Fórum >> Típusok >> 159

droberto2016-02-24 20:52:17 // 4746
Nagyon sajnálom a Szabit. Nagy Alfás ő igazából, komoly tudással. A fura - néha tényleg kötekedő - stílusától eltekintve, jó volt hogy más megvilágítást adott egy-egy témának.
Jó lenne tudni, hogy mi volt a törlés pontos oka.
droberto2016-02-24 20:13:18 // 4745
Kíváncsi lennék, hogy ezt ki, és milyen indítékkal teszi?
droberto2016-02-24 07:59:22 // 4744
Egy szekszárdi talin találkoztam egy az Audi gyárban 0 km-es gyári hibás verdákat diagoló cartárssal. Kérdeztem tőle, hogy miért nem Audit hajt. A válasza az volt, hogy lehet, hogy pont azért mert sok szar Audit lát. :)))
droberto2016-02-23 21:52:49 // 4743
Egyébként nálam ezért (is) fut mindig a Waze.
droberto2016-02-23 21:51:17 // 4742
Ez tényleg közel van pályához...
droberto2016-02-23 21:30:01 // 4741
Részvét.
Fellebbezzél. A mérők csak szemből pontosak, szög alól csalnak.
Még jó, hogy Szigetszentmiklóson nem vol trafi. :)
droberto2016-02-19 10:12:09 // 4740
Ezt mondom én is. Ez a verda akkor lett volna jó ha 2010-be jön. Így csak futunk a többiek után. Ez van.
Másrészt viszont most már minden márkának van formatervezési zsenije.
Remélem elég lesz ez. A lényeg, hogy érjenek el legalább egy min 100k-es eladást, hogy dőljön a lé, aztán előbb utóbb csak jön egy új Giugiaro, vagy Zapatinas. :)
Hisz egy Olasz zakó, mindig Olasz zakó lesz. :)
droberto2016-02-19 08:23:17 // 4739
Én csak azt nem értem, hogy ezt miért nem 2004-ben húzták meg a Kamal-al?!?
Valószínű, hogy most teljesen máshogy beszélnénk az Alfáról. (Hihetetlen, hogy még mindig tud nőni a SUV és a Crossover piac... => Lásd: Suzuki Vitara - ennek pl. semmi köze nincs elődjéhez, aztán viszik, mint a cukrot.)
droberto2016-02-19 08:17:57 // 4738
Ja, kissé groteszk.
Szerintem a dolog mögött némi ügyes PR-os ellensúlyozás húzódik meg. :)
droberto2016-02-17 18:19:26 // 4737
Ha lehet, akkor már holnap megyek! :)))
droberto2016-02-17 11:46:11 // 4736
Én már így használom 4 éve. :)
droberto2016-02-16 21:29:33 // 4735
A gumis bácsik mindig azt ajánlják, amihez ületi érdekük fűződik. Szerintem min egy Hankook, Nokian, ha már nem Conti, Michlein, Goodyear vagy Bridgestone.
droberto2016-02-16 12:05:21 // 4734
A VDC (ESP) leggyakrabban az ívkülső első kereket fékezi. :)
droberto2016-02-15 21:45:54 // 4733
Fiat ePER v84 [05.2014] Multilanguage
Win | 7.44 GB
droberto2016-02-14 16:00:17 // 4732
További negatívum: A minap itt kérdezte valaki, hogy mik a tapasztalatok a Carglassal? Hát nekem rosszak, igaz ezt Még Paul barátunkhoz köthető németalföldiában. Anno már tömítettem az "A" oszlopnál levő beázást, de most derült ki, hogy van még hiba bőven.
Nem is kicsi.
Történt ugyanis, hogy évnyitó talira felfele menet Dalma megszólal, hogy beázunk. Modtam neki, hogy kizárt, de ekkor én is megláttam a sok kis apró esőcseppet a műszerfal tetején. Először felül kerestük a beázás helyét, de hamar kiderült, hogy a baj lent van. Kezünket a szélvédő aljához téve éreztük, hogy süvít be a menetszél két ~ 30 cm-es szakaszon és a torló nyomás hordja be a vizet. Idáig nem tűnt fel ez, mert most mentem először tartósan 140-el esőben.
Ez nagyon durva...
droberto2016-02-14 15:30:22 // 4731
Most már muszáj is visszanöveszteni, mert a Dalma úgyis hamarabb leveti a hasát mint én. :) Meg tegnap amúgy is 2 számmal kisebb ruhákat vettem. :)
droberto2016-02-14 14:40:26 // 4730
Nem szeretném ilyen hülyékre pazarolni az időmet. Ennél az értékesebb.
droberto2016-02-14 14:39:11 // 4729
És mit csináljak vele? Verjem meg, jelentsem fel? Mert a kérdőre vonással sokra nem mennék szerintem.
Az utóbbi időben más területen is találkoztam ilyen emberekkel és nem igazán tudom mi a jó megoldás...
droberto2016-02-14 14:28:11 // 4728
Én nem, de a Dalma igen. :)
droberto2016-02-14 14:10:09 // 4727
Tudom, hogy vannak a hülyék, de b@sszus még a kocsiját se félti. Egyébként amikor utolért akkor már vagy 10 másodperce lassan mentem. Meg nem is előtte mentem, mert én a külsőben voltam ő meg a belsőben, csak átjött a külsőbe, hogy belevilágíthasson a szemembe. Na ezért lettem én is ideges. Az ilyet jól össze kéne p@csázni! De komolyan!

Egyébként a 30 - 50 -70 - feloldó 3 x egy kurva nagy vicc azon a 2-3 km-en! Semmi nem indokolja, főleg nem éjjel.
droberto2016-02-14 13:07:06 // 4726
Sajnos tegnap volt olyan is amin kiborultam és a mai napig nem fér a fejembe, hogy ilyen emberek közlekednek az utakon...
Történt ugyanis, hogy hazafele megálltunk tankolni a Szerémi végén, a 6-os elején a Duna melletti OMV-n. A kút kihalt, kivéve egy új X5-öst. Amikor beértem ő már tankolt. Gyorsabb voltam, előbb fizettem és indultam. Már a kúton éreztem, hogy a b@szom a csőrét. Kifele jövet leléptem előle, de a Colas-os építésnél nem vették le a 30 km/h-ás sebesség korlátozó táblát. (Hozzáteszem egy ilyen útfelújítás után kint felejett tábla miatt már bűtettek meg, igaz még a zéró tolerancia előtti időben.) Én a külsőben mentem, lassítottam kb 45-re. Ekkor beért az X5, majd belém állt reflektorral és hosszú dudával. Hozzáteszem a 4 sávos út kihalt volt, sehol senki. Visszadudáltam, de elhúzott mellettem. Egyszerűen nem fért a fejembe, hogy mire gondolt. A korlátozás után utolértem, beálltam mellé (természetesen ő belsőben haladt), rádudáltam és kérdőre vontam, hogy mire fel dudált és rámutattam a következő 30-as táblára. Na ekkor elszakadt nála valami. Leelőztem, de visszaelőzött beállt a két sáv közepére nem akart elengedni. Közben a 70-es részen beért minket egy egy másik autós, aki ránk dudált. Ekkor az utak királya gázt adott a hátul jövőt elengedte, majd vissza ment a belsőbe. Lassított, majd én jobbról el akartam menni mellette. Erre ő meg rászorított a szalagkorlátra. Majd ezután elhúzott, én inkább lemaradtam. Nem hittem el, hogy van ilyen. Tiszta Oroszország. Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :(
Hazafele azon gondolkodtam, hogy tényleg jó lenne egy esetkamra.
Egyébként mi a jelenlegi álláspontja a törvénykezésnek a fedélzeti kamerák bizonyító erejét illetően? Anno úgy olvastam, hogy nálunk ezek felvételét bizonyítékként nem fogadják el.
droberto2016-02-14 12:00:35 // 4725
Így nem tudja azt mondani, hogy neki milyen rossz, ilyen nagy hassal! :)))
droberto2016-02-14 11:59:35 // 4724
Mi éjjel 11-re értünk haza egyébként, haza mert a tali után felugrottunk az Árkádba.
