Fórum >> Típusok >> 159

droberto2015-12-22 00:40:23 // 4596
Sajna még nem volt időm a lábbelijét lecserélni, így most jól lehet a nyári cipellőjében korcsolyázni. :) Amióta megvan soha nem volt ilyen kevés tapadásom, de így most legalább kijön a futómű minden bája. :) Rettenetesen agilis, de mindemellett kezes. Hirtelen kormány mozdulatra megy a feneke, ahogy kell. A VDC is szokatlanul engedékeny, tökéletesen korrigál.
Egyszóval bazi jól kanyarodik :)))
droberto2015-12-22 00:30:39 // 4595
Hosszú idő után után ma volt időm picit a vassal foglalkoznom. Mi tagadás, már ráfért hiszen több mázsa építőanyagot és egyebet hordott haza. Az elmúlt hetekben pedig már azon őrlődtem, hogy a gyönyörű fotelek felső bőrrétegét lecsiszolja a (glett)por.
Hát ezen most változtattam. Bőr puccer + ápolás: :)


A legszebb az amikor beszívja és kimattul)
(Kéne egy jobb 1 alighasznált ülőlap szivacs... :()
droberto2015-12-12 22:26:29 // 4594
Teljesen jó, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy most pont egy éve, hogy ki se olvastam az ECU-t. Próbálom úgy használni mint egy átlag User és ez beválni látszik, bár igaz az is, hogy hozzátok képest alig használom.
droberto2015-12-12 08:18:41 // 4593
Amiket írsz nem áll össze... Az első hozzászólásodban a 7,9 átlag magasnak mondható - bár nem írtad, hogy milyen etapokon mérte ezt a komp -, most pedig irreálisan kis pillanatnyi fogyikat írsz. Az 59 50-nél soha nem eszik 3,7-et, maximum csak völgynek lefele, tempomat ide, vagy oda. A főútas és pályás fogyid is több mint fura. Az átlag fogyi sík úton: 90: 5,5-6; 130: 6,2-6,8.
A 220-as tempód is elég hihetetlen. Ezek a kályhák sztenderden 212-őt mennek. Nálam ez GPS szerint is közel hasonló tempó. Hozzáteszem nem vagyok egy Vmax fanatik és nem zárom, ki, hogy lejtőn lefele összejöhet a 220, de inkább arra gondolok, hogy van valami gixer a sebességmérő óráddal...
GPS-el mérted már a vasat?
droberto2015-12-12 08:08:20 // 4592
A lámpatest hátulján van két foncsor állító csavar. Fel-le és jobbra-balra.
A ködlámpáé pedig alul a haspáncél felől érhető el.
droberto2015-12-12 08:06:48 // 4591
Ha kevés az eső, vagy szürkület van, vagy este lámpafénynél mész, csinál fura dolgokat az biztos. Mivel általában ezek a viszonyok a gyakoriak, így ez zavaró. A maradék 60%-ban egyébként vállalható.
Amit viszont már tényleg ki kéne hajítani, az az idegesítően hidegben felfele pattogó Bosch Aerotwin lapátok.
Ha jól emlékszem, a gyáriról vannak a legjobb tapasztalatok... Vagy szerintek melyik a legjobb lapát?
droberto2015-12-12 07:21:55 // 4590
Lásd jól el a bajunkat! :)))
droberto2015-12-12 07:20:55 // 4589
Üdv köztünk. Sok boldog 59-es km-et. :)
Mondanám, hogy a csippes autó Compja által mért fogyi általában eltér, de nálad érdekes, hogy felfele tér el.
Egyébként a 159-nél viszonylag pontos a mérés, bár városban azért 0,5 l diff elő szokott fordulni.
Egyébként ez nagyban függ, hogy milyen átmérőjű gumid van.
Gyári csipp? Muhaha... Ezt melyik kereskedő mondta? Ezek szerint az enyém is csippes, mert az is pamacsol már kicsit. :)
Valójában azért füstöl, mert a kerámia már nem a régi és nem fog fel minden részecskét. Illetve lehet, hogy az égésed nem tökéletes, ami lehet porlasztó ülék hiba. Ezt legegyszerűbben egy befecs. korrekció méréssel ellenőrizheted MES-el.
droberto2015-12-12 07:05:21 // 4588
Jutúb Celeb lettem. Videómat már több mint 17 ezren látták. :)))
droberto2015-12-11 22:30:45 // 4587
Egyébként meg sajna elviszi a kecó újítás minden időmet.

