droberto2013-02-16 19:01:04 // 2296
Megtettél mindent az autósok védelme érdekében. :)
droberto2013-02-16 18:58:59 // 2295
A mazsolák miatt! :)))
droberto2013-02-16 18:54:16 // 2294
És hidd el, hogy már fel is tették! Bődületes helyekről hallottam. :(
droberto2013-02-16 18:53:15 // 2293
" Ugyanakkor manapság más okokból nem annyira divatos már a V." - Divatos V mintás gumi: Vredestein Guigiaro :)))
droberto2013-02-16 18:49:55 // 2292
No várj csak! A téli gummánál nem a zaj a legfontosabb tervezési szempont. Ott még fontosabb a víz kivezetése, meg ugye a lamellák szerkeze is teljesen más.
Télibe a ContiWinterContact TS8xx s V mintázatú. A V minta változása az évek során igen érdekes változáson ment keresztül. Míg a TS810 fél V volt a TS830 teljes V egy hosszanti bordával középen, addig a friss TS850-en már eltűnt a hosszanti horony és érdekesen egymásba fűződnek a bordák középen.
A Dunlop SP Winter Sport 4D is V-s és a Michelin Alpin A4 is az.
Télibe a ContiWinterContact TS8xx s V mintázatú. A V minta változása az évek során igen érdekes változáson ment keresztül. Míg a TS810 fél V volt a TS830 teljes V egy hosszanti bordával középen, addig a friss TS850-en már eltűnt a hosszanti horony és érdekesen egymásba fűződnek a bordák középen.
A Dunlop SP Winter Sport 4D is V-s és a Michelin Alpin A4 is az.
droberto2013-02-16 17:58:37 // 2291
A V-mintázat sajátossága a magas gördülési zaj, és a nagyobb -ellenállás. Cserébe kiváló az aquaplaningja. :)
droberto2013-02-16 17:54:57 // 2290
Az ABS-t természetesen fékezésre értettem. Egyébként piszkosul jó futóműve van. Ha sok neki a kanyarbejárati sebesség vagy hirtelen szeded alá az orrát tolja, ha elveszed a gázt akkor meg a fara indul meg. Nagy rádiuszú kanyarban nagy tempónál pedig sodródik mind a négy kerék.
droberto2013-02-16 17:26:26 // 2289
Nem szeretnék veled vitatkozni, de véleményem szerint igenis érezni, mint ahogyan azt is, hogy mikor kapcsol az ABS ugyanazon az útfelületen. Koknkrétan amikor felkerült az előző vasra a ContiPremiumContact2 ritka volt az a helyzet amikor az ABS bekapcsolt.
droberto2013-02-16 15:59:23 // 2288
2007-től már csak lefele működtethető az ekulcsal és hátul is csak lefele automata.
droberto2013-02-16 15:57:37 // 2287
Nem vagyunk egyformák. Te hosszirányú gyorsulást kedveled én pedig az oldalirányút. Amikor anno kispolszkim volt anno, azzal is kanyarban és fékúton pótoltam a teljesítményhiányt. Most már persze higgadtabb vagyok.
Az Alfával prémium gumival kanyarban még senki nem hagyott le. :) Múltkor az amúgy alacsony építésű SMART Roadsternek is megyűlt a baja a Contikkal. :)
Az meg, hogy ki mennyit megy ehhez vajmi kevés köze van.
Az Alfával prémium gumival kanyarban még senki nem hagyott le. :) Múltkor az amúgy alacsony építésű SMART Roadsternek is megyűlt a baja a Contikkal. :)
Az meg, hogy ki mennyit megy ehhez vajmi kevés köze van.
droberto2013-02-16 15:51:37 // 2286
Tisztában vagyok vele. Ahogy te is linkelted az EU sem véletlenül e két (+ zaj) szempont szerint soroltatja be a gumikat. A két tulajdonság fordítottan arányos.
Ha olvastad volna a 30866-os hsz-omat, akkor nem írtad volna ezt le nekem, mert pont ugyanezt írtam. Kompromisszumos megoldás, hasonlóképp mint anno a All Weather gumik.
Egyébként tökéletesen ismerem a ContiEcoContact-ot. Szárazon jó erős közepes, nedvesen meg nulla vonóerő és fékút. Az 1.5 dCi Dacia MCV pörgeti vele a kerekit.
