Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Ma vettem piros és sárga sprét a helyi festékboltban. (2. kép) Reméltem, hogy kompatibilis az eddig használttal. (1. kép)
Nos, nem. A pirosat a lengőkarra fújva pár másodperc alatt „beráncosodott” a régi réteg és levált. Mérgemben feladtam a küzdelmet, és holnapra halasztottam a projektet.
A lengőkarról le kell szednem a festéket és a jelenlegivel újra lehet fújni, elég lesz.
A gólyalábhoz szereznem kell "obis" festéket…
Ma összesítettem az autó költségeit.
Beszéljenek a számok:
- Vásárlás időpontja: 2009.07.08.
- Óra állás vásárláskor: 133.187 km
- Vételár + magyar rendszám költsége: 1.958.147 Ft
- A vásárlás óta eltelt idő: 1.279 nap
- Óra állás: 158.193 km
- Megtett út: 25.006 km
- Tankolt üzemanyag mennyisége: 2.093,91 liter
- Teljes fogyasztás: 8,57 liter/100 km
- Tankolt üzemanyag ára: 766.595 Ft
- 1 liter üzemanyag átlagára: 366,11 Ft/liter
- 1 km-re vetített üzemanyagköltség: 31,39 Ft/km
- Felmerült költségek (alkatrész+szerszámok+extrák): No, ezt nem merem leírni...
- A szervizelésről készített fényképek száma: 4.293 db
- A két "Nagy Túrán" készített fényképek száma: 5.373 db
Ma reggel sajnálattal állapítottam meg újra, hogy a gólyalábakra ráférne még egy réteg festék. Csak nincs, tehát a projekt elakadt.
Indult helyette más, a lengőkaroké. A leszerelés nem volt egyszerű (haspáncélt is le kellett venni), de kijöttek. A gyári festésük sérülésmentes, így elég volt letisztítani, zsírtalanítani és kicsit felérdesíteni a felületet. Piros lett, mint a hátsó lengőkarok. Sajnos a piros is elfogyott, így csak egyszer lettek lefestve. Azt is kell venni. Akkor viszont más is le lesz festve…
Kiszereltem a gólyalábakat és letisztítottam őket. Délelőtt megkapta az alapozást, délután pedig a sárga színt.
Ááááá, nem lesz feltűnő.
Sajna a festékes flakon az első rétegre volt csak elég, kell még venni.
A tegnap lealapozott féknyergek ma elnyerték végleges, piros színüket.
Miután Sanyáék lehomokolták a féknyergeket, kaptak egy alapozó réteget. Kezd jól kinézni.
Mára a másik féknyerget szántam, de nem lett belőle semmi. Az ok egyszerű, találtam homokfúvási lehetőséget, és holnap ráér a srác. Szebb is lesz.
Ja, és vásárolgattam:
- alapozó festék (vörös),
- sárga festék,
- piros festék,
- hőálló ezüst.
Továbbá megrendeltem egy 1/2"-os 36-os fejet. Elvileg holnap itt lehet.
A szilveszteri mulatozás, és az azt követő szundikálás után kimentem a garázsba, és elkezdtük a 2013-as évet.
Könnyű programként letisztítottam az egyik féket. A drótkorong szépen tette a dolgát. A két éve felkent hőálló ezüst meglepően jól tapadt. Nem jött le sehol, rozsdásodás nem indult meg. A terv szerint piros lesz.
A csiszolt felületen, jelenleg a rozsdaoldó dolgozik...
2012.11.04. A szezon vége
2012.09.01. I. helyezés a második kategóriában
2012.08.12. Nyugat Villámtali
2012.08.04. Mediterrán Party
2012.07.28-29. Balaton túra IV.
Nagy Túra 2012
2012.07.20. Megjöttünk a Nagy Túra II-ről
2012.07.19. – 11. nap: Hazafelé
2012.07.18. – 10. nap: Lido di Jesolo
2012.07.17. – 9. nap: Irány a tenger!
2012.07.16. – 8. nap: Hágó körút
2012.07.15. – 7. nap: Lago Maggiore
2012.07.14. – 6. nap: Svájcba menet
2012.07.13. – 5. nap: Kastélyok
2012.07.12. - 4. nap: Füssen és Forggensee
2012.07.11. - 3. nap: Út Ausztrián és Németországon keresztül
2012.07.10. - 2 nap: Berchtesgaden és környéke
2012.07.09. – Nagy Túra II. - 1. nap: Út Ausztrián keresztül
2012.07.05-08. Felkészülés a Nagy Túra II-re
2012.06.17. Keszthely és Tapolca
2012.06.16. Forchtenstein vára
2012.06.02. AlfaCity
2012.05.28. Kirándulás a hegyekbe: Schöckl
2012.05.06. Tihany Panoráma Étterem Part III.
2012.03.16. 150.000 km
2012.12.29. Tisztogatás
2012.12.28. Indul a téli projekt
2012.12.20. Hazajöttünk
2012.12.01. Készül a téli szállás
2012.11.04. A szezon vége
2012.10.17. Gyűlnek az alkatrészek télire...
2012.10.07. Első nyomtáv helyreáll
2012.10.03. Scudetto
2012.10.02. Plexi szélfogó visszakerül
2012.10.01. Helyzetjelentés
2012.09.09. Akku és scudetto
2012.07.20. Helyzetjelentés
2012.07.20. Megjöttünk a Nagy Túra II-ről
2012.07.05-08. Felkészülés a Nagy Túra II-re
2012.06.29. Hátsó nyomtáv helyreáll
2012.06.09. Mindig van valami tennivaló...
2012.06.04. Új cipellők
2012.06.03. Felnipróba
2012.06.01. Ajtótömítés
2012.05.30. Felnivásárlás
2012.05.24. Szűz kulcs volt a Pókhoz!
2012.05.20. Mekkora is tank?
2012.05.04. Új klímakompresszor
2012.04.26. Klíma Part X+1
2012.04.25. Ajtópanel "Sofőrülés"
2012.04.22. Ajtópanel "Anyósülés"
2012.04.08. Kompresszor szétszerelés
2012.04.01. Tavaszi nagytakarítás
2012.03.26. Examiner rulez
2012.03.23. Olajcsere
2012.03.22. Km óra állás
2012.03.17. Hajjaj...
2012.03.16. 150.000 km
2012.03.16. Középkonzol
2012.03.10. Benzinszint kalibrálás
2012.03.09. Tartály kiürítés
2012.03.07. Légzsák hibatörlés némi nehézséggel
2012.03.07. Klímatöltés
2012.03.06. Klímakopresszor csere
2012.03.04. Bekerült a háló és waxoltunk
2012.03.02. Kis gubanc az ablakemelővel...
2012.03.02. Tetőimpregnálás
2012.03.02. Bal küszöb
2012.02.26. Jobb oldal
2012.02.26. Apró malőr
2012.02.22. Új küszöböt kaptunk
2012.02.19. Karosszériáshoz megyünk...
2012.02.19. Bontás a küszöbcseréhez
2012.02.18. Fékolaj csere és rozsda
2012.02.12. Szervóolaj csere
2012.02.05. Légszűrő csere, LED kísérlet
2012.02.01. Bevásárlás
2012.01.29. Remény...
2012.01.22. A legrosszabb rémálom valóra vált...
2012.01.22. Újra olaj a gyertyáknál
2012.01.21. Szélfogó Part IV.
2012.01.19. Szélfogó Part III.
2012.01.08. Szélfogó part II.
2012.01.06. Tetőjavítás
2012.01.05. Szélfogó projekt I. - Kalaptartó