:)
De muszáj is igyekeznem, mert jön a Baby! :)))
Remélem januárban talizunk. :)
droberto2015-12-11 22:25:08 // 4586
Meg van nála is kergülve a % érték mutatása. Egyszerűen elment nála is a kraft, mert túl sok volt a fojtás.
Egyébként meg nem értelek... Pont egy hete villantottam neked, amikor idultál haza a melóból. :)
Épp vittem a BMW-s kollégámat egy tesztkörre és a futómű tulajdonságait ecseteltem. 5 C°-ban, nyári gummával az É-D összekötőn belefagyasztottam az ülésbe amikor az S kanyarban keresztbe raktam. :)))
droberto2015-12-11 21:55:38 // 4585
Részetapoknál hasznos lehet.
Múltkor vittem egy csapatot, és egyszerűbb lett volna számolni a költséget. Egy szorzással kevesebb lenne úgy. :)))
Egyébként meg a sok adat tud idegesítő is lenni. A Dacia pl csak egy értéket mutat egyszerre, de kb 15 adatot képes megjeleníteni . Idegörlő az össz km kiíratásához 14x megnyomni a bajuszkapcsolót. :)
droberto2015-12-11 21:06:50 // 4584
Rosszul emlékszel. :)
Üresben (alapjáraton) van fogyasztás. Néhány típusnál ha állsz, át is vált l/h-ra.
Egyébként egy apró ficsőr hiányzik nekem a comp-ból: Írhatná az elfogyasztott üa.-ot (mint a rönónál)...
Nem kéne számolgatni...
És tényleg beszéltük mi már ezt. :)
droberto2015-12-11 19:06:40 // 4583
Ez pihent, de jó. Gondolom várod mindig az esőt. :)
droberto2015-12-11 19:03:47 // 4582
Így van. A % az csak számolt érték. A diff nyomás a mérvadó. Ha alapjáraton 100 mbar felett van az nem fasza.
Beszéltünk az Emilel és mondtam neki, hogy csináljon egy kényszerregent. Után meg figyelni kell, hogy mi történik.
Abban meg a Szoszának van igaza, hogy a hiba valódi forrását kell megtalálni, ami akár lehet az EGR is. :)
droberto2015-12-11 18:54:02 // 4581
Addig 2 az míg motorfék van. Ha már viszi a 750-es alapjárat akkor válts vissza. :)
droberto2015-12-11 18:50:49 // 4580
Kijön az könnyen. Gázolajat fecskendezz a menetre. Mindig hajts picit vissza, mintha menetet vágnál. Próbáld hideg, majd meleg motornál. :)
droberto2015-11-16 21:55:13 // 4579
Benne is volt a zabszem az utolsó 30 km-en, ráadásul pályán. Asszem kicentiztem. :)
droberto2015-11-16 21:50:08 // 4578
Helló 59-esek! :)
Lassan összeáll a kéró. :)
Múlt héten mentem egy hosszút. Kicsit kiszáradtunk:

:)
droberto2015-11-05 21:37:16 // 4577
Részvét az 1 óra kuplung pedàl alatt fekvéshez. :)))
Párnát, pokrócot dobjál magad alá.
droberto2015-10-29 21:46:45 // 4576
Ez ratyi videó!
Bezzeg ez. :)
Powered by ALFA159...
droberto2015-09-28 11:59:55 // 4575
Bődület, hogy mit ki nem találnak! :)
droberto2015-09-16 13:42:07 // 4574
Addig is nyálcsorgatónak... :)
droberto2015-09-16 13:42:07 // 4573
Addig is nyálcsorgatónak... :)
droberto2015-09-15 21:34:54 // 4572
Sok Boldogságot! :)
droberto2015-09-12 07:42:08 // 4571
Én nem emlékeztem, hogy annak is van kúlön cikkszáma.
droberto2015-09-12 07:29:49 // 4570
Befizettem a teljesítmény adót. Idén volt utoljára 300 Ft. Ennek örülök, bár ez azt jelzi, hogy szépen lassan öregedünk... :(
droberto2015-09-12 07:16:52 // 4569
Én amikor az MTA biztosítékot és fogalatot kerestem pl itt jutottam eredményre: TME
droberto2015-09-12 07:13:57 // 4568
Ez jó kérdés...
Én próbálnám kideríteni, a stekker márkáját. Talán a burkolatán rajta van a logo-ja. Aztán a a gyártó vagy annak az importőrének a WEB oldalán keresgélnék. Ha találsz is, szerintem csak drága egységcsomagokban lesz vagy drága szállítási díjjal. Ennél szerintem egyszerűbb lehet szerezni bontóból egy köteget és abból kiberhelni a sarukat.
droberto2015-09-11 18:48:51 // 4567
Véleményem szerint is menő. Divatszín most még a fényes fekete a beltérben. Bár kétségtelen, hogy az lenne a szép, ha minden ilyen lenne.
Ha téged zavar fújasd le. Teljesen jó lesz. :)
droberto2015-09-10 19:52:09 // 4566
És a tűz elől hazamenekültél volna de dugó volt? :)))
Nem semmi... 7,5 dl 3 km alatt. Ez már vérbeli sportautó tartomány. :)
droberto2015-09-08 07:28:45 // 4565
Ez így van. Egy tulajdonképpeni használati tárgy, aminek a megvásárlásával rengeteg jó barátot szereztem. :)
És még a tárgy is zseniális, de mennyire hogy az!