Ha nem veszel prémium gumit én megértem. Igazat adok, teljesen ésszerűek az érveid.
DE: Nem vagyunk egyformák. Nekem számít mert kanyarokban imádom az oldalgyorsulást. :))))
Ha olvastad volna a 30866-os hsz-omat, akkor nem írtad volna ezt le nekem, mert pont ugyanezt írtam. Kompromisszumos megoldás, hasonlóképp mint anno a All Weather gumik.
Egyébként tökéletesen ismerem a ContiEcoContact-ot. Szárazon jó erős közepes, nedvesen meg nulla vonóerő és fékút. Az 1.5 dCi Dacia MCV pörgeti vele a kerekit.
Ha nem veszel prémium gumit én megértem. Igazat adok, teljesen ésszerűek az érveid.
DE: Nem vagyunk egyformák. Nekem számít mert kanyarokban imádom az oldalgyorsulást. :))))
droberto2013-02-16 12:01:38 // 2284
Jönnek igen, a Japóknak van mitől tartaniuk. Elektronikában most nagyon ott van Dél-Korea.
droberto2013-02-16 00:15:44 // 2282
Okosba megoldható.
Preisroboter.de :)
Egyébként kint tényleg olcsóbb. CONTI SPCO5P 245/35ZR19 XL SP Most már én is dühös vagyok. (Eddig mindig azt mondtam, hogy itthon nem az árakkal van a baj, hanem a fizetésekkel)
Preisroboter.de :)
Egyébként kint tényleg olcsóbb. CONTI SPCO5P 245/35ZR19 XL SP Most már én is dühös vagyok. (Eddig mindig azt mondtam, hogy itthon nem az árakkal van a baj, hanem a fizetésekkel)
droberto2013-02-16 00:03:17 // 2281
"Szóval szerinted az általam leírt 3 közül melyik a legjobb?" - Ezt én nem tudom neked megmondani. Személyes tapasztalatom nincs, ezért csak a tesztekre tudsz hagyatkozni. Arra azért figyelj, hogy különböző átmérőben különböző eredmények vannak.
19"-os gumiteszt meg nincs tömegével a neten (Ami jó az fizetős). Ha találsz akkor azt oszd meg, mert érdekel.
Én ezeket találtam:
1
2
3
4
5
6
7
8
19"-os gumiteszt meg nincs tömegével a neten (Ami jó az fizetős). Ha találsz akkor azt oszd meg, mert érdekel.
Én ezeket találtam:
1
2
3
4
5
6
7
8
droberto2013-02-15 23:31:14 // 2280
droberto2013-02-15 23:20:09 // 2279
Alapvetően teljesen igazad van!
Egyébként, ügyeskedi kell. Lehet ezeket 90 alatt is venni. Elméletileg csökkennie kell az áruknak, a friss, de 250 LE alatti új nagykerekes modellek megjelenése miatt. Ha nem ragaszkodsz a gyári mérethez, hanem sztenderdebb méretet nézel, akkor még 80 alá is bemehetsz.
A gyári terhelés és sebesség index alá nem menj semmiképpen.
Nem kell, hogy XL-es legyen a gumi.
Egyébként, ügyeskedi kell. Lehet ezeket 90 alatt is venni. Elméletileg csökkennie kell az áruknak, a friss, de 250 LE alatti új nagykerekes modellek megjelenése miatt. Ha nem ragaszkodsz a gyári mérethez, hanem sztenderdebb méretet nézel, akkor még 80 alá is bemehetsz.
A gyári terhelés és sebesség index alá nem menj semmiképpen.
Nem kell, hogy XL-es legyen a gumi.
droberto2013-02-15 23:04:14 // 2278
Én négy csoportra osztanám a gumiköpeny márkákat:
1. Vannak prémium márkák, melyek prémium termékeik a tesztek alapján az élbolyban szoktak lenni, egymástól általában kis különbséggel.
Continental, Michelin, Goodyear, Bridgestone, Pirelli, Dunlop.
2. Vannak ún. közpesen teljesítő márkák (teljesség igénye nélkül):
Nokia; Yokohama; Hankook, Fulda, Falken, Verdestein.
3. Vannak a nagy prémiumárkák olcsóbb márkái:
Continental Brand: Barum; Matador; Mitas; Semperit; Uniroyal.
Michelin Brand: BF Goodrich; Kléber; Kormoran; Taurus.
