Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-03-04 15:46:10 // 2496
Legközelebb nem is csinálok ilyet. Fullos 156-ot akartam, csak amik voltak 1,5 éve, azokért 2,1-2,3-akat kérte, és esik se akarta elengedni azt a 3-400 k-et amiket felsoroltam, hogy költeni kéne rájuk (gumi, termosztát, futómű, akksi). Jól rájuk is ragadt. Én meg úgy voltam, hogy teszek hozzá még egy pénzt, és akkor 159 lesz. És lett is. :)
droberto2013-03-04 15:39:47 // 2495
20-40-ért fújnak egy elemet.
droberto2013-03-03 22:37:36 // 2494
Egyébként részvét és jobbulást nektek! :)
A Casco fizethet csak kérdés a kár nagysága és az önrész...
droberto2013-03-03 22:35:46 // 2493
"Hjaj most mit csináljaK?" - Én a helyedben elzárnám előle a kulcsot! :)
droberto2013-03-03 22:28:05 // 2492
A FIAT-os terminológiára hajaznak a magyar hatóságok! :)
droberto2013-03-03 22:25:06 // 2491
A hangod sok minden lehet. Csinálnod egy videót róla és a hang helyét detektáljad, mert így nehéz bármit mondani.
Minden vezető és feszítő gördőt cseréltél?
Dayco szíjak vannak fent?
Főtengely ékszíjtárcsát cserélted?
Ne feledd, ezt a vasat egyszer már valaki "elhasználta". Ha kicseréled a kopó, fogyó dolgokat, nem lesz vele bajod jó sokáig. :)
droberto2013-03-03 22:13:53 // 2490
Tekerj bele egy hosszú metrikus csavart és azzal húzd ki.
M4-M5-M6, ezt nem tudom, de így jön ki a NAV-os fej.
droberto2013-03-03 22:11:47 // 2489
Szóval akkor a gyönyörűségesen lefestett csonkállványaimat is cserélni kell:

Már csak azt kéne tudni, hogy a 4 dugattyús nyeregtől elférnek-e a FL előtti 16-os felni küllői.
droberto2013-03-03 21:57:49 // 2488
Szép kis áruk van, mondhatom.
176 vs 139k.
droberto2013-03-03 21:55:36 // 2487
Igen, pont ezért kérdeztem. Ha csak ebben a két furatban tér el, akkor ezt kell cserélni a nyeregcseréhez.
Remélem más különbség nincs.
Bár egy futómű geometria ellenőrzés biztos, hogy ajánlatos utána...
droberto2013-03-03 21:42:55 // 2486
Tudja valaki, hogy mi a különbség az FL előtti (jobb: 50706501; bal: 50706502) és utáni (jobb: 50510960 ; bal: 50510862 ) 1.9 JTD csonkállványa közt?

Engem a két kékkel jelölt furat pozíciója és mérete érdekelne elsősorban.
A féket szeretném Update-elni.
droberto2013-03-03 20:40:07 // 2485
Az a 22% lehetett volna kevesebb is, ha a településen nem hűlt volna vissza. Ha picit többet figyelnéd a telítettséget, akkor ez a 300 km mehetne feljebb is. Ha 100 % közelébe ér, kell menni vele egy hosszabb távút, mert ez a napi 2x 15 km nem a legjobb neki.
A korrekcióid teljesen jók, ha hidegen nézted.
droberto2013-03-03 19:12:28 // 2484
Nálam az EÜ pak, egy szövet táskában van és az SW-ben tökéletesen befér a fenti polcocskába. (Ami GM-es. Ja és a roló is az, és simán jó a J Astra kombiba is.)
droberto2013-03-03 19:08:24 // 2483
A szigetelő nem ötlet, hanem a saját szememel láttam, hogy gyárilag van 159-en.
Bár hozzáteszem, az 2006-os, és a burkolaton a (zörgő - nála is zörgött) piros dekor elem nem matt, anyagában színezett (mint az enyém), hanem fényes festékkel bevont. De a szürke műanyag ua. a tüskékkel.
droberto2013-03-03 18:59:38 // 2482
Jó lehet. :)
droberto2013-03-03 18:59:09 // 2481
Armaflex. Azt tudnék is szerezni, de én már csak ilyen megrögzött gyári buzi vagyok. :)
Egyébkét ott vannak a tüskék amire rá kell fűzni. A tüskékre pedig ilyen hasított fém alátéttel rögzíted.
droberto2013-03-03 18:31:27 // 2480
Fékfolyadék kiegyenlítő tartály szűrő betétem sincs!
Kérem, ez milyen beszállítói fegyelem? :)
(Fel is írtam a "kell" listára.)
droberto2013-03-03 18:29:46 // 2479
No. Ma egy új felfedezés történt. :)
Rájöttem, hogy nekem a kedves olasz barátaink, ellogisztikázták a felső motorburkolat alatti, zajszigetelő anyagot.
Véletlenül láttam meg egy CarTárs autóján, hogy neki van.
droberto2013-03-03 18:21:09 // 2478
Nekem is TRW, ezért is lepett meg a Pityukoma felfedezése, hogy a nyereg meg ATE.
droberto2013-03-03 18:18:22 // 2477
Firefox 19 - dettó.
droberto2013-03-03 18:17:34 // 2476
Jól csináltad. Mentetted a menthetőt. Ilyenkor padlózni se ildomos.
Egyébként tök fura, hogy az Alföldön ennyit kell utazni, hogy lovagolhass. Itt Pakson min. 4 lovastanya van.
droberto2013-03-03 18:13:15 // 2475
Hozd csak el, majd megbütyköljük! :)))
droberto2013-03-03 18:12:29 // 2474
Momo Ten's. Szép kis felni és kemény és könnyű is. Ilyet akartam a Tipo-ra, de az olaszok, b@sztak szállítani a méretemből.
droberto2013-03-03 17:42:07 // 2473
A szosza talán...
droberto2013-03-03 13:14:51 // 2472
Hozz inkább egy gépet és felteszek neked egy jóféle CD írót és lemezkép kezelő progit. :)
droberto2013-03-03 13:12:46 // 2471
Ezért használok Alcohol120%-ot több mint 10 éve.
droberto2013-03-03 13:04:43 // 2470
Akkor már inkább a full fekete.
Vagy így:
droberto2013-03-03 13:02:29 // 2469
Közép, majd kőkor! :)))
droberto2013-03-03 12:25:19 // 2468
Jájjj... :(
droberto2013-03-03 12:21:29 // 2467
Gondold csak át logikusan.
Mitől függ, hogy belér:
- átmérő
- szélesség
- pozíció (ET szám és ültetés)