Nagyon köszönjük a szervezést, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt végre találkozni. A sok verdacsere kicsit megőrjített mindenkit, ami látszott is Dunaharaszti utcáin, felbolygattuk a várost a száguldó 159-esekkel. :)))
Köszönöm a tesztvezetést Yaninak, Csabinak, és Shadinnak. Mindegyik nagyon ment, de mégis mindegyik máshogy. :)
Pityukomának köszönöm a térképeket és a próbakört. :)
droberto2016-02-14 11:51:17 // 4723
Csabi, ez egy nagyon jó megfigyelés. De ugye ezek nem regen közbeni értékek? Bár gondolom azok, mert egyébként normál üzemállapotban az előkat és a DPF csak pár száz fokosak.
Ezek szerint a nagy és forró tömegáram hatását kioltja a menetszél?
Ez megmagyarázná, az én és sokunk autópályás limpelését letérdelését. Mert továbbra is azt gondolom, hogy a DPF és EGR anomáliák tartós autópályás menetkor keletkeznek.
Most, hogy van matricám, majd én is nézek a pályán egy élőadatos regent. Csak jöjjenek meg az interfészek amiket rendeltem. Vettem 4-et is. :)))
droberto2016-02-14 11:44:01 // 4722
A fóliát nem b@sztatták?
Én továbbra is tartom, hogy ha felteszem én is szélvédőcsíkot már rég nem lenne első oldalablak fóliám és gazdagabb lennék egy szép kis büntivel. Persze tudom, hogy ami késik nem múlik... :(
Elöl a sötétítés egy amolyan indikátor a fakabátoknak. :)
droberto2016-02-14 11:39:42 // 4721
Ki az a két terhes tag a jobb szélen? :)))
droberto2016-02-14 11:39:07 // 4720
Újként tényleg ilyen drága! :)
droberto2016-02-13 08:22:26 // 4719
Tegnap nagy volt a csend. Gondoltam, hogy mindenki készült valamivel.
Én fel tudok mutatani .... ö .... izé.... egy.... egy téli kerék cserét. :)))
droberto2016-02-13 08:18:27 // 4718
11-től indul az obrák szakkör! :)
Remélem esni fog, ha már úgyis össze kell b@szni az vas oldalát.
droberto2016-02-13 08:05:23 // 4717
Én is az elején többször félbeszakítottam, mert azt hittem, hogy a regent sárga lámpa fénye jelzi. Utána nekem nem produkált füstöt. Még kényszerített regenkor se nagyon füstöl. A szagát is később vettem észre. Viszont ha városban regenezel a hangja picit más lesz, elindul a venti is és érzed is, hogy most tisztít.
droberto2016-02-12 19:33:44 // 4716
Zoli! Biz' Isten, hogy én egy életre megfogadtam a Tipo után, hogy többet nem hajlítgatok se ablaktörlő lapátot, se ablaktörlő kart! De komolyan, mondom, holnap szanaszét foglak ölelgetni, mert úgy néz ki, hogy most már nem pattog a lapát felfele menet. :)
Élég volt annyira megcsavarni a karokat, hogy a lapát tengelye párhuzamos legyen a szélvédővel. :)
Lehet, mégsem az Aerotwin volt a hunyó és nem kell új lapátot vennem. :)))
droberto2016-02-11 10:09:18 // 4715
Persze, neki! =>:)
droberto2016-02-11 09:57:36 // 4714
Persze, ha így mérem, akkor nekem jobb lesz min 2 s-el. :)
droberto2016-02-11 09:48:16 // 4713
Részvét!
Ennek a nagyját leszedi a polír. :)
droberto2016-02-10 19:12:38 // 4712
Szerintem igyál még! Az legalább meglátszik rajtad! :)
Én is most töltöttem egy kis Merlot-ot. :)
droberto2016-02-10 19:10:40 // 4711
Vájtfülűek vagytok! :)
droberto2016-02-10 19:09:24 // 4710
Ez így van, ahogy írod. FL előtt és szerintem után is. :)
droberto2016-02-10 16:20:23 // 4709
A FL előtt biztos nem a hangcucc hangszóróit használja, szerintem az utáni sem. Az nagyon hájtek lenne már.
