálinkázik. :)
Bár ezt lehet át kell gondolni. Nem egy szigorú bünti. :)
Egy képet, vagy videót már valaki tolhatna, mert szétb@sz az ideg már. :)))
Szíkretfjúcsör. Ez nagyon nagy. :)
Tíz év után is tartogat még meglepetéseket a modell....
Hallod lementem megnéztem.
Van a műanyag box, az fix ugye. Van a könyöklő korpusza (a flokkolt basz), ami a boxba rögzített tengely körül forog. A könyöklő teteje (a szivacsocs-műbőrös basz), szintén e tengely körül forog.
Úgyhogy több szabadsági fok nem nagyon lőn. Nálam. :(
Más:
Az elvágott PDC hátsó csippanó vezeték elvágás után, a vezérlő végzetes hibát tárolt és nem ment addig míg MES-el ki nem töröltem a hibát. :)
Képet, nem csinálnál róla?
Szerintem többünket érdekelné. :)
Két dolog van, hogy melyik-melyiknek a következménye senki nem tudja:
1. A magyar jogszabályok, feleslegesen és értelmetlenül bonyolultak.
2. A magyar ember leleményes, és mindenhez talál kiskaput.
Ergo, majd ez is lesz valahogy. :)
Nekem szól melegen, hidegen. Melegen kb. 30%-al halkabban.
Én nem piszkálnék semmit. SZVSZ felesleges.
Vigyázz rá. Hidegen ne lőjed neki, illetve ne állítsd le raccing után. :)
Ja, és járj sűrűn cserélt gyári olajjal és szűrővel.
Ha drasztikusan romlik az állapota, akkor nyúlnék én hozzá.
Az enyém
ilyen. Már ha az alacsony nyomásnál hallható huhogásról beszélünk...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.