Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Az ajtó becsukásakor feltűnt, hogy az üveg eléri a tető szélét.
Rögtön eszembe jutott, hogy három éve a jobbos ajtóval már egyszer történt hasonló.
Az ütközőket kiszedve egyértelmű lett, hogy a hátsóról elveszett az a műanyag izé. Gumiból farigcsáltam egyet, majd miután pillanatragasztóval felragasztottam, elegánsan ragasztó szalaggal rögzítettem. Aztán a beépítés során kiderült, hogy fordítva kell betenni és a másik oldalára kell. (4. kép)
Végül kiderült az is, hogy az üvegen lévő ütközőnek is kilazult a csavarja (5. kép), azt is meg kell húzni. Végül is sikerült beállítani az ablakot.
Az ajtó szigetelő fóliáján még rajta volt egy darabon az eredeti ragacs védőfóliája. (7-8. kép) Giovanni lusta volt anno lehúzni :-)
Az ablakemelő szerkezetbe beszorulva megtaláltam a rég beleesett csavart, úgyhogy az is visszakerült az eredeti helyére.
Bemutattam őket egymásnak.
Szerintem jól meglesznek.
Eljött a nagy nap, ideje felébredni a téli álomból!
Akku töltőről le, berak. Motorteret átnéz, minden rendben.
Gyújtás rá, ami kell világít. Indítóz, minden elalszik. Még csak nem is nyekken. Akku terhelten kemény 3,49 Voltot tud.
2010.03.01-én került be a Pókba. Hat éves, hat szezont szolgált ki.
Így történt, hogy gyorsan elmentem a Topihoz és cseréltünk. Én adtam neki egy sz@r akkut, meg némi kp-t, ő meg adott egy új akkut, amin zölden világít a varázsszem.
Berak, beköt.
Innentől a szokásos.
159 nap állás után, pöccre indul a Pók. Indulás haza!
Óra: 179.008 km
Tegnap felkerültek a kerekek, ma átesett egy teljes takarításon.
Az udvar feletti tejhatalommal rendelkező munkafelügyelőm (1. kép) jelenti: Készül a Spider új lakóhelye. Holnap már az alját betonozzák.
Felkerültek az eredeti gyári felni/nyári gumi kombók.
Még szerencse, hogy hallgattam a gumisra és ki lettek egyensúlyozva a felrakás előtt. Volt olyan, hogy 20 grammot kért a gyári kiegyensúlyozással. Persze, hogy rossz helyen voltak a súlyok...
13.370 km
Megérkezett a CTEK töltő, beüzemeltem. Az elődjét nyugdíjba küldtem, ha kész lesz az új garázs, akkor majd felkerül a falára.
Az új végzi a dolgát, remélem a jövő hét végén már enged az idő...
Tegnap meglátogattam a téli szállásán a Spidert. Kicsit szomorkásan várja a tavaszt.
Már nagyon menne.
Az egérfogókat is végignéztem, eddig nem jártak hívatlan látogatók a téli szálláson.
Mivel már hetek óta gyengélkedik a Ctek 3.6 töltőm, így ma rendeltem egy újat. Ctek MXS 5.0. Remélem a hét elején megjön és még a jövő hétvége előtt kondicionálni tudom vele az akkut. Már egy hónapja álldogál a sarokban és a régit nem sikerül bekapcsolni.
- életkor: 91 nap
- km óra állás: 9.997 km
- össz. menetidő: 147,43 óra (6,14 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 649,91 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,04 Ft/km
- átlagos napi futás: 109,86 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,75 %
Tegnap reggel indulás előtt vettem észre, hogy a két végén a ragasztás végleg elengedte. Gyors megoldásként kék ragasztó szalaggal rögzítettem.
A talin megnéztem a ragasztott rendszámokat és arra jutottam, hogy sima felületre ragasztva ott marad. A Giulietta tartója viszont nem sima, így a víz alá tud menni. Az elméletemet igazolja az is, hogy az összes ragasztó a rendszám hátulján maradt. A műanyagon csak nyomokban. Érdekes, hogy a középső részét még így is alig tudtam lefeszegetni, csak a két vége lefegett.
Első lépésként simára csiszoltam a műanyagot. Higítós, acetonos, majd féktisztítós tisztítás után újra ragasztottam. Hajszárítóval sokat melegítettem.
Ott is maradt. Kíváncsi leszek, hogy meddig.
Miközben csiszolgattam a kutyus az ablakon keresztül szemmel tartott :-)
0
405