Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-03-15 11:33:29 // 2546
Én volnék a Mókmester, jelentem! :)
droberto2013-03-14 14:53:55 // 2545
Mondtam, hogy csak veled van a baj! :)
droberto2013-03-12 21:14:22 // 2544
Ez hatalmas visszalépés.
Lehet, féltek, hogy ezt is lemaciarcozzák.
Az eredeti pedig ütött volna.
droberto2013-03-12 20:42:25 // 2543
Valami japán tuning kreha? :)
droberto2013-03-12 20:41:21 // 2542
Köszönjük a beszámolót! Azt hiszem sokan irigyelhetünk.
A 4C lámpatesje viszont SZVSZ sokkoló, finoman szólva sem tetszik. Nem értem, hogy ez kinek az agymenése volt. Mi szüksége van egy ilyen gyönyörű autónak egy ilyen bazári, tuning jürgenes lámpára???
Reméljük jövőre Frankfurtba már a Giulia is ott fog állni! :)
droberto2013-03-12 20:27:11 // 2541
Grat a hiba detektálásához!
Elmondod, hogy ezek melyik (motor melyik részén levő) tartóbakok?
A féltengely csukló kotyogás miben merül ki? Hogyan detektáltátok a kotyogást? Én még nem néztem meg, hogy nekem ez a váltótól ilyen, vagy a belső csuklótól.
droberto2013-03-12 20:22:05 // 2540
Ha hullámzik, lehet szívósor, áramláskorlátozó szelep, no meg EGR is. Bár ez inkább a 2007 előttiekre jellemző.
droberto2013-03-12 20:19:23 // 2539
Az tényleg különleges év volt, mert az öregek és az utódok is jelen voltak.
Most: MiTo; Giulietta; 4C; és Gloria (+ a 8C meg a 8C Spider ha kint voltak)
Egyébként mi volt a benyomásod az Alfa standról és a 4C-ről?
droberto2013-03-12 17:07:43 // 2538
Lehet, hogy neked lesz igazad, mert ezt, a GM-es Holden V6 + Alfa hengerfej kontextusában olvastam. (Közös motorfejlesztés.)
A 2.0 és az 1.6 JTDm2 legjobb tudomásom szerint, már FPT, azaz Fiat Powertain Technology. :)
droberto2013-03-12 16:56:48 // 2537
Kíváncsi lennék a többi márkára, hogy azok passzolnak.
Anno a Tipo-n is cseréltem, és azon meg egyel több lyuk (menetes furat) volt, mint kéne. Kapott egy szép csavart a temosztát és jó lett.
5 évesen tényleg nem szabadna tömegesen tönkremennie a termosztátnak.
droberto2013-03-12 16:52:04 // 2536
Tudjátok mit jelent az FGP? Most világosodtam meg.
FGP = Fiat GM Powertrain
droberto2013-03-12 16:51:50 // 2535
Korábban erről beszéltünk, hogy-hogy lehet...
droberto2013-03-12 16:01:33 // 2534
Ráz a verda, nem hullámzik a gyorsulás?
droberto2013-03-12 15:59:56 // 2533
A vízpumpa veszélyes. Ha jól emlékszem DrB-nek szállt el 70k környékén.
droberto2013-03-12 15:57:44 // 2532
Sohasem volt modelldömping az Alfánál. 2-3 max, 4 típus.
Azért a 4C most felemeli a márka ázsióját rendesen.
Abban egyet értünk, hogy nagyon kéne már egy középkategóriás és egy nagy kategóriás modell.
droberto2013-03-11 16:37:36 // 2531
Látom nálatok is úgy dívik utazni, hogy táska az ölben. :)
droberto2013-03-11 15:12:18 // 2530
Az jól hangzik!
Akkor te leszel az édességek felelőse. :)))
droberto2013-03-10 22:16:54 // 2529
Hátra a 8-as nem küszöb, hanem természetesen sárvédő....
droberto2013-03-10 22:15:14 // 2528
Minden autófóliás foglalkozik kavicsfóliákkal. Egy gyárihoz közelítő méretű (ami SZVSZ igen kicsi, főleg széles gumi esetén) 5-15k HUF között megvan (anyagtól függően).

A gyárit is meg tudod venni.

Előre:

9. - ~1.000,-Ft/oldal

Hátra:

8. - ~4.500,-Ft/oldal (küszöb)
9. - ~3.200,-Ft/oldal (ajtó)

A ti-knél, ha jól látom van a küszöbön is (gondolom a nagy kerék miatt):

