Ez nem baj!
Az említett barátom, barátnője (mától már jegyese) se szeret. Azt mondja, ha én megjelenek akkor az embere mindig vesz valamit az autójára. :)))
droberto2013-03-02 22:05:00 // 2446
droberto2013-03-02 22:02:40 // 2445
Ez jó!
Egy barátom, pont most írt mail-t, hogy több hónapnyi vívódás után végre megvette azokat a haszontalan gyűrűket és utána nyugodtan takaríthatta autóját. (Egy darabig)
Mi a nagyobb hülyeség? Két fém vacakért kiadni százezreket, vagy egy komoly autóhifi? :)))
Egy barátom, pont most írt mail-t, hogy több hónapnyi vívódás után végre megvette azokat a haszontalan gyűrűket és utána nyugodtan takaríthatta autóját. (Egy darabig)
Mi a nagyobb hülyeség? Két fém vacakért kiadni százezreket, vagy egy komoly autóhifi? :)))
droberto2013-03-02 21:53:50 // 2444
A motortartó burkolatot én az alábbiak szerint javítottam:
- Mivel zörgött a vázon a piros dekor elem, ezért a kettő közé sziloplasztos ragasztót nyomtam
- A levételkor az állandóan a tartó tüskéken maradó gumibakokat egy kiadós tisztítás után szintén sziloplasztos ragasztóval beragasztottam.
- Mivel zörgött a vázon a piros dekor elem, ezért a kettő közé sziloplasztos ragasztót nyomtam
- A levételkor az állandóan a tartó tüskéken maradó gumibakokat egy kiadós tisztítás után szintén sziloplasztos ragasztóval beragasztottam.
droberto2013-03-02 21:46:58 // 2443
Nekem a letiplizés rész teccet' a legjobban. :)))
droberto2013-03-02 19:43:01 // 2442
Egyébként szépek a kupakjaid! :)
droberto2013-03-02 19:38:47 // 2441
Ez enyém még alussza téli álmát. :) (Bár tegnap elvitt ide-oda a városban)

Ma a garázssoron javítgattam a töltött salakos talajt. Lyukakat tömködttem be és dombokat gyalultam le. (Fotó kivételesen nem készült). Megmozgattam vagy fél köbméter földet.
Egyenlőre nincs még kész a szerszám. A 3,2-es AWI huzal már megvan, csak még ki kell találnom, hogy milyenre köszörüljem az "U" alak végét. :)

Ma a garázssoron javítgattam a töltött salakos talajt. Lyukakat tömködttem be és dombokat gyalultam le. (Fotó kivételesen nem készült). Megmozgattam vagy fél köbméter földet.
Egyenlőre nincs még kész a szerszám. A 3,2-es AWI huzal már megvan, csak még ki kell találnom, hogy milyenre köszörüljem az "U" alak végét. :)
droberto2013-03-01 17:19:02 // 2440
Impression létére van benne egy két dolog!
droberto2013-03-01 17:08:02 // 2439
Nekem még sosem füstölt tisztításkor.
Ellenben tavaly télen, amikor gyengélkedett az akksi, és csak hosszú indítózás után indult, durva füstpamacsot nyomott ki...
Viszont a vég nem ettől lesz kormos.
Ellenben tavaly télen, amikor gyengélkedett az akksi, és csak hosszú indítózás után indult, durva füstpamacsot nyomott ki...
Viszont a vég nem ettől lesz kormos.
droberto2013-03-01 17:06:03 // 2438
Dettó.
Erre nagyon kíváncsi lennék, hogy mitől függ, hogy kormos a vég vagy sem.
Ahogy figyelgetem nincs összefüggésben a futásteljesítménnyel.
Erre nagyon kíváncsi lennék, hogy mitől függ, hogy kormos a vég vagy sem.
