Fórum >> Típusok >> 159

droberto2015-01-20 16:52:48 // 4296
A cső 100k km után mindenkinek olajos. Igazítsd meg/ húzd meg a bilincset, töröld le a csövet és jó lesz egy darabig. :)
droberto2015-01-20 16:51:24 // 4295
Én meg 70 ezres hasonlóan huhogót, mint az enyém.
droberto2015-01-20 15:07:16 // 4294
Egyébként a bazira jó érzés egy ilyen társasághoz tartozni, akik feltétel nélkül bármikor és szinte bármiben készek segíteni a másiknak.
Nem lövöm le a poént, de remélem most már rövid időn belül találkozunk. :)
droberto2015-01-20 14:56:44 // 4293
Lecseréltem:


;)
droberto2015-01-20 14:51:08 // 4292
Sajnos Dokkerrel voltam. :(
droberto2015-01-20 14:50:30 // 4291
Volt egy kis idő egy kapkodós csevelyre Albalandiában :)
Pityukomát sajnálom, hogy nem tudtam elcsípni. :(
droberto2015-01-19 09:54:58 // 4290
Ahány csájníszes alagsor annyi szokás. :)
Egyszóval nincs két egyforma lap.
Biztos dolog egy 1000,-Ft-os autodiagnosztika interfésznél nincs! Ha meg biztosat akarsz megveheted az eredeti kanadait. :)
Egyébként meg kövesd a Zolinak a leírását és 95%, hogy jó lesz.
droberto2015-01-19 09:18:07 // 4289
Vagy Shadin Cartárs témavágó blogja.
droberto2015-01-18 22:36:13 // 4288
Bontó?
Keresd itt Phont, vagy Tatán a Trencsikéket.
Egyébként meg fontold meg azt Pityukoma Cartársunk javasolt kettővel alattad. :)
droberto2015-01-18 20:54:24 // 4287
Ez nem olyan jó vicc volt. :)
Egy emberként rezzentünk össze...
droberto2015-01-18 20:52:15 // 4286
Mini WiFi-s-ből ennél olcsóbbat nem találtam.
Ezt kipróbálnám szívesen 2000-ért. :)
droberto2015-01-18 20:36:10 // 4285
Ne már. Százával vannak a modern kor kínai piacán 0-3 ezer Ft-ért.
Most linkelnék egy olyat amire rácsukhatod az ajtót, de nem tudom, hogy a mini BT és WiFi-s változat, jól működik-e.
Egyébként erről akinek van beszámolhatna. :)
Így hát ajánlom azt, ami nekem bevált. Interfész + lengőkábel. Így az ajtót nem kell buzarálni. (Ez alatt 2 hsz-al. :))
droberto2015-01-18 20:25:33 // 4284
Na ne már?
Mi történt?
droberto2015-01-18 19:42:01 // 4283
Nemtom Shadin mesternek megvan-e még...
droberto2015-01-18 19:28:44 // 4282
Miért ragaszkodsz itt a kábeles kapcsolathoz?
droberto2015-01-18 14:19:30 // 4281
Nem is egy tömegcikk. :)
droberto2015-01-17 20:26:58 // 4280
Competizione Rosso.
Tudsz élni. :)
droberto2015-01-17 20:26:44 // 4279
Gratula a járműhöz. :)
droberto2015-01-17 20:25:43 // 4278
Részvét!
Téged még az ág is húz. :(
Ahogy a tanult kolléga is mondja, menj a jkv-el a kezedben a közúthoz. :)
droberto2015-01-17 20:14:46 // 4277
Ferdinand Gross katalógusban találtam bkny-út.
Egy 12-es minőségű alátéttel megfelelő lehet.