Goodyear Brand: Debica; Dunlop (télibe pl. a SP Winter Sport 4D prémium termék); Falken; Sava.
Bridgestone: Firestone; Nokian.
Hankook: Kingstar (kerülendő).
4. Kínai gumik: (Ezek nagy ívben kerülendők, mert életveszélyesek.)
Nankang, Wanli, Infinity... és társik.
A márkákon belül vannak típusok, melyek különböző típusú, teljesítményszinű autóra valók.
Pl.: a Continál van a PremiumContact és a SportContact. A kettő közt óriási különbség van (nagyjából mindenben). A Bridgestone-nál ilyen a Turanza és a Potenza.
Továbbá egyre nagyobb szeletet hasítanak maguknak a piacból az energiatakarékos gumik. Pl: Pirelli Cinturato; Continental EcoContact és a Michelin EnergySaver. (SZVSZ ez kompromisszumos megoldás.)
Erősen javalott gumiválasztás előtt a TESZT-ek átfogó tanulmányozása.
(Mivel én a helyedben Conti SportContact-ot, Michelin Pilot Sport-ot, vagy Bridgestone Potenzát vennék...)
1. Vannak prémium márkák, melyek prémium termékeik a tesztek alapján az élbolyban szoktak lenni, egymástól általában kis különbséggel.
Continental, Michelin, Goodyear, Bridgestone, Pirelli, Dunlop.
2. Vannak ún. közpesen teljesítő márkák (teljesség igénye nélkül):
Nokia; Yokohama; Hankook, Fulda, Falken, Verdestein.
3. Vannak a nagy prémiumárkák olcsóbb márkái:
Continental Brand: Barum; Matador; Mitas; Semperit; Uniroyal.
Michelin Brand: BF Goodrich; Kléber; Kormoran; Taurus.
Goodyear Brand: Debica; Dunlop (télibe pl. a SP Winter Sport 4D prémium termék); Falken; Sava.
Bridgestone: Firestone; Nokian.
Hankook: Kingstar (kerülendő).
4. Kínai gumik: (Ezek nagy ívben kerülendők, mert életveszélyesek.)
Nankang, Wanli, Infinity... és társik.
A márkákon belül vannak típusok, melyek különböző típusú, teljesítményszinű autóra valók.
Pl.: a Continál van a PremiumContact és a SportContact. A kettő közt óriási különbség van (nagyjából mindenben). A Bridgestone-nál ilyen a Turanza és a Potenza.
Továbbá egyre nagyobb szeletet hasítanak maguknak a piacból az energiatakarékos gumik. Pl: Pirelli Cinturato; Continental EcoContact és a Michelin EnergySaver. (SZVSZ ez kompromisszumos megoldás.)
Erősen javalott gumiválasztás előtt a TESZT-ek átfogó tanulmányozása.
(Mivel én a helyedben Conti SportContact-ot, Michelin Pilot Sport-ot, vagy Bridgestone Potenzát vennék...)
droberto2013-02-15 22:33:23 // 2277
Lemaradt: a 20%-os felárat a faházra mondta.
droberto2013-02-15 22:30:52 // 2276
No, lassan összeáll a helyszín is. Hívott ma az üzemeltető, és annyit sikerült belőle kicsikarnom, hogy az oldalukon publikált árakból kapunk: 30 fő felett 10-, 50 fő felett 15% kedvezményt. Sajnos az egyéni fizetésbe e formában nem ment bele.
Kértem, hogy ajánlatát még írásos formában közölje. Vannak még részletek, amik nem tisztázottak. Pl. az, hogy az egy éjszakás 20% felárat elengedi (ez az árlistában nem is szerepel).
Konkrét számokkal majd ezután tudok jelentkezni.
Lassan kellene konkretizálni a dolgokat....
Amit eddig beszéltük:
Helyszín: Agárd - Sport Beach
Időpont: 2012.05.25-26.
Kaja: Szombat - bogrács (SZVSZ vegyes pöri); Vasárnap - tárcsázás (Lehetne tarja meg valami szárnyas pl.)
Programok: Autómustra, baráti csevej, evés-ivás :), jó idő esetén fürdés...???
Kaja-pia beszerzés: Ki venné meg?
Fizetés: Kaja, kemping ??? (SZVSZ az ital egyénileg a kaja kollektív fizetéssel menne)
Infrastruktúra: Bográcsot (24 l), -állványt, gázrózsát, gázt, tárcsát tudok vinni. (Asztal, szék egyéb) ???
