Piritu - 1.000.000 - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-06

Ma reggel sajnálattal állapítottam meg újra, hogy a gólyalábakra ráférne még egy réteg festék. Csak nincs, tehát a projekt elakadt.
Indult helyette más, a lengőkaroké. A leszerelés nem volt egyszerű (haspáncélt is le kellett venni), de kijöttek. A gyári festésük sérülésmentes, így elég volt letisztítani, zsírtalanítani és kicsit felérdesíteni a felületet. Piros lett, mint a hátsó lengőkarok. Sajnos a piros is elfogyott, így csak egyszer lettek lefestve. Azt is kell venni. Akkor viszont más is le lesz festve…

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-05

Kiszereltem a gólyalábakat és letisztítottam őket. Délelőtt megkapta az alapozást, délután pedig a sárga színt.
Ááááá, nem lesz feltűnő.
Sajna a festékes flakon az első rétegre volt csak elég, kell még venni.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-04

A tegnap lealapozott féknyergek ma elnyerték végleges, piros színüket.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-03

Miután Sanyáék lehomokolták a féknyergeket, kaptak egy alapozó réteget. Kezd jól kinézni.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-02

Mára a másik féknyerget szántam, de nem lett belőle semmi. Az ok egyszerű, találtam homokfúvási lehetőséget, és holnap ráér a srác. Szebb is lesz.
Ja, és vásárolgattam:
- alapozó festék (vörös),
- sárga festék,
- piros festék,
- hőálló ezüst.
Továbbá megrendeltem egy 1/2"-os 36-os fejet. Elvileg holnap itt lehet.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-01

A szilveszteri mulatozás, és az azt követő szundikálás után kimentem a garázsba, és elkezdtük a 2013-as évet.
Könnyű programként letisztítottam az egyik féket. A drótkorong szépen tette a dolgát. A két éve felkent hőálló ezüst meglepően jól tapadt. Nem jött le sehol, rozsdásodás nem indult meg. A terv szerint piros lesz.
A csiszolt felületen, jelenleg a rozsdaoldó dolgozik...

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-12-31

2012.12.29. Tisztogatás
2012.12.28. Indul a téli projekt
2012.12.20. Hazajöttünk
2012.12.01. Készül a téli szállás
2012.11.04. A szezon vége
2012.10.17. Gyűlnek az alkatrészek télire...
2012.10.07. Első nyomtáv helyreáll
2012.10.03. Scudetto
2012.10.02. Plexi szélfogó visszakerül
2012.10.01. Helyzetjelentés
2012.09.09. Akku és scudetto
2012.07.20. Helyzetjelentés
2012.07.20. Megjöttünk a Nagy Túra II-ről
2012.07.05-08. Felkészülés a Nagy Túra II-re
2012.06.29. Hátsó nyomtáv helyreáll
2012.06.09. Mindig van valami tennivaló...
2012.06.04. Új cipellők
2012.06.03. Felnipróba
2012.06.01. Ajtótömítés
2012.05.30. Felnivásárlás
2012.05.24. Szűz kulcs volt a Pókhoz!
2012.05.20. Mekkora is tank?
2012.05.04. Új klímakompresszor
2012.04.26. Klíma Part X+1
2012.04.25. Ajtópanel "Sofőrülés"
2012.04.22. Ajtópanel "Anyósülés"
2012.04.08. Kompresszor szétszerelés
2012.04.01. Tavaszi nagytakarítás
2012.03.26. Examiner rulez
2012.03.23. Olajcsere
2012.03.22. Km óra állás
2012.03.17. Hajjaj...
2012.03.16. 150.000 km
2012.03.16. Középkonzol
2012.03.10. Benzinszint kalibrálás
2012.03.09. Tartály kiürítés
2012.03.07. Légzsák hibatörlés némi nehézséggel
2012.03.07. Klímatöltés
2012.03.06. Klímakopresszor csere
2012.03.04. Bekerült a háló és waxoltunk
2012.03.02. Kis gubanc az ablakemelővel...
2012.03.02. Tetőimpregnálás
2012.03.02. Bal küszöb
2012.02.26. Jobb oldal
2012.02.26. Apró malőr
2012.02.22. Új küszöböt kaptunk
2012.02.19. Karosszériáshoz megyünk...
2012.02.19. Bontás a küszöbcseréhez
2012.02.18. Fékolaj csere és rozsda
2012.02.12. Szervóolaj csere
2012.02.05. Légszűrő csere, LED kísérlet
2012.02.01. Bevásárlás
2012.01.29. Remény...
2012.01.22. A legrosszabb rémálom valóra vált...
2012.01.22. Újra olaj a gyertyáknál
2012.01.21. Szélfogó Part IV.
2012.01.19. Szélfogó Part III.
2012.01.08. Szélfogó part II.
2012.01.06. Tetőjavítás
2012.01.05. Szélfogó projekt I. - Kalaptartó

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-12-29

Tekintettel arra, hogy reggel nem sikerült 36-os dugókulcsot kapnom, a mai nap a tisztogatás jegyében zajlott. Némi gázolajjal sikerült eltüntetni a féltengely gumiharang szakadás nyomait. Nem mondom, a kifröcskölt zsír nagyon jó anyag, fog rendesen.
A két évvel ezelőtti kék hemerájt festés gyakorlatilag ép, egy "sima" átfújás elég lesz. Ugyan úgy, mint a lengőkarok esetében is.
A féknyereg már más tészta. Ott nem úszom meg homokszórás nélkül.
Egyenlőre ennyi, folytatás jövőre.
A 2012-es évet lezárom.
BUÉK mindenkinek!

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-12-28

Elindult a téli projekt, elkezdtem szétszedni az autót, de elakadtam. Nincs 36-os dugókulcsom, hogy a tengelyanyát letekerjem. Holnap veszek egyet, remélem lesz a barkácsboltban. Szóval a tervek:
- féknyereg festés,
- gumialkatrészek cseréje a fékben,
- kerékagy festés,
- kerékcsapágyak ellenőrzése, ha kell csere,
- féltengelyek ellenőrzése, ha kell csuklócsere,
- féltengely csuklók újrazsírozása,
- fékcső csere elöl,
- féktárcsa nem kopó részeinek festése hőálló ezüsttel,
- gólyalábak festése,
- generátor átnézés, ha kell felújítás,
- indítómotor átnézése, ha kell felújítása,
- ??
Tény, hogy valami morog a jobb első kerékben. Vagy a csukló, vagy a csapágy. Az előbbi a valószínűbb, mert azon volt elszakadva a gumiharang és anno Dunaújvárosban ez viselte a motor súlyát.