Fórum >> Típusok >> 159

droberto2015-02-12 05:40:31 // 4396
Szerintem mint egykezes telefon, max 4,3". Ha meg nem zsebben hordod, akkor még a Phablet nagyon jó alternatíva a maga 5-6"-jával.
droberto2015-02-12 05:36:00 // 4395
A médiumok tolják ezt a fémváz hisztit, de elmondhaták(hatnátok), hogy miért is jobb az. A plasztik könnyebb és ellenállóbb is, és a mai technikávaln igen sokoldalú. Ja, hogy a fém meg drágább...?
droberto2015-02-10 12:42:17 // 4394
1. Akksi saru levétel.
2. Hibakódkiolvasás, majd hiba elhárítás.
3. Kontakt tisztítás.
4. Hasonló problémák kutatása barátunknál, angol nyelven.
.
.
.
Több ötletem nincs. :)
droberto2015-02-10 12:39:24 // 4393
Ebben igazad van, de a világ sajnos nem erre halad. Általános igény, hogy bárki, bármit, bárhogy meg tudjon oldani. Lehetőleg azonnal. A minőség persze általában nem számít. :(
Konkrétabban, jútúbparti akarsz az autóban. :)
Persze tudom, hogy te az okostelefonokat sem kedveled. :)
droberto2015-02-10 12:35:27 // 4392
Gratula.
Köszönjük a blogot. :)
droberto2015-02-10 12:34:41 // 4391
Gratula a vashoz.
Kérdéseddel kapcsolatban pedig: keress vissza itt a topicban, mert az elmúlt években 4-5x kiveséztük a témát. :)
droberto2015-02-10 12:32:35 // 4390
Így van. Pont Pityukomával beszéltük ezt. Reccsen egyet, azt már jön is. :)
droberto2015-02-10 07:56:09 // 4389
Sajnos az 1.6-é is eldurran. :(
droberto2015-02-10 07:56:06 // 4388
Gyanítom, hogy nálad sem a bőr van kiülve, hanem a szivacs van összetörve a bal combtámasznál. Ha ki lenne "sámfázva" kisimulna újra. :)
droberto2015-02-10 07:20:01 // 4386
Én ilyet tettem be. Nekem a Yatour nem vált be.
droberto2015-02-09 07:46:28 // 4385
Már csak nyolcat kell aludni. :)
droberto2015-02-09 07:45:28 // 4384
Nem híres az, hanem már hírhedt. :)))
droberto2015-02-09 07:19:54 // 4383
Csak nem a Perma Film-re gondolsz? :)
Egy véges volt igen.
Most már csak a kipuff bevonatot kell helyreállítani, hogy ne legyen szégyenkeznivalóm.
droberto2015-02-09 00:27:20 // 4382
Helyreállt a rend, a világ erői nyugalomba kerültek.
Végre szimmetrikus a 159-em hátul. :)
Avagy vonóhorog varia 3.0:


droberto2015-02-07 23:33:41 // 4381
Asztronauta drájverek:
droberto2015-02-07 23:32:36 // 4380
Nem tudom miről beszéltek... :)
droberto2015-02-07 23:25:57 // 4379
Egyszer örülnénk, hogyha te is tiszteltedet tennéd egy ilyen hepeningen, végre. :)
droberto2015-02-07 23:19:22 // 4378
Nagyon köszönjük, a szervezést, nagyon jól éreztük magunkat, jó volt újra együtt lenni, ilyen hosszú idő után főleg.
A kaja bazira ízlett, ilyen finom paradicsom leves még sehol nem ettem. :)
Illetve, jó volt új arcokat is megismerni. :)
Fotók: 159-es évnyitó találkozó 2015 - Campona
droberto2015-02-07 13:38:23 // 4377
Ilyen egy Alfŕs ha éhes:

Avagy ilyen, ha olasz étterembe szabadul...
😊
droberto2015-02-07 08:46:11 // 4376
Itt tegnapra jól behavaztunk. :(
Nem leszek tiszta... :(
Kilenckor indulunk.
droberto2015-02-06 19:49:45 // 4375
Megdöglöttca festék. Újrajŕtszŕs lesz. Holnap elmesélem.
droberto2015-02-06 19:20:20 // 4374
Sz@pás van, holnapra nem kész kész a vas. 😐
Most egy kicsit haragszom magamra, hogy ebbe beleálltam:

Először karton sablon, ez alu, majd jöhet a 3-as saválló...
Meg már a hó is nagy...
droberto2015-02-06 19:12:34 // 4373
Emelet: Fény, hely, szabadság! ☺
droberto2015-02-06 12:49:16 // 4372
Ahogy én csináltam az pepecs. A másik véglet a ház előtti dótkefézés és ecset + trinát kombó, vagy a full fóliázás és Motip nyeregspré szett. Az enyémről le8rŕst találsz a hsz. közt a tavalyi negyedévben, illetve van jónéhŕny blog is a procedúráról....
droberto2015-02-06 12:45:25 // 4371
Rendik vagytok. 😀 Remélsm most már tényleg összeáll az Emil autója is.
Illetve remélem én is megleszek a holnapi talira az összerakással.
droberto2015-02-05 10:41:24 // 4370
Ha látsz oxidot a csatlakozáson, akkor sanszos, hogy az a gond. Ha nem akkor lehet tovább menni....
droberto2015-02-05 10:19:58 // 4368
A Vályi ezt kérdezte, tőle, hogy: "makulátlan?"!
De beteszem, mert szerintem ez volt a kulcsmondat:
"Már a telefonban közöltem vele, hogy jó, ha most vagyunk korrektek egymáshoz, hiszen ne raboljuk egymás idejét. Most meséljen el róla mindent, amit lehet, mert csak makulátlan autó érdekel minket."
droberto2015-02-04 11:13:31 // 4367
Szinttől függetlenül a a makulátlan és korrekt szó értelmezése mindenhol ugyan azt kell, hogy jelentse.
Ha meg nem, akkor ezért járt volna egy atyai. Felteszi úgy a képet, hogy a szakadás nem látszik? Szerinted ez milyen ember?
(Persze a pontos sztorit nem ismerem én se, képek nélkül én sem indultam volna.)
droberto2015-02-04 10:26:14 // 4366
Én a kötőelemeken levő bevonatot, még jóindulattal sem nevezném horganynak.
droberto2015-02-04 10:25:22 // 4365
Pofán is basztam volna, a szlovák gennyládát, azok után, hogy direkt rá is kérdeztek, hogy tényleg hibátlan....
droberto2015-02-04 07:21:11 // 4364
Beszívta az EGR az indexet! :)
Ezt most ugye nem komolyan kérdezed?
Olvasd ki a hibakódot, azt utána talán tudunk tippet adni.
droberto2015-02-03 10:34:13 // 4363
Por helyett kén dioxidot akartam írni.
droberto2015-02-03 10:31:24 // 4362
Az EU-nak rá kéne eszmélnie, hogy ezek a mérési ciklusok elavultak. Bizonyos szennyezőnyagokat kiválóan szűrjük már (por), de a többit csak látszólag. Nem jó ez így egyik félnek sem. Papíron jól mutat, de NEDC mérési ciklus igen messze áll a valóságtól...
droberto2015-02-03 10:05:06 // 4361
Ne legyél ilyen szigorú. Jó alapokkal bír az 1750.
A Busso féle V6-ot nem 6 évig gyátották hanem 26!.
droberto2015-02-03 09:53:11 // 4360
Az biztos, hogy az első éveseket kerülném én is. A Giu-ban MultiAir-el már már nem kéne szarnak lennie. Persze ilyenek ott is lehetnek mint a JTDm2-nél, hogy EGR hűtő repedés.
droberto2015-02-03 09:49:18 // 4359
Még sose láttam.
Szerintem anno fostak felvillantani...
droberto2015-02-03 07:19:13 // 4358
Az enyém nincs benne a bent levő 54!-ben. :(
droberto2015-02-02 21:17:50 // 4357
Én meg se néztem az időbeosztást. A lényeg, hogy talizzunk már. :)
droberto2015-02-02 13:02:04 // 4356
Üdv a 159-esek közt. :)
droberto2015-02-02 07:30:15 // 4355
Hmmm... érdekes.
Akkor csak ismerte a pályát és feltett mindent egy lapra.
Vagy már öregszel. :)))
droberto2015-02-01 23:28:52 // 4354
Akkor biztosan a MiTo-val voltál...
Nem voltak kanyarok?
droberto2015-02-01 20:13:28 // 4353
Már többször írtam, hogy van a családban egy 1.4-es Lacetti. Pont annyi Ft neki egy km, mint nekem az Alfával. :) Cserébe úgy megy mint a volt kispolszkim. Csattog mint a p@csa, és volt már egy rahedli baja a gáztól. Ja, és 3-4 kiló volt a beszerelés. Most meg, hogy felb@szták a gáz árát a benyó meg visszament, soha a büdös életbe nem térül meg.
Ja és vagy nincs csomagtartód, vagy nem jutsz el 400 km-nél többre. Alig van töltőállomás, sok azok közül is csak nappal van nyitva.
De ha ez nem elég kérdezd meg a Winklert a tehénje elgázosításáról. Az ráadásul nagy benzines V motor. Pedig neki az ország legnívósabb műhelye csinálta.
Én azt mondom, hogy jó az LPG és a Erdgas is, csak gyári legyen.
Véleményem szerint egy átalakítást egy Remapnak is követnie kéne, de őszintén te hallottál már ilyenről?
droberto2015-02-01 19:44:41 // 4352
A TS, JTS, Boxer a kényes. A V6 az stramm! :)
droberto2015-02-01 19:40:13 // 4351
Minek? Hogy gusztustalan hangja legyen? Még 5l-et rátegyen a 15l-es fogyasztására? Vagy 30%-al gyengébb legyen?
Hagyjuk már az utólagos LPG-t. Egy vicc!
Aki spórolni akar vegyen dízelt.
Szerintem.
droberto2015-02-01 19:37:45 // 4350
Alapvetően igazat ír, bár azért annyira nem rosszak a JTD-k. Főleg nem a JTDm2-ők.
Kétségtelen, hogy az Arese-i V6-a csúcs. Élmény/fenntarthatóság szempontjából viszont jobb a TS, JTS és a Boxer. Bár az is tény, hogy ezek már elavult és kényes technikák. :(
Remélem, hogy az új benzinesek végre ismét izgalmasak lesznek....
droberto2015-02-01 16:56:06 // 4349
Hirtelen nem is értettelek. :)
Egyébként én is kevertem már össze...meg még fogom is. :)
droberto2015-02-01 14:54:06 // 4348
Ez az NKH renceréből elérhető tip biz, amit sikerült beszereznem.
droberto2015-02-01 12:28:35 // 4347
Én B-t akarok, úgyhogy kellesz! :)
Egyébként nekem mindegy, hogy belírják, igazolást adnak, vagy csak a cencerbe írják be. A lényeg, hogy mondják rá az áment, és mehessek az okmányirodába.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.