Jelentkezés: módja???
Létszám: ??? (Én 30±10 autóra gondoltam, autónként két fővel)
Időjárás: Mi van, ha rossz idő lesz???
Kértem, hogy ajánlatát még írásos formában közölje. Vannak még részletek, amik nem tisztázottak. Pl. az, hogy az egy éjszakás 20% felárat elengedi (ez az árlistában nem is szerepel).
Konkrét számokkal majd ezután tudok jelentkezni.
Lassan kellene konkretizálni a dolgokat....
Amit eddig beszéltük:
Helyszín: Agárd - Sport Beach
Időpont: 2012.05.25-26.
Kaja: Szombat - bogrács (SZVSZ vegyes pöri); Vasárnap - tárcsázás (Lehetne tarja meg valami szárnyas pl.)
Programok: Autómustra, baráti csevej, evés-ivás :), jó idő esetén fürdés...???
Kaja-pia beszerzés: Ki venné meg?
Fizetés: Kaja, kemping ??? (SZVSZ az ital egyénileg a kaja kollektív fizetéssel menne)
Infrastruktúra: Bográcsot (24 l), -állványt, gázrózsát, gázt, tárcsát tudok vinni. (Asztal, szék egyéb) ???
Jelentkezés: módja???
Létszám: ??? (Én 30±10 autóra gondoltam, autónként két fővel)
Időjárás: Mi van, ha rossz idő lesz???
droberto2013-02-14 22:48:19 // 2275
A 2,5 órában és se álltam meg.
droberto2013-02-14 22:37:21 // 2273
2-3 óra közt. Nem verseny. Itt a WEB oldala.
droberto2013-02-14 22:27:20 // 2272
Illetve már rég akartam mondani, hogy használd válaszadáskor a hsz. jobb alsó sarkában levő kis szövegbuborékot.
droberto2013-02-14 22:22:37 // 2271
15 km. Gyere el! Nagyon családias. Utána egy kis faluban egy helyi iskola éttermében fincsi ebéd van.
Ott vagyok a fent a fehér-narancssárga hajóban. :)
Ott vagyok a fent a fehér-narancssárga hajóban. :)
droberto2013-02-14 22:11:42 // 2270
Azt nem de a Balaton körbe bringázást régóta tervezzük. Továbbá a Balaton átúszás is jó lehet. Én a Virtus úszni (Paks-Kalocsa) szoktam. Míg volt hajóm mint kísérő, amióta az árát a 159-be "fektettem", mint úszó. :)
droberto2013-02-14 22:08:28 // 2269
Lent a párás aknában! :)))
droberto2013-02-14 21:58:17 // 2268
Sör napközben, este bor meg pálinka. :)
Nálam ez trendi. :)
Apropó: Merlot vöröset és rosét tudok hozni! Jóféle, most is azt iszogatom! :)
Nálam ez trendi. :)
Apropó: Merlot vöröset és rosét tudok hozni! Jóféle, most is azt iszogatom! :)
droberto2013-02-14 21:54:58 // 2267
Én ezektől az étkektől már teljesen bevadultam. :) Bár ma is volt a cégnél egy kis 60 fős, pöris történet.
A tárcsa is bejövős (pl. vasárnapra), bár szerintem ahhoz pl. süthetünk krumplit. Az infrasruktúrát tekintve van mindenem, mindkét ételhez.
A legjobban sikerült tárcsázós képeim kitörlődtek, mem kártya hiba miatt, addig is találtam egy ilyet:

:)
Egyébként itt a tárcsám, miután elkészült:

Más. Írtam a kempignek, de egy nap úgy látszik kevés volt a válasznak.
A tárcsa is bejövős (pl. vasárnapra), bár szerintem ahhoz pl. süthetünk krumplit. Az infrasruktúrát tekintve van mindenem, mindkét ételhez.
A legjobban sikerült tárcsázós képeim kitörlődtek, mem kártya hiba miatt, addig is találtam egy ilyet:

:)
Egyébként itt a tárcsám, miután elkészült:

Más. Írtam a kempignek, de egy nap úgy látszik kevés volt a válasznak.
droberto2013-02-14 15:32:04 // 2266
Sok olaj folyt ki? Utántöltik gyári Tutelával? A kuplungtárcsa ferodolját nem áztatta szét az olaj?
droberto2013-02-14 10:55:26 // 2265
SZVSZ amikor az oldalt írták a készítők sem számítottak ilyen mértékű lelkesedésre, használatra.