10. - ~6.500,-Ft/oldal
droberto2013-03-09 20:05:15 // 2527
Frankó! :)
Hogyan horganyoztál?
droberto2013-03-07 22:22:53 // 2526
Vagy a húslevesbe? :)))
droberto2013-03-07 22:15:15 // 2525
Én a Honda csónakmotorom szervizkönyvébe bőszen pecsételtettem a Yamaha szervizben, aztán az embernek aki megvette nem is kellett a szervizkönyv. Tök lesz@rta. Alig tudtam rábeszélni, hogy az neki is jó, hogyha megvan. :(
droberto2013-03-07 22:01:26 // 2524
Az enyém "csak" aknáról ment.
Nem, volt nyomatékkulcs. :(
Filccel jelölés és 3x az átforgatás volt.
droberto2013-03-07 21:57:45 // 2523
Meg nálam is.
droberto2013-03-07 21:56:40 // 2522
Milyen az, hogy egészséges macska? :)
Selénia olajban lépked és Ricambi Originali dobozban alszik a 147 GTA mellet? :)
droberto2013-03-07 21:52:52 // 2521
Szerencséd van!
Tetszik ez az alázatos hozzáállás a szerelők részéről.
Az enyém is ilyen, csak sajna nincs olyan profi műhelye mint a tiédnek.
droberto2013-03-07 21:50:09 // 2520
Az én szerelőm magán, de nem rendelkezik típus ismerttel. Cserébe viszont nagyon alapos. Eddig hál' Istennek csak egyszer szerelt, amikor volt a nagyszerviz. Viszont számlát nem adott, cserébe egy csomó értékes infót tudtam meg tőle, a szerviz ideje alatt.
droberto2013-03-07 21:45:46 // 2519
Az az egész csak egy mókolás. Komoly cégek nem is gyártanak ilyet.
droberto2013-03-07 21:45:06 // 2518
Ezt ne is mondjad. Én is félek tőle, pedig benne van a pakliban.
droberto2013-03-07 21:44:11 // 2517
Van gyári tetőcsomim, de tetőn vinni bicót már nem frankó és nem is praktikus (fel-le vétel; fogyasztás; bogarak, bicó stabilitás nagy oldal G-nél). :)
Így van, egyébként olcsóbb lenne.
droberto2013-03-07 21:41:11 // 2516
Teljesen egyet értek.
Hülye egy világot élünk. Csináltass mindent mással, és ha elb@szódik a cucc, akkor meg húzd rá a felelősséget. :(
Sikered, meg csak akkor lesz, ha papírod van mindenről.
Sajnos mostanában van ebben tapasztalatom. :(
droberto2013-03-07 21:37:15 // 2515
Nekem egy szerelő ismerősöm csinálta. Félt tőle, de igazán egyszerű más típusokhoz képest. Csak a jobb oldalsó motortartót kell kiszedni.
Nem figyeltem minden részletre oda, de a Youtube dugig van JTD vez. cserés videókkal.
Munka közben az eLearn segített minket. :)
Ja, rögzítő szerszámot nem használtunk. :)
droberto2013-03-07 16:54:08 // 2514
A NAV nem csak, hogy magasabb de szélesebb is mint a "hagyományos" fej.
droberto2013-03-07 16:30:34 // 2513
Nekem mondod? :)
Ilyenre hajtok. => Uebler P31 vagy Thule EuroClassic G6 LED 929
droberto2013-03-07 16:07:17 // 2512
Ezeket a tartókat ferde hátú autókra lehet szerelni.
Amik ellene szólnak:
- Az ajtó zsanérjait zárszerkezetét nem erre (a több 10 kg-os) igénybevételre méretezték.
- Lekopik a festék.
- A tartót műanyagpöckök és vékony szalagok rögzítik, mely igen balesetveszélyes.
- Nem látsz hátra a bicikliktől.
- Nem látszik a rendszám és a hátsó lámpa.
- Nem nyílik a csomagtartó.
- Frontális balesetkor megsérül az autó és a kerékpárok is.
droberto2013-03-07 14:47:54 // 2511
Ha biciklit akarsz szállítani, akkor a csomagtartóra kötözhetős tartót SZVSZ felejtsd el.
droberto2013-03-05 21:39:32 // 2510
Mond azt, hogy te is CrossWagont akarsz csinálni a verdából! :)
droberto2013-03-05 21:33:59 // 2509
No, ma sikerült leteríteni a garázs elé 5 m3 mart aszfaltot...
Sajnos nincs szilárt burkolat és esőzéskor tiszta sár minden.
droberto2013-03-05 21:27:05 // 2508
Hibakódod nincs?
Befecskendezés, EGR, LMM, MAP, DPF biztos OK?
droberto2013-03-05 20:42:29 // 2507
Pityukomának és Tibcsi166 kollégának volt hasonló tünete, nekik a féltengelycsukló javítása/cseréje oldotta meg a problémát.
droberto2013-03-05 20:33:34 // 2506
Gratulálok hozzá. Sok boldog km-t! :)
droberto2013-03-04 20:07:24 // 2505
Az a bajom, hogy te a legtágabb értelemben vett perifériámon is kívül laksz. :)
Továbbá a zenei ízlésünk is olyan távoli, mint amilyen messze lakunk egymástól. De persze ez egyáltalán nem baj, hiszen van egy igen fontos közös tulajdonságunk.... ;)
droberto2013-03-04 20:00:01 // 2504
Mi se fiatalodunk! :(
Viszont bölcsebbek, azok leszünk. :)
droberto2013-03-04 16:34:38 // 2503
Szerintem OK! :)
droberto2013-03-04 16:27:14 // 2502
2013-at írunk, az első 159-ek már 8! évesek idén!
droberto2013-03-04 16:25:02 // 2501
A FIAT Mo. mindent lát. Csak a márkaszervizek nem látják egymást.
droberto2013-03-04 16:23:58 // 2500
Az 5-ös eltűnt már. A 4-es hirdető emberkével szívesen megismerkednék. :)
A km No Comment!
droberto2013-03-04 16:18:41 // 2499
Rádpróbálnám szívesen a téli kerekemet. :)
droberto2013-03-04 16:17:51 // 2498
Csak hangosan gondolkodtam. :)
droberto2013-03-04 16:17:23 // 2497
Súlycsökkentés. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.