droberto2016-02-10 10:47:13 // 4708
"Majd kíváncsi leszek a nyári papucsokra, mert most végre megkapja a gyári méretű nagy kerekeket 185 60 15 a téli 165 70 14. ha minden igaz 3 km-et javítok a 11 km-es csaláson
Az átlagfogyit a kocsi órája alapján számolja az ember akkor 130-nál 7.2, ha beleszámolom a csalást, akkor bele se merek gondolni :(("
- Ha az órád kis kerékkel felfele csal, akkor a comp által kiírt fogyasztás felfele tér el a valóságtól, mivel kevesebb utat teszel meg, mint amit az órád mér. Így ha felteszed a nagy kereket és azzal pontosabb lesz az órád és a fogyasztásod és is közelebb kerül a valósághoz. :)
droberto2016-02-10 10:12:09 // 4707
A 7,2 nem sok, mivel benzines és 130-nál már forog legalább 3500-at. A szivó motor ha forog, kajol is. :) Sőt ez a fogyasztás, egy ilyen kisautótól nagyon jó. Ezek városra, max elővárosra lettek terezve. Az meg, hogy a könyve mit ír az egy dolog. Mindenki tudja, hogy az NEDC ciklus egy hazugság.
droberto2016-02-10 10:05:55 // 4706
Ez nálam is így van. Ezért is írtam múltkor, hogy a nagykerékkel vsz. szerencsésebb 80-nál nem 3-ba, hanem 4-be indulni. Legalábbis az M32-nél.
droberto2016-02-10 08:43:25 // 4705
OFF (hiszti)
Nem akarom senki kenyerét elvenni, de ez már durva: Ford Focus RS - TC.
Az Alfának mikor lesz ilyen? Mikor jön a Giulia???
Egyébként pont ezért szégyen a Giulietta is. Se technika, se design. Ennél még az Astra is jobb. A Cupé az mostani hothetchek közül a legszebb forma. Aztán most Genfe arcunkba tolják a fészliftjét? Mit kapunk zongoralakkot, szebb üléseket? Nagyok kíváncsi leszek.
Remélem ebből a sok munkából lesz valami végre amire ismét büszkék lehetünk! Nagyon kéne már valami, mert lassan már tényleg a rönyő is beelőz minket....
Bocs csak kicsit kiborultam... :(
ON
droberto2016-02-10 08:26:35 // 4704
Nem csak neked furcsa! Ezért mondam, hogy ennek a mérés egy fabadkát se ér.
Sok múlik a vezetőtől, használt fokozatoktól, váltás gyorsaságától, váltási fordulatszámtól, egyéb körülményektől. Meg arra gondok, hogy ők úgy nézték, hogy gyorsulás közben indították a mérést.
Ahogy korábban írtam sokkal egzaktabb egy statikus legnagyobb fokozatban mért gyorsulás, egyébként sztenderdként is használt rugalmasság mérés 80-120 km/h közt.
De ha gondoljátok mérjük le 80-160 közt (6. ban). :)
droberto2016-02-09 22:26:52 // 4703
Jajj szegény! ;(
Részvét...
Az Egeret néztétek?
droberto2016-02-09 22:25:35 // 4702
A Breda alatt az olasz csapágy és görgő gyártót a Breda Lorett-et érted?
droberto2016-02-09 22:22:18 // 4701
Úristen... a te korrekcióid kiválóak. 4-5 alatt nem szabad a korrekciókkal foglalkozni! Szerintem inkább menj és hajtsd meg jól a gépet. :)
droberto2016-02-07 19:39:30 // 4700
Csak azért szedted ki, hogy lefessed? Mert ha igen akkor very respesct. :)
droberto2016-02-06 20:51:24 // 4699
Most vitt egy barátom frissen vett E60 520i-jével. 170 Le és ez még a 6 hengeres. Finom kis autó, kellemes hanggal. Ez már nem olyan hajós-billegős mint az E39. Ja és óriási! :)
droberto2016-02-06 20:48:02 // 4698
Nagy az esély a 330 km-re itt is. :)
droberto2016-02-06 20:47:06 // 4697
Így van, egyszért a sok start-stop, de legfőképpen az alacsony fordulaton kínzás teszi tönkre.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.