Ahogy figyelgetem nincs összefüggésben a futásteljesítménnyel.
droberto2013-02-28 22:15:29 // 2437
Inkább nézd meg a könyvében, hogy azon az ágon mi van és, hogy azoknak mi a teljesítménye. Illetve számold ki, hogy amit rátennél mekkora többletfogyasztást jelentene.
droberto2013-02-28 22:13:20 // 2436
Alapvetően én is gondolkodom. Persze van az az eset amikor képes vagyok felrúgni az elveim.
droberto2013-02-28 22:07:24 // 2435
Így van. Aki nem tud választani a 159-es gyári felni kínálatából, az nyugodtan nekifeküdhet a pisztolyfúrónak. Félre tud menni néhány tizedet a furat, de ahogy a szosza is mondta, ennek nincs jelentősége. A felnit az agy központosítja, ott van illesztve, a csavarok csak rögzítik az agyhoz.
Aki nagyon parás, az meg fúrja oszloposon és egy jó Setup után rögzítse a felnit az átbökés előtt.
Aki nagyon parás, az meg fúrja oszloposon és egy jó Setup után rögzítse a felnit az átbökés előtt.
droberto2013-02-28 21:58:46 // 2434
Szerintem EGR sanszos! Inkább mint befecs. szelep.
droberto2013-02-28 21:55:46 // 2433
Szerintem a többségnek 16-os kereke van.
droberto2013-02-27 14:26:03 // 2432
Nem földes, bakhátas. :) Sok helyen ha 80 felett megyek leér a haspáncél.
droberto2013-02-26 23:07:11 // 2431
Akarom mondani: Azt tehetsz rá amit szeretnél. :) Csak fizikálisan férjen el és kisebb se legyen mint a 205/55-16.
droberto2013-02-26 22:49:03 // 2430
Azt teszel rá ami ráfér!
droberto2013-02-26 22:48:17 // 2429
Az van!
Rossz úton tötymörögnöm kell mert leér.
Vegyesen mindenhol, pályán nem nagyon...
Rossz úton tötymörögnöm kell mert leér.
Vegyesen mindenhol, pályán nem nagyon...
droberto2013-02-26 22:14:41 // 2428
Ne foglalkozz ezekkel, a holmi ortodox váltóméret kalkulátorokkal.
Nekem két centi a különbség a téli és a nyári közt és mind a kettő gyári méret.
Nekem két centi a különbség a téli és a nyári közt és mind a kettő gyári méret.
droberto2013-02-26 20:36:42 // 2427
A kicsi ELM akkor nem is lett jó?
A mérést hidegen csináltad? 3-4 mm3 abszolútértékben még elfogadható.
Szerintem nincs köze az izzításhoz, mert a befecs. korr. csak a eltérő szöggyorsulást hivatott kompenzálni. Viszont ha már vannak izzítás gondjaid, akkor előbb azokat hárítanám el. Továbbá mielőtt bármit csinálnál a szelepekkel előtte összecserélgetném őket, hogy biztos, hogy az a gond.
A mérést hidegen csináltad? 3-4 mm3 abszolútértékben még elfogadható.
Szerintem nincs köze az izzításhoz, mert a befecs. korr. csak a eltérő szöggyorsulást hivatott kompenzálni. Viszont ha már vannak izzítás gondjaid, akkor előbb azokat hárítanám el. Továbbá mielőtt bármit csinálnál a szelepekkel előtte összecserélgetném őket, hogy biztos, hogy az a gond.
droberto2013-02-26 20:22:30 // 2426
Nyugodtam ráteheted, ha azt szeretnéd!
Ha ragaszkodsz a 16"-hoz, akkor én is a 215/...-t javaslom.
Ha ragaszkodsz a 16"-hoz, akkor én is a 215/...-t javaslom.
droberto2013-02-25 23:24:29 // 2425
Szerintem erre került már rendes festék, azért fekete. Ha jól sejtem ez a hátsó ülés előtti rész középen....
droberto2013-02-25 23:21:52 // 2424
Nem, ez teljességgel meglep! Az gondol(om)tam, hogy a kaszni egál impression-nál és ti-nél is.
