Az új MK3-as már MQB. :)
Többek közt ezért is versenyképesek vele, mert könnyű és rugalmasan variálható hosszban és szélességben.
Egyébként vicc, hogy január vége óta semmi hír nincs az Alfa Giorgio platformjáról.
Meg úgy egyébként az utódról... :(
droberto2015-03-17 19:15:07 // 4446
droberto2015-03-17 18:14:44 // 4445
Még nem MQB, de ha a Brera is ennyi lenne, akkor biztos kellene egy. :)
Persze tudom, ez egyel kisebb kategória...
Persze tudom, ez egyel kisebb kategória...
droberto2015-03-17 18:05:18 // 4444
Bosch, Bosch :)
droberto2015-03-17 18:04:35 // 4443
Ja ami legjobban fájt a TT-nél: az a súlya. 1200valáhány kiló. Talán ez már az MBQ plattform.
droberto2015-03-17 18:02:43 // 4442
Nem Bosh ez. Ez egy öszvér. :) TRW főfékhenger, TRW úszó vasnyereg elöl, ATE úszó alunyereg hátul. Ja, a szeleptömb Bosh. :)
Hidd el, bármikor beáldoznám a fékeimet az általatok említett kis kellemetlenségekért. :)
Hidd el, bármikor beáldoznám a fékeimet az általatok említett kis kellemetlenségekért. :)
droberto2015-03-17 17:56:56 // 4441
Jut eszembe... Szombaton nem sok kellet, hogy összecsukjam a vasat.
Történt ugyanis, hogy hazajött egy barátom a TT-jével és ment a csere-bere. :)
Mielőtt odaadtam neki, gondoltam megmutatom, hogy mi az a futómű. :)
Fékeztem egy nagyot, azért nem satut, de 130-ról egy nagyot. Idáig még nem volt semmi különös. Utána megküldtem egy 600 m-en, és gondoltam a kanyarból kijövet elveszem, nehogy bemérjenek. A meglepetés nem váratott sokáig magára. Fékezésnél a pedál lekoppant és nagyjából csak hátul volt fékerő... Még jó, hogy időben elkezdtem fékezni...
Mikor megálltam csak dőlt a füst a kerekek alól. Néztek is rendesen. A tárcsák belilultak, sikerült ezeket is megsütnöm.... :( Remélem nem repedeztek be, mint a régi.
Elvileg a betéteknek kellene a tárcsáról elvezetnie a hőt. Hát ennek a betét akkor nem jó hővezető...
Csak érik az az EBC... :)
Történt ugyanis, hogy hazajött egy barátom a TT-jével és ment a csere-bere. :)
Mielőtt odaadtam neki, gondoltam megmutatom, hogy mi az a futómű. :)
Fékeztem egy nagyot, azért nem satut, de 130-ról egy nagyot. Idáig még nem volt semmi különös. Utána megküldtem egy 600 m-en, és gondoltam a kanyarból kijövet elveszem, nehogy bemérjenek. A meglepetés nem váratott sokáig magára. Fékezésnél a pedál lekoppant és nagyjából csak hátul volt fékerő... Még jó, hogy időben elkezdtem fékezni...
Mikor megálltam csak dőlt a füst a kerekek alól. Néztek is rendesen. A tárcsák belilultak, sikerült ezeket is megsütnöm.... :( Remélem nem repedeztek be, mint a régi.
Elvileg a betéteknek kellene a tárcsáról elvezetnie a hőt. Hát ennek a betét akkor nem jó hővezető...
Csak érik az az EBC... :)
droberto2015-03-17 17:47:23 // 4440
Kérdésedre a válasz: Szörnyű. De egy 19 -es kerék alatt még szörnyebbül néz ki egy úszónyerges egydugattyús rozsdakupac.






Nem nagyon van ésszerű alternatíva a nagyfékesítésre. Ésszerű alatt értem, azt, hogy ne kelljen fél millánál többet költeni a megvalósításra. Persze mindenki más-más anyagi és felszereltségi szinten áll.
Aztán elég nagy az esély, hogy ezek is a kerékcsavar kupakok sorsára jutnak...






Nem nagyon van ésszerű alternatíva a nagyfékesítésre. Ésszerű alatt értem, azt, hogy ne kelljen fél millánál többet költeni a megvalósításra. Persze mindenki más-más anyagi és felszereltségi szinten áll.
Aztán elég nagy az esély, hogy ezek is a kerékcsavar kupakok sorsára jutnak...
droberto2015-03-10 20:51:12 // 4439
Ne kendácsoljunk SZVSZ! Inkább az izzókat csiszoljad. :)
droberto2015-03-10 20:48:43 // 4438
Kókány Dzsó! :)
Én még olyat nem láttam aki tökéletesen maszkolta volna.