Sajnálom, hogy elment a KRD, de remélem, hogy ez új ALFA-ás korszak kezdete lesz neked. :)
droberto2015-08-30 23:19:03 // 4564
Húú az klafa, de nem lehet egy óccsóság a Comp. Rosso festék.
droberto2015-08-19 08:53:32 // 4562
Nagyon köszönjük Pityu az oknyomozást. Azt gondolom, nagyon hasznos kis írás. Ilyen egy igazi Alfás, ha megszívja valamivel és bajba kerül, még akkor is van ereje másokon segíteni. :)
Remélem, hogy ezzel megoldódott végleg a problémád. :)
Sok boldog Alfás Km-et!
droberto2015-08-17 17:03:49 // 4561
A ventik olyanok mint a csapágyak (hiszen valólyában azok:)), haláluk nem hirtelen következik be, hanem fokozatosan mennek tönkre, egyre nagyobb-, hosszabb üzemállapot közbeni rezgések rezonanciákat produkálva.
Ergo még van benne egy kis élet. :)
Egy szétszereléssel, tisztítással olajzással/zsírzással sokat lehetne tenni ÉT meghosszabbítása érdekében.
Ehhez meg kéne keresni a tettest és valahogy ki és szétszerelni...
droberto2015-08-17 01:47:30 // 4560
Arra, hogy egyszer ez is tönkremegy! :)))
Viccet félretéve ezt idén már én is 3 x hallottam (5-10 s erejéig).
droberto2015-08-13 22:38:20 // 4559
Ezen a szép nyári napon a kánikulában levitorláztam Dombóvárig, majd vissza. Éppen az öthetet alulról súrolta a fogyasztás, amikor felbukkant a tükörben egy igen gyorsan közelítő sárga sport autó. Először F430-ra gondoltam, de mikor közelebb jött, láttam, hogy egy Chevrolet Corvette (C6)-al állok szemben. :)
Mivel a kedvenc körforgóim következtek, gondoltam megmutatom mi is az Coure Sportivo. :) Meg amúgy is nehogy már csak úgy megelőzzön egy Sevrollett. :)
Az első körforgó előtt megvolt a 180. Pont utolért, de előzni már nem tudott. A második előtti 2 km-en meg valamiért nem mert megelőzni, csak villogott. A harmadik előtti 1 km-es szakasz utolsó 50 m-én tudott beszúrni elém, éppenhogycsak. Itt akkorát fékezett, hogy magam is meglepődtem. A bazi nagy körforgóban simán a seggében voltam, ami egyébként igen csak ficánkolt. A kigyorsításkor lehagyott, de nem adtam fel. A 4 körforgó előtt (kb. 3 km) útolértem, majdnem vissza is előztem, csak jöttek szembe. A körforgót megint csak nem tudta bevenni. :) Kigyorsításkor megint elment, de tovább nem húzogattam az oroszlán bajszát. Elégedetten és büszkén mentem tovább 6,2-es összfogyasztást produkálva.
droberto2015-08-13 10:02:00 // 4558
2.-3. olajcserénél cserélem.
droberto2015-08-13 10:01:05 // 4557
Jó: Gyári, Mann, Mahle, Ufi, Hengst (Már ha van 159-hez)
Elfogadható: Filtron,
droberto2015-08-13 09:53:02 // 4556
Ezeknek a rövid távú egyenesfutású, tempomatos etap méréseknek nem sok értelme van. Nem életszerű. 90-100-al vitorlázással én is tudok menni 5-5,5 l-el. Ellenben vasárnap Balicsa menet jövet becsókolta a 7,4-et. Igaz négyen voltunk és egy régi 530d volt a kirándulóspajtás. :) Ha nincs sok gyorsítás és nem lenne ilyen disznó kerék akkor is lehetett volna 6-6,5l.
Az elmúlt 2,5k km-em átlaga pedig 7,4.
droberto2015-08-10 13:20:00 // 4555
Még az autó környékére se vigyed.
My story.
Ez a jó.
droberto2015-08-06 16:54:43 // 4554
Sokunknál jön ez a hiba, de valójában működik ekkor is a VDC és azon belül a HH.
droberto2015-08-06 16:52:32 // 4553
Olyan terminus technicus, mint a tömör cső. :)
droberto2015-08-03 11:21:52 // 4552
Tervezett avultatás... :(
Részvét.
droberto2015-08-02 17:34:31 // 4551
Durva.
Lényegében ugyanez a hang volt az első promó videó alatt is. Nincs ebben újdonság....
droberto2015-08-01 22:15:12 // 4550
A lámpa csigaevős/belga. A Felni viszont szép. Milyen márka lehet ez?
56 ti forma.
droberto2015-08-01 22:13:43 // 4549
Lecseréletem az Alfát egy kádra:

:)
droberto2015-08-01 22:13:33 // 4548
Így van. Viszont vsz. pont ezt a szálat rágta el a nyestecske, itt megy át a tűzfalon az ECU-hoz.
droberto2015-08-01 22:12:12 // 4547
Igen ott könnyen deformálódik a műa. hátfal. :(
A Berllinájé kicsivel mássabb. Szerkeztileg viszont megegyezik.
Ez egy típushiba. Az enyémbe befaragtam egy berlinássat majd lehegesztettem a bepattintót. Így már nem tud kiesni. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.