A keresési funkció k@k@ az oldalon! :(((
Sokszor már a saját blogjaimban sem találok meg semmit. :(
A keresési funkció k@k@ az oldalon! :(((
Sokszor már a saját blogjaimban sem találok meg semmit. :(
droberto2013-02-14 09:52:25 // 2264
Szerintem ennek eleget tesz a kemping. Kártyás beléptetés van, úgyhogy ilyen téren szerintem OK.
droberto2013-02-14 09:34:05 // 2263
Az ott alvással kapcsolatban pedig én azt gondolom, hogy opciós lehetne. Egyébként vannak fa bungallók is.
droberto2013-02-14 09:25:50 // 2262
Magyarországon még júliusban és augusztusban is rizikós a sátorozás! Tavaly előtt június végén egy hétig végig esett az eső és nem ment fel a napi max 14 fok fölé 1 nap kivételével.
Ami pedig a vízpartot illeti, a feeling miatt gondoltam rá. Ha még fürdeni is lehetne az csak + ajándék volna.
Neked mi lenne a jó?
Ami pedig a vízpartot illeti, a feeling miatt gondoltam rá. Ha még fürdeni is lehetne az csak + ajándék volna.
Neked mi lenne a jó?
droberto2013-02-14 08:36:58 // 2261
Ez nem volt valami konstruktív hsz.! :)
A 05.25-26. jó lenne?
A 05.25-26. jó lenne?
droberto2013-02-13 22:27:32 // 2260
droberto2013-02-13 22:21:41 // 2259
Hozhatnád a CTEK töltőt meg egy hosszabbítót! :)
droberto2013-02-13 22:20:55 // 2258
Legalább meghallgatnám! :)
droberto2013-02-13 22:20:27 // 2257
Én tavaly is ezt mondtam, de tévedtem. Bár, ha jól belegondolok a végén egész príma idő lett.
droberto2013-02-13 22:16:43 // 2256
Ezt hozhatnád a Topic talira is. Buliznánk legalább egyet! :)
droberto2013-02-13 22:15:45 // 2255
Engem nem zavarna a két hét, két tali. Akkorra már nagyobb valószínűséggel lenne jó-, esetleg fürdőzésre is alkalmas idő.
Bár erről, az AC-ből okulva, teljesen felesleges beszélni.
Bár erről, az AC-ből okulva, teljesen felesleges beszélni.
droberto2013-02-13 22:13:35 // 2254
Mint Budapest..., Love Parade-es szerelvény! :)))
droberto2013-02-13 22:09:16 // 2253
Budapest Parádé! :)))
droberto2013-02-13 22:02:10 // 2252
Én is arra gondoltam. (Esetleg 18-19.:)) Két hétre rá AC13...
droberto2013-02-13 21:57:31 // 2251
droberto2013-02-13 21:48:06 // 2250
Itt velünk lehetnének az autók is. Lehetne sátorozni és vannak faházak is.
droberto2013-02-13 21:43:09 // 2249
Én konkrétan az Agárdi Sport Beach Campingre gondoltam.
Van náluk VW találkozó is.
SZVSZ nem okozna problémát ha egy májusi hétvégén akár tízen, akár negyvenen lennénk.
Van náluk VW találkozó is.
SZVSZ nem okozna problémát ha egy májusi hétvégén akár tízen, akár negyvenen lennénk.
droberto2013-02-13 21:27:31 // 2248
Mi ez a pesszimizmus CartársÚr? :)
droberto2013-02-13 21:27:03 // 2247
Ezzel tisztában vagyok de SZVSZ a nyár sok Cartárs-nak problémás lenne a nyaralások miatt. Május lenne optimális talán, akkor már jó az idő is.
A Dunapart jó ötlet, de azért Campingre gondoltam, mert ott van áram víz és vizesblokk. Továbbá ott lehetne akár iszogatós - ottalvós történet is!
A résztvevők száma tényleg lutri, de amit írtál esélyes létszám.
A Dunapart jó ötlet, de azért Campingre gondoltam, mert ott van áram víz és vizesblokk. Továbbá ott lehetne akár iszogatós - ottalvós történet is!
A résztvevők száma tényleg lutri, de amit írtál esélyes létszám.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.