Egyébként az enyém Hi, és még is kritikán aluli. :(
Egyébként az enyém Hi, és még is kritikán aluli. :(
droberto2013-02-25 23:10:27 // 2423
Attól még a gyártástechnologia ua. Vagy KTL feketét használtak?
Fotód nincsen? Kíváncsi lennék... :)
Fotód nincsen? Kíváncsi lennék... :)
droberto2013-02-25 23:03:24 // 2422
droberto2013-02-25 22:59:45 // 2421
droberto2013-02-25 22:48:03 // 2420
droberto2013-02-25 22:42:22 // 2419
Pedig ez a libafoszöld az, tegnap olvastam róla sokat. Nem tudom mikor álltak rá. Talán a 2000-es évek elején (amikor leszoktak a cinkelésről).
droberto2013-02-25 22:35:26 // 2418
Tényleg pöpec és kevés a km!
droberto2013-02-25 22:27:54 // 2416
Ott van az emberfióka! Nekünk nincsen.
droberto2013-02-25 22:26:38 // 2415
+ fék
+ felszereltségi szintek
+ színek
+ felinik
+ felszereltségi szintek
+ színek
+ felinik
droberto2013-02-25 22:24:49 // 2414
Igen, de még van feléjük néhány kérdésem!
Már elkezdtem írni a hsz.-t....
Már elkezdtem írni a hsz.-t....
droberto2013-02-25 22:23:21 // 2413
Ez az Amore Uraim! :)
Ilyen sehol máshol nincs, gyakorlatilag 10 percen belül mindig expeditív választ kapsz! :)
Ilyen sehol máshol nincs, gyakorlatilag 10 percen belül mindig expeditív választ kapsz! :)
droberto2013-02-25 22:17:59 // 2412
Hőállóba én is sokat kísérleteztem, ami tudja a magas hőmérsékeletet (600°C felett) az nem olaj, benzin álló. Ezzel rá faragtam többször is.
Ami most bevált a motorom kipufogóján az a Festék Kutató Kft. a hőálló fekete festéke.
Természetesen előtte szemcseszórtam. A festék szórása után szükséges egy hőkezelés, ahol a festéknek kialakul a mechanikai tulajdonsága.

Eddig elégedett vagyok, még a leömlő is ugyanolyan fekete mint felhordáskor.
Szóval amit én tennék a helyedben. Passzolom, hogy a tárcsa töve hány fokra melegedhet, de én ezt nem spiláznám túl. Elmennék egy autófényezőhöz vennék valami 2K-s epoxi alapú alapozót és tetszőleges színű teherautó (ipari festéket) kevertetnék 2-3 dl-t. Felérdesítés és zsírtalanítás után fújnám fel a két réteget, nedves-nedvesbe.
A gyári (szürke) is ilyen akril féle festéknek tűnik...
Ami most bevált a motorom kipufogóján az a Festék Kutató Kft. a hőálló fekete festéke.
Természetesen előtte szemcseszórtam. A festék szórása után szükséges egy hőkezelés, ahol a festéknek kialakul a mechanikai tulajdonsága.

Eddig elégedett vagyok, még a leömlő is ugyanolyan fekete mint felhordáskor.
Szóval amit én tennék a helyedben. Passzolom, hogy a tárcsa töve hány fokra melegedhet, de én ezt nem spiláznám túl. Elmennék egy autófényezőhöz vennék valami 2K-s epoxi alapú alapozót és tetszőleges színű teherautó (ipari festéket) kevertetnék 2-3 dl-t. Felérdesítés és zsírtalanítás után fújnám fel a két réteget, nedves-nedvesbe.
A gyári (szürke) is ilyen akril féle festéknek tűnik...
droberto2013-02-25 22:00:05 // 2411
Jobb oldalon mit csinálsz a kopásjelző stekkerével?
droberto2013-02-25 21:59:18 // 2410
Grat hozzá CarTársúr! :)
Idén sokunknak eljön a fékcsere ideje. :)
Idén sokunknak eljön a fékcsere ideje. :)
droberto2013-02-25 21:57:56 // 2409
Ennyi pénzért az is a csomag része! :)
droberto2013-02-25 21:57:03 // 2408
Szerintem 2006-ban nem volt még ez a kormány. Ez a ti-vel jelent meg, továbbá asszem a My10 utániakban volt.
droberto2013-02-25 14:16:56 // 2407
Persze, de ez természetes. Üreges alkatrészeket mártani és/vagy üregvédő anyaggal kifújni.
droberto2013-02-25 09:13:04 // 2406
Egyetértek veled, de azért a mai világban vannak nagyon komoly felület előkészítési technikák és profi bevonatrendszerek. Olyanok amikkel egy mezei ötvözetlen, ámde rendesen lefestett vasat évekre sósavba áztathatsz mégsem lesz baja. Tudom ez a másik véglet, de a mai autók a 80-as években gyártottak színvonalát sem érik el lassan olyan mértékű a spórolás.
droberto2013-02-25 07:45:51 // 2405
És szerinted milyen korrózióvédelmi szempontból?
droberto2013-02-25 07:23:12 // 2404
Meg kéne nézd a kar és a mozgató tengely közti ricnizés állapotát. Ez tulajdonképpen egy kúpos kötés picike kis bordákkal. Valószínűleg a leszorító anya kilazult és a lapát rugója fellazította a kapcsolódást.
Szereld le, nézd meg a kis bordák épségét.
Ha OK, mehet vissza jól beállítva (párhuzamosan a szélvédő aljával).
Majd az anyát jól húzd meg. (Alátét mindenképp legyen)
Ha nem OK, akkor is tedd vissza jól lehúzva az anyát, hátha szerencséd lesz. Ha így se lesz jó, akkor karcsere. :(
Szereld le, nézd meg a kis bordák épségét.
Ha OK, mehet vissza jól beállítva (párhuzamosan a szélvédő aljával).
Majd az anyát jól húzd meg. (Alátét mindenképp legyen)
Ha nem OK, akkor is tedd vissza jól lehúzva az anyát, hátha szerencséd lesz. Ha így se lesz jó, akkor karcsere. :(
droberto2013-02-25 07:16:36 // 2403
Ez komoly... (Kb. ennyit tudhatott a motor tartó bölcső... :()
Ennyit a jó öreg Trinát bevonatrendszer is tud.
Ennyit a párás garázsról...
Vagy nagyon spórolósra veszik ezt az amúgy jónak titulált KTL rendszert, vagy mégsem olyan jó.
Ennyit a jó öreg Trinát bevonatrendszer is tud.
Ennyit a párás garázsról...
Vagy nagyon spórolósra veszik ezt az amúgy jónak titulált KTL rendszert, vagy mégsem olyan jó.
droberto2013-02-25 01:27:09 // 2402
Vagy: ZN95 Ez már majdnem olyan jó mint a galvanizálás. Bár nem olcsó...
droberto2013-02-25 00:15:06 // 2401
droberto2013-02-25 00:11:16 // 2400
Helyesen: Kataforetikus
droberto2013-02-25 00:04:16 // 2399
A BMV-nél is csak a 2008-as 5-ös a jó. A többi az kaka. Lehet, hogy ez is csak egyedi eset!?!
droberto2013-02-25 00:01:07 // 2398
Megvan:
Katoferikus festés
Így készül.
Az autóipar már ezt használja.
Az Audin is ez van és a hiba ua., mint nálunk.
Katoferikus festés
Így készül.
Az autóipar már ezt használja.
Az Audin is ez van és a hiba ua., mint nálunk.
droberto2013-02-24 23:42:42 // 2397
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
384
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8