Én inkább szétszedtem fújás előtt.
Én még olyat nem láttam aki tökéletesen maszkolta volna.
Én inkább szétszedtem fújás előtt.
droberto2015-03-10 13:48:21 // 4437
Én nem mindig hallom. Bár nálam mindig ordít a zene. :)
droberto2015-03-10 09:17:23 // 4436
Ha leállítod a motort és gurulsz, csinálja? Ez kizárja a vezérlés felől érkező esetleges hibákat. Ha kerékfordulattal hasonlatos frekvencia, akkor lehet kerékcsapágy, váltó, félt. csukló és fék. Én a kerékcsapágyra gyanakszom...
droberto2015-03-10 06:59:57 // 4435
Ez nekem is megvan, néha csinálja, de akkor bazira idegesítő (ha nem szól a zene igen zavaró). Nekem akkor is szól, ha menet közben leállítom a motort. Én kerékcsapágyra gyanakszom....
droberto2015-03-10 06:59:52 // 4434
PDC: Tedd rá MES-re. Az megmondja hol a hiba. :)
droberto2015-03-10 06:56:20 // 4433
Sajnos csak egyben van, hiába van külön száma. Nekem is kéne a 4 gumibak. Nekem berlinás van. Egyszer ha lesz kedvem megflexelem. :)
droberto2015-03-07 22:40:32 // 4432
Grat! Nagy-nagy grat... sokat gondoltam rád. Remélem, hogy most már minden rendben lesz.
Klíma: Én a helyedben ledigolnám, hogy mi a pálya.
Klíma: Én a helyedben ledigolnám, hogy mi a pálya.
droberto2015-03-03 19:39:38 // 4431
Többé már nem mész hozzá. :)
droberto2015-03-03 18:57:05 // 4430
droberto2015-03-03 18:14:31 // 4429
Erre gondolsz?
Elmelőbak: GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
Elmelőbak: GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
droberto2015-03-03 16:49:08 // 4428
Az biztos, hogy a 2.0 egyenescsöves eccerű vacka biliacél. Viszont az 1.9-é, gagyibb anyag mint a 2.4. Más az aa. ötvözet, jobban "fogja" a mágnes.
Anno írtam itt erről és illusztráltam fotókkal. :)
Anno írtam itt erről és illusztráltam fotókkal. :)
droberto2015-03-03 16:01:00 // 4427
droberto2015-02-26 13:32:11 // 4426
Miért szedte ki ótvar módon?
Nagyon is tudta, hogy kell kiszedni...
Nagyon is tudta, hogy kell kiszedni...
droberto2015-02-26 07:45:54 // 4425
És természetesen részvét. :(
Majd publikáld, a pótlását.
Remélem a mocsok majd azt is látja, és némi zavar keletkezik a sérült kis agyában...
Majd publikáld, a pótlását.
Remélem a mocsok majd azt is látja, és némi zavar keletkezik a sérült kis agyában...
droberto2015-02-26 07:43:53 // 4424
Uppssz... Szerintem most jött el az idő, amikor a 159-es társadalom rossz irányba növekedett. :(((
Nem hittem volna, hogy egy Alfás ilyenre képes lehet. Még akkor sem, ha ő csak orvgazda...
Remélem az illető az Amore-éra, soha nem tette/teszi be a lábát!!!
Egyébként nekem is ezeket kéne cserélnem, mert szétmarta a krómot a síkosságmentesítő, az övegpolír meg csak 90%-osan sikerült.
Nem hittem volna, hogy egy Alfás ilyenre képes lehet. Még akkor sem, ha ő csak orvgazda...
Remélem az illető az Amore-éra, soha nem tette/teszi be a lábát!!!
Egyébként nekem is ezeket kéne cserélnem, mert szétmarta a krómot a síkosságmentesítő, az övegpolír meg csak 90%-osan sikerült.
droberto2015-02-19 21:30:36 // 4423
Nem ismerős, és nem találtam a tagok közt. )
Hamarosan a 3. leggyakoribb típus lesz az Amore-én a 159.
Hamarosan a 3. leggyakoribb típus lesz az Amore-én a 159.
droberto2015-02-19 21:20:52 // 4422
Grat, köszönjük a beszámolót. :)
droberto2015-02-19 21:00:59 // 4421
Nem tudod, max csak ha szólsz Halesznak.
Egyébként kié a linkelt vas?