Sajnos 100 db-os csomagban van, ami 152 ajró.
Azért megkérdezem tőlük hétfőn.
droberto2015-01-17 19:57:28 // 4276
Hát ez nem egy extra csavar.
Szerintem sima metrikus csavar.
Ilyesmit tud venni csavarboltban. A Lényeg, hogy 12.9 legyen és M12x1,25. A fej és a hossz, szerintem másodlagos. BKNY-ban kéne, hogy legyen.
Vagy, mint írtam is, hogy simám tudja egy forgácsoló gyártani, csak legyen hőkezelője.
Vagy, ha egy autószerelő műhely csavaros dobozban körül néz, még találhat is ilyet. Fék, kormány, futómű sanszos, hogy 12.9. Pl. a 159 TRW nyereg rögzítő csavar is ilyen.
Vagy a sima Fiat kerékcsavar is 12x1,25. Bár ez már csak végszükség esetén.
droberto2015-01-15 14:06:47 // 4275
droberto2015-01-13 21:02:37 // 4274
Emlékszik, hogy miket írt. :)
Rámegy a hsz-aira => 500 db/lap => azt ctrl+F => majd beírja a kulcsszót. Itt lehetett az pl., hogy "szűrő". :)
droberto2015-01-13 20:59:24 // 4273
Fél év után ismét van műszaki vizsga a Tankon. :)
Sikeresen megugrottuk. :)
Ismét legálisan hajthatok. :)
Még lesz egy kis varia, remélem mindkettő részét sikerül tető alá hozni. Az első részével egy hét múlva jelentkezek. :)

Ja... a vonóhorog elektronika úgy néz ki kaputt. Rosszul vezérli a PDC-t. Nagy nehezen sikerült kiharcolnom egy cserét a gyártónál. Így korrektek lesznek. Egyébként zéró szakmai hozzáértés... :(
droberto2015-01-13 20:54:21 // 4272
Egészségedre neked is!
Még legalább ennyi sok boldog ötvenkilences kilométert. :)
droberto2015-01-11 00:32:16 // 4271
Az 1.9 vegyes használatban 7 és 8 l között eszik, attól függően mennyi benne a város és a hidegüzem.
Ha már egy nagyon kicsi is van benne, szinte lehetetlen 7 alá bevinni az átlagot.
Persze én is tudok 5,3-as országúti fogyikkal dobálózni, csak az ég világon semmi értelme.
Max, csak ha BMW-sek, meg a hatliterteszikazegyhatosbenzinesautómavárosbanmókusok jönnek a meséikkel.
droberto2015-01-11 00:25:33 // 4270
Kipufogó nélkül (csak előkat és leömlő) szinte még szarabbul is megy.
Ja... és olyan büdös mint egy IFA.
droberto2015-01-11 00:23:08 // 4269
Azért ment fel 50-re mert buherálták.
FL után (a tiednél) 35 a szervíz ciklus.
Vissza tudod elvileg állítani, a Instrumental Panel (VDO), vagy a szervíz vezérlő korrekcióinál.
droberto2015-01-11 00:19:37 // 4268
Grat a Baby-hez. :)
Vsz. a kiegyenlítő tartály, szűrője szabadult el.
droberto2015-01-11 00:18:29 // 4267
Sőt olyan is van, hogy kell egy bizonyos kipuff oldali folytás (ellenállás), hogy meglegyen a teljesítmény és (/ vagy) hogy ne zabrizza le a hajadat (igaz ez inkább benzinesnél fordulhat elő).
droberto2015-01-11 00:18:20 // 4266
Forced regenkor a leghatékonyabb regen, nálam a MES 70%-ra teszi mindig a tömődést, hogy utána enyhe valóságos dugulásnál mielőbb elvégezzen egy regent, normális üzemi körülmények közt. Ekkor ha valami nem stimm, akkor még mindig nem fullad be a motor a szűrőbe.
Egyébként mielőtt felteszi 70-re a MES, egy pillanatra kiírja, hogy 11%.
droberto2015-01-11 00:18:07 // 4265
Ez az alu lemez és a közte levő levegő szépen megfogja a hőt szerintem. Más kérdés, hogy a motor kapja rendesen a meleget.
droberto2015-01-10 15:16:21 // 4264
DPF hőmérséklet: Átlag 50°C felet vagy az 1.9-ekhez képest. Az nem képes, 650°C felé menni, te meg felmentél 700-fölé. Ja és 11%-ra nekünk csak kézi regennel ürül ki.

Többlet fogyasztás: Mingyárt jönnek a DPF ellenesek és majd jól megmondják, hogy van az egy liter is 100 km-enként. :) Egyébként ez is sokkal kevesebb mint az EUIV-esek 0,5-1 dl/100 km-e.

Zseniális ötlet volt feltenni a leömlőbe a szűrőt. :)
Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan van ott a hőszigetelés....
droberto2015-01-07 15:49:49 // 4263
Nem is értem ezt a lámpával indítást. Az akkut enélkül is elég nagy stressz éri. Sokszor még a szellőzést és a fejet is kilövöm, hogy kevésbé terheljem.
droberto2015-01-07 15:05:33 // 4262
Ja és vettem kavicsfóliàt egy rakattal:
droberto2015-01-07 15:03:52 // 4261
Mi aztán nem semmik vagyunk! 
Szegény júzereknek eddig lövésük sincs milyen akksit vegyenek, erre most már azt se tudjàk melyik a jó izzó, meg azt se hogy kell használni. 😂
Szerintem inkább arról beszéljük, hogy ki milyen bortól fog hétvégén berugni! 
droberto2015-01-07 06:50:39 // 4260
Nekem is lefele világított, de most minden OK, pedig még mezei izzóm van. :)
droberto2015-01-06 19:09:50 // 4259
Kedves Cartársak>
Hogy egy kicsit felpezsdítsem a lankadó hangulatot: GoTo 159VTT topic. :)))
droberto2015-01-06 17:51:38 // 4258
Egyébént odaát a szerelős topicba is megy az akkus diskurzus. :)
droberto2015-01-06 17:13:02 // 4257
Nyáron maja klímáról beszélünk. :)
Tényleg a Rombat-ot ismeri valaki? A Dacia egyik első szerelésű akkuja. Támogatják vele a hazai ipart. Egyébként 4 évesen még hibátlanok nálunk a cégnél.
droberto2015-01-05 22:42:10 // 4256
Ezt tudom mesélte, mikor kérdeztem, hogy ő mennyit használt el. :)
droberto2015-01-05 21:18:56 // 4255
Miért neki sikerült összehoznia?
Remélem elmeséli! :)
droberto2015-01-05 20:08:33 // 4254
Féltem, hogy kigyulad a festék/alváz/üregvédő. :)
Nagyon durván füstölt az alja.
droberto2015-01-05 08:38:22 // 4253
Ma reggel ránéztem a Vonóhorogra MES-el. Nem látta és nem is tudtam aktiválni:

Miközben járt a motor 1x köhintett egyet, hogy fojtogatja már a DPF (a 2012 nyári eset enyhe lefolyása). Ránéztem a tömődére és a sok alapjárati pöcsöléstől felment a tömődés 111%-ra, a nyomás pedig 20-22 mBar-ra alapjáraton.
Gondoltam, mese nincs, jöhet a Forced Regen. :) Így legalább meglesz a kipuff festék beégetése is.


Az eredmény viszont elkeserítő. Minden igyekezetem ellenére felhólyagosodott a festék:
droberto2015-01-04 22:27:32 // 4252
Készen vagyok a bekötéssel (Szerelőműhely). :)
droberto2015-01-04 22:13:15 // 4251
Én is utálom a mobil oldalakat, azért néha vannak üdítő kivételek. Az igazság az, hogy az emberek 95%-a tökéletesen megelégszik a csökkentett funkciókkal. :(
Ettől függetlenül vannak príma kis appok, amik kis méretű érintő kijelzőhöz vannak optimalizálva, és az opciók gombbal elő lehet csalni szinte mindent. Én AA-től is ilyet várnék.
Gondolj csak bele milyen macerás képeket feltölteni mobilról.
Én leginkább az egyszerű üzenetváltás funkciót várnám tőle. Mint pl. a FB Messenger.
droberto2015-01-04 22:13:13 // 4250
A szomié is ilyen volt. Valami laposvassal lehetne úgy lefeszegetni, hogy ne pattanjon el a karimája. :)
droberto2015-01-04 13:54:55 // 4249
A tetjéről nincs képed?
Egybe van a cellák kupakja?
Egyszer találkoztam egy ilyen Bosh-al aminek nem jött le a teteje. Pontosabban nem akartam eltörni mert a szomié volt. :)
droberto2015-01-04 13:53:10 // 4248
Ez nagyon klafa lenne. :)
droberto2015-01-03 21:50:19 // 4247
Néhány fotó:

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.