Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
- életkor: 132 nap
- km óra állás: 16.432 km
- össz. menetidő: 222,47 óra (9,27 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.043,46 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,00 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,63 Ft/km
- átlagos napi futás: 124,48 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,02 %
Indul a szezon, ideje ellátogatni Várpalotára.
A tervezett menü
- motorolaj és szűrő csere,
- féltengely szimeringek cseréje,
- váltóolaj csere, mert úgyis le kell engedni.
Desszert is lett. Az egyik - majd öt éve berakott - belső gumiharang elrepedt és lifegett. Szerencsére hamar jött a rendelt alkatrész.
A kérdéses harang 2011.08.16-án került bele ugyanitt.
A bal féltengelyen 2013.02.03-án cseréltem mindkettőt.
A jobboson 2013.02.19-én a külsőt, mert ugye a belső már új volt.
A hazaút természetesen nyitott tetővel, lobogó hajjal és fülig érő szájjal :-))
179.350 km
- életkor: 117 nap
- km óra állás: 13.701 km
- össz. menetidő: 190,9 óra (7,95 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 887,19 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,05 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,67 Ft/km
- átlagos napi futás: 117,1 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,80 %
Az ajtó becsukásakor feltűnt, hogy az üveg eléri a tető szélét.
Rögtön eszembe jutott, hogy három éve a jobbos ajtóval már egyszer történt hasonló.
Az ütközőket kiszedve egyértelmű lett, hogy a hátsóról elveszett az a műanyag izé. Gumiból farigcsáltam egyet, majd miután pillanatragasztóval felragasztottam, elegánsan ragasztó szalaggal rögzítettem. Aztán a beépítés során kiderült, hogy fordítva kell betenni és a másik oldalára kell. (4. kép)
Végül kiderült az is, hogy az üvegen lévő ütközőnek is kilazult a csavarja (5. kép), azt is meg kell húzni. Végül is sikerült beállítani az ablakot.
Az ajtó szigetelő fóliáján még rajta volt egy darabon az eredeti ragacs védőfóliája. (7-8. kép) Giovanni lusta volt anno lehúzni :-)
Az ablakemelő szerkezetbe beszorulva megtaláltam a rég beleesett csavart, úgyhogy az is visszakerült az eredeti helyére.
Bemutattam őket egymásnak.
Szerintem jól meglesznek.
Eljött a nagy nap, ideje felébredni a téli álomból!
Akku töltőről le, berak. Motorteret átnéz, minden rendben.
Gyújtás rá, ami kell világít. Indítóz, minden elalszik. Még csak nem is nyekken. Akku terhelten kemény 3,49 Voltot tud.
2010.03.01-én került be a Pókba. Hat éves, hat szezont szolgált ki.
Így történt, hogy gyorsan elmentem a Topihoz és cseréltünk. Én adtam neki egy sz@r akkut, meg némi kp-t, ő meg adott egy új akkut, amin zölden világít a varázsszem.
Berak, beköt.
Innentől a szokásos.
159 nap állás után, pöccre indul a Pók. Indulás haza!
Óra: 179.008 km
Tegnap felkerültek a kerekek, ma átesett egy teljes takarításon.
Az udvar feletti tejhatalommal rendelkező munkafelügyelőm (1. kép) jelenti: Készül a Spider új lakóhelye. Holnap már az alját betonozzák.
Felkerültek az eredeti gyári felni/nyári gumi kombók.
Még szerencse, hogy hallgattam a gumisra és ki lettek egyensúlyozva a felrakás előtt. Volt olyan, hogy 20 grammot kért a gyári kiegyensúlyozással. Persze, hogy rossz helyen voltak a súlyok...
13.370 km
Megérkezett a CTEK töltő, beüzemeltem. Az elődjét nyugdíjba küldtem, ha kész lesz az új garázs, akkor majd felkerül a falára.
Az új végzi a dolgát, remélem a jövő hét végén már enged az idő...