Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Kicsit lájtosabbra vettük a stílust, országúton megtett 50-60 km-es etapokkal és munkába járással (2x5km naponta) erre jutottunk:
Előző teletank óta megtett út: 1.008,4 km
Átlagsebesség: 62 km/ó
Tankolt üzemanyag: 52,42 liter
Kijelzőn olvasható átlag: 4,9 liter/100 km
Számolt fogyasztás: 5,2 liter/100 km
Nem rossz :-)
A 159-et 8x sikerült 6 liter alá vinni 5 év alatt. Ennyit jelent a könnyebb kaszni és a TCT?
Elgurultunk Győrbe és Rieglerék elvégezték az előírtakat.
Cserélve lettek:
- légszűrő (rendesen el van dugva),
- pollenszűrő,
- olajleeresztő tömítés,
- olajszűrő,
- motorolaj (ismét Selenia WR PE).
Kapott még egy új antennát is, mert a régi végét elfogyasztotta a szomszéd macskája. Biztos, ami biztos elraktam, ha újra kint kell aludnia, akkor visszateszem.
Az olaj 45%-on volt, még kb 15 ezret mehetett volna a jelzésig. 17500 volt benne, így valahol 30-35e körülire jönne ki a ciklus.
Hibaüzenet nem volt.
Végösszeg: 81.651 Ft
Építészetileg elkészült a lebontott tömésház helyén az új garázs. A náthától alig látok, de hazahoztam a Pókot.
Már csak a villanyt kell bevezetnem és a többi cuccal kell még beköltözni.
Jó tudni, hogy itthon van.
- életkor: 157 nap
- km óra állás: 19.205 km
- össz. menetidő: 262,07 óra (10,92 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.200,17 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,95 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,47 Ft/km
- átlagos napi futás: 122,33 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,96 %
Elszenvedtem életem eddigi legsúlyosabb közlekedési balesetét...
Győrben a lámpa már messziről sárga, mire megálltunk már bőven piros. A mögöttünk jövőnek meg éppen nem sikerült megállnia, úgyhogy finoman lekoccolt minket.
Egyszerűen csak nézett valamit az út szélén és későn vette észre, hogy mindenki áll. Félreálltunk a buszmegállóba és sűrű elnézés kéréseinek közepette tanulmányoztuk át a kocsikat.
A Megane rendszámtábla tartó keretének az alja érte el a lökhárító fekete betét. Az meg rugalmasan engedett. Csak annyit vettem észre, hogy a vonószem "ablaka" kinyílt. Visszacsuktam.
Mást nem láttunk, úgyhogy elváltak útjaink.
(A fényképen látható függőleges csík csak a felvert kosz nyoma.)
Kicsi, de annál lelkesebb csapatunk megtartotta az I. Giulietta találkozót.
Helyszín: Örvényes - Huszár étterem, majd egy kis konvojozás a Tihanyban.
Mint mindig, az igazi szezonkezdetet az idén is a Balaton körüli kabriózással ünnepeltük meg.
Gyakorlatilag körbejártuk a tavat, mert a komp nem üzemelt. (Hatalmas hullámok voltak a Balcsin.) A 84-esen hajtottunk fel, és Szigligetnél le, így kb. 5 km maradt ki a teljes körből.
Az időjárás kegyes volt, végig sütött a nap. A szél meg ugye nem zavart, mert úgyis lobogott a haj.
Csodaszép nap volt, az 5000 fölé kipörgetett TS motor hangjának továbbra sincs párja...
Az OFF-os autók tulajait viszont továbbra sem értem. Ha valaki a vagonerplusszal, stifttel, stb. a faluban siet és végig előzi a sort, akkor a falun kívül miért megy 80-al?
- életkor: kb. 6.700 nap (18 év 4 hónap)
- ebből a nálam töltött idő: 2.474 nap
- megtett út összesen: 179.639 km
- ebből a nálam megtett út: 46.452 km
- tankolt üzemanyag: 3.817,08 liter (vásárláskor tele volt)
- tankolt üzemanyag ára: 1.469.134 Ft
- átlagfogyasztás: 8,22 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,64 Ft/km
- vételár + magyar rendszám költsége 2009-ben: 1.958.147 Ft
- összes költség 2009-től: 2.649.023 Ft
- legalacsonyabb hely, ahol jártunk: 0 méter - Adria
- legmagasabb pont, ahol jártunk: 2.829 méter - Ötztal
- a szervizelésről készített fényképek száma. 6.067 db
Találtam egy potenciális donort. Kár, hogy a tető nem volt sokkal jobb állapotban, mint az enyém és a belseje se fekete volt. Mivel vagy 200 km-re volt, nem volt járóképes és csak a hazahozatal lett volna egy csomó pénz, nem vettem meg.
update később:
már bánom a sok mütyür miatt.
Félszázhoz értem.
Ismerőseim valami számomra ismeretlen okból az Alfa Romeo jegyében köszöntöttek :-)
Alakul az Alfás polc is.
Már csak a garázsnak kellene elkészülnie.