Egyébként kié a linkelt vas?
droberto2015-02-19 13:44:43 // 4420
Mert nem szeretik a ködölést! Ha megsüti a nap 1-2 év alatt látszódni fog.
droberto2015-02-19 12:27:10 // 4419
Nekem asszem ott a cabléje. ☺
droberto2015-02-19 12:25:51 // 4418
Böszme fekete doboz. Az ajtókárpit leszedős blogomban van róla fotó.
droberto2015-02-19 12:08:11 // 4417
+a két ajtóvezérlő comp.
droberto2015-02-19 11:30:02 // 4416
Nem a leírásokat még nem néztem, de ez hasznos. Nyomtatom, aztán majd feldolgozom, ha lesz időm.
Köszi!
Köszi!
droberto2015-02-19 11:21:30 // 4415
Piros szigszalagos...
droberto2015-02-19 11:21:03 // 4414
Jaaa.. nem akarok feltétlen én ilyen játékszert. :) Csak belebotlottam.
Meg szerintem ő már a vevő lehet, csak dicsekszik vele. :) (Bár olvastam bele.)
Meg szerintem ő már a vevő lehet, csak dicsekszik vele. :) (Bár olvastam bele.)
droberto2015-02-19 11:18:50 // 4413
droberto2015-02-19 11:07:10 // 4412
Ez meg csak érdekességképpen (meg, hogy meglegyen) Horvát barátainktól:
BOSE komponensek.
BOSE komponensek.
droberto2015-02-19 11:04:54 // 4411
Oks. Sejtettem, hogy nem bal, hanem jobb oldalt kell keresgélnem.
Akkor a kesztyűtartót és a középkonzol jobb oldalsó burkolatát kell leszednem...
Köszi!
Akkor a kesztyűtartót és a középkonzol jobb oldalsó burkolatát kell leszednem...
Köszi!
droberto2015-02-19 10:42:29 // 4409
Nincs valakinek képe, hogy a Blue&Me kábel FL előtt honnan fut be a Rádió mögötti térbe?

Az M162A kék stekkert keresem (ebbe kell dugni).
A Yani-énál (FL után) bal alulról jön a klímavezérlő kábelével.
Ha van valakinek egy fotója azt megköszönném.

Az M162A kék stekkert keresem (ebbe kell dugni).
A Yani-énál (FL után) bal alulról jön a klímavezérlő kábelével.
Ha van valakinek egy fotója azt megköszönném.
droberto2015-02-18 10:29:22 // 4408
Hivatalosan 1 volt 2008.03-kor, de 2010-ben is volt néhány apróbb változás, ahogy a CarTárs is írta.
droberto2015-02-18 09:21:59 // 4407
Üdv a csapatban. :)
droberto2015-02-18 09:19:01 // 4406
A sima rendszámok végén már nem használnak "O" és "Q" betűt. Rájöttek, hogy megtévesztő. Egyébként, hogy vsz. csak pénz kérdés.
Egyébként az árak ilyenek:
Egyedi rendszámok (4+2 ill. 5+1) ára 435.000 Ft, az egyéni rendszámok (3+3) ára 112.450 Ft.
Egyébként az árak ilyenek:
Egyedi rendszámok (4+2 ill. 5+1) ára 435.000 Ft, az egyéni rendszámok (3+3) ára 112.450 Ft.
droberto2015-02-18 09:14:07 // 4405
A D-t semmivel nem kell. Azt mondod, hogy olyat szeretnél. :)
A B-t én a radarral indokoltam, hogy bezavarja, mint ahogy a 3-as Mazdánál. (Csakhogy ott a tipbizbe is beírták a B-t.)
A B-t én a radarral indokoltam, hogy bezavarja, mint ahogy a 3-as Mazdánál. (Csakhogy ott a tipbizbe is beírták a B-t.)
droberto2015-02-18 08:05:18 // 4404
Ezen már én is gondolkodtam. :) Nem tudom mi lenne találóbb?
Így értelmet, az MZR, vagy az MZD nyerne. :)
(Egyébként pont az MZD-t (ami másképpen Mazda :)) szórták az itteni járásban)
Így értelmet, az MZR, vagy az MZD nyerne. :)
(Egyébként pont az MZD-t (ami másképpen Mazda :)) szórták az itteni járásban)
droberto2015-02-18 08:01:43 // 4403
Nem is a sorban állás hossza, hanem egyes kormányablakok hozzá állása a felháborító. Néhol hatóságnak képzelik magukat.
Egyébként az NKH (Nemzeeti Közlekedési Hatóság), Közlekedési felügyeleténél kell kezdeni. Ilyen minden megyében van + a budapesti Mozaik utca.