A 159-nek igen tág a kerékjárata. A 235/40-19 egy 20mm-es ültetéssel is lazán elfér (ti).
Ha nem változtatod az ET-t és nem ülteted, ez lebegjen a szemed előtt.
A gyári befoglaló méreteket itt leírtam.
A felrakni kívánt gumi átmérőjét pedig ebben a gumiméret táblázatban megtalálod. (SZVSZ egy táblázat sokkal informatívabb egy kalkulátornál.)
droberto2013-03-03 12:09:26 // 2466
Elképzelhető, de ahhoz ott kéne napokat tárolnod.
A salaknak lehet erősen savas kémhatása.
droberto2013-03-03 12:01:20 // 2465
Akkor lehet még elektrokémiai korrózió, amikor két eltérő potenciájú fém (betét-tárcsa) érintkezik.
droberto2013-03-03 11:13:00 // 2464
Lyukkoróziónak tűnik
Milyen márkájú a tárcsa és a betét?
Számomra ez elfogadhatatlan.
droberto2013-03-02 23:31:46 // 2463
Pedig a bringánál jóval fontosabb a pontos nyomaték. (tömeg miatt)
Jóval kihegyezettem műszakilag, mint egy autó.
droberto2013-03-02 23:29:45 // 2462
Kitörölték a Topic-ok jelzőit. Tűntetőleg hívják így magukat. Mi max csak "Új korszak" lehetnénk. :)
droberto2013-03-02 23:27:58 // 2461
EPer-t akártál mondani. Itt már letölthető a 2012-es v70-es. :)
droberto2013-03-02 23:26:36 // 2460
A kedvenceimnél megtalálod.
droberto2013-03-02 23:14:18 // 2459
Egyébként jó lenne egy ilyen kis 1/4"-os nyomatékkulcs nekem is. A bringa miatt is. Majdnem az összes csavar mellé ráírták a meghúzási nyomatékot.
droberto2013-03-02 23:09:59 // 2458
Persze csak hülyeségből mondtam!
(Remélem azért a kedves Mama nincs még ráállva az Amore-ra :))
droberto2013-03-02 23:07:47 // 2457
Köszi az infókat. :)
droberto2013-03-02 23:01:26 // 2456
Millió akció, és kapkodó orral beálló Expertekkel. :) :(
droberto2013-03-02 22:59:12 // 2455
Biztos megérezte, hogy ma anyósod miatt, nem rá fogsz költeni, hanem függönyökre, és kifejezte nem teccését. :))))
droberto2013-03-02 22:53:23 // 2454
No, ezért parkolok mindig párhuzamosan vagy egy távoli sarokban. :)
droberto2013-03-02 22:51:18 // 2453
:)))
Gondolom az asszony nyomkodta a pedált, te meg közben instruáltad?!? :)
Egyébként egy teljes cserénél (4 féknél) el lehet ám fáradni.
droberto2013-03-02 22:48:18 // 2452
De te arra húztad?!? :)
droberto2013-03-02 22:47:44 // 2451
Targoncával pakolod? :)))
droberto2013-03-02 22:46:37 // 2450
Gondoltam, hogy még rákérdezek a folyadékcsere módjára. :)
droberto2013-03-02 22:39:18 // 2449
Grat hozzá. Szép lett.
A csúszka zsírt hol vetted?
Milyen a fékhatás?
Csavarok könnyen jöttek?
Nyergeket a helyükön fújtad?
Az axiálist ütést mérted?
droberto2013-03-02 22:34:07 // 2448
Mindig is gyűlöltem az ilyen Tesco gazdaságos parkolókat. Amióta Alfázom még messzebbről kerülöm őket. Vagy párhuzamosan parkolok kanyarodó autóktól távol, vagy a lehető legmeszebb álok, ahol úgyse áll mellém a kutya se.
Viszont egyet nem értek. Az emberek 95%-a miért ódzkodik a tolatva parkolástól. Sokkal egyszerűbb, biztonságosabb (kiálláskor) és még elindulni és gyorsabb.
droberto2013-03-02 22:27:58 // 2447
Egyébként ebben pont én se kötttem kompromisszumot. Eddig csak a háló szobát csináltam meg. Oda megvettem a Gardinia dupla 20 mm-es alsó nút-os karnisát és egy nagyon komoly függönyt varrattam rá. Nálunk különben a varró néni hozta a mintát.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.