Egy szemle keretén belül kéred a típus váltást. Elvileg csak a D-típusú matricát kaphatod, mert az szerepel a típusbizonyítványban. A B-t valamiért már nem nagyon szeretik engedélyezni (bár ötleteim vannak, hogy miért). Amire hivatkoznak, a többször módosított 35/2000 BM rendelet sem tiltja. A szemle (1.700,-Ft) végén kapsz egy műszaki adatlapot, amivel bemész egy tetszőleges Járási hivatal Kormányablakába. Itt leadod (11.300,-Ft-al együtt) az adatlapot és már gyártja is a Plakett Kft. :) A rendszám 1-2 héten belül jön meg. Átvételkor elvileg leadod a régit és bejegyzik a forgalmidba is a változtatást.
Egyébként az NKH (Nemzeeti Közlekedési Hatóság), Közlekedési felügyeleténél kell kezdeni. Ilyen minden megyében van + a budapesti Mozaik utca.
Egy szemle keretén belül kéred a típus váltást. Elvileg csak a D-típusú matricát kaphatod, mert az szerepel a típusbizonyítványban. A B-t valamiért már nem nagyon szeretik engedélyezni (bár ötleteim vannak, hogy miért). Amire hivatkoznak, a többször módosított 35/2000 BM rendelet sem tiltja. A szemle (1.700,-Ft) végén kapsz egy műszaki adatlapot, amivel bemész egy tetszőleges Járási hivatal Kormányablakába. Itt leadod (11.300,-Ft-al együtt) az adatlapot és már gyártja is a Plakett Kft. :) A rendszám 1-2 héten belül jön meg. Átvételkor elvileg leadod a régit és bejegyzik a forgalmidba is a változtatást.
droberto2015-02-17 20:27:32 // 4402
droberto2015-02-15 18:48:01 // 4401
Már csak arra emlékszem, hogy jobban ment a tied a Remap-pal.
droberto2015-02-15 18:46:48 // 4400
"A TÜV SÜD (!!) honlapjän volt is egy ilyen hivatalos tanulmäny, miszerint az 0sszes dízel DPF-essé tétele 5, azaz öt százalékkal csökkentené csupán a finom részecskék arányát. Világos, minden csökkentés jó, de kérem... nem a nagyobb súlyú faktorokkal kéne kezdeni??
A tanulmányt aztán levették... (Vajon miért.)" - Már egyszer megkérdeztem, említettem de nem jött rá érdemi reakció: Vajon miért az elmúlt 5-10 évben okoz ekkora problémát Magyarország nagyvárosaiban a szmog? Anno nem is tudtam, hogy létezik ilyen. Vagy csak a maximum a metropoliszokkal összefüggésben hallottam róla. Nem véletlenül a korszerű, magasnyomással fecskendező (könnyű szállóport kipufogó) dízel autók miatt? Már csak azért mert érdekes módon pont 5-10 éve többszöröződött meg a gázolajos autók aránya. Továbbá hozzá kell tenni, hogy az ipari üzemek emissziója sokat javult, illetve kb. a fele bezárt vagy már alig ketyeg.
A tanulmányt aztán levették... (Vajon miért.)" - Már egyszer megkérdeztem, említettem de nem jött rá érdemi reakció: Vajon miért az elmúlt 5-10 évben okoz ekkora problémát Magyarország nagyvárosaiban a szmog? Anno nem is tudtam, hogy létezik ilyen. Vagy csak a maximum a metropoliszokkal összefüggésben hallottam róla. Nem véletlenül a korszerű, magasnyomással fecskendező (könnyű szállóport kipufogó) dízel autók miatt? Már csak azért mert érdekes módon pont 5-10 éve többszöröződött meg a gázolajos autók aránya. Továbbá hozzá kell tenni, hogy az ipari üzemek emissziója sokat javult, illetve kb. a fele bezárt vagy már alig ketyeg.
droberto2015-02-15 16:46:11 // 4399
A Novitec 1800, de inkább 2000-től adja- 3200-ig egyenletesen a nyomatékot (ahol már van elegenő fordulat (olajnyomás)), 3500-nál pedig rátesz még egy lapáttal.
Link.
Link.
droberto2015-02-14 13:45:44 // 4398
Miért mi az Ecu, egy sértődékeny Díva? :)))
Hagyjuk mŕr ezt, a minden szakmaiságot nélkülöző ani píár dumát.
Elvégre a csipp is ugyanezt csinálja. Több levegőt ad, a nagyobbbnyomáson porlasztott üzemanyaghoz.
Hagyjuk mŕr ezt, a minden szakmaiságot nélkülöző ani píár dumát.
Elvégre a csipp is ugyanezt csinálja. Több levegőt ad, a nagyobbbnyomáson porlasztott üzemanyaghoz.
droberto2015-02-12 20:46:34 // 4397
A Cartársnak hiper érzékeny füle van. Azt próbálta elmondani, hogy nem lehet minden apró rezonanciát lekezelni, megszűntetni. Amiből mint tudjuk használt autónál van néhány.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
536
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV